כמה עולה אילוף כלבים?

מחפשים מאלף כלבים? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה בדקנו עבורכם מהו מחיר אילוף כלבים? מה ההבדל בין סוגי האילוף? כמה גובים מאלפי הכלבים עבור טיפול בבעיות התנהגות ועוד טיפים והמלצות שונות. כתבה ראשונה בסדרה.

עניין המודעות להתנהגות ואילוף הכלבים בישראל גדל מאוד בשנים האחרונות וכיום ישנם עשרות מאלפי כלבים ופנסיונים המציעים את כל סוגי הטיפול לכל סוגי הכלבים. מאלפי הכלבים מציעים היום מגוון טיפולים לכלבים החל מטיפולים חד פעמיים בבעיות התנהגות או בעיות תוקפנות ועד לאילוף שלם הכולל פנסיון ואירוח לכלבים.

בסדרת הכתבות  הבאה החלטנו לבדוק ברשת מהם המחירים הממוצעים לכל סוגי הטיפול כדי שתוכלו לקבל אינדיקציה טובה ובסיסית של מחיר אילוף כלבים וכפי שמיד תראו בהמשך - זול זה לא הולך להיות.

אילוף כלבים - מחיר

כדי לסקר בצורה נכונה את תחום אילוף הכלבים, רצוי לחלק את האילוף לשני סוגים עיקריים: טיפול נקודתי בבעיות התנהגות ואילוף כלבים בתנאי פנסיון. נרחיב מעט על כל אחד מהסוגים:

טיפול בבעיות התנהגות 

ישנם מקרים רבים בהם בעלי כלבים מעוניינים בטיפול נקודתי בלבד הדורש טיפול ספיציפי לכלב ונמשך בדרך כלל לאורך מספר קטן של פגישות. לדוגמא: אילוף לעשיית צרכים, אילוף לפתרון בעיות התנהגות, פתרון להריסת רהיטים, אילוף להפסקת נביחות וכד'.

במקרים אלו, מאלף הכלבים יבחן באופן פרטני את הכלב ויציע טיפול על בסיס פגישות עד לפתרון הבעיה.

מחיר טיפול בהתנהגות - המחיר הממוצע נע בין 150 ל-200 ש"ח לפגישה.

אילוף כלבים בתנאי פנסיון

אילוף בתנאי פנסיון מיועד לבעלי כלבים שרוצים אילוף כלבים שלם הכולל משמעת בסיסית (ציות לפקודות בסיסיות כגון ארצה, אלי, שב, רגלי וכו'), ומשמעת מתקדמת, אילוף למטרת שמירה והגנה ועוד. במקרים אלו הכלב שוהה בתנאי פנסיון (לינה וארוחות) למספר שבועות אצל המאלף ובו הוא מקבל את הטיפול המלא.

ישנם גם מאלפים המשלבים את השהייה בפנסיון עם שהייה בבית כדי לתת לכלב תחושת ביטחון לאחר האילוף. בסוף האילוף הכלב יחזור מאלוף ותקבלו הדרכה מהמדריך כיצד להמשיך ולשמר את האילוף.

מחיר אילוף בפנסיון - טווח המחירים עבור אילוף כלבים בתנאי פנסיון נע בין 1500 ל-3000 ש"ח כאשר ישנם פרמטרים מסויימים שישפיעו על המחיר (קורס פרטי, קורס קבוצתי וכו').

עד כאן לגבי עלות אילוף כלבים. בכתבה הבאה נעזור לכם לדעת איך למצוא מאלף כלבים נציג לכם כמה טיפים טובים למצוא המלצות על מאלף כלבים מומלץ או לדעת איך למצוא מאלף כלבים בזול.

דיבורית לקסדה - איזה לקנות?

מחפשים לקנות דיבורית בלוטות' לקסדה? הגעתם למקום הנכון. בדקנו וחיפשנו עבורכם ברשת איזה דיבורית לקסדה כדאי לקנות, כמה זה עולה ואיזה חברה נחשבת לטובה ביותר.

היום החלטנו לעזור לרוכבי האופנוענים והקטנועים שמחפשים לקנות דיבורית לקסדה כך שיוכלו לדבר תוך כדי נסיעה בצורה בטיחותית וחוקית. כיום רוב הדיבוריות לקסדה הנמכרות בחנויות לאבזרים לאופנועים הן דיבוריות בלוטות' ולכן בכתבה הבאה נציג לכם בעיקר מידע על דיבוריות בלוטות' לקסדות ונבדוק איזה חברות נחשבות למותג, האם שווה להשקיע בדיבורית זולה לקטנוע ועוד המלצות נוספות.

דיבורית בלוטות' לקסדה - מה חשוב לבדוק?

ובכן, כאשר ניגשים לבדוק דיבורית בלוטות' לקסדה ישנם כמה פרמטרים חשובים שעליהם כדאי לשים במיוחד את הדגש:

איכות שמיעה - מכיוון שבזמן רכיבה על אופנוע הרוח מקשה על השמיעה, הפרמטר החשוב ביותר הוא איכות השמיעה בזמן נסיעה. (טיפ: רוכבים רבים מציינים כי לאיכות הקסדה יש קשר משמעותי ביותר על השמיעה בדיבורית ולכן יש לקחת בחשבון גם את איכות הקסדה).

