נדל"ן ברומניה - המדריך השלם

קישורים ממומנים

חושבים להשקיע בנדל"ן ברומניה? הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא נציג לכם מידע רב בנושא כגון איפה כדאי להשקיע? ממה צריך להיזהר? והאם בכלל כדאי להשקיע ברומניה? כל התשובות ועוד, בכתבה הבאה שלפניכם.

שוק הנדל"ן בישראל רותח ועדיין לא רואים באופק סימנים של ירידת מחירים. בעקבות זאת, משקיעי נדל"ן רבים בוחרים להדיר רגליהם מהנדל"ן בישראל ומחפשים אפיקי השקעה ברחבי העולם כאשר אחד היעדים הפופולריים ביותר ע"י המשקיעים הישראלים היא מזרח אירופה בכלל ורומניה בפרט.

מצד אחד, בשנים האחרונות סבלה רומניה כמו שאר מדינות מזרח אירופה ממשבר כלכלי רציני ביותר שגרם למשקיעים רבים להפסיד לא מעט כסף על השקעות נדל"ן תקועות אך מצד שני, מומחים רבים סוברים כי עתה זהו העיתוי הטוב ביותר שכן המחירים עדיין נמוכים והם צופים עלייה משמעותית בעתיד.

דירה להשקעה ברומניה - המדריך השלם

כפי שאתם רואים, הבחירה היא אכן קשה, ואם גם אתם מתלבטים בסוגיה זו החלטנו להציג עבורכם מדריך שיסקור את התחום מכל היבטיו ויעזור לכם בחלטה עם המידע הנכון והרלוונטי ביותר עבורכם.

האם כדאי להשקיע ברומניה?

ובכן, כפי שציינו בתחילת המדריך, זאת שאלת השאלות. כדי לנסות ולענות על שאלה זו החלטנו להמליץ לכם על כמה כתבות טובות מאתרי כלכלה מקצועיים שכל אחת מהן מציגה את היתרונות והחסרונות בהשקעות נדל"ן ברומניה.

המאמר הראשון באתר גלובס מציג את היתרונות הרבים בהשקעה של נדל"ן ברומניה מבחינת המיסוי כגון מס חברות מופחת, קיזוז הפסדים ועוד. המאמר הבא מאתר כלכליסט לעומת זאת, פסימי בהרבה ומציג נתונים סטטיסטיים מדאיגים על היעדר עסקאות וכשלונות שרבים מהמשקיעים חוו. אך הכתבה הבאה מציגה לדעתנו את תמונת המצב הטובה ביותר  של מצב הנדל"ן ברומניה כיום ואנו ממליצים לכם לקרוא אותה בקפידה.

איפה כדאי להשקיע ברומניה?

מהבדיקה שאנו עשינו באתרים ובפורומים שונים ברשת, היעדים הנפוצים ביותר להשקעה ברומניה הם הערים בוקרשט (עיר הבירה), טימישוארה, בראשו, סוזופול ופלויישט. אחוז התשואה הממוצע על דירות הוא בין 8% ל-12% תשואה שנתית כאשר העיקרון הוא שככל שמשקיעים במרכז הערים הגדולות, כך אחוז התשואה גבוה יותר.

נדל"ן ברומניה - ממה להיזהר?

אחד הדברים המסוכנים ביותר בהשקעות נדל"ן בחו"ל היא אי ידיעת או חוסר הבנת החוק של אותה מדינה שבה משקיעים. לכל מדינה חוקים וקריטריונים שונים ומה שנהוג כאן בישראל לא חייב שיונהג ברומניה. המאמר הבא למשל מציג ומזהיר בפני מלכודת נדל"ן ידועה למשקיעי נדל"ן ברומניה ואנו ממליצים בחום לקרוא אותו היטב.

המאמר הנ"ל מתאר בעיה ידועה בקרב משקיעים ישראלים שקנו נדל"ן באמצעות חברות רומניות שהוחזקו בידי ישראלים שלא מתגוררים ברומניה ומשלמים סכום כסף קבוע לתושב רומני שיהווה כתובת רשמית של החברה אך כאשר יש שינוי או עדכון בכתובת הדבר עלול להסתבך ולהפוך לבעיה רצינית. המאמר מציג המלצות איך להיזהר ממלכודת זאת ומה צריך לבדוק.

חברות נדל"ן ברומניה

ישנן כמה חברות ישראליות המציעות פרויקטים, קרקעות ודירות להשקעה ברומניה. הנה רשימה של כמה מהן:
  
גלובל גרופ - מציעה דירה להשקעה בפרוייקט דירות יוקרתי בסוזופול, רומניה. טל' - 03-5114455.

TGI - חברתץ השקעות נדל"ן בחו"ל המציעה מגוון פרוייקטים להשקעה בחו"ל ובין היתר מציעה השקעה בפרוייקטים למגורים בבוקרשט ובעיר טימישוארה. טל' - 03-6129555.




0 תגובות: