איך מוצאים עוזרת בית?

קישורים ממומנים

איך למצוא עוזרות בית? כמה עולה היום עוזרת בית בממוצע? האם זה חוקי? כל התשובות לשאלות אלו ועוד במדריך הבא שלפניכם.

היום בבלוג החלטנו לבדוק עבורכם איפה ואיך אפשר למצוא עוזרות בית ברחבי הארץ, מהם המחירים הממוצעים וכמובן טיפים ונמלצות שיעזרו לכם לדעת איך להזמין עוזרת בית בצורה חוקית ובלי להסתבך עם החוק.

איפה אפשר למצוא עוזרת בית?

האינטרנט כבר מזמן השתלט על רוב התחום של עוזרות הבית וכיום ישנם כמה אתרים ופורטלים מובילים שבעזרתם תוכלו למצוא (ברוב המקרים בחינם) רשימה של עוזרות בית בערים שונות בישראל. להלן רשימה של כמה אתרים מובילים בענף עוזרות הבית בישראל:

עוזרת

אחד האתרים בגדולים ביותר בתחום חיפוש עוזרות בית. האתר מציע מאגר גדול ורחב (למעלה מ-1000) של עוזרות בית ומנקות מקצועיות וחוקיות בישראל. הרשימה מחולקת לפי ערים איזורים בארץ (צפון, דרום, מרכז וכו') וכן לפי תחום וסוג המשרה כגון ניקיון בית, ניקיון משרדים, עוזרת בית, מנהלת משק בית, טיפול סיעודי ואפילו מבשלת.

שימו לב: כדי לקבל את פרטי העוזרת, יש להיות מנויים באתר (עלות של 39-59 ש"ח ל-31 יום).

כתובת האתר: www.ozeret.co.il

עוזרת 4U 

האתר ozeret4u הוא אחד מהאתרים השייכים לקבוצת דפי זהב (זאפ) ומציע אף הוא לוח של למעלה מ-1000 מטפלות, מנקות, עובדות סיעודיות, בייביסיטר ועוזרות בית בכל סוגי המשרות. פרטי יצירת הקשר ניתנים בחינם וללא צורך בהרשמה מוקדמת.

כתובת האתר: בעמוד הזה

העוזרת 

אתר העוזרת מכיל למעלה מ-600 מודעות של עוזרות בית חוקיות בישראל בכל האיזורים בארץ. בכל מודעה תוכלו למצוא פרטים רלוונטיים רבים כגון שעות העבודה האפשריות, שפות דיבור, תחומי התמחות, מחירים והערות כלליות שנכתבו ע"י העוזרות עצמן. פרטי עוזרות הבית הן ללא תשלום.

כתובת האתר: www.haozeret.co.il

עוזרות בית - יד 2

גם אתר יד 2 הצטרף לתחום עוזרות הבית והמטפלות ומציע מאגר גדול משלו של מטפלות, אופרס, בייביסיטר, מנקות בתים, מנקות משרדים וכו'. גם אתר יד 2 מציע את המאגר בחינם וללא הרשמה מוקדמת.

כתובת האתר: בעמוד הבא

עוזרת בית - מחירים

המלחמה בעוזרות בית הבלתי חוקיות גרמה לביקוש רב ועקב כך לעליית מחירים בקרב עוזרות הבית והמנקות הפרטיות החוקיות. כם לפני כמה שנים המחיר הממוצע לעוזרת בית עבור ניקיון היה כ-30-40 ש"ח לשעה, היום על פי הבדיקה שעשינו מחיר עוזרת בית מתחיל ב-45 ש"ח לשעה כאשר באיזור תל אביב והמרכז, המחירים אף גבוהים יותר מאיזורי הפריפריה.

זכויות ותנאים של עוזרות בית על פי חוק

אם אתם משתמשים בשירותה של עוזרת בית פרטית לניקיון הבית התשלום לא מסתכם בסוף העבודה וחלים עליכם כמה כללים וחוקים שהמדינה חוקקה בשנים האחרונות כגון דמי ביטוח לאומי, תשלום פיצויים, הפרשות לפנסיה, דמי מחלה, חופשה שנתית וכו'. כדי לקרוא את כל הכללים החלים על המשתמשים בעוזרת בית אנו ממליצים לכם לקרוא את הכתבה הבאה שתעשה לכם סדר מצוין בכל החוקים והכללים הקבועים בחוק.

חברות המציעות עוזרות בית

לצד השוק הפרטי של עוזרות הבית והמנקות, ישנן חברות השמה אשר מציעות שירותי עוזרות בית מסודר ומקצועי. היתרון המרכזי בשימוש בשירותן של חברות אלו הוא שאתם לא צריכים לדאוג לכל הזכויות והתנאים על פי החוק וזאת מכיוון שהחברה היא זו שאחראית על עניינים אלו.

החסרון לעומת זאת הוא כמובן מחיר. עלות עוזרת בית מחברת ניקיון יקר בהרבה מעוזרת בית פרטית ולכם נשאר רק להחליט מה חשוב לכם יותר ומה אתם מעדיפים. להלן רשימה של כמה חברות המציעות שירותי עוזרות בית ומנקות:

יהלום עוזרות בית - חברה גדולה המתמחה בעוזרות בית לכל המטרות ובכל המשרות (עוזרת בית קבועה  או שירות חד פעמי). החברה פועלת באיזור המרכז בלבד בערים כגון: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, רחובות, נס ציונה, ראשון לציון, סביון, נווה מונסון, פתח תקווה ועוד. טל' - 1700-700-594

אייל השמת עוזרות בית - חברה המציעה שירות של עוזרות בית ישראליות בלבד הכולל לצד הניקיון גם שירות של כביסה וגיהוץ. טל' - 052-8944889

0 תגובות: