כמה עולה חתונה אזרחית בחו"ל?

רוצים להתחתן ללא הרבנות בצורה חוקית לחלוטין? חתונה אזרחית בלו"ל היא אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת. אז מהי עלות חתונה אזרחית בחו"ל וכמה עולה חבילת נופש + חתונה, בכתבה הבאה שלפניכם.

זוגות רבים מואסים ובצדק במוסד הרבנות שמהווה למעשה לגוף היחידי הרשמי שיכול לחתן רשמית וחוקית בישראל. בנוסף, ישנם זוגות שרוצים להינשא עם הרבנות אבל לא יכולים וזאת מפני חוקיה הקשוחים והקפדניים של הרבנות שלא מאפשרת להם כמו למשל נישואין בין בני זוג שההלכה אינה מכירה בהם כמו רפורמים למשל וכו'.

לזוגות אלו שלא רוצים או לא יכולים להתחתן ברבנות, יש שתי אופציות. הראשונה, להינשא בישראל ללא הרבנות ולוותר על סמכויות משפטיות כאלו או אחרות והשנייה, להינשא בחו"ל ולקבל את מלוא הסמכויות המשפטיות.

היעדים הפופולריים ביותר לנישואים אזרחיים בחו"ל הם קפריסין וצ'כיה ומכיוון שמדובר בכל זאת בחו"ל, משרדי נסיעות רבים, מציעים כבר על הדרך חבילות נופש מיוחדות המציעות גם את הפקת החתונה הכוללת את כל השלבים והמסמכים שצריך להכין וגם דואגות להסעות, לינה וטיסות.

בכתבה הבאה בדקנו כמה עולה להפיק חתונה אזרחית בקפריסין ומהם מחירי החבילות לחתונות בקפריסין שמציעים משרדי הנסיעות השונים.

חתונה אזרחית בחו"ל - מחירים

ובכן, מחירי החבילות לחתונות בחו"ל תלויים בראש ובראשונה במספר הימים ובסוג המלון שאתם בוחרים. ברוב המקרים, משרדי הנסיעות מציעים חבילה בסיסית הכוללת טיסות והסעות, תרגום מסמכים לפי הצורך והפקת הטקס עצמו הכולל את העדים, נציג הטקס, חותמות ואגרות שונות. מחיר חבילה בסיסית כזאת עולה בממוצע כ-500 יורו.

אם אתם מחליטים גם ללון במלון לכמה לילות ו/או מחליטים לקחת תוספות שונות כגון זר כלה, צילום סטילס, צילום וידאו, השכרת רכב, שמפניה, לימוזינה וכד' המחירים מתחילים בסביבותה-650 יורו ומעלה.

דילים לחתונה אזרחית בחו"ל

הנה מספר דילים שמצאנו ברשת נכון לזמן כתיבת שורות אלו (31/3/2013):

האתר הבא מציע דיל לחתונה אזרחית באיה נאפה הכולל טיסות ושתי לילות במלון על בסיס חצי פנסיון וכמובן את כל הדרוש לחתונה עצמה ב-659 יורו בחודשים אפריל ומאי, 695 יורו לחודש יוני ו-719 יורו לחודשים יולי או אוגוסט 2013.

האתר Wedding Tours מציע חבילות לחתונה אזרחית בלימסול, פאפוס, לרנקה או איה נאפה במבחר מלונות עם תוספות שונות החל מ-550 יורו ומקביל גם חבילות לחתונה אזרחית בפראג באתרים מיוחדים כגון ארמונות או טירות מפוארות בעיר.

חתונה אזרחית בחו"ל - המלצות

אתר חופש אשר שם לעצמו למטרה את השמירה על זכויות החילונים בישראל, פרסם כתבה מצויינת של זוג שהתחתן בקפריסין והחליט לעזור לכל מי שמתלבט עם המלצות אובייקטיביות וטיפים לחיסכון בעלויות רבות שגוזרים משרדי הנסיעות.

לכן, אם אתם מחליטים לחסוך את עלויות החבילה ורוצים לארגן הכל בעצמכם, מומלץ מאוד לקרוא את הכתבה הנ"ל בעיון.

המלצות על סלון כלות

עונת החתונות כבר בפתח ועכשיו כולם מתרכזים ומתעסקים בהכנות לקראת החתונה. אחד מהשלבים החשובים בהכנות לחתונה הוא בחירת סלון כלות. בכתבה הבאה נציג לכן כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכן בבחירת סלון כלות מתאים. כתבה נשית לחלוטין.

אולם כבר מצאתן, אולי אפילו תקליטן וחברת צילום אירועים, אבל היום אנחנו נעזור לכן הכלות, ללמוד איך לבחור סלון כלות המתאים ביותר עבורכן הן מבחינת הדרישה והן במבחינת התקציב וכן נעזור לכן למצוא המלצות על סלוני כלות שונים בישראל.

איך לבחור סלון כלות?

נתחיל עם המדריך הבא מפורטל "חתן וכלה" שכדאי לבדוק ובו תוכלו למצוא מספר עצות מועילות בבחירת סלון כלות.

סלון כלות - המלצות

אחרי שיישמתן את ההמלצות לבחירה נכונה של סלון כלות, הגיע הזמן לעבור לשלב הפרקטי ולשוטט בין הסלונים הרבים. כמובן שאחד הדברים החשובים בבחירת הסלון הוא לקבל המלצות מחברה שכבר התחתנה ויכולה להמליץ לכן על סלון כלות טוב, אבל אם אין ברשותכן כזאת חברה או שאתם לא סומכים מספיק על ההמלצה, כדאי ומומלץ לבדוק באמצעות האינטרנט המלצות על סלון כלות.

כדי לעשות זאת אנו ממליצים על ביקור בשני מקומות ברשת. הראשון הוא פורום חתונות באתר תפוז אשר בו תוכלו גם למצוא שרשורים קיימים עם המלצות או תגובות שליליות על סלונים כמו למשל השרשור הזה וגם להעלות בקשה להמלצה על סלון כלות באיזור שלכן. מומלץ!

ההמלצה השנייה היא לבקר באתר הנקרא Mit4Mit שלמעשה כל מה שמציע הוא חוות דעת של אלפי גולשים וגולשות שכבר התחתנו ומעוניינים לשתף את שאר הגולשים בחוות הדעת שלהם על אנשי המקצוע השונים הקשורים בחונות וביניהם גם סלוני כלות.

בעמוד הבא באתר למשל, תוכלו לבדוק ולקרוא עשרות חוות דעת והמלצות על סלוני כלול רבים באיזורים שונים בארץ. הרשימה מחולקת לפי הדירוג כך שמי שהמליצו עליו הכי הרבה וקיבל את הדירוג הגבוה ביותר, יופיע במקום הראשון. בנוסף, בכל דף של איש המקצוע, תוכלו למצוא גם ביקורות מורחבות שמפרטות את החלטת המדרג שכתב. מומלץ מאוד!

כמה עולה פנסיון לכלבים?

מחפשים פנסיון לכלבים? בכתבה הבאה תוכלו לגלות מהו מחיר פנסיון לכלבים הממוצע מה הוא כולל בתוכו וגם תוכלו למצוא רשימה של כמה פנסיונים לכלבים באיזורים שונים בארץ. כל הפרטים, בפנים.

זה לא נעים וזה אפילו קצת מפחיד, אבל לפעמים אין ברירה. כאשר טסים לחו"ל לתקופה ממושכת למשל או שנכנסים לתקופת של שיפוצים וכד', לא תמיד אפשר לקחת איתכם את הכלב ואם לא מוצאים חבר או משפחה שישמרו על הכלב בזמן היעדרכם, תיאלצו לחפש פנסיון לכלבים.

בשנים האחרונות, כמות הפנסיונים בישראל גדלה מאוד וכך גם הביקוש מצד בעלי כלבים - ייתכן וזאת מפני שאיכות הפנסיונים השתפרה מאוד ורמת השירות שמציעים בפנסיון, גבוהה בהרבה ממה שהיה נהוג בשנים עברו.

בכתבה הבאה בדקנו מהי עלות פנסיון לכלבים בישראל, מה כולל השירות, אילו תוספות מציעים וכמה זה עולה וגם אספנו עבורכם רשימה של כמה פנסיונים שונים ברחבי הארץ.

מה מציעים בפנסיון לכלבים?

ובכן, הבסיס הוא הדבר החשוב ביותר בבחירת פנסיון. איכות המטפלים והיחס שיעניקו לכלבים של הפנסיון היא בעיקר זו שצריכה לקבוע עבורכם ועבור הכלב את איכות הפנסיון. מעבר לשירות, הפנסיונים הרבים מציעים שירותים רבים עבור הכלב כאשר פנסיונים רבים מציעים שירותים שונים. להלן כמה מן השירותים הסטנדרטים שמציעים ברוב הפנסיונים:

תנאים

פנסיונים רבים למשל מציעים חדר פרטי (מכלאה) לכל כלב, אחרים מציעים חדרים לזוגות וישנם גם מקומות בה הכלבים נמצאים בבית משותף אחד גדול.

אוכל

רוב הפנסיונים מציעים 2 ארוחות ביום (בוקר וערב) כאשר ישנם כאלו שמציעים (בתוספת תשלום) ארוחה שלישית. האוכל יהיה בדרך כלל אוכל לכלבים רגיל שאפשר למצוא בכל חנות חיות.

טיולים

משתנה לפי כל פנסיון. ישנם פנסיונים שהחצר פתוחה ומחוברת למקום של הכלב וכך הוא יכול לצאת ולחזור כאוות נפשו. ישנם מאידך פנסיונים שמגדירים טיולים בשעות מוגדרות כאשר רובם יעשו זאת פעמיים ביום ויגבו תוספת תשלום על טיולים נוספים.

וטרינר ופיקוח

ישנם פנסיונים מעטים המחזיקים וטרינר צמוד בפנסיון אך רובם מציעים ביקור וטרינר מגיע יומי קבוע שמפקח ומוודא שכל הכלבים במצב בריאותי תקין.

שירותים נוספים

בנוסף, רוב הפנסיונים מציעים שירותים נוספים כגון חיסונים נגד פרעושים, מקלחות, אמבט מים (בריכה) בתקופת הקיץ וכו'. כמו כן ישנם כאלו המציעים פנסיון +אילוף כלבים.

פנסיון לכלבים - מחירים

כפי שציינו בתחילת הכתבה, התחרות בין הפנסיונים השונים היא גבוהה מאוד ולכן טווח המחירים הוא יחסית גבוה. בנוסף, כפי שראיתם את ההבדלים הגדולים שניתן למצוא בין הפנסיונים השונים, כך גם המחירים נבדלים.

כדי בכל זאת להציג מחיר ממוצע, ניתן לקבוע כי מחיר פנסיון נע בין 50 ל-70 לש"ח ליום לחבילה סטנדרטית ללא תוספות ושירותי פרימיום ואקסטרות (במקרה כזה המחיר יגיע עד ל-100 ש"ח ליום). ברוב המקרים, שהות ארוכה (חודש ומעלה) תקנה לכם הנחה במחיר ותוכלו למצוא גם פנסיונים שיגבו 40 ש"ח ליום ואפילו פחות.

רשימת פנסיונים לכלבים

להלן רשימה של כמה פנסיונים לכלבים באיזורים שונים בארץ:

פנסיונים לכלבים בצפון

עמותת גלבוע אוהבת חיות - פנסיון לכלבים באיזור קריית טבעון וכפר תקווה. טל' - 04-9531924

שדה החלומות - פנסיון כלבים באיזור נס עמים בגליל המערבי. מציעים גם שילוב של אילוף כלבים יחד עם הפנסיון. טל' - 04-9555552

פנסיונים לכלבים במרכז ובשרון

הבית של ענת - פנסיון לכלבים בהרצליה המציע שירות פנסיון גם לחיות מחמד אחרות. טל' 09-958-6562

אביעד אילוף כלבים - פנסיון ואילוף כלבים באיזור השרון. טל'-050-2829001

בית ארז חוות מילטין -פנסיון ביתי הממוקם בחצר בית במשמר השבעה ליד ראשון לציון. טל' - 03-9604607

לדוג - פנסיון לכלבים בפתח תקווה (סמוך לשדה התעופה). טל' - 052-3609028

פטמלון - פנסיון לכלבים בתל אביב. טל' - 050-6916496

חברים על ארבע - פנסיון כלבים ברשפון (ליד רעננה והרצליה) המציע פנסיון ללא מכלאות. טל' - 052-2561313

פנסיונים לכלבים בירושלים

נעמי השמרכלבית - פנסיון ביתי וקטן לכלבים בירושלים. טל' - 052-4465235

הכלביה בכפר רות - פנסיון לכלבים כפר רות (סמוך למודיעין). מציעה גם פנסיון לחתולים. טל, - 08-9761335

פנסיונים לכלבים בדרום

בית הכלבים של ביידר - פנסיון לכלבים הממוקם בין אשקלון לבין קריית גת. טל' - 08-6803535

בדרך לאילת - פנסיון כלבים בדרום הממוקם בישוב ספיר המציע שירותי פנסיון לתקופות קצרות וארוכות. טל' - 08-6581577

בגדי ים - קיץ 2013

כמדי שנה, יצאנו לרשת לבדוק אילו בגדי ים לנשים אנו הולכים לראות בקיץ 2013? ועוד יותר חשוב, כמה זה עולה? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

אמנם הקיץ רחוק מאיתנו בכמה חודשים ספורים, אך למרות זאת, החלטנו לבדוק ולהתעדכן בדגמי בגדי הים לנשים בקיץ 2013. בכתבה הבאה נכנסנו למספר אתרים מובילים ברשת בתחום בגדי ים לנשים ובדקנו אילו מותגים מובילים נמכרים בחנויות, מהם הדגמים הבולטים ומהם המחירים הממוצעים. להלן התוצאות.

בגדי ים נשים 2013 - אתר אפרודיטה


נתחיל את הסקירה שלנו עם אחד האתרים המובילים בתחום בגדי הים וההלבשה התחתונה לנשים - אתר אפרודיטה המציג מבחר גדול של מותגים מובילים בבגדי הים לנשים במגוון גדול של דגמים. נכון לזמן כתיבת שורות אלו (5/3/2013) האתר מציע שלושה מותגים של בגדי ים נשים 2013:

בגדי ים גוטקס 2013 

גוטקס הוא אחד ממותגי בגדי הים הותיק ביותר (משנת 1956) ובאתר אפרודיטה ניתן למצוא עשרה דגמים שונים של בגדי ים בדגמים ביקיני, שלם וסטרפלס. טווח המחירים: 269-629 ש"ח.

בגדי ים קוברה - 2013 

באתר מצאנו שמונה דגמים של בגדי ים קוברה כאשר על כול הנחה של 73-78 אחוז!. בין הדגמים השונים: בגדי ים משולשים, פוש אפ, סטרפלס, ביקיני חלק, ביקיני כפתור וביקיני עם ריפוד קל. מחירים: 99 ש"ח.

בגדי ים אפרודיטה 2013

מעבר למותגי בגדי הים שמציעים אפודיטה, מציעה החברה גם מותג משל עצמה. בקולקציה של 2013 מצאנו עשרה דגמים של בגדי ים נשים בשני דגמים - סטרפלס ובגד ים משולשים. מחירים: 78 ש"ח.

בגדי ים נשים 2013 - אתר Fit In

אתר פיט אין מתמחה רק בבגדי ים ומציע קולקציות של מספר מותגים מובילים של מעצבים עם בגדי ים ביקיני ושלמים וכן שמלות חוף ואקססוריז למינהן. באתר מצאנו 6 מותגים שונים של בגדי ים 2013 לנשים:

בגדי ים L Space 2013

באתר מציעים כעשרים דגמים של מותג בגדי הים אל ספייס ביקיני (סטרפלס, סקיני וכד') ו-6 דגמים של בגד ים שלם. מחירים: החל מ-800 ש"ח לביקיני (חלק עליון + חלק תחתון) והחל מ-719 ש"ח לבגדי הים השלמים.

בגדי ים ויקס 2013

הקולקציה של מותג בגדי הים לנשים ויקס (Vix Swimwear) לקיץ 2013 מעוצבת בהשראת אפריקהעם צבעים בולטים ואקססוריז מתאימים. באתר אפשר למצוא מעל 40 דגמים שונים של ביקיני ו-4 דגמים של בגדי ים שלמים. מחירים: כ-1000 ש"ח לדגמי הביקיני ו-899 ש"ח לבגדי הים השלמים.

בגדי ים ויטמין איי 2013

הקולקציה של בגדי הים ויטמין איי (Vitamin A) לקיץ 2013 נקראת גולד בהשראת חוף לגונה בקליפורניה ומציעה מספר גדול של דגמי ביקיני ובגד ים שלם. מחירים: בין 600 ל-900 ש"ח לביקיני ו-החל מ-514 ש"ח לבגד ים שלם.

בנוסף, בחברת פיט אין צירפו השנה שלושה מותגים נוספים לקולקצית בגדי הים לקיץ 2013 - "אקווה בנדיטה", "לולי פאמה" ו-"צ'יקה ריקה" כאשר שלושת המותגים מוצעים רק בדגמי הביקיני השונים.

בגדי ים צ'יקה ריקה 2013

בגדי הים של צ'יקה ריקה מתאימים בעיקר לבנות נוער וצעירות. מחירים: 350-450 ש"ח.

בגדי ים אקווה בנדיטה 2013

הקולקציה של אקווה בנדיטה 2013 היא יוקרתית במיוחד ומעוצבת בסגנון קולומביאני שם גם מיוצרים בגדי הים. מחירים: 1100 - 1500 ש"ח.

בגדי ים לולי פאמה 2013

גם בגדי הים של המותג לולי פאמה מיוצר בקולומביה ומעוצב בהשראת צבעי היום והלילה. טווח המחירים: בין 800 ל-900 ש"ח.

עד כאן להפעם אך שימו לב: לקראת הקיץ, צפויים להצטרף עוד הרבה מותגים וקולקציות חדשות של מותגים של בגדי ים 2013 של גלית לוי, גדעון אוברזון, פלפל, ויקטוריה סיקרט, בננה ועוד. ברגע שיהיו יותר פרטים, אנו נדאג לעדכן את הכתבה במידע נוסף וקולקציות נוספות.