סכך לסוכה

קישורים ממומנים

כמה עולה סכך לסוכה? איפה אפשר למצוא סכך זול לסוכה? איזה סכך לסוכה נחשב לטוב ביותר? כל התשובות, בכתבה הבאה שלפניכם.

בכתבה האחרונה שלנו שעסקה במחירי סוכות 2012, עסקנו במחיר סוכה כללי. היום בבלוג החלטנו להתרכז רק בסכך לסוכה ולברר מהם המחירים הממוצעים לסכך, איפה אפשר לקנות סכך זול, ואיזה סכך הוא הכי טוב. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

סכך לסוכה - סוגים

בכן, את הסכך לסוכה נחלק קודם כל לסכך חד פעמי וסכך נצח. סכך חד פעמי הוא ברוב המקרים עלי עץ דקל שאפשר למצוא בכל שוק ויריד לקראת חג סוכות והוא משמש את החוגגים לחג אחד בלבד. סכך נצח (ישנם המכנים אותו "סכך מחצלת") לעומת זאת הוא סכך שאמור להחזיק מעמד זמן רב. ניתן לחלק את סכך הנצח לסוכה לשלושה סוגים עיקריים- סכך קני סוף (מכונה גם קיינעס), סכך רפייה וסכך במבוק. להלן פירוט קצר על כל אחד מהם:

סכך במבוק דק - הסכך הפשוט ביותר בסדרת סכך הנצח. הסכך מורכב מקני במבוק דקים המחוברים יחד בדרך כלל באמצעות חוטי פשתן.

סכך רפיה מהודר - סכך זה מורכב אף הוא מבמבוק אך ההבדל בינו לבין הקודם הוא בעובי קני הבמבוק. סכך זה עשוי קני במבוק עבים וחזקים יותר הקשורים בחוט רפיה. זכך זה נחשב לסכך כשר יותר ולכן נקרא גם סכך מהדרין.

סכך קני סוף - סכך זה המכונה אצל רבים "קיינעס" נחשב לסכך המשובח ביותר שיש אשר עשוי מחומרים טבעיים בלבד ולכן נחשב לסכך הכשר ביותר ולמחמירים ביותר.

סכך לסוכה - מחיר

כדי לברר כמה עולה סכך לסוכה, בדקנו במספר אתרים שונים ברשת וניסינו למצוא מחירון ממוצע. ובכן, לאחר בדיקה, מחירי הסכך מתחלקים בצורה הבאה:

מחיר סכך קיינעס (קני סוף) - הסכך היקר ביותר. מתחיל באיזור ה-200 ש"ח לסכך המתאים לסוכה בגודל 2X2 מטר ומגיע עד ל-800 ש"ח לסכך קני סוף המתאים לסוכה גדולה בגודל 4X4 מטר.

מחיר סכך רפיה מהודר - סכך רפיה מהודר מתחיל באיזור ה-150 ש"ח לסכך בגודל של 1X3 מטר ואם תצטרכו אותו לסוכה גדולה, המחיר יגיע לאיזור ה-700-800 ש"ח.

מחיר סכך במבוק - סכך זה נחשב לזול ביותר בקרב סכך נצח ומחירו נע בין 100 ש"ח לסוכה קטנה ועד ל-500 ש"ח לסוכה גדולה.

איך אפשר לקנות סכך זול?

אז ראשית, כמו שציינו, אם אתם רוצים לחסוך בקניית הסכך, תמיד אפשר לקנות ביריד סוכות ברחוב או בבית הכנסת, סכך דקל חד פעמי. אם לעומת זאת אתם מעדיפים לקנות סכך נצח, הנה כמה המלצות שיעזרו לכם לקנות סכך זול:

מבצעים - חפשו סכך ברשתות הגדולות כגון הום סנטר ואייס קנה ובנה שם לפעמים מציעים הנחות ומבצעים גדולים על סוכות בכלל ועל סכך לסוכה בפרט.

קניית סוכות באינטרנט - אם תחפשו באתרי השוואת מחירים כמו למשל  זאפ סוכות וסכך לסוכות, תוכלו לראות חנויות רבות אשר מציעות את כל הסוגים ואתם תוכלו לראות את התוצאות לפי מחיר וכך למצוא את החנות הזולה ביותר ואת הסכך הזול ביותר.

אתרי דילים וקניות קבוצתיות - ישנם כיום עשרות אתרי דילים וקופונים אשר מציעים בדרך כלל לקראת החג מבצעים והנחות  עד 50 אחוז. הנה למשל בדף הזה, תוכלו למצוא באתר גרופון דיל של 150 ש"ח לשווי של 300 ש"ח לקניית סוכה בנחלים. ישנם עוד עשרות אתרים כמו גרופון ולכן כדאי לחפש מבצעים בכולם.

0 תגובות: