כמה עולה טיסה רומנטית?

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה טיסה רומנטית? מה אורך הטיסה ואילו חברות של טיסות בשמי הארץ קיימות בשוק? על שאלות אלו ונוספות הכתבה הבאה בדיוק עוסקת. כל הפרטים, בפנים.

חושבים להפתיע את בן/בת הזוג בטיסה רומנטית להצעת נישואין, יום הולדת יום נישואין או סתם כמתנה ספונטנית? נחמד, אבל לא מעניין אתכם כמה זה עולה? ומה זה בדיוק כולל. לשם כך, בכתבה הבאה בדקנו ברשת מהו מחיר טיסה פרטית בממוצע לפי אתרים של חברות המתמחות לכך ולפי פורומים מקצועיים ברשת.

בנוסף, בדקנו אילו תוספות ופינוקים דומים מציעים החברות השונות ומה כלול במחיר שאתם משלמים.

כמה עולה טיסה בשמי הארץ?

ובכן, שוק הטיסות הרומנטיות בשמי הארץ התפתח מאוד בשנים האחרונות ומציע הרבה יותר ממה שהכרתם בשנים שעברו. היום תוכלו למצוא טיסות רומנטיות הכוללות טיולים במוקדים שונים בארץ, מסעדות יוקרה ועוד שלל אטרקציות רומנטיות שעוד לא הכרתם.

ראשית, כדי לדעת כמה עולה טיסה רומנטית יש להבין כי מחיר הטיסה מושפע בראש ובראשונה מזמן הטיסה. ובכן, ברוב המקרים טיסה רומנטית (רגילה - ללא תוספות) נמשכת בין 25 דקות לחצי שעה ועולה בין 500 ש"ח ל-600 ש"ח ברוב חברות התעופה המציעות זאת.

טיסות רומנטיות - תוספות ופינוקים

החברות המציעות טיסות רומנטיות יודעות שלא תמיד טיסה לבד מספיקה ולכן מציעות תוספות ופינוקים שונים שישלימו את החוויה ואת המתנה. להלן כמה תוספות מקובלות לצד המחירים הממוצעים:

מחיר תוספת של סלסלת שוקולדים ויין - ישנם מקומות בהם תקבלו זאת בחינם על חשבון הבית וישנן חברות אשר דורשות על כך תוספת של 50-100 ש"ח.

עלות צילום ותיעוד הטיסה ב-DVD - בחברות מסויימות מציעים לכם צילום חובבני ואותו תוכלו לקבל כלול במחיר אך ישנן גם חברות אשר מציעות לכם צילום מקצועי בעזרת מצלמה מיוחדת לרגעים כאלו ואפילו  הקלטה של הקשר שלכם בזמן הטיסה. מחיר ממוצע לתוספת כזאת הוא בין 150 ל-250 ש"ח.

חבילה רומנטית - רוב החברות לטיסות רומנטיות מציעות גם חבילות רומנטיות הכוללות גם ביקור בספא מפואר או טיול עם מסעדה רומנטית וכו'. מחירים אלו משתנים כמובן בהתאם למקום ולסוג השירות שאתם מקבלים וכד' בדרך כלל מחירי החבילות מתחילים בסביבות ה-1500 ש"ח ויכולים להגיע עד ל-5000 ש"ח ומעלה.

טיסה בכדור פורח - אם גם טיסה רגילה לא מספקת אתכם ישנן חברות המציעות לכם טיסה בכדור פורח במקום מטוס רגיל. טיסה בכדור פורח נמשכת בדרך למעלה משעה וברוב המקרים מתבצעות באיזור הצםון בארץ (עמק יזרעאל, גלבוע, הר תבור וכד'). מחיר טיסה בכדור פורח נחלק לשני סוגים - טיסה משותפת או טיסה פרטית.

מחיר טיסה משותפת בכדור פורח עולה כ-800 ש"ח בממוצע למבוגר ואילו טיסה רומנטית פרטית בכדור פורח תעלה בין 3000 ל-4000 ש"ח לטיסה.

רשימת חברות המציעות טיסות רומנטיות בשמי הארץ

לאחר שהבנו כמה עולה טיסה רומנטית ואילו רעיונות נוספים מוצעים לכם, הנה רשימה של כמה חברות המציעות שירותים כאלו (הערה: רשימה זו היא אובייקטיבית לחלוטין ואין לנו כל קשר עם אף אחת מהחברת הנ"ל):

פאן טיסה - חברת תעופה המציעה מגוון של טיסות רומנטיות פרטיות כגון טיסה רומנטית בשקיעה, חבילת טיסה עם ביקור בראש פינה, טיסה רומנטית לים המלח, טיסה רומנטית לרמת הגולן כולל ארוחת בוקר ועוד. טל'- 03-5622222

צ'יפ - חברה נוספת המציע מגוון של טיסות פרטיות ורומנטיות באיזור המרכז והשרון וחבילות שונות כגון טיסה רומנטית להצעת נישואין עם שלט מיוחד ובו כתוב "התינשאי לי" וכד'. טל' - 1-599-55-45-33

ישראפלייט (Israglight) - חברה ותיקה המציעה אף היא את כל סוגי הטיסות הרומנטיות עם שלל רעיונות רומנטיים מיוחדים לסוגים שונים של אירועים (הצעת נישואין וכד').

רייז אפ - חברה המציעה טיסות בשמי הארץ עם כדור פורח ומציעה טיסות קבוצתיות או טיסות פרטיות רומנטיות. 1599-500-767

אובר ישראל (Over Israel) - חברה נוספת המציעה אף היא טיסות רומנטיות בכדור פורח. טל' - 072-244-1810.

המלצה חשובה: חברות התעופה נוהגות להציע בהרבה מאוד הנחות ומבצעים לטיסות רומנטיות באמצעות אתרי דילים והקופונים כגון גרופון ואחרים. לכן, כדאי לבדוק באתרים אלו (או בכאלו שמציעים השוואה בין כל אתרי הקופונים) כדי למצוא קופון או הנחה מיוחדת לטיסה כזאת.


0 תגובות: