מחירון תיקונים לאייפון

רוצים לדעת כמה עולה החלפת מסך לאייפון 4? או אולי כמה עולה להחליף את כפתור הבית לאייפון 4S? ואולי אתם מבררים בכלל על החלפת סוללה מקורית לאייפון החדש? בכתבה הבאה ערכנו לכם מחירון ממוצע של מחירי תיקונים לאייפון שאספנו ממעבדות שונות - כתבה חובה לכל מחזיק אייפון באשר הוא.

חדירת האייפון לישראל גרמה לשוק מעבדות תיקוני הסלולר לפרוח ולשגשג וכיום נפתחות להן מעבדות לתיקוני אייפון כמו פטריות אחר הגשם. נוסף על כך, כניסתן של חברות סלולר חדשות כגון רמי לוי סלולר, הום סלולר וכו' שאינם מציעות שירותי תיקונים, הופכים את המעבדות הפרטיות לצורך והכרחי עבור כל מי שרוכש אייפון או כל סמארטפון אחר.

בעקבות זאת החלטנו לצאת ולבדוק מהם מחירי התיקונים לאייפון 4 ולאייפון 4S במעבדות הפרטיות ברחבי הארץ. כדי לעשות זאת בדקנו באתרי אינטרנט של כמה מעבדות תיקון וכך הצלחנו לאסוף ולערוך מחירון ממוצע של תיקונים שונים לאייפון החל מתיקונים קלים הקשורים לתוכנה ועד לתיקונים יקרים יותר כגון החלפת מסך, החלפת מיקרופון וכו'.

שימו לב: המחירים כאן הינם בגדר המלצה בלבד ואינם מהווים מקור רשמי מטעם אף גורם. כמו כן, מכיוון שמרבית מכשירי האייפון בשוק הם אייפון 4 או 4S לא הצגנו כאן מחירים של אייפון 3 ו-3GS אך ברוב המקרים מחירי התיקון עבור אייפון 3 יהיו זהים או נמוכים יותר.

מחירון תיקונים לאייפון 4 ו- אייפון 4S

להלן מחירים ממוצעים של תיקונים שונים לאייפון 4 -4S שנאספו על ידינו מכמה אתרים של מעבדות תיקון פרטיות:

מחיר החלפת סוללה לאייפון 4 או 4S - ברוב אתרי המעבדות שבדקנו המחיר עבור סוללה חדשה לאייפון הוא בין 180 ל-200 ש"ח.

מחיר תיקון/החלפת מסך לאייפון 4 או 4S  - החלפת מסך לאייפון הוא בין התיקונים היקרים ביותר בכל המעבדות הפרטיות. על פי הבדיקה שערכנו, מחיר החלפת מסך מקורי של אייפון נע בין 270 ש"ח ל-320 ש"ח.

מחיר החלפת מיקרופון באייפון 4/4S -  גם להחליף את המיקרופון באייפון החדש הוא לא תיקון זול בכלל והמחיר הממוצע שמצאנו הוא בין 200 ל-300 ש"ח.

מחיר החלפת כפתור הבית באייפון 4 ו-4S - אחת התקלות הנפוצות באייפון החדש הוא בכפתור הבית (Home) המחיר הממוצע נע בין 200 ל-220 ש"ח.

מחיר החלפת מצלמה באייפון - ישנן שתי מצלמות באייפון - קדמית ואחורית. עלות החלפת אחת מהמצלמות הינו כ-170 ש"ח בממוצע.

מחיר החלפת רמקול (ספיקר) באייפון 4 ו-4S -בין 150 ל-250 ש"ח.

תיקון מנוע רטט של האייפון - טווח המחירים הממוצע שאנו מצאנו לתיקון או החלפת מנוע הרטט הוא בין 100 ל-170 ש"ח.

תיקון קורוזיה באייפון - אם האייפון שלכם נפל למים או נרטב בצורה קשה זה עדיין לא הסוף. ראשית, עליכם לפנות במהירות האפשרית למעבדה ולא להדליק או לחבר לחשמל את המכשיר. במקרים רבים המעבדה תוכל להציל את האייפון שלכם. המחיר הממוצע עבור הבדיקה ותיקון הקורוזיה הוא בין 150 ש"ח ל-260 ש"ח בממוצע.

תיקון שקע טעינה (קונקטור) לאייפון - נע בממוצע בין 190 ל-260 ש"ח בלבד.

תוספות שונות

ישנם גם פיצ'רים שונים שמציעים ברוב המעבדות הפרטיות ברחבי הארץ. הנה כמה מהם לצד מחירים ממוצעים:

מחיר החלפת צבע פאנל - ניתן להחליף את צבע הפאנל של האייפון משחור ללבן ואפילו לצבעים נוספים כמו כתום, אדום או כחול. המחיר הממוצע עבור החלפת צבע הפאנל הוא כ-400 ש"ח בממוצע.

מחיר פריצת אייפון - ישנם שתי סוגים של פריצה לאייפון - פריצת סים (או טורבו סים) ופריצת Jail Break. בשני המקרים המחיר הממוצע ברוב המעבדות הוא ב-150 ש"ח.

כמה הערות והמלצות:
  • רוב המעבדות מציעות (אחריות על הרכיבים בלבד) של 3 חודשים.
  • מעבדות רבות מציעות גם מכשיר חלופי עד לקבלת המכשיר בחזרה.
  • מעבדות רבות אף מציעות תיקון מהיר של כל סוג תקלה עד לשעה.
  • במעבדות פרטיות רבות מציעים גם שירות של שליחים עד הבית בעלות של כמה עשרות שקלים.
רשימת מעבדות לתיקון אייפון

להלן רשימת המעבדות שבהן נעזרנו להציג לכם את המחירון:

המעבדה המקצועית - מעבדה הממוקמת בפתח תקווה אך נותנת שירות (בעזרת שירות שליחים) גם בערים חולון, תל אביב, בני ברק, ראשון לציון, הרצליה, הוד השרון ורמת השרון. טל' - 054-6664146.

I-Fix - רשת של שני מעבדות לתיקון אייפונים, סמארטפונים וכו' הראשונה בתל אביב והשניה בהרצליה פיתוח. טל' - 09-7739940.

Next Door  - מעבדת תיקונים הממוקמת בחולון. טל' - 050-5745749.

צ'יפ צ'יפ - מעבדת תיקונים של מכשירים סלולאריים ומחשבים הממוקמת ברחוב שינקין ת"א. טל' - 077-7807090.

פינקיפון - מעבדת תיקונים לאייפון הנמצאת ברחוב הירקון, תל אביב. טל' - 054-4223939.

מאמרים קשורים: 
תיקון אייפוד

בגדי ים נשים 2012

מהם הדגמים הפופולריים השנה של בגדי ים נשים 2012? אילו מבצעים מציעים הרשתות המובילות והמעצבים המובילים? ועוד מידע רב בנושא. כתבה נשית לחלוטין.

אחד המנהגים הקבועים שלנו בבלוג הוא לבדוק מדי שנה לאחר פסח כאשר הקיץ מגיע, מהן הקולקציות החמות ביותר בתחום בגדי ים לנשים. ובכן, גם השנה בדקנו אילו בגדי ים לנשים 2012 נמכרים בחנויות השונות, מהם המחירים ומי מציע מבצעים שווים. כל הפרטים, בכתבה שלפניכן.

בגדי ים נשים במבצע 2012

נתחיל מיד עם כמה מבצעים שמצאנו כבר מעכשיו והראשון שבהם הוא מבצע של ישראכרט על המציע 100 ש"ח הנחה על בגדי ים של בילבונג (Billabong Boardshop) בקולקציה של בגדי ים  2012 הכולל ביקיני, מכנסי גלישה וכו'. כדי לקבל את המבצע יש להירשם לאתר ישראכרט ולהוריד משם את קוד הקופון שיאפשר לכן לקבל את ההנחה. המבצע בתוקף עד ה-30 למאי אז למי שמעוניינת, כדאי למהר ולהירשם. פרטים בעמוד הבא.

חנות בגדי הים אפרודיטה (שאליה עוד נגיע בהמשך הכתבה) מציעה מבצע על בגדי הים המציע חליפת שינה קיצית חינם לכל מי שרוכשת בגד ים לנשים מקולקציית 2012. פרטים נוספים תוכלו למצוא בדף הבא.

מחירי בגדי ים לנשים 2012

רוב חברות בגדי הים כבר יצאו ופרסמו באתריהן את הקולקציות החדשות לשנת 2012. להלן מידע מפורט על כמה מן החברות והמותגים המובילים בישראל לבגדי ים לנשים:

בגדי ים גליק 2012

רשת חנויות בגדי הים גליק פרסמה כבר את קולקציית בגדי הים של 2012 שמציעה את כל סוגי הדגמים (ביקיני, מונוקיני, טנקיני, חצאיות בגדי ים וכד') ומציעה אף מיקס בין הסוגים.

טווח המחירים - 300-400 ש"ח.

בגדי ים לי קופר 2012

בגדי הים של לי קופר שמו דגש השנה על מראה צעיר ונועז ומציעים בין היתר דגמים רבים של ביקיני, ביקיני סטרפלס וכו'. החברה גם חידשה את גזרות של בגדי הים של 2012 ומציעה חזיות פוש אפ מיוחדת, חזיית הולטר, חזיית משולשים לצד תחתונים ברזילאיים, תחתון גבוה, תחתוני קשירה, תחתונים עם חגורה מתקפלת, תחתוני קשירה ועוד.

טווח מחירים - 200-300 ש"ח.

בגדי ים נשים ספידו 2012

חברת בגדי הים המתמחה בעיקר בבגדי ים ספורטיביים משיקה השנה לצד הדגמים הרגילים גם קולקציה של בגדי ים אופנתיים ומעוצבים לנשים בהשראת האולימפיאדה בלונדון. הצבעים הבולטים בקולקציה השדה הם אדום, כחול, ירוק תפוח, טורקיז, שחור וכתום ורוד.

טווח מחירים - 250 - 400 ש"ח.

בגדי ים בננה 2012

בגדי הים של בננה מגיעים השנה עם דשג על גווני ניאון ומגיעים עם הדפסים אופנתיים רבים ומגוונים. בין הגזרות המובילות ניתן למצוא חזיות סטפלס, חזיות פוש אפ, חזיות משולשים קטנים כאשר במרבית הדגמים, החזיות מגיעעם עם קאפים נשלפים. בנוסף ניתן למצוא גזרות של בגדי ים שלמים המתאימים לנשים בהריון,  בגדי ים המסתירים ומטשטשים את הבטן או את החזה ועוד.

טווח מחירים - בסביבות 250 ש"ח.

בגדי ים אינטימה 2012

קולקציית 2012 של אינטימה כוללת השנה יותר מידות ומתאימה גם לנערות וגם לנשים. בגדי הים של הרשת עשויים מהבדים לייקרה, סנסטיב ועוד.

טווח מחירים - 100-200 ש"ח.

בגדי ים אפרודיטה 2012

הרשת המתמחה בהלבשה תחתונה ובגדי ים לנשים מציעה קולקציה רחבה מאוד של דגמים וגזרות שונות של בגדי ים לנשים.

טווח מחירים - המחיר הממוצע לבגד ים שני חלקים של אפרודיטה הוא כ-180 ש"ח.

בגדי ים גו אנדר 2012

ביקיני, משולש, לייזר קאט ועוד.

טווח מחירים - 200 - 300 ש"ח.

בגדי ים גדעון אוברזון 2012

בגדי הים היוקרתיים של גדעון אוברזון מגיעים השנה עם דגש על צבעים המתאימים לשמש הישראלית וגם חזיות מרופדות מיוחדות המגיעות עם קאפים במידה C, B או D.

טווח מחירים - 400 - 500 ש"ח.

בגדי ים גלית לוי 2012

המעצבת הישראלית הותיקה מציעה השנה קולקציה של בגדי ים נועזים ויוקרתיים עם מגוון הדפסים וצורות שונות בכל סוגי הדגמים - ביקיני, מונוקיני, סטרפלס, בגד ים שלם ועוד.

טווח מחירים - 400 - 500 ש"ח.

בגדי ים נשים מונטה קרלו 2012

קולקציית מונטה קרלו שייכת אף היא לרשת אפרודיטה ומציעה בין היתר דגמים מיוחדים של בגדי ים נשים עם מילוי של ג'ל-קל יוצר תחושה נעימה ומראה טבעי.

טווח מחירים - 350 ש"ח - 500 ש"ח.

בגדי ים גוטקס 2012

בגדי הים של גוטקס שנקראים פרי (Free) מגיעים השנה עם מגוון הדפסים או פאייטים וחרוזים כאביזר נלווה לבגד הים. בין הגזרות כדאי לציין את הדגם של מונוקיני המתפרק והופך לביקיני עם חזייה עם קאפ תומך.

טווח מחירים - 250 - 350 ש"ח.

מגשר גירושין - המדריך השלם

כמה עולה גישור גירושין? איך משיגים המלצות על מגשר גירושין? למי כדאי לפנות למגשר? האם יש הבדל בין מגשר עו"ד לבין מגשר אחר ועוד שאלות רבות בכתבה הבאה שלפניכם.

בשנים האחרונות התרחבה בישראל תופעת השימוש במגשר גירושין כדי לפתור בעיות וסכסוכים של בני הזוג בעת גירושין. היתרון הגדול והמשמעותי ביותר בגישור גירושין הוא הקלות בקבלת ההחלטות והחיסכון בתלות במערכת הבירוקרטית של בתי המשפט בישראל.

יתרון נוסף ומשמעותי בשימוש במגשר בעת גירושין, הוא הגישה השונה ממאבק משפטי כאשר האחרון הוא סוג של מאבק בו כל אחד מהצדדים מנסה לנצח את השני ואילו בגישור, המגשר מנסה לרצות את שני הצדדים כשכל אחד מהם מוותר ומתפשר לצורך השגת יישוב המחלוקת ופתרון הסכסוך.

בכתבה הבאה נציג בפניכם כמה טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לכם לדעת איך בוחרים מגשר גירושין? מהו שכר הטרחה הממוצע שגובים מגשרים? איזו השכלה נדרש מגשר העוסק בגירושין וכד'.

איך לבחור מגשר גירושין?

בחירה נכונה של מגשר גירושין צריכה להיות חשובה יותר מכל בחירה באיש מקצוע אחר וזאת מפני שבגישור כפי שכבר הבנו, הגישה המרכזית היא הגעה לפתרון משותף ללא מאבק וכדי לעשות זאת שני הצדדים חייבים לכבד ולהעריך את המגשר היושב מולם. בחירה של מגשר גירושין טוב ומתאים לכם, תקדם אתכם מהר יותר לפתרון הסכסוך וליישור ההדורים.

אז איך כדאי לבחור מגשר גירושין? ובכן, הנה כמה המלצות שיעזרו לכם לעשות זאת: 

רקע משפטי - למרות שאין הגבלה חוקית או חוק מסוים הדורש ממגשר גירושין להיות עו"ד. בחירה בעו"ד מגשר או לפחות ממגשר בעל רקע משפטי היא לבטח עדיפה כאשר מגשר בעל רקע משפטי יכול להיעזר בחוק ובתקדימים משפטיים כדי לעזור לבני הזוג להגיע לפתרון וכן להוות מקור בר סמכא בעת חתימת ההסכם (המלצה: רוב המגשרים המתמחים בענייני גירושין הם אכן עורכי דין ובעלי רקע משפטי אך עדיין חשוב לברר ולוודא זאת). 

נסיון והמלצות - רצוי וכדאי לבחור במגשר גירושין בעל ניסיון של כמה שנים בהתמחות בענייני גירושין ורצוי לחפש המלצות על מגשר טוב מהחברים או המכרים שמסביבכם.

על מה דנים בגישור גירושין?

הסכמי גירושין כוללים בתוכם נושאים רבים ומגוונים שלא כולם דווקא צריכים לדון בהם. כדאי ומומלץ לציין למגשר הגירושין את הנושאים שבהם אתם מעוניינים לפתור. ברוב המקרים הנושאים שאותם דנים עם המגשר יהיו:
  • חלוקת הרכוש - חלוקת הרכוש משותף כגון בית משותף, רכב וחפצים יקרים ומשמעותיים.
  • משמורת על הילדים - קביעת המשמרות, טיפול, ביקורים וכד'.
  • הסכמי ממון - קביעת אופן וגובה תשלום המזונות החודשי.
  • החלטות הקשורות בילדים - הזמת אופן החינוך, מוסדות החינוך, איזור מגורים וכד'.
  • הסכמים עסקיים שונים - ענייני עסקים משותפים, מוניטין, שכר וכו'.
שכר טרחה של מגשר גירושין

גובה שכ"ט של מגשר גירושין הוא פקטור חשוב אף הוא בבחירת מגשר גירושין. תחום הגישור בישראל נמצא בתנופה מתמדת וטווח המחירים בין המגשרים השונים הוא גדול מאוד לאור התחרות העזה הקיימת ובחיפוש מקיף תוכלו למצוא מגשר זול ללא ניסיון ומוניטין לעומת מגשר בעל מוניטין ידוע שייקח שכר טרחה פי כמה וכמה.

כדי לבדוק כמה לוקח מגשר גירושין בעבור שירותיו, בדקנו בכמה אתרים שונים מהם המחירים הממוצעים ומהו גובה שכר טרחה המומלץ עבור פגישה. ובכן, לפני שנציג את המחירים שמצאנו, כדאי לקחת בחשבון יתרון חשוב נוסף ציינו קודם והוא החסכון בצורך בשני עורכי דין לכל צד (במקרים של גירושין בבית המשפט). מכיוון ששכר טרחה של מגשר נגבה ע"י שני הצדדים ביחד, גם אם בחרתם במגשר לא זול, אתם עדיין חוסכים בצורך של עורך דין נוסף ולמעשה מקטינים בחצי את ההוצאה (הלא זולה בכלל) על עסקת הגירושין.

נחזור לעלות מגשר גירושין בממוצע כפי שמצאנו באתרים שונים ברשת. ובכן, ברוב המקרים מגשר גירושין גובה את שכרו לפי פגישה כאשר עלות פגישה אצל מגשר נעה בין 300 ל-500 ש"ח בממוצע ועלות ניסוח וחתימת ההסכם תנוע בין 1000 ש"ח ל-2000 ש"ח.

במקרים אחרים תוכלו למצוא מגשרים אשר מתמחרים את השירות במחיר אחד אשר כולל את כל הפגישות, ניסוח ההסכמים וכו'. בעסקאות מסוג כזה, המחיר הממוצע הוא בין 7000 ל-10,000 ש"ח עבור כל השירות הגישור.

כמה פגישות נהוג לקיים במהלך גישור גירושין?

במקרים רבים בהם בני הזוג מגיעים בצורה חיובית לפגישות, ניתן לסגור את העניין במספר של 3 עד 5 פגישות לכל היותר כאשר לאחר מכן ינסח המגשר את ההסכם כפי שנקבע בין שני בני הזוג בהסכמתם.

מה עושים לאחר הגישור?

לאחר שהמגשר ניסח את ההסכם ושני בני הזוג חתמו עליו, עובר ההסכם לבית המשפט שבו כל אחד מבני הזוג יצהיר כי הוא יודע למה הסכים ועל מה חתם ולאחר בדיקות נוספות מטעמו, יקבל ההסכם תוקף משפטי שאיתו הולכים לבית הדין הרבני (במידה והחתונה הייתה דרך הרבנות) ומקבלים את תעודת הגירושין.

כמה עולה הפעלת יום הולדת - חלק שני

אספנו עבורכם מספר רעיונות והצעות להפעלות ימי הולדת באיזורים שונים בארץ. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

לאחר שבכתבה הקודמת עסקנו במחיר הפעלת יום הולדת באופן כללי, הכתבה השנייה בסדרה תציג לכם אוסף של הפעלות מכל הסוגים שמצאנו אצל נותני שרות מרחבי הרשת.

שימו לב: כל הפרטים והמחירים שתראו בכתבה נכונים ליום פרסום כתבה זו (18/4/12) ונאספו מאתרים חיצוניים. לכן, הפרטים יכולים להשתנות ואיננו אחראים על אמינותם. כדי לקבל הצעה רשמית עליכם ליצור קשר ישירות מול הספק.

הפעלת ימי הולדת

החברה הבאה מציעה לכם שלוש חבילות שונות לימי הולדת מגיל 8 ומעלה. החבילה הראשונה כוללת 3שולחנות משחק לבחירתכם (שולחן כדורגל, ביליארד, פינג פונג, מכוניות, שולחן הוקי אוויר וכד'), 2 עמדות מולטימדיה (סוני פלייסטיישן, Wii וכו') ודוכן אחד של צמר גפן או פופקורן ב-990 ש"ח. החבילה השנייה כוללת 4 שולחנות משחק ו-2 עמדות מולטימדיה (ללא דוכן אוכל) באותו המחיר והחבילה השלישית עולה 1150 ש"ח וכוללת 3 שולחנות משחק, 3 עמדות מולטימדיה והגברה. ניתן להוסיף בתשלום נוסף עוד עמדות משחק נוספות כגון פרסים לילדים וכד'. את הפרטים המלאים תוכלו למצוא באתר שבקישור.

אם אתם גרים באיזור ירושלים או מודיעין והסביבה תוכלו לבדוק הפעלת יום הולדת בקיפצובה שמציעים בעמוד הבא חבילה הכוללת הזמנות לילדים, חדר היומולדת שבאתר, חולצה לחתן או כלת יום ההולדת ושקית הפתעות. מחיר החבילה - 780 ש"ח למינמוום 20 ילדים (ועד 10 הורים בחינם). בנוסף מציעים בקיפצובה גם הזמנת תוספות בתשלום כגון בלונים, עוגת יום הולדת מעוצבת, שילוב של הופעת ליצן וכד'.

אם אתם גרים באיזור הצפון, תוכלו לבדוק את הפעלת יום ההולדת בבאלגן - פארק השעשועים הממוקם בקיבוץ יגור. החבילה הבסיסית שמציעים באלאגן להפעלת יום הולדת כוללת בין היתר שימוש חופשי במתקני הפארק, כניסה חופשית לפארק המוטורי ופינת החי, ליצנית, פינת איפור לילדים, הזמנות ועוד. מחיר ההפעלה הוא בין 39 ל-43 ש"ח לילד (מינימום של 15 ילדים). כל הפרטים תוכלו למצוא כאן.

לסיום, חברת הסרטים גלובוס מציעה מסיבות יום הולדת בבתי בקולנוע שלה גלובוס מקס. החבילה כוללת הקרנה פרטית של הילדים עם אפשרות של תוספות כגון משקה וחטיף לכל ילד, תלת מימד וכד'. באתר הרשמי של החברה תוכלו למצוא מחירון ממוחשב שבו תוכלו להזין את מספר הילדים והמבוגרים, תוספות לבחירה ותוכלו לקבל הצעת מחיר מיידית באתר.

כמה עולה הפעלת יום הולדת?

מתכננים לילד מסיבת יום הולדת רצינית? בדקנו ברשת מהם המחירים של הפעלות יום הולדת שונות ומגוונות. כל הפרטים ועוד כמה טיפים והמלצות, בכתבה הבאה - חלק ראשון.

אם אתם זוכרים מילדותכם מסיבת יום הולדת שבה הילד מזמין כמה מחבריו ויושבים סביב שולחן עם קצת כיבוד קל ומשחקי חברה אז תתעוררו. היום במקומות רבים מסיבות יום הולדת הם הפקות רציניות לכל דבר ולא נופלות מכל אירוע או מסיבה אחרת.

אנשי המקצוע וחברות ההפקה מודעים לכך היטב ומציעים בכל עת אטרקציות חדשות ומגוונות שישעשעו את הילדים ואת חבריהם ויסחטו את הארנק של ההורים עד תום.

אז אם אתם בכל זאת מעוניינים להשקיע בהפעלת יום הולדת מקצועית ורוצים לדעת כמה עולה ליצן? כמה עולה השכרת מתנפחים? מהו מחיר השכרת מכונת סוכר (שערות סבתא או צמר גפן מתוק)? וכו', הנה כמה הצעות להפעלות ומחירים ממוצעים כדי שתוכלו לקבל אינדיקציה בסיסית:

מחירון הפעלת יום הולדת

מחיר ליצן ליום הולדת - ליצן ליום הולדת הוא אחד מנותני השרות הנפוצים ביותר למסיבות מסוג זה ועלות השכרת ליצן ליום הולדת נע בין 700 ל-900 ש"ח בממוצע. מחיר זה אגב תואם בדרך כלל גם מפעילים ליום הולדת אחרים כגון קוסמים, מנחים וכד'

מחיר השכרת מתנפחים ליום הולדת - אם יש לכם מקום (גינה ציבורית, חצר גדולה וכד'), אתם יכולים לשכור עמדות מתנפחים. מחיר השכרת מתנפחים מתחיל מ-500 ש"ח למתנפחים פשוטים (2 מתנפחים) כולל הובלה והתקנה ויכול להגיע ל-1500 ש"ח למתנפחים מורכבים יותר עם מים או אטרקציות אחרות.

מחיר השכרת מכונת סוכר - רוב אלו שמזמינים מתנפחים יזמינו גם ברוב המקרים עמדות מזון כגון מכונת פופקורן, נקניקיות או מכונת צמר גפן. מחיר השכרת עמדות מזון ליום הולדת נעה בין 250 ש"ח ל-500 ש"ח ברוב המקרים.

מחיר עוגת יום הולדת מעוצבת -  בין 300 ל-450 ש"ח בממוצע.

מחיר הפעלה יום הולדת כוללת - ברוב החברות ונותני השירות מציעים לכם חבילה הכוללת את כל ההפעלה ביחד וכוללת בתוכה מפעיל, מתנפחים, עמדות מזון ועוד אטרקציות נוספות. עלות הפעלת יום הולדת כוללת נע בין 1500 ש"ח ל-2500 ש"ח כאשר ישנם תוספות "מיוחדות" שיכולים לייקר עוד את המחיר כמו למשל השכרת מכונות פלייסטיישן, עמדות די ג'יי ועוד כל מיני רעיונות מיוחדים.

עד כאן לחלק הראשון של הכתבה, בחלק השני של הכתבה נאסוף עבורכם הצעות קונקרטיות ורעיונות לימי הולדת שמצאנו ברחבי הרשת.

איך לסחור במטבע חוץ?

רוצים לדעת איך סוחרים במט"ח? אספנו עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שבעזרתם תוכלו ללמוד לבד איך לסחור במט"ח, מהן הדרכים הקיימות ועוד טיפים והמלצות טובות. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

בטוח נתקלתם באחת השוטטויות שלכם ברשת במודעה על מסחר במט"ח מהבית או להרוויח כסף במט"ח מהבית וכו'. סביר להניח שהתעלמתם ממודעה זו כתוצאה מחוסר ידע ורקע בתחום. לכן, בכתבה הבאה החלטנו לעזור לכם ללמוד פעם אחת ולתמיד מה זה מסחר במט"ח? איך עושים זאת? מהן השיטות והטכניקות המומלצות ועוד.

בכתבה הבאה נפנה אותכם למדריכים הטובים ביותר ברשת שילמדו אתכם לסחור במטבע חוץ מבלי לקחת קורס מט"ח מקצועי באלפי שקלים.

איך סוחרים במטבח חוץ?

הרשת מלאה אמנם במדריכים ומאמרים הקשורים למסחר במט"ח אך הבעיה היא שרובם המוחלט של המדריכים הם ריקים מתוכן מועיל שבאמת יעזור לכם. לכן, היינו וצריכים קצת להתאמץ כדי למצוא לכם מדריכים טובים ומועילים.

ובכן, המדריך הראשון שהחלטנו להפנות אתכם אליו הוא המדריך הבא מתוך בלוג המציע טיפים שונים להרוויח כסף מהבית. במדריך הנ"ל המחולק לפי פרקים מסודרים תוכלו למצוא את כל המידע למתחילים כולל הכרת מושגי יסוד בסיסיים במסחר במט"ח, טכניקות להשקעה, ניתוח טכני ועוד.

אם אתם רוצים באמת להכיר את כל מושגי היסוד של מסחר במט"ח אתם חייבים לבקר בעמוד הבא של אתר חברת פורקספרוס שבו מצאנו את מילון המונחים במסחר במט"ח הגדול והמקיף ביותר ברשת בעברית. תוכלו לחפש במילון לפי האלף-בית או לפי קטיגוריות נוספות.

למרות שרובכם בוודאי מעדיף לקרוא מדריכים בשפה העברית, עדיין חשוב לנו להמליץ על שני אתרי ענק באנגלית שמכילים חומר קריאה אינסופי בתחום המסחר במט"ח כולל אסטרטגיות מסחר, טיפים וחדשות המתעדכנות כל יום בשיטות חדשות וגם ממליץ על ספרי לימוד שונים. הראשון הוא האתר Bybypips והשני הוא האתר Forex Factory. מומלץ לבקר בשניהם ולהשקיע מעט זמן בקריאת המדריכים ששם.

ספרי לימוד מומלצים ללימוד מסחר במט"ח

לסיום, אם אתם בכל זאת שייכים לדור הקודם ומעדיפים לקרוא ספרים מנייר אמיתי אנו ממליצים לכם לבדוק שני ספרים שנחשבים למומלצים בתחום. הראשון הוא הספר מסחר למט"חילים של דני ספיבק והשני הוא אומנות המחטפים של עודד שובל.

בהצלחה

כמה עולה טיסה רומנטית?

רוצים לדעת כמה עולה טיסה רומנטית? מה אורך הטיסה ואילו חברות של טיסות בשמי הארץ קיימות בשוק? על שאלות אלו ונוספות הכתבה הבאה בדיוק עוסקת. כל הפרטים, בפנים.

חושבים להפתיע את בן/בת הזוג בטיסה רומנטית להצעת נישואין, יום הולדת יום נישואין או סתם כמתנה ספונטנית? נחמד, אבל לא מעניין אתכם כמה זה עולה? ומה זה בדיוק כולל. לשם כך, בכתבה הבאה בדקנו ברשת מהו מחיר טיסה פרטית בממוצע לפי אתרים של חברות המתמחות לכך ולפי פורומים מקצועיים ברשת.

בנוסף, בדקנו אילו תוספות ופינוקים דומים מציעים החברות השונות ומה כלול במחיר שאתם משלמים.

כמה עולה טיסה בשמי הארץ?

ובכן, שוק הטיסות הרומנטיות בשמי הארץ התפתח מאוד בשנים האחרונות ומציע הרבה יותר ממה שהכרתם בשנים שעברו. היום תוכלו למצוא טיסות רומנטיות הכוללות טיולים במוקדים שונים בארץ, מסעדות יוקרה ועוד שלל אטרקציות רומנטיות שעוד לא הכרתם.

