איזה סלקל כדאי לקנות?

קישורים ממומנים

הרבה הורים חדשים מתלבטים בשאלה איזה סל-קל מומלץ לקנות לתינוק החדש. בכתבה הבאה, אספנו ריכזנו מספר מדריכים שיעזרו לכם בבחירת סל-קל חדש.

קניית סל קל היא קניה קשה ביותר שכן כל הורה רוצה להרגיש שהתינוק שלו נמצא במצב הבטיחותי ביותר שניתן כדי להגן עליו במהלך הנסיעה.מכיוון שישנם עשרות סוגים של סלקלים הנמכרים כיום בשוק, קשה לפעמים לדעת איך לבחור ומה לבדוק כשקונים סל-קל חדש.

המדריכים הבאים שמיד נפנה אתכם אליהם יסבירו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על סל-קל (סוגים, תקנים וכו') ויעזרו לכם ללמוד איזה סלקל מתאים בשבילכם ולתקציב שלכם.

איזה סלקל לקנות?

המדריך הראשון הוא בגדר חובה לקריאה לפני קניית סל קל והוא שייך לאתר של ארגון "בטרם" שמתמחה בבטיחות ילדים. כאן תוכלו להבין קודם כל מהם התקנים המחייבים את היצרנים, מהם הגילאים המתאימים לכל סוג של כסא בטיחות וכד'. חובה לקריאה!!

מדריך נוסף שאנו ממליצים עליו שייך לאתר נענע והוא מציג בצורה פשוטה ועניינית את סוגי המושבים, סוגי התקנים ורמות הבטיחות שחייב להיות בכל סלקל ומושב בטיחות, אחריות וגם רמת מחירים ממוצעת של סלקלים. מומלץ!

מדריך נוסף שאנו מאוד ממליצים עליו מצאנו באתר On Life ומציע הסברים ברורים על סוגי סלקל וכן מציג דגמים וחברות של סלקלים עם מחירים והמלצות נוספות.

השרשור הבא מפורום הריון ולידה באתר תפוז הוא מדריך בפני עצמו ותוכלו ללמוד דרכו קצת על החברות השונות שמייצרות סלקל ולקבל המלצות וביקורות על הדגמים השונים.


המלצה שלנו לסיום: חפשו באתר זאפ סלקלים ותוכלו למצוא עשרות דגמים וסוגים המחולקים לפי רמות מחיר וגם לפי רמות פופולריות. בחיפוש שאנו ערכנו למשל, מצאנו כי סלקל של פג פרגו, סל קל של גרקו וכן סל קל של חברת צ'יקו הם הפופולריים ביותר באתר ומחירם נע בין 300 ל-1000 ש"ח בממוצע.

0 תגובות: