קייטנות לקיץ - טיפים והמלצות

קישורים ממומנים

איך בוחרים קייטנה לילד הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם טיפים והמלצות חשובות לבחירת קייטנה לילד. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

(עדכון: 28/5/2013): פרסמנו כתבה חדשה באתר ובה רשימה של  קייטנות קיץ 2013. תודה.

בכל שנה לאחר שמסתיימת לה חופשת פסח הגדולה, רוב ההורים ניגשים לטפל ולכנן את החופשה הבאה הנקראת כמובן החופש הגדול. חופשה זו היא הארוכה ביותר ולכן עשרות קייטנות פרטיות קמות ומתחרות על לב (או כיס) ההורים. גם השנה, התחרות העצומה בין הקייטנות גורמת למפעילים להציע מבחר עצום של קייטנות העוסקות בכל תחום אפשרי החל מתחומי ספורט, מחשבה ופעילויות נוספות.

כמנהגנו מדי שנה לקראת חופשת הקיץ אנו נוהגים בבלוג זה לפרסם כתבה גדולה ומפורטת ובה תוכלו למצוא מבחר גדול מאוד של קייטנות לקיץ בכל רחבי הארץ ובמגוון תחומים שונים. אז אם אתם חושבים כבר מעכשיו על קייטנה לקיץ, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם.

קייטנות קיץ - תאריכים ומחזורים

כעיקרון, רוב הקייטנות מפעילות כמה מחזורי הרשמה כאשר ברוב המקרים מדובר בחצי הראשון של יולי, חצי שני של יולי וחצי ראשון של אוגוסט. לעומת הקייטנות של הגנים שמסובסדות ע"י העיריות ברוב המקרים יתקיימו במהלך חודש יולי בלבד.

מחירי קייטנות

מחירי הקייטנות בקיץ עומדים בממוצע על 1500-3000 ש"ח לקייטנה סטנדרטית באוגוסט חשוב להבין כי הקייטנות שמופיעות כאן בכתבה הן קייטנות הפועלות בצורה פרטית ולכן מחיריהן יהיה גבוה בהרבה ממחיר קייטנה שמופעלת בגן.

מאידך, קייטנות בגן הן הרבה יותר זולות מצד אחד אך מציעות הרבה פחות מצד שני. בקייטנות הפרטיות שמיד תוכלו לראות, ישנן הרבה יותר פעילויות חוץ והרבה מהן מציעות פעילויות כגון בריכות, מתקני שעשועים וכד' שלא מקבלים בקייטנה בגן.

קייטנות - טיפים והמלצות

הנה כמה המלצות חשובות שאנו מפרסמים כל שנה שיעזרו לכם ללמוד איזה קייטנה לבחור:

בטיחות - מכיוון שלא חסרים "חאפרים" הישראל, כדאי בראש ובראשונה לוודא את בטיחות הקייטנה. בקשו לראות תעודות ביטוח ורשיונות עסק של המפעילים, ודאו כי יש ציוד רפואי במקום וכן ודאו כי ישנה אבטחה באופן קבוע ורציף המציעה שמירה על הילדים.

תוכנית - כל קייטנה המכבדת את עצמה צריכה להציע תוכנייה מסודרת המציגה באופן ברור את הלו"ז של הפעילויות לפי יום כדי שתוכלו לדעת בכל יום היכן ילדיכם מבלה ואיך להתכונן בהתאם.

אוכל - אם חשוב לכם שיהיה אוכל בקייטנה, ככדאי לוודא זאת כיוון שישנם קייטנות שאינן מציעות אוכל (ישנן קייטנות המציעות רק ארוחת בוקר או רק ארוחת צהריים וכד').

הסעות - לא כל הקייטנות מציעות הסעות או תחבורה למקום הקייטנה. אם סעיף זה חשוב לכם, כדאי לבדוק ולשאול האם הקייטנה כוללת הסעות.

כתבות קשורות:
רשימת קייטנות קיץ 2013

3 תגובות:

מחנה הגלישה והשיט beach boys אמר/ה...

מחנה גלישה ושיט beach boys, מרינה תל אביב.
קייטנה של שבועיים, במהלכה יתנסו הילדים שגלישת רוח, גלישת גלים, קיאקים, צלילה חופשית ואף שיט מפרשיות.
הילדים יעשו צלילת היכרות במהלך השבועיים וכל ילד יקבל חולצת לייקרה (יעודית לפעילות ימית) במתנה!
הפעילות מיועדת לגילאי 9-14 בארבעה מחזורים לאורך כל תקופת הקיץ. הפעילות תתקיים בין השעות 08:30-15:00, במהלכן ינתנו לילדים שתי ארוחות, ונקפיד עימם על בטיחות בים.

יעקב אמר/ה...

קייטנת דפוס רשת לילדים ונוער בסדנת בעלי המלאכה- תל אביב - יולי-אוגוסט 2012

קייטנת הקיץ לילדים ונוער היא סדרת סדנאות הדפסה יחודית לבעלי המלאכה!
לאורך הסדנאות ילמדו הילדים טכניקות הדפסה שונות על טקסטיל ומוצרי נייר
הדפסת חולצות, תיקי כותנה, בובות בד, תפירה, ציור, דפוס חותמות ועוד..
הקייטנה מעודדת את הילדים ליצירה ורכישת מיומנויות אישיות, חברתיות
ומקצועיות, והכל דרך העולם המופלא של דפוס הרשת הידני. הסדנאות מונחות על ידי מדריכים מקצועיים, מובילים בתחומם המנוסים בהדרכת ילדים ונוער.

מתנה בשווי 200 ₪ בהרשמה מוקדמת | רשת הדפסה ומגב אישיים!
כך תוכלו להמשיך את החוויה והכיף גם בבית!

מועדי פתיחה |
מחזור ראשון | 2-5/7, בין השעות 08:30-13:00
מחזור שני | 9-12/7, בין השעות 08:30-13:00

עד 12 משתתפים בכל מחזור | גילאי 7-13
לפרטים נוספים והרשמה | 03-5370773 | office@hamelaha.co.il
www.hamelaha.co.il

אוויר ואווירה: קייטנת קיץ בנתניה אמר/ה...

אוויר ואווירה: קייטנת קיץ בנתניה. פעילות מתקיימת בקבוצות קטנות בהשגחתם והנחייתם של מדריכים ומורים מקצועיים ומוכשרים. קייטנה מאושרת ע"י משרד החינוך ורשויות מקומיות. תוכנית המרהיבה ומרתקת המותאמת לכל ילדבשטח בריכת אליצור המוקפת במדשאות ירוקותחדרים ועולמות הספורט ממוזגים, 3 בריכות שחייהמספר דקות נסיעה מכל מקום בעיר.
www.kaytana.ucoz.com