מחירי סוכות 2014: כמה תעלה לכם סוכה?

כמה עולה סוכת נחלים? כמה סוכת ירושלים? לכבוד החג המתקרב ובא, בדקנו עבורכם מחירי סוכות לשנת 2014. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

חג סוכות כבר ממש קרוב ולמי שעדיין אין סוכה, זה בדיוק הזמן להתחיל ולתכנן את קניית הסוכה. לטובת אלו שעדיין לא קנו סוכה, החלטנו לבדוק ברשת כמה עולה סוכה חדשה בחברות המובילות של הסוכות בישראל. להלן התוצאות.

סוכות נחלים 2014 - מחיר

נתחיל עם אחת הסוכות הנפוצות ביותר בישראל - סוכת נחלים. באתר הרשמי של החברה המוכרת את כל סוגי הסוכות, מצאנו מחירון סוכות אינטראקטיבי ונחמד עם ממשק קל ונוח המאפשר לכם לבדוק מחירים של סוכות לפי סוג הסכך, סוג שלד הסוכה וסוג הבד. כך למשל חיפשנו במחירון את הסוכה הזולה ביותר שניתן להרכיב ומצאנו סוכה בגודל 2X2 מטר המתאימה ל-4 אנשים עם מסגרת מסורת, בד סינטטי (קלריג) וסכך במבוק דק ב-842 ש"ח.

בנוסף, מציעים באתר של סוכות נחלים, סוכות מומלצות שכבר הורכבו והותאמו לסגנונות מסויימים. הנה כמה דוגמאות: סוכה עם בד לבן בגודל 3X4 עם מסגרת מחוזקת וסכך רפיה מהדרין ב-2617 ש"ח,  סוכה כותל בגודל 3X3 עם שלד מהדרין או סכך מהדרין ודפנות בד מאויר ב-2282 ש"ח.

סוכות ברנר 2014 - מחיר

באתר של חברת סוכות ברנר מציעים גם מחירון ברור ומפורט המוצג באמצעות טבלה מסודרת. טווח מחירי הסוכות של ברנר נע בין 750 ש"ח ל-1200 ש"ח כאשר מלבד גודל הסוכה שמשפיע על המחיר, גם נוספים סוג הסכך (במבוק, במבוק קיי, במבוק דק) משפיע ומשנה את מחיר הסוכה.

סוכות ירושלים 2014 - מחיר

עוד חברה שנחשבת למובילה בתחום הסוכות היא סוכות ירושלים. גם באתר האינטרנט של סוכות ירושלים מציעים מחירון סוכות 2014. סוכות ירושלים מציעים שני סוגי סוכות - "סוכת ירושלים" ו"סוכת המלך דוד". הסכך של סוכות ירושלים נחלק לבין סוגים כגון סכך קנייעס, סכך הדר במבוק או סכך "איש מצליח".

בגזרת הבדים של סוכת ירושלים תוכלו לבחור בין בד אריג קל מצויר לסוכה, טרלין מאויר לסוכה, בד אתני שיק, בד תמונה או בד דיולן ובגזרת האביזרים לסוכה תוכלו לבחור בין תפס קל, קורות עץ, תומך קורה או קורות במבוק עבה. מבחינת עלויות, מחיר סוכת ירושלים מתחיל ב-640 ש"ח.

סוכות נצרים 2014 - מחיר

בדקנו גם מחירים אצל חברת סוכות מוכרת וותיקה נקראת סוכת נצרים. ובכן, באתר הרשמי של החברה תוכלו להוריד קובץ עם מחירון מלא של כל סוגי הסוכות ל-2014 שמייצרת החברה. כך למשל מחיר סוכת נצרים קומפלט מתחיל ב-899 ש"ח לסוכת נצרים מהדרין רצועות בגודל 2X2 עם קנה סוף וברזנט חלון דלת ולטות ומגיע לאיזור ה-3000 ש"ח לסוכת נצרים מהדרין בגודל 3X5 מטר עם מוט חיזוק, קני סוף, בד מודפס ולטות.

בנוסף, בסוכות נצרים מציעים לכם גם קנייה בנפרד של בד, סכך ושלד סוכה. בין סוגי הבדים תוכלו לקנות בד לסוכה קלריג חלק עם חלון ודלת, בד כותנה מודפס +חלון ודלת, בד מצנח או בד היקפי. כמו כן, שני סוגי סכך מוצעים לכם בסוכות נצרים - סכך רפיה מהודר או סכך נחלים במבוק.

סוכות שלום 2014 - מחיר

נסיים עם חברת סוכות שלום שמציעה סוכות מודולריות במחירים זולים בהחלט. באתר החברה מצאנו סוכה כשרה למהדרין במחיר של החל מ-622 ש"ח בלבד לסוכה הכוללת בד וסכך במבוק בגודל 2X2. לחצו כאן למחירון המלא של סוכות שלום.


מכירים חברות לסוכה נוספות? מצאתם סוכה זולה יותר? אתם מוזמנים להוסיף כאן את המלצתכם באמצעות הוספת תגובה לכתבה ואם נמצא אותה אמינה ואובייקטיבית, נשמח לפרסמה.