במה כדאי להשקיע 2012?

קישורים ממומנים

מחפשים להשקיע במשהו ולא יודעים במה? הגעתם למקום הנכון. בדקנו באינטרנט איזה המלצות מציעים אתרי הכלכלה השונים ברשת לשנת 2012. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

האפשרויות העומדות כיום בפני המשקיע הישראלי הן רבות ומגוונות. החל מהשקעה בנדל"ן או קרקע דרך השקעה סולידית בבורסה הסולידית ועד להרפתקנות בסחר בפורקס ועוד. בכתבה הבאה יצאנו לרשת כדי לבדוק על מה ממליצים המומחים ובמה כדאי להשקיע ב-2012. אז אם יש השתחררה לכם איזו לכם קופת השתלמות או שיש קצת כסף מיותר ואתם לא יודעים איפה כדאי להשקיע, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם.

האם כדאי להשקיע באגרות חוב או במניות?

נתחיל עם שאלה שמלווה כל משקיע לאורך שנים רבות. האם כדאי להעיז יותר ולהשקיע במניות או לחפש אלטרנטיבה סולידית יותר של אג"ח. ומצד שני, כאשר אנו שומעים השכם וערב על תספורות וגילוחים שעושים בעלי הקונצרנים כגון יצחק תשובה ונוחי דנקנר, האם השקעה באגרות חוב נחשבת עדיין לסולידית?

ובכן, אתר גלובס בדק את הנושא מקרוב ויצא לשאול כמה מומחים מבתי ההשקעות הגדולים בישראל כגון אלטשולר שחם או אקסלנס ושם תוכלו למצוא פרשנות וניתוח מעמיק שיעזור לכם בקבלת החלטה חשובה זו.

האם כדאי להשקיע במניות גז?

אחד התחומים שלא מפסיק לרדת מהכותרות בשוק ההון הישראלי בשנים האחרונות הוא תחום חיפושי הנפט והגז וזאת כמובן הודות לקידוחי תמר ולוויתן שסללו את הדרך לעוד חברות חיפוש רבות שסחפו אחריהם משקיעים רבים בבורסה.

באתר דה מרקר החליטו לאסוף חמישה מומחים אנליסטים שעושים קצת סדר בכל הבלאגן ומציעים את ההמלצות שלהם והניתוחים שלהם על חברות החיפוש הגדולות בשוק הישראלי כגון ישראמקו, רציו ועוד.

האם כדאי לקנות קרקע חקלאית?

בשנתיים האחרונות צצות להן בפטריות אחר הגשם חברות המציעות קניית קרקע חקלאית בזול (בדרך כלל במחירים של פחות מ-100,000 ש"ח). אם גם אתם מתלבטים בנושא של קניית קרקע חקלאית להשקעה ומחפשים עזרה אובייקטיבית בנושא, אנו ממליצים על הכתבה הנחמדה הבאה מאתר Mynet חדרה שעוסקת בעניין בצורה ישירה ואמיתית.

בכתבה תוכלו למצוא את שני צידי המתרס כאדר מצד אחד תוכלו לקרוא ראיון עם מהנדס העיר של חדרה שמזהיר מפני השקעה כזאת לבין בעל אחת מהחברות המציעות השקעה בקרקע חקלאית בחדרה.

האם כדאי להשקיע בפייסבוק?

אחד הנושאים המדוברים ביותר בחודשים האחרונים היא ההנפקה של פייסבוק בבורסה האמריקאית. אתר IFeel פרסם כתבה מעולה ובה מציינים את כל היתרונות וכל החסרונות להשקעה במניות פייסבוק וגם עם שורה תחתונה שממליצה בסופו של דבר האם כדאי להשקיע בפייסבוק.

סיפור הצלחה

לסיום, כדי שתצאו מהכתבה אופטימים, הנה כתבה מגלובס על בחור צעיר בשם רועי חיון שהשקיע לפני כמה שנים 100,000 אלף דולר בלבד ולאחרונה הפך אותם לכמעט 5 מיליון דולר.

0 תגובות: