עלות השכרת אוטובוס ליום

רוצים לשכור אוטובוס ליום בודד? בדקנו ברשת במספר אתרים ופורומים מהי עלות השכרת אוטובוס ליום ומה כולל המחיר. כל התוצאות, בכתבה הבאה.

למרות שלפעמים הרעיון לשכור אוטובוס נשמע קצת מוזר להרבה אנשים, ישנם מקרים רבים שבהם אנשים פרטיים מבקשים לשכור אוטובוס ליום אחד. דוגמא קלאסית למקרה כזה היא אירועים משפחתיים במקומות מרוחקים כגון חתונות או טיולי בר מצווה לכותל או למקומות אחרים וכד'

בכתבה הבאה החלטנו לבדוק ברשת מהו כמה עולה השכרת אוטובוס ליום, מה הוא כולל וגם כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם בקבלת ההחלטה.

השכרת אוטובוס ליום

לפני שנתחיל, כדאי ראשית לחלק את השכרת האוטובוס למספר מקומות הישיבה שאתם בוחרים שיקבע למעשה את סוג האוטובוס שתצטרכו (מיניבוס קטן, מיניבוס גדול או אוטובוס) . ובכן, כפי שציינו, כמות הנוסעים היא שתקבע את סוג הרכב שתצטרכו כאשר עד ל-10 אנשים תוכלו להסתפק במיניבוס קטן, עד 24 אנשים תצטרכו מיניבוס גדול ואילו עד ל-50 מקומות ישיבה תיאלצו לשכור אוטובוס גדול.

מחיר השכרת מיניבוס
 
לפי הבדיקה שערכנו, עלות השכרת מיניבוס קטן (עד 10 אנשים) מתחילה בסביבות 1000 ש"ח ליום ומגיעה עד ל-1500 ש"ח. אם אתם צריכים לשכור מיניבוס גדול (עד 24 איש) המחיר עולה בהתאם ומגיע לטווח מחירים של 1500 עד 2000 ש"ח ליום.

מחיר השכרת אוטובוס

כפי שציינו, אם אתם צריכים מעל 24 אנשים, אין לכם ברירה ותיאלצו לשכור אוטובוס גדול עם מקום ל-50 איש. עלות השכרת אוטובוס כזה תעלה לכם בין 2700 ש"ח ל-4000 ש"ח ליום עבודה.

מה כולל המחיר?

לאחר שלמדנו את המחירים הממוצעים, ננסה להבין מה כלול במחיר שאתם משלמים. ובכן, ברוב המקרים כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר מחברות הסעות למיניהן המחיר יכלול את הנהג ואת הדלק כאשר יום עבודה נחשב ל-12 שעות.

בנוסף, קיימים נתונים שיכולים להשפיע על המחיר (בעיקר לכיוון מעלה) כגון: מרחקים ארוכים (ישנן חברות שיבקשו תוספת עבור נסיעות רחוקות במיוחד), אוטובוסים מפוארים ואקסטרות (ישנם אוטובוסים אשר מאובזרים בפינוקים ואקסטרות כמו למשל מסכי DVD בכל מושב וכד'. על אוטובוסים כאלו חברת ההסעות תגבה תוספת משמעותית.

מאמרים קשורים:
השכרת אופניים
השכרת לימוזינה
השכרת רכב לחתונה

תערוכות בפסח 2012

מחפשים תערוכות בפסח 2012? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה אספנו לכם מבחר תערוכות ואירועים שונים המתקיימים בחול המועד פסח. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

פסח הוא אחד החגים העמוסים ביותר בתערוכות ואירועים מיוחדים בשנה ולכבוד כך, החלטנו בכתבה הבאה החלטנו לעזור לכם ולהציג לכם כמה מן הצעות ורעיונות לתערוכות שתוכלו לטייל או לבקר בהם במהלך חופשת החג ובעיקר בחול המועד פסח 2012. להלן רשימה של כמה מן התערוכות המעניינות והשוות ביותר בחופשת הפסח:

תערוכת הפרחים בחיפה

מידע: תערוכת הפרחים הבינלאומית בחיפה היא אחת מהתערוכות הוותיקות ביותר בישראל מתקיימת החל משנות ה-50. בתערוכת הפרחים השנה שתתקיים בפארק הכט בחיפה תציעה התערוכה בין היתר למבקרים שוק פרחים, גן קקטוסים, גן תבלינים, פסלים עשויים מפרחים ועוד.

איפה ומתי: פארק הכט בחיפה בחול המועד פסח בין התאריכים 7 באפריל ועד ה-14 באפריל 2012.

כרטיסים:79 ש"ח לכרטיס רגיל.

אתר הרשמי של התערוכה: www.haifaflower.co.il

פסטיבל הקרח בירושלים

מידע: יוזמה חדשה של עיריית ירושלים תביא השנה את פסטיבל הקרח הבינלאומי בפעם הראשונה לישראל. בפסטיבל תוכלו למצוא עשרות מוצגים מרהיבים העשויים מקרח כגון מבנים מוכרים מירושלים, גן החיות התנכ"י, מתחם מיוחד לילדים ועוד הרבה אטרקציות מעניינות.
 
המלצה: לבוא בלבוש חם.

איפה ומתי: מתחם הרכבת בירושלים. הפסטיבל נפתח למבקרים כבר ב-6 למרץ ויימשך עד ל-30 באפריל.

כרטיסים והנחות: בין 65 ש"ח ל-75 ש"ח (יש הנחות למחזיקי כרטיס ישראכרט).

אתר הרשמי של הפסטיבל: www.jerusalem-on-ice.org.il

תערוכת המכוניות אוטומטור בתל אביב

מידע: הפעם ה-24 בישראל של תערוכת המכוניות אוטומטור המתקיימת בגני התערוכה תל אביב. בתערוכה תוכלו למצוא דגמים של רכבים חדשים ועתידיים, שיפורים טכנולוגיים עדכניים, מופעים מוטוריים,

איפה ומתי: גני התערוכה תל אביב בחול המועד פסח בין התאריכים 8-11 באפריל בין השעות עשר בבוקר ועד תשע בערב.

כרטיסים: 89 ש"ח לכרטיס רגיל.

אתר רשמי של התערוכה: www.ravmotor.co.il

תערוכת הגינות בגן הבוטני בירושלים

מידע: תערוכת גינות ארצית עם מיצגים שונים לילדים ולכל המשפחה עם דגש על חיסכון במים. בנוסף, תוכלו למצוא יריד ביתנים שבו תוכלו למצוא מוצרים לעיצוב גינות ועוד.

איפה ומתי: הגן הבוטני בירושלים בחול המועד פסח בין התאריכים 8 ועד ה-11 באפריל.

כרטיסים: הכניסה חופשית.

אתר רשמי של התערוכה: בעמוד הבא.

תערוכת אנימציה בתל אביב

מידע: יריד ותערוכה שמקיימת המכללה הישראלית לאנימציה ושם תוכלו למצוא הקרנות של סרטי אנימציה קצרים, ללמוד על מאחורי הקלעים של תעשיית הקומיקס והאנימציה, דוכנים, סדנאות לילדים ועוד.

איפה ומתי: סינמטק ת"א בחול המועד פסח בין התאריכים 8-11 באפריל 2012.

אתר רשמי של התערוכה: www.ani-mator.com




איך לעצב שולחן לחתונה?

רוצים ללמוד איך מעצבים שולחן חתונה לבד? אתם במקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שילמדו אתכם לעצב שולחן חתונה לבד.

אחד הדברים שמשפיעים ביותר על המראה של החתונה ועל הרושם שתשאירו לאורחים הוא המראה והצורה של שולחן החתונה שלכם. רוב האולמות וגני האירועים מציעים אמנם סידור ועיצוב השולחן מטעמם אך השקעה רצינית יותר שנעשית ע"י מעצבים מקצועיים תיראה אחרת לגמרי בתוצאה המוגמרת.

מאידך, עלות מעצבת פרחים לחתונה היא עוד תוספת בתקציב החתונה והרבה מאוד זוגות מחליטים עקב כך לוותר על האופציה הזאת. בכתבה הבאה החלטנו לעזור ולהציג בפניכם כמה מדריכים מצוינים שמצאנו ברשת וילמדו אתכם את כל הטיפים וההמלצות לעיצוב שלוחן חתונה לבד.

עיצוב שולחן חתונה

נתחיל עם הכתבה המעולה הבאה באתר מאקו שמציגה המון טיפים והמלצות על עיצוב שולחן החתונה ללא תקציב רציני וללא שימוש במעצב. הכתבה הנ"ל תלמד אתכם למשל איך להשתמש בחומרים הקיימים ולנצלם בצורה המקסימלית (כמו למשל משחקי צבעים ובחירת המפות והמפיות), שימוש בראשי פרחים צפים במים במקום זרי פרחים גדולים, החלפת פרחים בעציצים יפים, שימוש יצירתי במפות או מפיות מיוחדות וכו'

ההמלצה הבאה שלנו הולכת לפורום חתונות בתפוז ולשרשור הבא שבו תוכלו למצוא טיפים ורעיונות רבים לעיצוב שולחן חתונה לבד של חברי הפורום שהתחתנו כבר או שראו אצל אחרים. בין הרעיונות - קניית פרחים בזול ממחסני פרחים, שימוש בכלים חד פעמיים, אגרטלים שקופים, נרות ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא בשרשור גם שמות של חנויות ומשתלות שמוכרות פרחים ממש בזול.

דוגמאות לשולחנות חתונה מעוצבים

הדרך הטובה ביותר שמעצבים משהו היא לקבל השראה מעיצובים של אחרים (ורצוי מקצועיים). הדרך הטובה והפשוטה ביותר לצפות בתמונות של שולחנות חתונה מעוצבים היא בעזרת חיפוש התמנות של גוגל שבו תוכלו למצוא אינסוף רעיונות שונים ומגוונים שיעזרו לכם למצוא את הכיוון העיצובי המתאים לכם.

ולסיום, הנה מדריך וידאו מאתר יו טיוב בו תוכלו לשמוע כמה הסברים, טיפים והמלצות לעיצוב שולחן חתונה לבד ועל הדרך לצפות בדוגמאות של שולחנות חתונה מעוצבים. צפייה מהנה.



מאמרים קשורים:
מבצעים לצילום אירועים
שמלות כלה בזול
השכרת רכב לחתונה
גני אירועים מומלצים

צילום אירועים - מבצעים 2012

מחפשים צלם לחתונות? אספנו עבורכם מהרשת רשימה של צלמים לחתונות שמציעים מבצעים, הנחות ומחירים אטרקטיביים. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

הזמן הקרוב הוא הזמן הטוב ביותר לתכנן את החתונה והתחרות הגבוהה בין צלמי האירועים גורמת לרבים מהם לצאת במבצעים מיוחדים הכוללים מתנות, תוספות בחינם או סתם הנחות משמעותיות במחירים. בכתבה הבאה החלטנו לשוטט ברשת ולהציג לכם כמה מבצעים שווים שמצאנו באתרים ובפורטלים המובילים בישראל בתחום החתונות.

שימו לב: כל הנתונים שיובאו בפניכם כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (12/3/12) ונאספו מאתרים חיצוניים. לכן, אין אנו לוקחים אחריות על אמינותם או נכונותם של הנתונים.

צילום חתונות - מבצעים

נתחיל עם העמוד הבא ששייך לפורטל "במזל" המתמחה בחתונות לציבור הדתי או של הכיפות הסרוגות. בעמוד זה תוכלו למצוא מבחר גדול של מבצעים לצלמי חתונות למגזר הדתי כמו למשל חבילת צילום ב-4600 ש"ח של ברית צילום הכוללת צלם, צלמת, 300 תמונות סטילס בשני אלבומים, צילום סיור לשני הצדדים, צילום וידאו ועריכת הסרט. מבצע נוסף של סטודיו אורגד המציע לכל המזמינים צילום אירועים, צלמת לנשים בחינם או מבצע של סטודיו שם בראל המציע הדפסת תמונה מהחתונה על קנבס במתנה.

באתר מתחתנים הנחשב לאחד המובילים בתחום החתונות באינטרנט מצאנו כמה מבצעי צילום לשנת 2012 אטרקטיביים במיוחד. למשל, הסטודיו "רישום באור" מציע מבצע לסטודנטים ב-4500 ש"ח ומבצע של הכל כלול ב-6900 ש"ח, הצלם אורי כרמי מציע צלם סטילס במתנה למי שסוגר צילום אירועים בחודשים אפריל או מאי 2012, הסטודיו "רגעים מנצחים" של הצלמים מיטל ויואב גנות מציע מבצע צילום אירועים לקיץ החל מ-4100 ש"ח בלבד.

סטודיו גרוטסקה מציע לכם דרך אתר מתחתנים מבצע הכולל ארבעה אלבומים דיגיטליים במתנה והצלם אסף ארז מציע אלבום הורים במתנה למי שסוגר דרך אתר מתחתנים וכדאי לציין גם את המבצע של סטודיו טאץ' למתחתנים בחודשים מרץ אפריל ומאי 2012 המציע חבילת צילום ב-5999 ש"ח כולל מע"מ הכוללת צילום וידאו, צילום סטילס, ליווי הכלה לסלון, צילום חוץ, אלבום דיגיטלי של 50 עמודים, עריכה ו-3 העתקים של סרט החתונה ודיסק תמונות של כל האירוע.

ונסיים עם אתר מוביל נוסף בתחום החתונות באינטרנט הנקרא מזל טוב מבית וואלה וגם בו אפשר למצוא לא מעט מבצעים לצילום אירועים לחורף וקיץ 2012. למשל, מבצע של הצלם שי אשכנזי המציע לכל מי שסוגר צילום אירועים דרך אתר וואלה מזל טוב צלם סטילס שני במתנה, הסטודיו של אילן מור מציע מבצע לכל מי שמזמין חבילת צילום סרט סטילס מרגש את צילום רווקות במתנה, מבצע של הסטודיו לצילום אירועים "פיפל פוטוגרפי" המציע אלבום כלה במתנה לכל הסוגרים חבילת צילום ומבצע של הצלם ניר שמול למגזר הדתי - וידאו +סטילס ב-3500 ש"ח בלבד.

עוד כמה מבצעים לצילום אירועים מאתר וואלה מזל טוב שכדאי לציין הם המבצע של הצלם דויד בר סלע המציע זוג אלבומי הורים דיגיטליים במתנה למזמינים חבילת צילום מלאה, עד 50 אחוז הנחה למזמינים חבילת צילום בחודש מרץ אצל הצלם רמי סיני ומבצע של הסטודיו גוונים דיגיטל של הצלם אלון אלג'ם המציע לכל מי שסוגר צילום אירועים בחודשים ספטמבר או אוקטובר 2012 צילום ועריכה באיכות HD ללא תוספת תשלום + סרטון ערוך של כל ברכות האורחים.

נציין שוב כי כל המבצעים הנ"ל נכונים ליום פרסום זו (12/3/2012). עד כאן להפעם ושיהיה במזל טוב.

הזמנת פרחים באינטרנט

רוצים להזמין פרחים באינטרנט? כל המידע וכל האתרים הקשורים במדריך הבא שלפניכם.

תחום הזמנת פרחים באינטרנט כבר מזמן להיות גורם משמעותי וחזק ביותר בשוק המגלגל מיליונים בשנה. אם בשנים הראשונות שהרשת הוקמה היו כמה אתרים בודדים שעוסקים בתחום היום יש כבר עשרות פורטלים ואתרי תמיכה נוספים העוסקים בהזמנת פרחים באינטרנט.

בכתבה הבאה נציג עבורכם את האתרים המובילים בישראל שעוסקים בהזמנת פרחים באינטרנט וכן אתרי עזר כגון השוואות מחירים וכו'.

הזמנת פרחים באינטרנט

לפני שנציג לכם את הרשימה, נציין רק כי רשימה זו היא אובייקטיבית לחלוטין ואין לנו כל קשר עם אף אחד מהאתרים הנ"ל.

זר פור יו 

האתר של רשת משלוחי הפרחים zer4u הוא אחד האתרים הוותיקים והגדולים ביותר בישראל בתחום הזמנת פרחים באינטרנט. האתר מציע בנוסף להזמנת פרחים גם הזמנות של מתנות, משקאות, שוקולדים וכד'. המזמינים פרחים ישירות דרך האתר נהנים מ-5 אחוז הנחה.

כתובת האתר: www.zer4u.co.il

Send Flowers 

נקרא גם פורטל הפרחים של ישראל ומציע גם הוא משלוחי פרחים בכל הארץ וגם בחו"ל. האתר מציע זרי פרחים בטווח של בין 100 ל-300 ש"ח.

כתובת האתר: www.sendflowers.co.il

זר לי

בשונה מהאתרים הקודמים שציינו, אתר זר לי עובד במתכונת קצת שונה. האתר משמש כבימה לחנויות פרחים רבות מרחבי הארץ והגולשים באתר יכולים לעשות הזמנת פרחים באינטרנט ישירות מהחנות שבחרו כך שלמעשה האתר משמש כמתווך בין הגולשים לבין חנויות הפרחים אשר מופיעות בו.

כתובת האתר: www.zerli.co.il

פרחים 123

עוד אתר שעובד במתכונת דומה לאתר זר לי הוא אתר פרחים 123 שמציע אף הוא רשימה של חנויות פרחים ברחבי הארץ כך לגולשים נשאר רק לבחור בחנות ואז לבחור בין הזמנת פרחים באינטרנט או להתקשר ישירות לחנות ולקבל הטבה דרך האתר.

כתובת האתר: www.flowers123.co.il

טיז

טיז היא רשת הזמנת פרחים בדרום (אשדוד ובאר שבע אשר לקחה את הטכנולוגיה צעד אחד קדימה ומציעה הזמנת פרחים בשידור חי דרך האינטרנט. הפעולה היא פשוטה - אתם נכנסים דרך המצלמה לשיור חי של חנות הפרחים או המשתלה ובוחרים Live את הפרח או הזר שתרצו.

כתובת האתר: www.tiz.co.il

השווה - השוואת משלוחי פרחים

ולסיום, אתר נוסף המציע רעיון מצוין הוא אתר "השווה" אשר מציע השוואת מחירים של הזמנות פרחים באינטרנט כך שאתם תוכלו לבחור בהצעה הזולה ביותר בכל משלוח שתבחרו.

כתובת האתר: www.hashve.co.il

שכר טרחה של בורר

מהו שכר טרחה ממוצע שגובה בורר לשעה? כמה לוקח בורר פרטי וכמה עולה בורר דרך אחד המוסדות בישראל? תשובות לשאלות אלו ואחרות, בכתבה הבאה שלפניכם.

מערכת המשפט בישראל סובלת מזה שנים רבות מסחבת בירוקרטית עצומה שמאיטה ומסרבלת תיקים משפטיים שאמורים להסתיים בפרק זמן קצר אך מסתיימים רק לאחר שנים ארוכות. מסיבה זו בעיקר בוררות היא פתרון אידאלי לכל מי שמעוניין לסיים את תביעתו בצורה מהירה ויעילה וסכסוכים רבים בישראל מגיעים בסופו של דבר לבורר אשר בהסכמת שני הצדדים מגיע להחלטה מהירה וקצרה.


תחום הבוררות בישראל הוא שוק אשר נשלט ע"י כמה גופים וארגונים המייצגים את הבוררים בישראל שהם המשכן לבוררות ופתרון סכסוכים, יתרו, המוסד הישראלי לבוררות עסקית והמוסד לבוררות של לשכת עורכי הדין ולצידם קיים גם שוק פרטי של בוררים פרטיים אשר גובים שכר טרחה על פי ניסיונם ומקצועיותם.

לצורך כך, בדקנו בכתבה הבאה מהי עלות בורר בישראל ועוד שאלות הקשורות בשכ"ט של בורר. אך לפני לכם שנציג את תוצאות הבדיקה שערכנו, כדאי לדעת קודם כל כמה מושגי יסוד על בוררות.

מה זה בוררות?

בוררות היא למעשה שיטה אלטרנטיבית לפתרון סכסוך משפטי, עסקי או אזרחי שלא באמצעות בית משפט. הבורר מהווה למעשה צד שלישי בסכסוך בין שני צדדים אשר קיבלו על עצמם ליישב את הסכסוך ביניהם באמצעותו. ברוב המקרים אין אפשרות לערער על החלטתו של הבורר.

מי יכול להיות בורר?

לפי החוק, כל אחד יכול להיות בורר בתנאי ששני הצדדים מסכימים ומתחייבים לקבל את החלטתו. כמובן שבמציאות, הבורר הם עורך דין בכיר וברוב המוחלט של המקרים שופט בדימוס עם ניסיון רב ומוניטין.

מהם היתרונות ביישוב סכסוך עם בורר?

ישנם הרבה מאוד יתרונות ליישב סכסוך באמצעות בורר. היתרון המרכזי והחשוב ביותר הוא כמובן הזמן. בעוד שפסק דין בבית משפט יכול לקחת שנה ואפילו יותר, התהליך אצל בורר הוא מהיר וקצר ויכול להסתיים בקצרה. יתרון נוסף בשימוש בבורר הוא חוסר האפשרות של אחד הצדדים לערער וכך החלטת הבורר מקבלת תוקף באותו הרגע.

עלות שכר טרחה של בורר פרטי

לאחר שהבנו את מושגי היסוד של שימוש בבורר לפתרון ויישוב סכסוכים, נבדוק מהו שכר הטרחה שגובה בורר עבור תהליך הבוררות. ובכן, על פי בדיקה שערכנו ברשת במספר אתרים ופורומים שונים המתמחים בתחום זה מצאנו כי שכר טרחה ממוצע של בורר פרטי נע בין 200 דולר לשעה ועד ל-800 דולר לשעה המחולקים לכל אחד מן הצדדים.

ישנם כמה פרמטרים המשפיעים על גובה שכר טרחה של בורר פרטי:

מוניטין של הבורר -במקרה שהבורר הוא שופט בדימוס, ישנו הבדל גדול במחיר בין תפקידו הקודם של השופט. שופט שלום בדימוס ייקח פחות משופט מחוזי בדימוס וכמובן שופט עליון בדימוס שהוא הבכיר מכולם יגבה עבור שעת בוררות סכום גבוה יותר.


סכום התביעה - גם לסכום התביעה או הסכסוך יש משקל מכריע בעלותו של הבורר ולעתים הבורר יציע לגבות אחוזים מסך התביעה במקום שכר טרחה לפי שעה.

עלות שכר טרחה של בורר השייך לאחד ממוסדות הבוררות בישראל

אם אתם בוחרים להשתמש באחד ממוסדות הבוררות בישראל, המחירים יהיה נמוכים יותר משמעותית מעלות בורר פרטי. בכתבה שמצאנו באתר דה מרקר פורט גובה שכר הטרחה של בורר בכל אחד מן המוסדות. להלן המחירים:

עלות בורר דרך לשכת עורכי הדין - אין מחיר אחיד ושכר הטרחה משתנה אצל כל בורר. ישנו "מסלול מהיר" המציע סכום כולל של 7500 ש"ח לשני הצדדים בסכסוכים של עד 250,000 ש"ח.

עלות בורר דרך המוסד לפתרון סכסוכים מחוץ לכתלי המשפט יתרו - בין 750 ש"ח ל-2250 ש"ח לשעה לשני הצדדים ביחד.

עלות בורר דרך המוסד הישראלי לבוררות עסקית - בין 350 ש"ח ל-750 ש"ח לשעה כאשר ישנו תשלום נוסף למוסד עצמו של דמי פתיחת תיק ותשלום נוסף המתומחר כאחוזים על פי גובה התביעה.

עלות בורר דרך המשכן לבוררות ופתרון סכסוכים - בין 1000 ל-1900 ש"ח לשעה לשני הצדדים יחד.

הערה: מומלץ לקרוא את הכתבה המלאה בדה מרקר כדי לקבל את כל הפרטים.

הערה נוספת: הנתונים מבוססים על אתרים חיצוניים ולכן, אין אנו אחראים על מהימנותם.

מאמרים קשורים:
גובה שכר טרחה של עו"ד