השכרת רכב - מבצעים

מחפשים השכרת רכב בזול? אספנו עבורכם מבצעים של חברות השכרת רכב בישראל מהרשת כדי שתוכלו למצוא את העיסקה הטובה ביותר עבורכם.

הפעם החלטנו לחפש עבורכם את ההנחות והמבצעים הכי שווים של השכרות רכב בישראל מאתרי החברות הגדולות וגם מחברות השכרת רכב קטנות ופחות מוכרות בשביל שתוכלו ללשכור רכב בזול מבלי להתאמץ ולחפש.

שימו לב: כל המידע שמיד תראו נכון ליום פרסום כתבה זו (31/10/11) ונאסף מאתרים חיצוניים ולכן אין אנו אחראים אל אמינותם של הפרטים. כדי לקבל את המחיר הרשמי, יש לפנות ישירות אל חברות ההשכרה.

השכרת רכב במבצע - פחות מ-100 ש"ח ליום

ישנם המון הנחות מבצעים שמסתובבים ברשת כאשר חלקם גם מציעים השכרת רכב בפחות מ-100 ש"ח ליום או סוגים שונים של הנחות. להלן רשימה של מבצעים שנאספו על ידינו מהרשת:
  • נתחיל עם מבצע שמצאנו באתר של חברת אדיר המציע השכרת רכב ב-99 ש"ח ליום הראשון (במינימום הזמנה של 3 ימים) לרכב מסוג דייהטסו סיריון אוטומט (או רכב אחר מאותה קבוצה). לחצו כאן לקישור למבצע.
  • חברת ההשכרה "אוטו שי" מציעה מבצע על כמה סוגי רכבים. כאשר הזול ביותר מביניהם הוא השכרת רכב מסוג פז'ו 107 ב-98 ש"ח ליום. בנוסף תוכלו לשכור דייהטסו סיריון ב-108 ש"ח ליום, שברולט אוואו ביג ב-128 ש"ח ליום, ושברולט קרוז ב-149 ש"ח ליום (שימו לב: המחירים הם על בסיס שבוע וכוללים מע"מ. לקישור למבצע לחצו כאן.
  • באתר של חברת ההשכרה הרץ מציעים לכל מי שמזמין רכב באמצעות האתר, הנחה של 20 אחוז הנחה על כל ההשכרות. לפרטים נוספים, לחצו כאן.
  • חברת השכרת הרכב קל אוטו יצאה בשלושה מבצעים אטרקטיביים המציעים השכרת רכב קטן ידני ב-99 ש"ח ליום, השכרת רכב קטן אוטומט ב-123 ש"ח ליום והשכרת רכב משפחתי ב-144 ש"ח ליום. המחירים כוללים כוללים מע"מ ולפי מיטב הבנתנו (יש לבדוק זאת ישירות מול החברה), אין הזמנת מינימום ובכך המבצע הופך להיות אטרקטיבי עוד יותר. לפרטים נוספים והזמנות לחצו כאן.
  • באתר של חברת השכרת הרכב אביב אשר לה סניפים בירושלים, בני ברק ורמת גן מצאנו מבצע של השכרת רכב לשבוע החל מ-950 ש"ח כולל מע"מ וכולל ביטוח. להזמנת המבצע לחצו כאן.
  • אם אתם מחפשים להשכיר רכב קטן ומיוחד, המבצע הבא יכול לדבר אליכם - בחברת הגר מציעים מבצע על השכרת רכב סמארט ב-129 ש"ח ליום בלבד. פרטים בקישור הבא.
  • חברת אויס (Avis) מציעה באתרה מגוון מבצעים על מבחר רחב של מכוניות מדרגות שונות כגון: השכרת רכב מסוג יונדאי I10 ידני ב-113 ש"ח ליום, יונדאי I20 אוטומט ב-119 ש"ח ליום או יונדאי אקסנט אוטומטית ב-141 ש"ח ליום. אם אתם מחפשים רכב משפחתי מתקדם יותר, תוכלו למצוא מבצעים כמו למשל השכרת מאזדה 3 ב-153 ש"ח ליום, הונדה סיויק ב-186 ש"ח ליום או השכרת מאזדה 6 ב-229 ש"ח ליום. 
  • בנוסף, באתר אויס מציעים גם מבצעים על השכרת רכבי יוקרה כגון ביואיק לקרוס ב-409 ש"ח ליום או וולוו S-80 ב-680 ש"ח ליום ולסיום, אם אתם נמנים על הציבור החרדי או הדתי או כל משפחה בעלת 4 ילדים ומעלה, תוכלו למצוא באתר מבצע על השכרת רכב מסוג מאזדה 5 ב-311 ש"ח ליום או קיה קרניבל ב-350 ש"ח ליום. כנסו לעמוד הבא כדי לקרוא את כל הפרטים ואת תנאי המבצע.
  • חברת ההשכרה "הרצל" הנמצאת ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן מציעה מבצע בדף הפייסבוק שלה המציע השכרת רכב קטן בהזמנה שבועית ב-119 ש"ח ליום, רכב בינוני בהזמנה שבועית ב-139 ש"ח ליום ורכב משפחתי גדול בהזמנה שבועית ב-165 ש"ח ליום. לפרטי המבצע ולתנאים, כנסו כאן לדף הפייסבוק של המבצע.
עד כאן להפעם. בכתבה הבאה נאסוף ונציג לכם מבצעים והנחות על השכרת רכב בחו"ל באירופה ובארה"ב.
מאמרים קשורים:
השכרת רכב לחתונה
השכרת לימוזינה


עלות טיסה פרטית

כמה עולה טיסה פרטית? האם זה משתלם? ולמי זה מתאים בכלל? בכתבה הבאה שלפניכם.

ישנם אנשים רבים אשר בוחרים לטוס בעזרת טיסה פרטית ולא על ידי חברת תעופה גדולה. בכתבה הבאה בדקנו מי הם האנשים אשר זקוקים לכזאת טיסה ומה מחיר טיסה כזו אצל החברות השונות אשר מציעות שירותשל טיסות פרטיות.

מי צריך טיסה עסקית?

היתרונות בטיסה פרטית הם מאוד ברורים - ראשית, חיסכון בזמן. בטיסה פרטית אין צורך במעבר בין טרמינלים ובתורות של אנשים. כל המעבר מתבצע במהירות. סיבה נוספת ולה יתרון מרכזי ביותר היא חוסר התלות בחברת התעופה ובלוח הזמנים שלה. בטיסה פרטית תוכלו להזמין את הטיסה ליום ולשעה שאתם רוצים וכך אם מדובר בפגישת עסקים תוכלו להיות גמישים לחלוטין ולקבוע מתי שתרצו את הפגישה. לבסוף ישנו את היתרון האחרון והוא הפינוק, וסמל הסטטוס.

האם זה באמת כדאי?

לא בטוח, בהמשך הכתבה תוכלו לגלות מחירון ממוצע של טיסות פרטיות שאספנו מהרשת ותוכלו לגלות מחירים גבוהים במיוחד עבור שירות זה. לדעתנו הצנועה, כל עוד לא מדובר במקרה מציל חיים ואתם לא שייכים לאלפיון העליון אין לכם שום צורך להשתמש בשירות שכזה.

אז למי זה כן מתאים?

רוב הלקוחות של חברות המציעות שירותי טיסה פרטית הם בדרך כלל אנשי עסקים רציניים ישראלים וזרים, דיפלומטים או עיתונאים אך במקרים רבים ניתן גם למצוא זוגות לפני חתונה שבוחרים להזמין טיסה פרטית בשמי הארץ כחוויה חד פעמית ולא למטרת נסיעה.

מחיר טיסה פרטית

כדי לדעת כמה עולה טיסה פרטית, בדקנו בכמה אתרים ברשת ומצאנו כי מחיר ממוצע של טיסה פרטית לקפריסין למשל עומד על בין 600 ל-800 דולר לאדם וזה בתנאי שיש כמות מינימלית של אנשים אחרת תיאלצו לשלם לפחות 3000 דולר עבור כל הטיסה. ואם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה טיסה פרטית לאירופה אז התשובה היא בין 12,000 ל-30,000 דולר תלוי במטוס. 

נדל"ן בארה"ב

חושבים על השקעת נדל"ן בארה"ב? אספנו עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת וכן רשימת חברות שמתמחים בתחום. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

אחד הטרנדים החמים בשנים האחרונות בציבור המשקיעים הישראלי היא השקעת נדל"ן בארה"ב ואם זה לא מספיק, רק לפני כשבוע עלתה בכותרות ידיעה כי בעקבות משבר הנדל"ן במדינה, כמה סנטורים הציעו הצעת חוק שמציעה כי מי שישקיע בנדל"ן למגורים ב-500,000 דולר ומעלה, יקבל גרין קארד באופן אוטומטי.

בעקבות כך, החלטנו בכתבה הבאה לסקור עבורכם את שוק השקעות הנדל"ן בארצות הברית מהכיוון של המשקיע הישראלי ולהציג לכם מדריכים והמלצות על מוקומות שבהם כדאי להשקיע, התנהלות נכונה, כיצד לוודא שאתם לא נופלים על נוכלים (כי לא חסרים כאלו...) וגם רשימה של חברות המתמחות בהשקעות מסוג זה.

נדל"ן בארה"ב - איפה כדאי להשקיע בארה"ב?

בכתבה הבאה שפורסמה באתר גלובס תוכלו לקרוא כמה טיפים טובים ויותר חשוב - פרקטיים, כגון איפה כדאי להשקיע בארה"ב ואיפה לא, כמה עמלה גובים משרדי התיווך בארה"ב? איזו שיטות שונות של גבייה הם מציעים? ועוד. הכתבה עמוסה בראינות עם חברות המתמחות בנדל"ן בארה"ב ועם המון מספרים, סכומים ושמות של איזורים כמו אינדיאפוליס, דטריוט, ניו יורק, פלורידה, נבאדה, אריזונה וכו' בהם המלצות אם כדאי להשקיע או לא. מומלץ!

נדל"ן בארה"ב - מיסים

לא הרבה לוקחים זאת בחשבון אך למיסוי על השקעות נדל"ן בארה"ב יש השלכה חשובה ומכרעת בהחלטה ובהתנהלות בקניית דירה להשקעה. המדריך הבא יספק לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על מיסוי מקרקעין לישראלי הקונה דירה בארצות הברית הכולל הטבות מס, חלוקת המס לפי איזורים ומדינות בארה"ב, מיסוי על השכירות, יתרונות וחסרונות ועוד.

נדל"ן בארה"ב - ממה להיזהר?

מאחורי חברות רבות להשקעות נדל"ן בארה"ב מסתתרים לא מעט "חאפרים" או אפילו נוכלים שיגרמו לכם לאבד את כל כספיכם היקר ברגע אחד. בכתבה הבאה תוכלו לקרוא כמה המלצות ועצות של עורך דין מניו יורק המתמחה בנדל"ן בארה"ב על התנהלות נוכנה, איך בודקים מול מי אנו עומדים וכד'.

נדל"ן בארה"ב - כלים שימושיים

לפני שאתם מחליטים לקנות דירה להשקעה בארצות הברית, הנה כמה אתרים שמציגים כלים שימושיים שכדאי לבדוק:
  • www.trula.com - אתר המציע סדירה של ירידות מחירים בבתים למגורים באיזורים שונים בארה"ב.
  • www.realtytrac.com - אם אתם רוצים לחפש בתים מעוקלים בארצות הברית והערכות מחיר, האתר הזה מיועד בדיוק בשבילכם.
  • אתר עם המון נתונים וגרפים על בתים למגורים באיזורים שונים בארה"ב - למקצוענים בלבד. לחצו כאן לקישור לאתר.
חברות המתמחות בהשקעות נדל"ן בארה"ב

לסיום, הנה כמה חברות המתמחות בלקוחות ישראלים המעוניינים להשקיע בנדל"ן למגורים בארה"ב:

ברק מאיר השקעות - חברה להשקעות נדל"ן המתמחה בעיקר שבשני איזורים עיקריים בארה"ב - אטלנטה ולוס אנג'לס. החברה מציעה שירות של רכשית בתים מעוקלים, ניהול נכסים ועוד. כתובת אתר: www.bm-invest.co.il

סטאר קפיטל - חברת השקעות נדל"ן המציעה מכירת נכסים למגורים וניהולם במגוון איזורים בארה"ב כגון מישיגן, פילדלפיה, אורלנדו ומיאמי. כתובת אתר: www.starcapital.co.il

GHG - חברה זו מתמחה אך ורק לדירות להשקעה במיאמי ומציעה ליווי צמוד וניהול הנכס לכל אורך התקופה. כתובת אתר: www.ghg-inv.com

CIG קבוצת השקעות נדל"ן - קבוצה במתמחה בנדל"ן באטלנטה ופלורידה. כתובת אתר: www.cig-re.com

מאמרים קשורים:
נדל"ן במיאמי

תערוכות בסוכות

רוצים ללכת לתערוכה בחול המועד סוכות 2011? אספנו עבורכם מבחר תערוכות בסוכות במגוון נושאים. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

חול המועד סוכות הוא החג של התערוכות. אלפי מבקרים פוקדים את כל הארץ בתערוכות וירידים שונים במגוון תחומים ונושאים. בכתבה הבאה החלטנו להציג עבורכם כמה תערוכות לסוכות 2012 (או 2011 תלוי איך מסתכלים על זה) מומלצות.

תערוכת ריהוטים - סוכות 2012

בפעם ה-33 מתקיימת תערוכת ריהוטים בסוכות 2012 במרכז הירידים שבגני התערוכה. בתערוכה תוכלו למצוא את כל סוגי הריהוט לבית ולגינה וגם מוצרים משלימים לעיצוב הבית. התערוכה תציג רהיטים של מיטב מעצבי הרהיטים וחנויות הרהיטים בארץ. התערוכה תתפרס על פני ביתן מס' 1 וביתנים 10-15. חשוב לציין: הכניסה היא חינם!

לחצו כאן לאתר הרשמי של התערוכה.

תערוכת עיצוב של בוגרי ויצ"ו חיפה במתחם התחנה

אם אתם אוהבים עיצוב ואומנות, כדאי לקפוץ למתחם התחנה בחול המועד סוכות (בין התאריכים 12-22 לאוקטובר) ולצפות בעבודות הגמר של בוגרי המכללה הכוללות עבודות אנימציה, עיצוב, צילום, תלת מימד ועוד. הכניסה חופשית.

לחצו כאן לידיעה הרשמית של התערוכה.

שופוני - תערוכת נעליים בסוכות 2011

האירוע ה-6 במספר של יריד הנעליים השנתי - "שופוני" המתקיים בהאנגר 2 בנמל יפו. ביריד שייתקים בין התאריכים 14 ועד ה-16 לאוקטובר תוכלו למצוא מגוון קולקציות מיוחדות של למעלה מ-35 מעצבים. הכניסה היא בתשלום ועולה 10 שקלים.

פרטים נוספים תמצאו באתר הרשמי של היריד כאן.

יריד יוצרים מהלב בקניון ממילא סוכות 2011

אירוע עם מטרה יפה המתאגד בפעם השנייה ובו תוכלו למצוא 30 עמותות חברתיות המעסיקות עוןבדים עם צרכים מיוחדים ומוכרות את מוצריהן כאשר כל ההכנסות הן קודש למען לעמותות. האירוע ייתקים בחול המועד סוכות בקניון ממילא ירושלים. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר עיריית ירושליים כאן.

תערוכת לגו בנל תל אביב סוכות 2011

לסיום, רצינו להמליץ כאן על תערוכה מהנה לכל המשפחה וממיוחד לילדים המציגה פסלים, סדנאות ועוד והכל מלגו. התערוכה תתקיים בתאריכים 17 ו-18 לאוקטובר בנמל תל אביב והכניסה היא חופשית.

פרטים נוספים על תערוכת לגו בסוכות תוכלו למצוא כאן.

אם גם אתם רוצים להמליץ על תערוכה לסוכות 2011 אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות פרסום תגובה לכתבה זו.

איפה אפשר למצוא תרגילי כושר באינטרנט?

מרגישים קצת לא בכושר? רוצים להיכנס לכושר בלי לצאת מהבית? הנה כמה מקומות באינטרנט שבהן תוכלו למצוא תרגילי כושר אונליין.

אם פעם הדרך היחידה למצוא תרגילי כושר הייתה באמצעות התוכנית "שעת כושר" בערוץ 1, היום עם האינטרנט זה כבר סיפור שונה לחלוטין. ישנם עשרות אתרים רציניים ומקיפים המציעים את כל סוגי תרגילי הכושר לכל האיזורים בגוף. בכתבה הבאה נציג לכם כמה כאלו.

תרגילי כושר באינטרנט

ישנם כמה פורטלים המהווים מקום מצויין למצוא בהם תרגילי כושר, טיפים והמלצות לכל סוגי האיזורים בגוף. להלן כמה מהם:

Bello - בלו הוא פורטל בריאות, טיפוח ויופי שבמדור הכושר שלו תוכלו למצוא מגוון גדול של תרגילים, מאמרים ומדריכים. בנוסף, תוכלו למצוא באתר רשימה של מאמני כושר מומלצים, מדריכי תזונה ועוד. קישור לאתר Bello

זוזה - פורטל כושר נוסף הוא האתר Zooza. פורטל מציע את כל מה שאתם צריכים לדעת על כושר כגון מציאת מועדון כושר קרוב לבית, מאמני כושר, תזונאים וכו'. בנוסף, תוכלו לקרוא טיפים של המאמנת המפורסמת ענת הראל ועוד כתבות, מדריכים, המלצות. קישור לאתר זוזה.

מדור כושר ב-Ynet- האתר השלישי שהיינו רוצים להמליץ עליו הוא מדור בכושר של Ynet שבו תוכלו למצוא תרגילי כושר און ליין לפי איזורים בגוף כגון שרירי ידיים, חזה, גב, רגליים, שרירי בטן וכו'. קישור למדור כושר ב-Ynet

fitness.com - פורטל עולמי המציע מבחר עצום של מדריכים ומאמרים לצד תרגילי כושר מצולמים. קישור לאתר פיטנס.קום

לסיום, ההמלצה הטובה ביותר שאנו יכולים לתת היא להיכנס לעמוד הבא ביו טיוב ולבחור באחד מתוך מאות תרגילים מצולמים בוידאו בחינם ובקלות.

לא נתן לכם לצאת ביידים ריקות. אז לפני שתלכו, הנה סרטון ובו כמה תרגילי כושר לבטן שיעזרו לכם להוריד את הכרס:

איך להוריד כרס?



מאמרים קשורים:
תרגילי כושר לישבן
כמה עולה מנוי לחדר כושר?
תרגילים לפילאטיס

איך לבחור עורך דין?

צריכים לשכור את שירותיו של עורך דין? הנה כמה טיפים והמלצות טובות שיעזרו לכם לדעת איך בוחרים עורך דין.

כמו מוסכניקים או טכנאי מחשבים, עריכת דין היא מסוג המקצועות האלו שאתם יושבים מול אדם שאין לכם שמץ של מושג מה הוא עושה וכיצד באמת הוא פועל. הבעיה הופכת לקשה אף יותר כאשר אנו זקוקים לשירות של עורך דין אך אין לנו למעשה אף אינדיקציה או כלי לדעת כיצד לבחור את עורך הדין שאנו צריכים. בכתבה הבאה ננסה לעזור לכם עם כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם להרגיש בטוחים יותר לפני ההחלטה.

איך לבחור עורך דין?

הרשת מספקת לנו פלטפורמה נפלאה לבחירת אנשי מקצוע לרבות עורכי דין ואנו לא מתכוונים לאתרים המקוונים של דפי זהב או בזק (B144) שכן אלו הם אותם אינדקסים שאנו מכירים המפורסמים און ליין במקום בדפים מודפסים. אנו מתכוונים לפלטפורמות חדשות שיכולות באמת לעזור לכם בבחירת עורך דין בכל תחום אפשרי. להלן כמה המלצות אמיתיות וטובות לבחירת עורך דין.

המלצה ראשונה - דירוג עורכי דין

האתר הבא הוא אחד מהפורטלים המובילים בישראל בתחום עריכת הדין והוא מציע רשימת דירוג של עורכי דין "נישתיים" - הכוונה לעורכי דין שמתמחים בנושא אחד או כמה נושאים הקשורים ולא פירמות על שמתעסקות בכל הדין הפלילי והאזרחי.

רשימת הדירוג מחולקת לעורכי דין המתמחים במשפט מסחרי, ביטוח, רשלנות רפואית, גירושין, מיסים, לשון הרע, משפט מינהלי, דיני עבודה, פטנטים, נדל"ן, תעבורה, פלילי ותחומים נוספים כאשר בסוף הדירוג הנ"ל תוכלו למצוא גם דירוג של משרדי עורכי דין לפי כמות העובדים שנערך ע"י חברת דן אנד ברדסטריט. כדאי לקרוא ולעיין.

הערה: קחו בחשבון שמצד אחד מדובר במשרדים המובילים בישראל אך מצד שני גם היקרים ביותר.

המלצה שנייה -  השוואת מחירים (שכ"ט) של עורכי דין

כפי שציינו קודם, האינטרנט מציע לנו פלטפורמות מצויינות להחלטה צרכנית נכונה  והאתר הבא מעניק לכם אופציה אמיתית להשוואת (שכר טרחה ושירותים בין עורכי דין מכל התחומים. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לבחור בתחום העיסוק של עורך הדין (גירושין, תעבורה, פלילי וכו') לסמן ב"וי" את שמות עורכי הדין שמשכו את תשומת לבכם ולשלוח בקשה אחת שתישלח בו זמנית לכל אותם עורכי דין שסימנתם.

מומלץ לפרט ככל האפשר את הבקשה ולבקש הצעת מחיר כך שתוכלו לקבל תשובות ישירות מאותם עורכי דין לגבי הבקשה שלכם ולהשוות בין הנתונים כגון גובה שכר הטרחה, חוזה ההתקשרות בינכים, תהליך העבודה וכד'.

המלצה: (ישנם עורכי דין באתר שתוכלו אפילו  ליצור איתם קשר באמצעות SMS.

המלצה שלישית - ייעוץ משפטי און ליין

ישנם מקרים רבים שאין צורך שירות מלא של עורך דין אלא רק בסוג של ייעוץ או בקשה. במקרים כאלו אנו ממליצים לכם להשתמש בפורום יעוץ משפטי שבו עורכי דין עונים על שאלות גולשים בכל תחומי ההתמחות. אחד האתרים המומלצים שמציע מבחר רחב של פורומים משפטיים בתחומים רבים הוא האתר הבא. אם אתם מחפשים פורום משפטי טוב, כדאי לבדוק אותו.

המלצה רביעית - המלצות על עורכי דין

שיטה זו היא העתיקה ביותר אך מחובתינו לציין אותה ובה לא תצטרכו אינטרנט ואפילו לא מחשב. בדקו טוב אצל ידידים, חברים ומשפחה רחוקה אם מישהו שאתם מכירים השתמש בשירות של עורך דין באותו עניין ובקשו המלצות עליו ובנוסף דאגו לקבל את כל הפרטים כגון כמה שכר טרחה שילמו לו? כיצד התנהלה צורת העבודה וכו'. אם הצלחתם למצוא המלצה כזאת נסו להשוות אותה באחת מהשיטות שהצענו כאן כדי לוודא שאכן מדובר בבחירה נכונה.

המלצה חמישית ואחרונה - עורך דין חינם

כן, יש גם דבר כזה. לסיום רצינו להמליץ כאן על עמותת ידיד אשר מציעה סיוע אמיתי הכולל ייעוץ וליווי משפטי לאנשים שזקוקים לעורך דין אך לא יכולים להרשות לעצמם מבחינה כלכלית. לחצו כאן אתר עמותת ידיד.

מאמרים קשורים:
שכר טרחה של עו"ד
חוזים מוכנים ברשת
חוזה שכירות סטנדרטי

ציוד לסקי - המדריך השלם

איפה קונים ציוד סקי? מה צריך לקנות בשביל חופשת סקי למתחילים? האם כדאי לקנות או לשכור? ועוד טיפים והמלצות בכתבה הבאה שלפניכם.

עונת הסקי כבר בפתח ועכשיו זהו הזמן הטוב ביותר לקנות ציוד לסקי ולתכנן ולהתארגן לחופשה. בכתבה הבאה אספנו עבורכם את ההמלצות הטובות ביותר מהרשת לקראת חופשת הסקי שלכם אז אם אתם מתחילים בתחום ועושים את צעדכם הראשונים בגלישת סקי, הכתבה הזאת מיועדת עבורכם.

ציוד לסקי - מה צריך?

מאחר ובני האדם שונים זה מזה, קשה ליצור רשימה אחידה של ציוד לסקי הנדרש אך לטעמנו, הדף הבא באתר "אלפא קלאב" מציג בצורה הטובה ביותר רשימת ציוד לסקי המקיפה והאובייקטיבית ביותר עבורכם. האתר הנ"ל בחר להציג רשימה של ציוד סקי המתאים לחופשה בת שבוע ימים ונדמה כי לא פסח על כלום.

הרשימה מחולקת לקטיגוריות כגון מסמכים (דרכונים, אשרות, ביטוח מיוחד וכו'), ביגוד למלון וכלי רחצה, ציוד וביגוד לגלישה (ביגוד טרמי, חליפת גלישה, תיק סקי וכו') ואביזרים נלווים שצריך לקחת.


ציוד לסקי - לקנות או לשכור?

נדמה כי שאלת השאלות אשר מעסיקה ותמשיך להעסיק את מרבית הגולשים ובעיקר את המתחילים היא האם כדאי למתחילים לקנות ציוד סקי? ובכן, הנטייה הטבעית של מתחילים בסקי היא לשכור ציוד ולא לקנות וזאת אכן מחשבה הגיונית (מה גם שחבילות סקי רבות מכלילות בתוך החבילה גם את ציוד הסקי).

מצד שני ישנם מומחים שטוענים כי בצורה הזאת ההתחלה שלכם תהיה על צד שמאל ואתם מרחיקים את הפוטנציאל שלכם להינות מהגלישה לשנים הבאות. אנו ממליצים לכם לקרוא כמה כתבות בנושא לפי שאתם מחליטים.

בכתבה הבאה למשל תוכלו לקרוא דעה של מדריך סקי מקצועי אשר טוען כי עדיף לקנות ציוד מאשר לשכור. השרשור הבא מתוך "פורום למטייל" מומלץ אף הוא לקריאה לפני שאתם מחליטים.

טיפים למי שהחליט לקנות ציוד סקי
  • כדאי להירשם לקורס סקי קצר כדי לללמוד ולהכיר את כל המושגים וכך תוכלו לדעת בדיוק מה אתם צריכים לקנות והקנייה תהיה יעילה יותר.
  • כדאי לחפש ציוד לסקי משומש באתרים כמו יד 2 או בפורומים של גולשי סקי המפוזרים ברשת. שוק יד 2 לציוד סקי הוא פעיל ביותר ורוב הסיכויים שתוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים במחירים זולים בהרבה.
טיפים למי שהחליט לשכור ציוד סקי
  • הרבה מומחים ממליצים לשכור ציוד סקי דרך האינטרנט לפני הטיסה ולא לחכות ולהשכיר באתר הסקי מכיוון שכך המחירים יהיו זולים יותר וישנה אופציה להשוואת מחירים טובה ואמינה. האתר www.ski-rental.co.uk הוא אחד המומלצים להתחיל ממנו.
איפה קונים ציוד סקי?

ישנם לא מעט חנויות בארץ שמציעות ציוד לסקי ולסנובורד למכירה והשכרה. הנה רשימה של כמה מהן:

אופפיסט - חנות לציוד סקי אשר ממוקמת בהרצליה ומציעה ציוד איכותי לסקי ולסנובורד החל מביגוד סקי ועד לציוד הגלישה המתקדם ביותר.

סקי פס - רשת חנויות לציוד לסקי עם סניפים בתל אביב וחיפה ונחשבת לאחת מהחנויות המובילות בישראל בכל הקשור לסקי. בחנות תוכלו למצוא את כל הציוד המתקדם ביותר של החברות המובילות בתחום כגון ברטון (פליניג וי), ברוגי, ספיידר, פישר ועוד. כמו כן תוכלו גם לשכור או לקנות חליפות גלישה לילדים ולמבוגרים.

סקימולטור - רשת המונה שלוש חנויות סקי הממוקמות בחיפה עמק חפר וחולון המציעות ציוד סקי למכירה והשכרה וכן מציעה בין היתר לימוד סקי בקורסים קצרים למתחילים ולמתקדמים.

עד כאן להפעם. בכתבה הבאה נציג לכם מחירים ממוצעים של ציוד לסקי וגם נאסוף עבורכם מבצעים אז בואו לבקר.שמצאנו ברשת.