תחפושות לפורים 2013

מחפשים רעיונות לתחפושת לפורים 2013? בדקנו ברשת אילו תחפושות נראה בעיקר בפורים הקרוב וכמה זה יעלה לנו. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

גם הפעם, כמדי שנה, יצאנו לרשת כדי לבדוק עבורכם איזה תחפושת לפורים 2013 כדאי לקנות, מהם המחירים הממוצעים לתחפושת השנה וגם כמה רעיונות מקוריים ומעניינים במיוחד.

רעיונות לתחפושות לפורים 2013

נתחיל עם רשימה של רעיונות לתחפושות לפי קטלוגים שונים (בנים, בנות, דתיים, גדולים וכו'):

רעיונות לתחפושות לתינוקות וקטנטנים

אצל הקטנטנים כמו תמיד, החיות שולטות בתחפושות וברוב החנויות תוכלו למצוא בעיקר תחפושות של חיות כגון קופיקו, נמר, ארנבון, דב פנדה, הדבורה מאיה, דינוזאור וכד'. לצד החיות, מצאנו במקומות מסויימים גם תחפושות מורכבות יותר לתינוקות כמו תחפושת חייל מארינס, פיראט, כבאי, טינקר בל, דורה ודייגו או פיית החלומות.

רעיונות לתחפושות לבנים

אצל הגדולים, המבחר כמובן גדול יותר משל הקטנטנים. הנה כמה רעיונות לתחפושות שמצאנו בחנויות הצעצועים השונות: נהג מירוצים (ספידי מקווין), שוטר FBI, מאסטר שף,נינג'ה, פיראט ושודד ים, זורו, קוסם או לוחם חלל.

לצד תחפושות אלו, ניתן למצוא בכל החנויות תחפושות לבנים של דמויות מוכרות מעולם הילדים כגון: יובל המבולבל, בוב הבנאי, סמי הכבאי, בוב ספוג, צבי נינג'ה, בייב לייד, WWE, דמויות של דיסני (פינוקיו, פיניאס ופרב, ג'ק והפיראטים, מיקי מאוס, שודדי הקאריביים וכו') וגם תחפושות של גיבורי על כגון קפטן אמריקה, באטמן, סופר מן, ספיידרמן, איירון מן, גרין לנטרן וכד'.

רעיונות לתחפושות לבנות

גם אצל הבנות אפשר למצוא את אותן תחפושות התחפושות שרואים מדי שנה, למשל, פיית פרחים, תחפושת של סינית, תחפושת כלה, שוטרת, מלכת הלבבות, מעודדת, אחות וכד' וכן תחפושות של דמויות שונות כגון ברבי, תותית, בראץ, שלגיה, סינדרלה, אשת חתול וכד'

בנוסף, הפסטיגל 2012 החדש "פסטיגל ספיי", צפוי כמדי שנה להוסיף עוד כמה רעיונות חדשים לתחפושות לבנים ולבנות שבוודאי ייתפסו אצל לא מעט ילדים.

רעיונות לתחפושות לדתיים

והנה כמה רעיונות לתחפושות בציבור הדתי שמצאנו בחנויות שונות:

בנות - רחל אימנו, מלכת אסתר, אמא של שבת.

בנים - משה רבנו, הכהן הגדול, חסיד, אברהם אבינו או דוד המלך.

רעיונות מקוריים ומיוחדים לפורים 2013

אם אתם מחפשים רעיונות יותר יצירתיים ושונים, הנה כמה רעיונות מהיותר מוזרים שנתקלנו בהם ברשת: 

תחפושת אייפון, תחפושת של איש לגו, תחפושת של שתי קוביות משחק (תחפושת זוגית), תחפושת של קוביה הונגרית, תחפושת של קופסת פופקורן, משחת שיניים, נקניקיה בלחמניה, רובוט, שעון, שניצל, תחפושת של תינוק עם טיטול, קרטון חלב או תחפושת של תקע ושקע (תחפושת זוגית).

מחירי תחפושות לפורים 2013

לסיום, יצאנו לבדוק כמה עולים תחפושות לפורים 2013 בחנויות שונות ובאתרי השוואת מחירים ברשת. ובכן, המחיר הממוצע לתחפושת בפורים 2013 עומד על כ-100 ש"ח לתחפושת כאשר טווח המחירים נע החל מ-40 ש"ח לתחפושות פשוטות לבנים או כ-70 ש"ח לתחפושות פשוטות לבנות ועד ל-220 ש"ח לתחפושות של מותגים בחנויות הצעצועים המובחרות.

ריפוד לרכב - המדריך השלם

חושבים על החלפת הריפוד ברכב? רוצים להתקין ריפוד עור ברכב? בדקנו בכמה חנויות ברשת כמה עולה ריפוד רכב ואיזה כדאי לקנות. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

בהרבה מאוד מקרים, ריפודי הרכב מתבלים, נקרעים או מתלכלכים מכתמים שלא יורדים. אם גם אצלכם ברכב הריפוד "עשה את שלו", עדיין לא צריך למכור את הרכב. ישנם היום ריפודים וכיסויים שישדרגו לכם את הרכב בכמה רמות למעלה ללא צורך בהחלפת הרכב.

בכתבה הבאה, נסקור את שוק הריפוד לרכב בישראל ונבדוק אילו סוגים נמכרים, איזה ריפוד כדאי לקנות, מהם המחירים הממוצעים ועוד. בהצלחה.

מהם סוגי ריפוד לרכב?

תחום הריפוד לרכב נחלק למעשה לשני סוגים עיקריים - כיסויים למושבים וריפודים הנתפרים בהתאמה אישית.

כיסויים למושבים
 
הסוג הראשון הם ריפודים פשוטים (או יותר נכון, כיסויים) שנמכרים להרכבה עצמית ומיועדים להלבשה של הכיסוי על הריפוד עצמו. ניתן למצוא כאלו בכל חנות לאביזרי רכב וגם ברשתות גדולות כגון אייס קנה ובנה, הום סנטר או אופיס דיפו.

ריפודים הנתפרים בהתאמה

הסוג השני הוא למעשה האיכותי יותר מבין השניים אך גם יקר יותר. ריפודים אלו מתבצעים ע"י רפד או חברה מיוחדת שמתמחה בסוג עבודות כאלו והם למעשה מחליפים לגמרי את הריפוד ושמים במקומו ריפוד חדש ומותאם אישית לרכב שלכם.

מעבר ליתרון האיכות של שיטה זו, ישנו יתרון נוסף ומשמעותי כאשר מחליפים לגמרי את הריפוד והוא היכולת להוסיף דרישות מיוחדות לריפוד, כגון הוספת תאים למסכי DVD במושבי הרכב, הוספת פתחים לכריות אוויר, פיצול חדש או שונה למושבים האחוריים, הוספת משענות יד וכו'.

החלפת ריפוד עור לרכב

בהחלפת הריפוד לרכב בתפירה אישית, תוכלו גם למעשה להחליף את סוג הריפוד ולקבל למשל ריפוד עור במקום ריפוד הבד.

המלצה: אם גם אתם חושבים על התקנת ריפוד עור ברכב, כדאי לקחת בחשבון שבקניית ריפוד עור לא איכותי, תקבלו בד שלא נושם ובקיץ בטמפרטורות גבוהות של חום, הדבר יגרום לזיעה ולתחושה לא נעימה. לכן, כדאי לבדוק שריפוד העור שאתם קונים יהיה עשוי מהחומר האיכותי ביותר.

מחיר ריפוד לרכב

מבחינת מחירי הריפודים לרכב, גם כאן קל מאוד לחלק את מחירי הריפודים לשני הסוגים שציינו. אם אתם מחפשים ריפודים מוכנים להרכבה עצמית, המחירים נעים בין 50 ש"ח ל-800 ש"ח לסט ריפוד קומפלט כאשר המחירים משתנים בהתאם לסוג הריפוד ולעיצוב.

המלצה: ניתן לחפש באי ביי ריפודים מעוצבים ומוכנים לפי דגם וסוג הרכב ולמצוא ריפודים במחירים זולים מאוד בצורה משמעותית מהמוצרים הנמכרים בישראל.

מחיר ריפוד לרכב בהתאמה אישית הוא כבר סיפור אחר לגמרי. כאן כבר מדובר בכל מקרה לגופו כאשר המחיר משתנה לפי כמות הריפודים שתרצו, סוג הבד (או העור) שתבחרו וכמות וזמן העבודה שנדרש מהרפד.

ניתן לומר בממוצע כי מחי ריפוד לרכב בהתאמה אישית מתחיל בסביבות ה-2000 ש"ח ויכול להגיע גם ל-5000 ש"ח ומעלה.

אז איזה ריפוד לרכב כדאי לקנות?

