פוליש ווקס לרכב - המדריך השלם

קישורים ממומנים

כמה עולה פוליש ווקס לרכב? איפה כדאי לעשות? והאם כדאי לעשות זאת לבד? המדריך השלם לכל מי שחושב לעשות פוליש ווקס לרכב.

לפני שאתם מתייאשים מהרכב שלכם ומחליטים למכור אותו, כדאי לכם לחשוב על פוליש מקצועי לרכב. למי שלא יודע, הברקה מקצועית של פוליש ווקס לרכב היא לא סתם עוד שטיפה סטנדרטית. מדובר על הברקה של ממש שלפעמים התוצאות כל כך טובות עד שקשה לנחש שמדובר באותו הרכב.

במדריך הבא החלטנו לבדוק מהו מחיר פוליש לרכב בממוצע לפי בדיקה שעשינו באתרים שונים, איך זה בדיוק עובד ולמי זה משתלם. כל הפרטים, במדריך הבא.

מה זה פוליש לרכב?

נתחיל בלהבין מה זה בדיוק הברקת הרכב בעזרת פוליש וקס ואיך זה עובד. ובכן, פוליש הוא למעשה משחה מיוחדת שגורמת לפח הרכב להבריק במיוחד הודות לחומרים ממנו הוא מורכב (מעין גרגרים שמשייפים את השכבה החיצונית של הרכב). קיימים בשוק מספר סוגים שונים של משחות פוליש חלקם איכותיים יותר וחלקם פחות.

המלצה: הדרך הקלה והפשוטה ביותר להבחין בין הסוגים היא לפי המחיר. ברוב המקרים, הפוליש האיכותי ביותרף יהיה גם היקר ביותר.

מה זה וקס לרכב?

ווקס הוא החומר המשלים את הפוליש כאשר מטרתו היא כפולה - הראשונה, היא הברקה נוספת של הרכב והשניה, שכבת הגנה ששומרת על הברק לתקופה מסויימת. ברוב המקרים, כאשר משתמשים בפוליש, משתמשים גם בוקס (ולכן מכונים המקצועיים מכנים את הניקיון פוליש-ווקס.

האם אפשר לעשות פוליש ווקס לבד?

התשובה הישירה היא כן. ניתן בהחלט לקנות את החומרים בכל חנות לאביזרי רכב (כמו למשל אופיס דיפו). אבל (ויש כאן אבל), מדובר בהרבה מאוד שלבים ונדרש מכם קצת ידע בסיסי וגם סבלנות ולכן, אם אין לכם את הזמן והרוגע לעשות זאת לבד, עדיף לא לעשות זאת בעצמכם ולקחת אותו למקום מקצועי. (בכתבה הבאה, נציג לכם מדריך נפרד שמסביר איך עושים פוליש ווקס לרכב לבד).

הערה: ניקוי לא נכון ושימוש בחומרים לא מתאימים, יכולים לגרום לנזק לפח ולתוצאה הפוכה ממה שציפיתם.

פוליש ווקס לרכב - מחיר

אם הגעתם לכאן, סימן שהשתכנעתם שאתם מעדיפים לעשות פוליש ווקס במקום מקצועי. אז כמה עולה פוליש ווקס לרכב אתם שואלים? ובכן, מסתבר שלא כל כך הרבה. בבדיקה שערכנו ברחבי הרשת אצל מוסכים ומכוני שטיפה מקצועיים מצאנו כי המחיר הממוצע לפוליש ווקס לרכב מתחיל בסביבות ה-250 ש"ח ויכול להגיע עד ל-400 ש"ח בממוצע.

המלצה: כמעט תמיד אפשר למצוא איזה מבצע או הנחה מיוחדת אצל המוסכים המתמחים בפוליש ווקס וכדאי לעשות בירור של כמה דקות באינטרנט ובטלפון כדי למצוא את ההנחות האלו.

האם זה באמת משתלם?

שאלה זו נפוצה מאוד כאשר אנשים רבים חוששים להוציא כמה מאות שקלים רק עבור ניקיון אך לפי הרבה מאוד ביקורות שקראנו ברשת בפורומים ואתרים שונים, הרוב המוחלט של לקוחות שבחרו לעשות פוליש ווקס לרכב, היו מרוצים וטוענים שההבדלים של לפני ואחרי הם כבירים.

האם שווה להוציא את הכסף על זה כן או לא זאת כבר החלטה אישית שלכם אבל העובדה הפשוטה היא שפוליש ווקס אכן מבריק את הרכב בצורה שקשה מאוד שלא להבחין בה.

איפה כדאי לעשות פוליש וקס לרכב?

אם החלטתם שאתם רוצים לעשות פוליש וקס אבל אתם לא יודעים איפה או שאתם מחפשים המלצות למקום מסויים, אנו ממליצים לכם לקרוא את השרשור הבא של אתר הפורומים המצוין Cars Forum שבו תוכלו למצוא כמה המלצות פרטניות של גולשים למוסכים שונים שעושים פוליש וקס לרכב.

1 תגובות:

Rogadent Dental laboratory אמר/ה...

חומרים לרכב מוכרים ב אוטודיפו ולא ב אופיס דיפו