מחיר שיעור נהיגה על משאית

בדקנו ברשת מהו מחיר שיעור נהיגה על משאית בממוצע, מה הוא כולל ומהם הדרישות. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

היום בבלוג לטובת אלו שחושבים לעשות רשיון על משאית, החלטנו ולסקור את תחום שיעורי הנהיגה במשאית בישראל ולבדוק מהם המחירים הממוצעים ומי בכלל יכול לגשת לקבלת רישיון נהיגה על משאית.

איך מקבלים רשיון נהיגה על משאית?

נתחיל אם כן בתנאים לקבלת רישיון נהיגה על משאית. ובכן, ראשית ישנם שני סוגים של רשיונות למשאית - רשיון C1 (משא קל - עד 12 טון) ורישיון C (משא כבד - מעל 12 טון).

גיל מינימלי - הגיל המינימלי להתחלת לימוד נהיגה למשאית עד 12 טון הוא 17, למבחן- 17.5 ולקבלת הרישיון - 18. הגיל המינימלי ללימוד נהיגה במשאית מעל 12 טון הוא 18, למבחן - 18.5 ולקבלת הרישיון - 19.

מספר שיעורי החובה - החוק דורש 32 שיעורי חובה לקבלת רישיון נהיגה על משאית (לבעלי רישיון רכב פרטי נדרש רק 20 שיעורי חובה).

מבחן תאוריה - נדרש מעבר של מבחן תאוריה (גם לאלו שכבר עברו מבחן תאוריה לרכב פרטי).

דרישות נוספות - בדיקת ראייה, טופס מרופא משפחה (לרישיון על משאית מעל 12 טון).

ניתן למצוא את התנאים המלאים באתר של משרד התחבורה בעמוד הבא.

מחיר שיעור נהיגה במשאית

כדי לדעת כמה עולה שיעור נהיגה על משאית ערכנו בדיקה מקיפה במספר אתרים ופורומים המתמחים בנושא זה ומצאנו כי המחיר הממוצע הוא כ-120 עד 150 ש"ח לשיעור נהיגה על משאית עד 12 טון (רישון C1) ובין 150 ל-200 ש"ח לשיעור נהיגה על משאית מעל 12 טון.

כמה עולה הוצאת ויזה לארה"ב?

חברות רבות מציעות לכם הוצאת ויזה לארה"ב. בדקנו מהן בדיוק מציעות, כמה עולה להוציא ויזה לארה"ב וגם אספנו עבורכם רשימה של מספר חברות אשר מציות שירות זה. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

אין ספק בכלל שהויזה הכי מבוקשת ע"י הישראלים היא הוצאת הויזה לארה"ב. בכל שנה עשרות אלפי ישראלים מבקשים לטוס לארה"ב ולהוציא ויזה בשגרירות ארה"ב בירושלים או בתל אביב. במקביל להליך הסטנדרטי שבו רוב האנשים מגיעים בעצמם למלא את הטפסים ולהגיש את בקשת הויזה, ישנן חברות שונות אשר מציעות לעבור את התהליך עבורכם ולמלא את הטפסים במקומכם וכו' וזאת בתמורה לעמלה מסויימת אותה הן גובות.

בכתבה הבאה החלטנו לבדוק מהו בדיוק השירות שחברות אלו מציעות, מהו המחיר הממוצע שהן גובות וגם נציג בפניכם רשימה של כמה חברות המציעות שירות של הוצאת ויזה לארה"ב.

מה צריך להביא להוצאת ויזה לארה"ב?

לפני שניכנס למחירים אום גובות החברות השונות, נוודא שאנו יודעים מה בדיוק מבקשת השגרירות מכם ואיזה מסמכים צריך להביא. ובכן, תהליך בקשת הויזה לארה"ב מורכב מכמה פעולות שעליכם לבצע:
  • מילוי טופס הנקרא ds160 ושליחתו.
  • תשלום אגרה על סך 160 דולר.
  • שליחת 2 תמונות בגודל של 5*5 ס"מ (שימו לב: לא תמונת פספורט).
  • קביעת תור לראיון בשגרירות ארה"ב.
ישנם כמובן עוד מסמכים נוספים שמומלץ להביא כדי לשפר את אחוז הצלחת הוצאת הויזה וכן מסמכים נוספים במקרה של הוצאת ויזה גם לילדים וכד'.