הקשבה למוסיקה בנסיעה - דיבוריות רבות מגיעות עם אופציה לשמיעת מוסיקה מהנייד דרך הבלוטות'. אם חשוב לכם לשמוע מוסיקה בנסיעה, כדאי לכם לקחת דיבורית תומכת.

זמן טעינה  - סוללה של דיבורית בלוטות' טובה אמורה להחזיק מעמד לפחות 7-8 שעות ללא הטענה ובזמן דיבור וכמה ימים טובים בזמן המתנה. (הערה: פרמטר זה קיים ברוב הדיבוריות - גם בזולות).

אחריות - דיבורית איכותית תגיע עם לפחות שנת אחריות.

תוספות ופיצ'רים - ככל שהדיבורית מתקדמת יותר כך היא תכיל אופציות ותוספות מתקדמות כגון: תמיכה ב-GPS, אינטרקום, מענה אוטומטי, אפשרות לביטול הד וגם ערכה להתקנת הדיבורית בתוך הקסדה.

דיבורית בלוטות' לקסדה - חברות מובילות

ישנן כיום שלוש חברות מובילות שנמכרות ברוב חנויות האביזרים לאופנועים:
  • דיבורית טווינס (Twins) - מותג ספרדי
  • דיבורית גלובאל סאט (Glonal Sat)
  • סקלה ריידר - שייך לחברת קרגון
הדיבורית המובילה ביותר והנמכרת ביותר בישראל היא סקלה ריידר שמציעה מגוון גדול של דגמים שונים כאשר הפופולריים ביותר הם הדגמים סקלה ריידר סולו, סקלה ריידר G4, סקלה ריידר FM וסקלה ריידר  Q2.

מחיר דיבורית לקסדה

מחירי הדיבורית לקסדה נעים החל מ-200 ש"ח לדיבוריות הזולות ומגיעים עד ל-1200 ש"ח לדיבוריות האיכותיות כגון  הדיבוריות של סקלה ריידר. המחיר הממוצע נע בסביבות ה-700 ש"ח לדיבורית בלוטות' איכותית.

דיבורית לקסדה - מבצעים

חיפשנו עבורכם ברשת גם מבצעים על דיבוריות בלוטות לקסדה. הנה כמה מהם (שימו לב: מידע זה נלקח מאתרים חיצוניים ואין אנו אחראים על אמינותו):

בעמוד הבא מאתר האינטרנט של החנות טופ גאן מציעים במבצע את הדיבורית של טווינס במחיר של 429 ש"ח במקום 490 ש"ח וגם מבצע על הדיבורית של סקלה ריידר G4 ב-1290 ש"ח במקום 1490 ש"ח.

באתר הבא מציעים לכם דיבורית בלוטות' של גלובל סאט מדגם BTH-816 ב-149 ש"ח בלבד במקום 299 ש"ח.

מכירים דיבוריות נוספות? רוצים להמליץ על חברה נוספת של דיבורית? או אולי על חנות שנותנת מבצעים טובים? אתם מוזמנים להוסיף לכתבה את המלצתכם באמצעות תגובה לכתבה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם: 
ביטוח לקטנוע
קסדה לקטנוע
איזה קטנוע כדאי לקנות?

איזה מזוודה כדאי לקנות?

מחפשים חברות טובות של מזוודות? רוצים לדעת איך לבחור מזוודה שתתאים בדיוק לדרישות שלכם? המדריך הבא יעזור לכם הרבה.

כשיוצאים לנופש לפעמים דווקא הדברים הקטנים ביותר הם שמשפיעים הכי הרבה על החוויה וההנאה. אחד מהדברים הקטנים האלו היא מזוודה טובה ואיכותית. מספיק שאתם מחכים למסוע המזוודות בשדה תעופה ומגלים שהמזוודה שלכם התפרקה או שהריץ' רץ' נפגם כדי להרוס לכם את כל שאר החופשה.

בכתבה הבאה אספנו לכם את הטיפים הטובים ביותר לקניית מזוודות כדי שתוכלו לקנות את המזוודה הטובה ביותר בהתאם לתקציב ולדרישות שלכם. אז אם אתם רוצים לדעת איזו מזוודה כדאי לקנות, הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכם.

איזה גודל מזוודה לקנות?

ובכן, אחד פרמטרים בסיסיים שחשובים מאוד בקניית מזוודה הראשון שבהם הוא בחירת הגודל הנכון והמתאים. אחד הטיפים החשובים בעניין הגודל הוא לא לרוץ ולקנות את המזוודה הגדולה ביותר גם אם זה נשמע הגיוני. הסיבה העיקרית היא שידוע כי מזוודות בגודל בינוני נוטות להחזיק מעמד זמן רב יותר ממזוודות גדולות ולכן, אם אין באמת צורך, עדיף להסתפק במזוודה בינונית.

להלן מידות סטנדרטיות מומלצות:

מזוודה בינונית: בין 24 ל- 27 אינץ'. מתאימה לזוג לכמה לילות.