כמובן שמבחינת כל היתרונות האפשריים, ריפוד בתפירה אישית הוא המומלץ ביותר והאיכותי ביותר אך החיסרון העיקרי (והיחידי) שלו הוא המחיר. כפי שראיתם, מחיר ריפוד בהתאמה אישית הוא גבוה מאוד ולא מתאים לכל אחד ויש לשקול היטב האם אתם מוכנים להשקיע כמה אלפי שקלים רק עבור ריפוד.

רשימת רפדים ומרפדיות שמציעים התקנת ריפודים לרכב

לסיום, הנה רשימה של כמה מרפדיות וחנויות של אביזרי יוקרה לרכב שמציעות שירות של התקנות ריפודים לרכב מכל הסוגים:

טופ קאר -  חנות אביזרי יוקרה לרכב הממוקמת באיזור התעשייה חולון ומציעה בין היתר תפירה והתקנה של ריפודים מותאמים אישית. טל' - 03-5593012.

דאבוש - חברה המתמחה במוצרי טקסטיל ומתמחה בין היתר בייצור ותפירה של ריפודים וכיסויים לרכב מכל הסוגים. טל' - 03-9320778. החברה ממוקמת במושב מזור (סמוך לפתח תקווה).

אודיבה ארט - חנות אביזרי רכב יוקרתיים המציעה התקנת ריפודים לרכב מכל הסוגים לפי הזמנה אישית. החנות ממוקמת באיזור התעשייה נתניה (סמוך לאיקאה).

כרטיסים ללורד אוף דה דאנס

למי שעדיין לא יודע, המופע לורד אוף דה דאנס מגיע לישראל בינואר לסדרה של הפעות ברחבי הארץ. lord of the fance למי שלא מכיר, היא להקת ריקוד ומחול שכל הריקודים והכוריאוגרפיה מובנים ומושתתים על הריקוד האירי המקסים.

את הבימוי של הלהקה המצליחה אחראי הבימאי מייקל פלאטרי שאחראי על כל ההצגה שמורכבת מ-40 רקדנים ורקדניות וכוללת כם תפאורה מתקדמת, מסכי לד ומשחקי תאורה מדהימים.

אגב, לצד מופע זה וכמעט באותו הזמן, מגיעיה עוד להקה שמציגה מחול אירי יחד עם סגנונות ריקוד נוספים שנקראת ספיריט אוף דה דאנס כך שחודש ינואר צפוי להיות מאוד שמח וחגיגי.

מחיר כרטיס ללורד אוף דה דאנס מתחיל מ-200 ש"ח אפשר למצוא עוד מידע על כרטיסים ללורד אוף דה דאנס באתר הנ"ל.

איפה כדאי להשקיע ברמלה?

מחפשים לקנות דירה להשקעה ברמלה? הנה כמה המלצות לאזורים טובים להשקעה שאספנו מרחבי הרשת. כל הפרטים, בפנים.

בימים אלו (18/11/2012) שבהם מחירי הנדל"ן ממשיכים לטפס מעלה מעלה ולא עוצרים, משקיעי נדל"ן מחפשים את הערים הזולות ביותר להשקעה. אחת מהערים הקלאסיות ביותר למצוא דירות להשקעה זולות היא רמלה.

מעבר למחירים הזולים של דירות ברמלה, ישנה עוד סיבה מצויינת להשקעה ברמלה והיא המיקום. ככל שמחירי הדירות בתל אביב וגוש דן יעלו, כך האטרקטיביות של רמלה תעלה אף היא. רמלה צפויה להיות אחת מהערים הראשונות לקבל את כל הזוגות הצעירים ומשפחות שמעוניינות לקנות בית באיזור המרכז אך התקציב שלהם לא מאפשר זאת.

בכתבה הבאה החלטנו לאסוף המלצות מאתרים ופורומים שונים ברשת ולבדוק אילו שכונות טובות להשקעה ברמלה. אז הנה לכם, כמה המלצות טובות שאספנו עבורכם.

דירות להשקעה ברמלה

גינדי סיטי

אחד האיזורים המדוברים ביותר היא שכונת גינדי סיטי ברמלה שלמעשה שייכת כולה לחברת גינדי. קבוצת הנדל"ן בנתה פרוייקט גדול במיוחד במרכז העיר רמלה כאשר לצד הבניינים יש גם קניון.

קריית האומנים - פרוייקט מצליח

שכונת האומנים היא גם בחלקה שכונה חדשה שקיבלה הרבה המלצות מתושבי רמלה רבים שרואים לשכונה עתיד ורוד ומשקיעים רבים אכן ממליצים להשקיע בשכונה.

המרכז הישן של רמלה

אם אתם מחפשים בעיקר דירות ישנות וזולות ברמלה, הרבה מאוד משקיעים מליצים על איזור המרכז הישן של העיר. חפשו את הרחובות בן צבי, ההסתדרות, ויצמן, צה"ל, יוספטל, בן גוריון ועוד. הדירות באיזורים הללו הן בעיקר ישנות מאוד וללא מעלית ולכן מחירן הוא זול מאוד.

נווה דוד

אם אתם מחפשים את האיזורים היוקרתיים ביותר ברמלה, כדאי לכם לבדוק את שכונת נווה דוד שנחשבת לאחת השכונות היקרות ביותר ברמלה. השכונה נחלקת לשניים כאשר חלקה הראשון הוא ותיק וחלקו השני מורכב מפרוייקטים חדשים ובתים פרטיים.

ניהול תיק השקעות - המלצות חשובות

איך כדאי לנהל את תיק ההשקעות? מה המינימום לניהול תיק ע"י בית השקעות מקצועי? איך בוחרים בית השקעות? אספנו לכם את ההמלצות הטובות ביותר לניהול תיק השקעות. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

בכל מה שקשור לתיק ניהול השקעות, עולות הרבה מאוד שאלות חשובות ומכיוון שברוב המקרים מדובר שהשקעה של למעלה מ-100,000 ש"ח, רצוי וכדאי לדעת את כל הכללים החשובים כדי שתוכלו רק להרוויח או לכל הפחות לא להפסיד.

בכתבה הבאה החלטנו לעזור לכם ולהציג כאן כמה תשובות לשאלות החשובות ביותר הקשורות לניהול תיק השקעות. אנו מקווים שבעזרת כתבה זו, תוכלו ללמוד יותר וקבל החלטה טובה יותר בכל הקשור להשקעות בשוק ההון.

ניהול תיק השקעות עצמאי או באמצעות יועץ השקעות?

שאלה זו עולה בוודאי אצל כל אחד לפני שהוא מחליט להיכנס לשוק ההשקעות. מצד אחד, היום בעידן האינטרנט והמידע החופשי והזמין לכל אחד, נראה כאילו כל אחד יכול לבנות תיק השקעות ולנהלו בצורה עצמאית ולחסוך את דמי הניהול של יועץ השקעות. מצד שני, מדובר בהרבה כסף והאם אתם באמת בטוחים בעצמכם שתצליחו לקבל את ההחלטה הנכונה? הכתבה הבאה תעזור לכם להבין למי כדאי ולמי מתאים השקעה עצמאית ולמי לא.

איך לנהל תיק השקעות עצמאי?

במידה והחלטתם שאתם מתאימים לנהל תיק השקעות עצמאי, חשוב מאוד לדעת את הכלים הבסיסיים והנכונים לעשות זאת. בכתבה הבאה הכינו לכם כמה המלצות טובות וחשובות כמו למשל, איזה סיכול לקחת? כמה כסף כדאי להשקיע? ועוד.

איך לבחור בית השקעות?

במידה וכן החלטתם להיעזר בבית השקעות שינהל עבורכם את תיק ההשקעות, אתם מגיעים לאחת השאלות הנפוצות ביותר והיא איך תדעו איזה בית השקעות הוא הטוב ביותר עבורכם? ובכן, מצאנו כתבה מצויינת שגם תן לכם טיפים חשובים וכלים לבחירת בית השקעות וגם סקרה כמה מבתי ההשקעות הגדולים והמובילים בישראל.

ניהול תיק השקעות או השקעה בקרן נאמנות?

מכיוון שלהשקעה בקרן נאמנות יתרונות רבים, נשאלת השאלה האם לא עדיף להשקיע באמצעות קרן נאמנות על פני ניהול תיק השקעות מקצועי? הכתבה הבאה מאתר כלכליסט מצליחה להתמודד היטב עם השאלה הזאת ומשווה בין שני סוגי ההשקעות כאשר היא לוקחת בחשבון גם שיקולי מס, תשואות, דמי ניהול, נזילות ועוד. מומלץ ביותר!!

איפה כדאי לנהל תיק השקעות? בנק או בית השקעות?

טוב, זאת כבר שאלה ותיקה מאוד שהתשובה עליה היא לא פשוטה בכלל. כדאי לקרוא את הכתבה הבאה שמנסה להתמודד עם השאלה גם מבחינה פרקטית.

השוואת דמי ניהול תיק השקעות

רוצים לגלות מהם דמי הניהול עבור ניהול תיק השקעות ואיך מוצאים את דמי הניהול הנמוכים ביותר? הנה אתר שמאפשר לכם להשוות מחירים ודמי ניהול של ניהול תיקי השקעות של החברות המובילות בשוק כגון פעילים, כלל, אנליסט ועוד:

איך מנקים תכשיטים?

רוצות לדעת איך לנקות תכשיטים? בכתבה הבאה אספנו עבורכן את המגריכים והטיפים הטובים ביותר לניקוי תכשטים.

כדי שתכשיטי הכסף והזהב שלכן יראו במצב הטוב ביותר, יש לשמור ולנקות אותם באופן קבוע. ישנן שיטות רבות וטיפים רבים לניקוי תכשיטים מכסף ומזהב ובכתבה הבאה החלטנו להציג לכן את המדריכים הטובים ביותר ברשת. אז בואו ונתחיל.

איך לנקות תכשיטים עם אבקת סודה לשתייה?

המדריך הבא ידגים לכן את אחד הטריקים הידועים ביותר לניקוי תכשיטים - ניקוי עם סודה לשתייה:



איך לנקות תכשיטים עם משחת שיניים?

טריק נוסף ידוע לניקוי תכשיטים הוא שימוש במשחת שיניים. לא מאמינות? צפו בסרטון הבא ותלמדו איך מנקים תכשיטים בעזרת משחת שיניים:


  
איך מנקים תכשיטים עם סבון ומים?

ולסיום, גם סבון ומים יכולים לעשות לכן את העבודה ולהחזיר לכן את הברק של התכשיטים. צפו במדריך:


איזה מכונת קפה כדאי לקנות?

היום החלטנו לעסוק באחת השאלות הפופולריות ביותר של אוהבי הקפה - איזו מכונת קפה היא הטובה ביותר? ואיזו מכונת קפה כדאי לקנות? אם גם לכם חשובה התשובה לשאלה זו, הכתבה הבאה תעניין אתכם מאוד.

שוק מכונות הקפה בישראל הוא גדול מאוד ומורכב מהרבה מאוד חברות ודגמים שונים ברמות שונות. עקב ריבוי ההיצע, אחת השאלות שמעסיקות הכי הרבה את חובבי הקפה בישראל היא איזו מכונת קפה נחשבת לטובה ביותר?

בכתבה הבאה החלטנו לשוטט ברשת באתרים שונים כדי לנסות ולגלות איזו מכונת קפה היא הטובה ביותר.

איזו מכונת קפה הכי טובה?

ובכן, נתחיל עם הכתבה הבאה באתר דה מרקר שם אספו כמה אנשי מקצוע ומומחים לקפה כדי לנסות ולגלות את התשובה. המומחים בדקו וטעמו קפה של שש מכונות קפה של חברות שונות -לאווצה, קרמסו, אספרסו קלאב, נספרסו, קופי טיים ו מכונת קפה של לנדוור, ונתנו ציונים לכל אחת ממכונות הקפה כאשר הציונים מתחלקים לטעם האספרסו, טעם הקפוצ'ינו וקלות ונוחות התפעול. התוצאות, די מפתיעות.

כתבה מומלצת נוספת, שייכת לאתר onlife שבדקה והשוות דגמים רבים של מכונות קפה וחילקה את ציוניה לכל אחד. בין דגמי המכונות שתמצאו בכתבה - Gold Matinee של לוואצה (Lavazza), בררה של גאג'יה (Gaggia), קלאסיק של גאג'יה, LB 2300 של לוואצה, מודו מיו של לוואצה, דרים פלוס שלאסקאסו (Ascaso), מכונת הקפה - Andreja Premium של Quick Mill, נאוטילוס של אספרסו קלאב, M21 Junior S של חברת לה צ'ימבלי, Via Veneto Deluxe silver של חברת סאקו (Saeco) ומכונת הקפה לאטיסימה של חברת נספרסו.

לדוברי האנגלית מביניכם, הגארדיאן הבריטי פרסם כתבה מצויינת ובה ציין המלצות למכונות קפה לפי מחירים ולפי רמות התקציב. כך למשל תוכלו לקבל המלצות למכונות קפה עד 100 יורו, עד 150 יורו וכך הלאה עד למכונות קפה יוקרתיות שמעל 300 יורו.  מומלץ!

ולסיום, כתבה נוספת מאתר הנקרא T3 The Gadget site שהמליץ על חמשת מכונות הקפה הטובות ביותר לשנת 2012. בין המכונות -  kmix של קנווד, דה לונגי, ג'ורה ועוד.