הערה: הפעולות הנ"ל מתייחסות להוצאת ויזת מבקרים ולא ויזת סטודנט, ויזת עבודה או ויזת הגירה.

המלצה: כנסו לאתר הרשמי של שגרירות ארה"ב בישראל ובדקו באופן פרטני שבידיכם את כל מה שדרוש.

מה חברה להוצאת ויזה לארה"ב מציעה בדיוק?

כפי שציינו בתחילת הכתבה, חברות רבות בישראל מציעות לכם שירות של הוצאת ויזה לארה"ב תמורת עמלה מסויימת אבל מה בדיוק הן מציעות. ובכן, ברוב מלבד הראיון שבו רק אתם יכולים לערוך, חברות אלו מציעות למעשה לעשות עבורכם את כל העבודה הכולל מילוי של הטפסים במקומכם, שליחת ועריכת המסמכים אותם כדאי לצרף, הדרכה, תמיכה וחברות מסויימות אפילו קביעת ראיון בשגרירות.

האם כדאי להשתמש בחברה להוצאת ויזה לארה"ב?

על הנייר, אין למעשה צורך או חובה מסויימת להשתמש בשירות של חברה להוצאת ויזה לארה"ב אך ניתן לומר כי אחוזי ההצלחה של קבלת הויזה באמצעות אחת החברות האלו גבוהים יותר מבקשה באופן עצמאי וזאת מכיוון שבחברות אלו נמצאים אנשים ועורכי דין המתמחים בהוצאת אזרחויות זרות ובענייני הגירה שיודעים איך בדיוק כדאי למלא את הטופס ds160, יודעים להמליץ לכם על הטפסים שעליכם לצרף ובקיצור כל דבר שיכול לשפר לכם את אחוזי ההצלחה.

יחד עם העובדה שעלות השירות אינו גבוה במיוחד, כדאי לעשות זאת במידה ואתם באמת רוצים להרגיש שעשיתם את המקסימום האפשרי לקבלת הויזה לארה"ב.

עלות הוצאת ויזה לארה"ב

מבדיקה שערכנו במספר גדול של חברות המציעות שירות של הוצאת ויזה לארה"ב מצאנו כי המחיר הממוצע עבור שירות זה נע בין 70 ש"ח ל-150 ש"ח כאשר ברוב הגדול של המקרים, המחיר לא עובר את איזור ה-100 ש"ח.

רשימה של חברות להוצאת ויזה לארה"ב

כפי שהבטחנו לכם, הנה רשימה של כמה חברות המציעות שירות של בקשת ויזה לארה"ב:

איזי ויזה (בשיתוף עם איסתא) - אחת החברות הגדולות להוצאת ויזה לארה"ב המציעה שירות מלא וליווי מקצועי ע"י עורך דין להגירה לאורך כל הדרך הכוללת בין היתר, קביעת תור לראיון, מילוי הטפסים, שליחה של כל הטפסים בדואר וכד'. טל': 1700-707057

Visa 2 All - חברה נוספת המתמחה בהוצאת ויזה לארה"ב וטוענת באתרה ל-997 אחוזי הצלחה ומציעה גם מבצע שנכון לזמן כתיבת כתבה זו (19/6/2012) המציע במקרה של תוצאה שלילית, בקשת ויזה חדשה בחינם (בתנאים מסויימים). טל': 1700-505073

Visa 4 USA - חברה המתמחה בהוצאת ויזה לארה"ב המציעה שירות מלא של בקשת הויזה הכולל גם ליווי ותמיכה ביום הראיון בשגרירות. טל': 077-7501115

חיישני רוורס לרכב - המדריך השלם

רוצים להוסיף חיישני רוורס לרכב? הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא תוכלו למצוא את כל המידע שתצטרכו לדעת על התקנת חיישני רוורס לאוטו.

רבים מהרכבים החדשים מגיעים היום עם חיישני רוורס מובנה אך מסתבר שניתן להתקין בקלות רבה ובמחיר יחסית זול חיישני רוורס גם ברכבים המגיעים ללא חיישנים מובנים. בכתבה הבאה נציג לכם את המוצרים הנפוצים לצד מחירים ממוצעים וטיפים והמלצות בנושא.

מה זה חיישני רוורס ולמי זה מתאים בכלל?

חיישני רוורס הם חיישנים קטנים הממוקמים בחלק האחורי של הרכב (פגוש אשר מחוברים למוח קטן (מחשב) שמותקן בתוך תא המטען הרכב ובעזרתם מתריעים מפני עצמים, חפצים או אנשים כנוסעים לאחור. חיישנים אלו מיועדים בעיקר להקלה בחנייה לאחור אך משמשים גם כאביזר בטיחות מפני ילדים קטנים, נהגי אופניים וכל דבר שנמצא מאחורי הרכב שהנהג לא יכול לראות.

חיישני רוורס - סוגים

ניתן לחלק את חיישני הרוורס לשני סוגים עיקריים - חיישני רוורס עם התראה קולית וחיישני רוורס עם מסך. חיישנים עם התראה קולית מתריעים על עצמים וחפצים בעזרת צליל ההולך ומתגבר ככל שמתקרבים לעצם. חיישני רוורס עם צג מציעים גם התראה גרפית בהתקרבות אל העצם כשנוסעים לאחור. ברוב המקרים החיישנים מחוברים למוח ולצג בעזרת חוטים אותם יש להתקין בתוך הרכב אך לאחרונה נכנסו לשוק מוצרים חדשים המציעים שידור אלחוטי של חיישנים וכך אפשר לוותר על החיווט.

בשנים האחרונות מוצר נוסף חדר לשוק והוא מצלמת רוורס שלמעשה מצלמת את כל מה שקורה מאחור ומשדרת זאת על צג שמונח מול הנהג.

כמה עולה חיישני רוורס?

ישנם כיום מוצרים רבים של חיישני רוורס בחנויות אביזרי הרכב השונות כאשר טווח המחירים הממוצע נע בין 100 ש"ח ל-400 ש"ח. החברות הנפוצות ביותר הנמכרות כיום ברוב החנויות הם חיישנים של Guard, רב בריח, פרו ויז'ן, ריינג'ר וקוברה.

התקנה עצמית של חיישני רוורס

הרבה חנויות מציעות ערכות של חיישני רוורס המגיעות יחד עם כל החיווט הנדרש ועם צג להרכבה עצמית. אם אתם חושבים להתקין חיישני רוורס לבד, קחו בחשבון שמדובר במשימה לא פשוטה כל כך ותידרשו לקדוח חורים בפגוש האחורי ברכב בצורה מדוייקת ונכונה, לחווט ולהסתיר את החוטים וכד' לכן, עדיף ומומלץ  לגשת לחנות לאביזרי רכב ולקנות המוצר כולל התקנה (בהרבה מאוד חנויות ניתן למצוא חיישני רוורס פשוטים וזולים החל מ-150 ש"ח כולל התקנה).

אם אתם בכל זאת מעדיפים לחסוך את מחיר התקנת החיישנים, כדאי לקרוא את השרשור הבא בו מסבירים בצורה מפורטת איך להתקין לבד חיישני רוורס לרכב.

המלצה: בדגמים מתקדמים יותר של חיישני רוורס ניתן למצוא גם סט של 6 חיישנים המציעים התראה על גבי מס גם בנסיעה אחורית וגם בנסיעה קדמית להקלה נוספת בחנייה בין שני מכוניות.

מהו העונש על נהיגה בשכרות?

תפסו אתכם על נהיגה בשכרות? בכתבה הבאה נסקור את חוק הנהיגה בשכרות ונלמד מהו העונש המינימלי על עבירה זו, איך אפשר להקל בעונש וגם נציג לכם רשימה של עורכי דין המתמחים בדיני נהיגה בשכרות.

עליית מספר תאונות הדרכים בישראל כתוצאה מעבירות של נהיגה בשכרות גורמות למחוקקים להעלות ולהחמיר בעונשים על נהיגה בשכרות וכן להגדלת התקציב למשטרה ללכידת הנהגים שנוהגים תחת השפעת אלכוהול. בכתבה הבאה ננסה להבין מהו בדיוק העונש על נהיגה בשכרות ומה אפשר לעשות אם לצערכם נתפסתם וזומנתם למשפט תעבורה בגין עבירה זה.

מהו העונש על נהיגה בשכרות?

ובכן, כפי שציינו העונשים על נהיגה תחת השפעת אלכוהול הם מן המחמירים ביותר מבין חוקי התחבורה השונים ונכון להיום העונש המינימלי על נהיגה בשכרות הוא שנתיים פסילת רשיון נהיגה ואם זה לא מספיק אז תוסיפו את העובדה ששוטר שעוצר אתכם על עבירה זו יכול (ובדרך כלל אף יעשה זאת) לשלול מיידית את רשיון הנהיגה שלכם למשך חודש ולהחרים את הרכב בחניון משטרתי למשך חודש.

האם העונש על נהיגה בשכרות משתנה לפי רמת האלכוהול שנתפסה?

כאן אנחנו נכנסים לשטח האפור של תחום המשפטים בכלל ותחום דיני התחבורה בפרט. כעיקרון מבחינת החוק היבש דין פרוטה כדין מאה. זאת אומרת אין הבדל לגבי העונש בין אם כמות האלכוהול שנתפסה הייתה קטנה או גדולה. אך מכיוון שתהליך המעצר של המשטרה בנהיגה בשכרות מורכב ממספר אלמנטים כגון מכשיר הנשיפה, זמן הבדיקה וכו' ישנו מקום רחב שבו עורך דין מנוסה יכול לגרום לשופט להחליט על חוסר ראיות מספקות או להצביע על ליקויים שונים שיגרמו לשופט להפחית בצורה משמעותית את העונש ואת הפסילה ובמקרים מסויימים אף להביא לזיכוי מוחלט. בנוסף, חשוב לציין כי במקרים רבים של תיקי נהיגה בשכרות, התיקים נגמרים בהסדר טיעון.

נתפסתי על נהיגה בשכרות, האם כדאי לי לשכור עורך דין?

כפי שציינו בפסקה הקודמת, ישנם מקרים רבים שעורך דין מנוסה ומקצועי מצליח לבטל או להפחית את העונש אך תשובה לשאלה זו תלויה במספר פרמטרים. ראשית, כל מקרה לגופו ועורך דין מקצועי יצטרך בראש ובראשונה לשמוע את המקרה להעריך האם ישנו סיכוי בכלל להפחית או לבטל את כתב האישום. שנית, במידה והרכב הוא חלק משמעותי מחייכם ואתם תלויים בו לעבודה או לפרנסה, כמובן שכדאי ואף משתלם לנסות ולשכור עורך דין בכל מחיר.

מהו שכר הטרחה המקובל שעורך דין על נהיגה בשכרות גובה?

כדי לדעת מהו המחיר הממוצע שגובה עורך דין עבור טיפול בתיק נהיגה בשכרות בדקנו במספר מאמרים ופורומים המתמחים בעניינים אלו ומצאנו כי הסכום המקובל הוא בין 7000 ל-15,000 ש"ח כאשר המחיר ישתנה בעיקר בהתאם למוניטין של עורך הדין ולצפי העבודה שעורך הדין יחשב בהתאם למקרה התיק שלכם.

טיפים והמלצות
  • במידה ואתם בוחרים לקחת עורך דין לנהיגה בשכרות, כדאי מאוד לבחור עורך דין שיש לו רקורד מוכח של הצלחות בתיקים דומים. לא כדאי במקרים כאלו להסתכן עם עורך דין זוטר.
  • תמיד עדיף לקחת עורך דין מהמלצות של חבר או מישהו שאתם סומכים עליו מאשר לבחור עו"ד רנדומלי מדפי זהב או אינדקס אחר. 
רשימת עורכי דין המתמחים בנהיגה בשכרות

כפי שהבטחנו לכם בתחילת הכתבה, נציג בפניכם כמה עורכי דין שמומחים ומתמחים בתיקים מסוג זה. (שימו לב: רשימה זו היא אובייקטיבית לחלוטין ואין לנו כל קשר עם עורך דין כזה או אחר).

עו"ד אילן אורון - משרד עורכי דין המתמחה בדיני תעבורה ותחבורה עם סניפים בתל אביב ובאשדוד. באתר האינטרנט של המשרד תוכלו למצוא פסקי דין רבים של נהיגה בשכרות שבהם הצליחו עורכי הדין להגיע להסדרי טיעון, להפחית את העונש ואף לבטל לגמרי את כתב האישום. טלפונים: ת"א - 03-5184567, אשדוד - 08-9300655.

עו"ד דוד קלוקר ושות' - עו"ד ותיק עם נסיון גדול של הצלחות בביטול והפחתת עונשי נהיגה בשכרות. בנוסף תוכלו למצוא באתר של עורך הדין עשרות מאמרים וחדשות מלחום דיני ניהגה בשכרות. המשרד ממוקם בת"א. טל' - 03-56616161

עו"ד אברהם ז'אן - עורך דין מומחה לתעבורה אשר בין יצר ההתמחויות מציע גם טיפול בתיקים של נהיגה בשכרות עם הצלחות רבות אשר מופיעות גם באתרו. טל' - 03-6911334.

הערה חשובה: מידע זה אינו מהווה המלצה בלבד ואינו מהווה באף מקרה מידע משפטי רשמי.

הסרת אבנית בלייזר

מבררים על ניקוי אבנית בלייזר? הגעתם למקום הנכון. בדקנו עבורכם ברשת האם מומלץ להסיר אבנית בלייזר? למי זה מתאים? כמה זה עולה? ומהם הסיכונים. כל התשובות בכתבה הבאה שלפניכם.

בכתבה הקודמת בבלוג, דיברנו על ניקוי אבנית סטנדרטי אצל שיננית אך הפעם רצינו להציג בפניכם אלטרנטיבה חדשה יחסית שמציעה הסרת אבנית באמצעות לייזר. מה, למה ואיך? במדריך הבא.

הערה חשובה: מידע זה נאסף ממקורות ואתרים שונים ברשת ואינו מהווה באף מקרה מידע רשמי. כדי לקבל מידע רפואי רשמי עליכם לפנות לרופא שיניים מוסמך.

הסרת אבנית בלייזר - כיצד זה עובד?

ראשית, הסרת אבנית בלייזר מבוצעת ע"י רופא שיניים בלבד ולא ע"י שיננית (כמו בטיפול הסטנדרטי). הסרת אבנית בלייזר מתבצעת ע"י מכשיר אלקטרוני שמסיר ופוגע בשכבת האבנית שמצטברת בשיניים בצורה מדוייקת ביותר.

הדרך הטובה ביותר שתוכלו להבין כיצד מתבצע הטיפול בניקוי אבנית ע"י לייזר היא בצפייה בסרטון הבא שמצאנו ביו טיוב:




ניקוי אבנית בלייזר - למי זה מתאים?

מלבד מקרים בודדים שבהם רופא השיניים יכול להחליט בצורה נקודתית כי אין התאמה לטיפול, הסרת האבנית באמצעות לייזר מתאימה לכולם.

האם ניקוי אבנית בלייזר כואב?

לפי כל התוצאות שראינו באתרים ובפורומים השונים, אין דיווחים על כאבים כלשהן ולא אמורים להרגיש כאב במהלך הטיפול או לאחריו.

מהן היתרונות בהסרת אבנית בלייזר?

היתרון המרכזי והעיקרי בטיפול בלייזר הוא שהניקוי מתבצע ללא מגע עם השיניים וללא המכשירים המכניים שלרבים מהמטופלים נזכר כסיוט מתמשך. יתרון נוסף הוא זמן הטיפול הקצר משמעותית מטיפול רגיל אצל שיננית. בנוסף, רבים מהמומחים טוענים כי הטיפול בלייזר מציג תוצאות טובות יותר מטיפול רגיל.

הסרת אבנית בלייזר - מחיר

לפי הבדיקה שערכנו מחיר ניקוי אבנית בלייזר נע בין 200 ל-350 ש"ח אך מרפאות שונות מציעות לעיתים מבצעים והנחות דרך אתרי קופונים או כאשר מזמינים טיפול גדול ויקר יותר.


איפה אפשר להסיר אבנית בלייזר?

לסיום, ישנם כמה מרפאות בישראל שמציעות הסרת אבנית בלייזר. להלן כמה מהן:

מדיקליניק - מרפאת מדיקליניק הממוקמת בתל אביב מציעה טיפולי שיניים בלייזר ובין היתר גם הסרת אבנית בלייזר. במבצע שמצאנו ברשת (לע ידוע עד מתי תוקפו) מציעים במרפאה הסרת אבנית חינם לכל המזמין טיפול שיניים במרפאה. טל' - 03-6911138

ד"ר אמיל ליטבק - הדוקטור אמיל ליטבק הוא אחד מרופאי השיניים המתמחים בטיפולי שיניים לייזר לשיניים בכל סוגי הטיפול. במרפאתו שבקריית אונו, מציע ד"ר ליטבר בין השאר גם טיפול הסרת אבנית בלייזר. טל' - 072-2222272

מחיר הסרת אבנית

רוצים לדעת כמה עולה הסרת אבנית אצל רופא השיניים או אצל השיננית? בכתבה הבאה בדקנו עבורכם מהם המחירים הממוצעים והמומלצים לניקוי שיניים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

אחד הטיפולים הנפוצים ביותר במסגרת טיפולי השיניים הקבועים הוא הסרת האבנית שמצטברת אצלנו בפה מדי עת. ההמלצה הגורפת אצל רוב רופאי השיניים והשינניות בישראל היא לבצע ניקוי שיניים לפחות פעם בשנה עם עדיפות אפילו לפעמיים בשנה (טיפול כל חצי שנה).

בכתבה הבאה החלטנו לצאת ולבדוק מהו מחיר ניקוי אבנית במרפאות השונות, מהו פער המחירים בין מרפאות פרטיות למבוטחי קופת החולים ובין הסרת אבנית אצל רופא שיניים לבין הסרת אבנית אצל שיננית. אז אם אתם לפני טיפול שכזה, הכתבה הבא מיועדת בדיור עבורכם.

מחיר ניקוי שיניים

כדי לדעת כמה עולה ניקוי אבנית בשיניים, בדקנו במספר אתרים המתמחים בטיפולי שיניים ומציעים מחירן מפורט של טיפולים באינטרנט וכן בפורומים מקצועיים בו נמצאים רופאים ומומחים לשיניים. ובכן, לאחר הבדיקה הצלחנו להעלות בחכתנו כמה מסקנות נחרצות. להלן התוצאות"

ראשית, כדאי ומומלץ לחלק את המחיר בין טיפול אצל רופא שיניים לבין טיפול אצל שיננית. הסיבה היא נורא פשוטה - רופא שיניים משתמש בשם ובמוניטין שצבר ולכן מרשה לעצמו לגבות מחיר גבוה יותר משיננית.

מחיר הסרת אבנית - שיננית: ובכן, לפי הבדיקה שלנו המחיר הממוצע להסרת אבנית אצל שיננית הוא בין 150 ל-200 ש"ח עבור טיפול של חצי שעה וכולל במרפאות רבות גם צילום שיניים (צילום נשך) שהשינניות נעזרות בו לעיתים קרובות.

מחיר הסרת אבנית - רופא שיניים: רופאי השיניים אינם אוהבים להתעסק בניקוי שיניים ורבים מהם כלל אינם מציעים שירות כזה או מציעים במרפאתם שירות ניקוי של שיננית מטעמם אך אם בכל זאת אתם מעדיפים שרק רופא שיניים מקצועי יגע לכם בשיניים עלות הטיפול תתחיל ברוב המקרים ב-400 ש"ח ומעלה עבור טיפול.

הערה: במקרים בהם אתם מגיעים לרופא שיניים לטיפול אחר (הלבנת שיניים, טיפול שורש וכד'), ייתכן מצב שרופא השיניים יסכים לבצע גם ניקוי אבנית כחלק מהטיפול הכולל.

ניקוי אבנית בזול

אם אתם מבוטחים בביטוח משלים באחת מקופות החולים (מכבי, כללית, לאומית או מאוחדת) רוב הסיכויים שתוכלו למצוא טיפול שיניים במחירים זולים בהרבה ממה שצויין כאן. לפי הבדיקה שעשינו, כל קופות החולים בישראל מציעות פעם בשנה הסרת אבנית בחינם או במחיר מסובסד שלאחר ההנחה תשלמו לא יותר מ-100 ש"ח לניקוי.

מדבקות קרבון לרכב

מחפשים לקנות מדבקות קרבון לרכב? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על מדבקות אלו. כל הפרטים, במדריך הבא שלפניכם.

היום החלטנו לחזור לתחום הרכב ולעסוק בתחום שצובר תאוצה בשנים האחרונות והוא תחום המדבקות לרכב. אחד הטרנדים האחרונים ביותר בתחום זה הם מדבקות קרבון לרכב. בכתבה הבאה נציג לכם קצת מידע על מדבקות אלו לרבות הסבר כללי, מחירים ועלויות, טיפים והמלצות לקניית מדבקות קרבון בזול ועוד.

מדבקות קרבון לרכב - הסבר

בשנים האחרונות הצעקה האחרונה בתחום המדבקות לרכב הם מדבקות קרבון או ציפוי קרבון לרכב. הקרבון למי שלא מכיר הוא חומר חזק במיוחד (עשוי סיבי פחם) המשמש בעיקר את יצרני רכבי הספורט היוקרתיים. מכיוון שמדובר כאן על תקציבים גבוהים במיוחד, החלו להסתובב בשוק מדבקות קרבון אשר מדמות למעשה את הקרבון האמיתי וכך הרכב מקבל את המראה היוקרתי של הקרבון אך במחיר זול ומציאותי.

למרות שברוב המקרים מדבקות הקרבון מיועדות להדבקה בחלקו החיצוני של הרכב, ניתן גם להדביקן גם בחלקו הפנימי של הרכב (למשל בדש בורד, או לוח שעונים וכד'). המקום הפופולרי והנפוץ ביותר להדבקת מדבקת קרבון לרכב היא מעל מכסה המנוע או על גג האוטו אך ניתן למצוא גם רכבים שהדביקו את המדבקות גם על תא המטען, על גב המראות ובמקרים בודדים אפילו עוטפים את הרכב כולו.

מדבקת קרבון 3D איכותית עשויה חומרים מיוחדים השומרים עליה מפני שמש, כתמים וכו' ואמורה להחזיק  מעמד זמן רב.

מדבקות קרבון לרכב - מחירים ועלויות

כדי לדעת כמה עולה להדביק מדבקות קרבון לרכב, בדקנו עבורכם במספר אתרים ופורומים מקצועיים שונים. ובכן, לאחר בדיקה קצרה ברשת ניתן לראות כי מחיר ממוצע של מדבקת קרבון למכסה מנוע למשל, נע בין 800 ל-1200 ש"ח כולל עבודה. אם אתם מחפשים לקנות רק את גליל ולהדביק בעצמכם ניתן לומר כי המחיר הממוצע לגליל מדבקת קרבון נע בין 100 ל-150 ש"ח לגליל.

מדבקות קרבון לרכב בזול

לאלו הרוצים לחסוך עוד קצת בעלות המדבקות ישנה אופציה עיקרית אחת - קניית מדבקות מאי ביי. כניסה בעמוד הבא באתר איי ביי תיקח אתכם לעשרות חנויות המוכרות גלילים שלמים של מדבקות קרבון לרכב החל מ-10 דולר בלבד.

ישנן שני חסרונות עיקריים באופציה זו - הראשונה היא שתצטרכו להדביק בעצמכם את המדבקה ואם אין לכם ידיים טובות או ניסיון בדברים דומים, לא בטוח שתצליחו להגיע לתוצאה משביעת רצון. השנייה, בקניי מאי ביי, אינכם יודעים מהו איכות החומר ומי עומד מאחוריו - זאת בניגוד לחנות אביזרי רכב שגם תדביק לכם את המדבקות וגם תעניק לכם אחריות ותמיכה על המוצר.

אופציה נוספת לקניית מדבקות קרבון בזול היא לחפש באתרי הלוחות כגון יד 2, הומלס או WinWin או בפורומים מקצועיים מציאות מאנשים שנותרו עם שאריות של חומר ומנסים למכור בזול את המדבקות.

איפה אפשר לקנות מדבקות קרבון לרכב?

לסיום, אספנו עבורכם רשימה של כמה חנויות אביזרי רכב שמוכרות ומציעות מדבקות קרבון לרכב. להלן התוצאות:

המפיק - חברה הממוקמת בפתח תקווה המתמחה בעיצוב ומיתוג עסקים ומציעה בין היתר מגוון פתרונות ומדבקות לרכב לרבות מדבקות קרבון. טל' - 03-7440200

לאוטו - חנות אביזרי רכב בחדרה המציעה ציפוי קרבון 3d שחור או אפור. טל'-04-6342681

קאר לאב (Car Lab) - חברה המתמחה לעיצוב רכב ומציעה מגוון מוצרים של איזרים ותוספות עיצוביות לרכב. החברה מציעה למכירה גליל מדבקות קרבון שלם למכירה. טל' - 077-7054543

חברת 3M - חברת 3M היא אחת החברות הגדולות בעולם המייצרת מדבקות קרבון איכותיות ומשווקת אותן באמצעות חנויות לאביזרי רכב הפרוסות ברחבי הארץ או באמצעות מכירת גלילים ישירות לצרכן. טל' - 09-9615000