מזוודה משפחתית: בין 28 ל-31 אינץ'. מתאימה למשפחה או לזוג לחופשה ארוכה של עד שבועיים.

מזוודה ענקית: בין 31 ל-33 אינץ'. מזוודה זו מספיקה כמעט לכל מטרה ולכל דרישה אך בהרבה מקרים חברות תעופה מגבילות שימוש במזוודות בגודל זה ומבקשות תוספת מחיר.

מזוודה קשיחה או מזוודה רכה?

אחת השאלות והתחבטויות הנפוצות ביותר היא איזה מזוודה לבחור - קשה או רכה? ובכן לכל אחת מהמזוודות יתרונות וחסרונות. להלן כמה מהם:

חוזק ועמידות - בדרך כלל מזוודות קשות (לא הזולות) חזקות יותר ממזוודות רכות ונוטות להחזיק מעמד זמן רב יותר. בעיקר בחופשות הכוללות טיסות רבות.

נוחות - כשמדובר בכמה מזוודות, קל יותר לסדר את המזוודות קשיחות ולהניחן אחת על גבי השנייה.

תאים פנימיים - מזוודות רכות מגיעות בדרך כלל עם מספר תאים פנימיים וחיצוניים גדול יותר ממזוודות קשיחות.

אפשרות הרחבה - יתרון נוסף במזוודות רכות הוא האפשרות להרחבת המזוודה באמצעות רוכסן נוסף.

משקל - ברוב המקרים, מזוודה רכה קלה יותר ממזוודה קשה וכשיש צורך בסחיבה במדרגות או משטחים שבהן לא ניתן לגרור את המזוודה, למזוודה הרכה יתרון משמעותי מול הקשה.

מים - מזוודות קשיחות אטומות יותר למים ממזוודות רכות.


אחריות

אחד הדברים החשובים ביותר בקניית מזוודה היא תקופת האחריות של המזוודה. ברוב המקרים ואצל רוב החברות של המזוודות האחריות כוללת תיקון רוכסנים, גלגלים, ידית או קרעים של הבד. בדרך כלל, מזוודות זולות מגיעות עם אחריות של שנה בלבד לעומת מזוודות יוקרתיות של מותגים מגיעות עם אחריות של בין 6 שנים עד אחריות לכל החיים.

גלגלים

כיום, רוב המזוודות מגיעות עם גלגלים חזקים העשויים סיליקון איכותי שלא אמור להתפרק. טיפ חשוב הוא להעדיף מזוודה עם 2 גלגלים בלבד כשמדובר בחופשה עם טיסות מכיוון שידוע שמזוודות בעלות 4 גלגלים נהרסות במעבר בין שדות תעופה.

רוכסנים 

כעיקרון, רוכסנים גדולים עדיפים על רוכסנים קטנים.

מחיר

הגענו לפרמטר המשפיע ביותר בסופו של דבר על איכות המזוודה. כמו בכל תחום אחר, המזוודות הטובות והאיכותיות ביותר הן גם המזוודות היקרות ביותר. החישוב הבסיסי שאתם צריכים לעשות הוא האם אתם מעדיפים לשלם קצת ולקבל מזוודה שלא תחזיק מעמד יותר משנתיים שלוש או שאתם מעדיפים לשלם פעם אחת מחיר גבוה ולקבל מזוודה שתחזיק לכם כל החיים.

מחירי מזוודות משפחתיות נעים החל מ-300 ש"ח ומגיעות עד ל-1500 ש"ח (לא כולל מזוודות של מעצבים). כאשר המחיר הממוצע הכללי הוא בסביבות ה500-600 ש"ח.

המלצה חשובה: במזוודות קשיחות, ישנו הבדל גדול מאוד בין הזולות ליקרות ואם אין לכם תקציב גבוה, תמיד כדאי להעדיף מזוודות רכות מכיוון שמזוודות קשיחות זולות, נוטות להתפרק מהר מאוד.

חברות מומלצות של מזוודות

לאחר שהבנו את כל הפרמטרים החשובים ביותר, הנה רשימה של כמה חברות ידועות ומומלצות שנחשבות לחברות הטובות ביותר בתחום המזוודות:

סמסונייט - אחת החברות המפורסמות ביותר למזוודות שמייצרת את המזוודות מהחומרים הטובים ביותר בעולם. החברה מציעה אחריות לכל החיים. מחיר ממוצע למזוודות משפחתיות הוא בין 1200 ל-1500 ש"ח.

איגל קריק - חברה ידועה נוספת המתמחה בעיקר במזוודות רכות שדומות לתיקי תרמילאים.  מחיר ממוצע: בין 1000 ל-1500 ש"ח.

דלסי - חברת מזוודות צרפתית ידועה ומוכרת האהובה במיוחד ע"י אנשי צוות אוויר (טייסים ודיילות). בין 1000 ל-1500 ש"ח.

חברות יוקרתיות נוספות שכדאי לבדוק (מחירים של 1000-3000 ש"ח):
  • ג'יפ
  • קרלטון
  • טיטאן
  • טרולי
  • טומי (Tumi)