ראשית, כדי לדעת כמה עולה טיסה רומנטית יש להבין כי מחיר הטיסה מושפע בראש ובראשונה מזמן הטיסה. ובכן, ברוב המקרים טיסה רומנטית (רגילה - ללא תוספות) נמשכת בין 25 דקות לחצי שעה ועולה בין 500 ש"ח ל-600 ש"ח ברוב חברות התעופה המציעות זאת.

טיסות רומנטיות - תוספות ופינוקים

החברות המציעות טיסות רומנטיות יודעות שלא תמיד טיסה לבד מספיקה ולכן מציעות תוספות ופינוקים שונים שישלימו את החוויה ואת המתנה. להלן כמה תוספות מקובלות לצד המחירים הממוצעים:

מחיר תוספת של סלסלת שוקולדים ויין - ישנם מקומות בהם תקבלו זאת בחינם על חשבון הבית וישנן חברות אשר דורשות על כך תוספת של 50-100 ש"ח.

עלות צילום ותיעוד הטיסה ב-DVD - בחברות מסויימות מציעים לכם צילום חובבני ואותו תוכלו לקבל כלול במחיר אך ישנן גם חברות אשר מציעות לכם צילום מקצועי בעזרת מצלמה מיוחדת לרגעים כאלו ואפילו  הקלטה של הקשר שלכם בזמן הטיסה. מחיר ממוצע לתוספת כזאת הוא בין 150 ל-250 ש"ח.

חבילה רומנטית - רוב החברות לטיסות רומנטיות מציעות גם חבילות רומנטיות הכוללות גם ביקור בספא מפואר או טיול עם מסעדה רומנטית וכו'. מחירים אלו משתנים כמובן בהתאם למקום ולסוג השירות שאתם מקבלים וכד' בדרך כלל מחירי החבילות מתחילים בסביבות ה-1500 ש"ח ויכולים להגיע עד ל-5000 ש"ח ומעלה.

טיסה בכדור פורח - אם גם טיסה רגילה לא מספקת אתכם ישנן חברות המציעות לכם טיסה בכדור פורח במקום מטוס רגיל. טיסה בכדור פורח נמשכת בדרך למעלה משעה וברוב המקרים מתבצעות באיזור הצםון בארץ (עמק יזרעאל, גלבוע, הר תבור וכד'). מחיר טיסה בכדור פורח נחלק לשני סוגים - טיסה משותפת או טיסה פרטית.

מחיר טיסה משותפת בכדור פורח עולה כ-800 ש"ח בממוצע למבוגר ואילו טיסה רומנטית פרטית בכדור פורח תעלה בין 3000 ל-4000 ש"ח לטיסה.

רשימת חברות המציעות טיסות רומנטיות בשמי הארץ

לאחר שהבנו כמה עולה טיסה רומנטית ואילו רעיונות נוספים מוצעים לכם, הנה רשימה של כמה חברות המציעות שירותים כאלו (הערה: רשימה זו היא אובייקטיבית לחלוטין ואין לנו כל קשר עם אף אחת מהחברת הנ"ל):

פאן טיסה - חברת תעופה המציעה מגוון של טיסות רומנטיות פרטיות כגון טיסה רומנטית בשקיעה, חבילת טיסה עם ביקור בראש פינה, טיסה רומנטית לים המלח, טיסה רומנטית לרמת הגולן כולל ארוחת בוקר ועוד. טל'- 03-5622222

צ'יפ - חברה נוספת המציע מגוון של טיסות פרטיות ורומנטיות באיזור המרכז והשרון וחבילות שונות כגון טיסה רומנטית להצעת נישואין עם שלט מיוחד ובו כתוב "התינשאי לי" וכד'. טל' - 1-599-55-45-33

ישראפלייט (Israglight) - חברה ותיקה המציעה אף היא את כל סוגי הטיסות הרומנטיות עם שלל רעיונות רומנטיים מיוחדים לסוגים שונים של אירועים (הצעת נישואין וכד').

רייז אפ - חברה המציעה טיסות בשמי הארץ עם כדור פורח ומציעה טיסות קבוצתיות או טיסות פרטיות רומנטיות. 1599-500-767

אובר ישראל (Over Israel) - חברה נוספת המציעה אף היא טיסות רומנטיות בכדור פורח. טל' - 072-244-1810.

המלצה חשובה: חברות התעופה נוהגות להציע בהרבה מאוד הנחות ומבצעים לטיסות רומנטיות באמצעות אתרי דילים והקופונים כגון גרופון ואחרים. לכן, כדאי לבדוק באתרים אלו (או בכאלו שמציעים השוואה בין כל אתרי הקופונים) כדי למצוא קופון או הנחה מיוחדת לטיסה כזאת.