קייטנות לפסח

מחפשים קייטנה לפסח? אספנו לכם מבחר קייטנות מכל הסוגים ובכל האיזורים. כל הפרטים בכתבה הבאה.

חופשת פסח מתקרבת לה וזה בדיוק הזמן לדאוג לסידור לילדים. כמדי שנה, אפשר למצוא מגוון רחב של קייטנות לפסח שיעזרו לכם להעביר את החופשה בשלום ולהמשיך להגיע לעבודה ללא בעיות. כדי לעזור לכם למצוא קייטנה לפסח, בדקנו ברשת אילו סוגי קייטנות ניתן למצוא? כמה זמן זה כולל? כמה עולה קייטנה לפסח ועוד מידע רב.

מחיר קייטנות לפסח

חופשת פסח הרשמית מתחילה בתאריך 10/4/11 ונמשכת עד ה-27 לאפריל כאשר החל מ-18 לאפריל מתחיל החג עצמו. לכן, ברוב המקומות הקייטנות פועלות בין התאריכים 10/4 עד 17/4. לפי ממוצע שאנו עשינו מבדיקה בכמה קייטנות שונות, מחיר קייטנה לפסח נע בממוצע בין 600 ש"ח ל-800 ש"ח. אם אתם מחפשים קייטנה זולה בפסח, כדאי לבדוק בגן של הילד שם בדרך כלל העלות היא נמוכה בצורה משמעותית מקייטנות פרטיות.

קייטנות לפסח 2011

להלן רשימה של כמה קייטנות שונות במבחר נושאים הפרוסות ברחבי הארץ. השתדלנו להציג לכם את המגוון הרחב ביותר של קייטנות בנושאים שונים):

שושי לנד - סיאסטה בטבע: קייטנה בפסח השמה דגש על חוויה בטבע וכוללת רכיבה על סוסים, סדנאות מיוחדות, הפעלות ועוד. הקייטנה ממוקמת בהוד השרון. לפרטים נוספים כנסו לקישור הבא.

קייטנת בישול בפסח: בין התאריכים 10 לאפריל ועד ה-14 באפריל תוכלו ללרשום את הילדים לקייטנת בישול בחנות Taste הנמצאת ברעננה ומציעה חמישה מפגשים כאשר בכל יום יילמשד מטבח מסוג אחר. מחיר הקייטנה הוא 750-800 ש"ח והגילאים המתאימים הם 9-14. לפרטים נוספים כנסו לאתר הקייטנה כאן.

קייטנת אנגלית בפסח: אם אתם רוצים שילדכם ילמד קצת אנגלית בקייטנה באווירה נחמדה, תוכלו למצוא את קייטנת A+ הממוקמת בתל אביב ומציעה שיעורים חוויתיים בשפה האנגלית. לאתר הרשמי לחצו כאן.

קייטנת יצירה ואומנות בפסח - פנטסטי: הקייטנה הבאה הממוקמת ביהוד מציעה חווית יצירה הכוללת משחקי נייר, בישול ואפייה ועוד. מחיר הקייטנה - 650-700 ש"ח. כנסו לקישור הבא כדי להירשם.

קייטנת מוסיקה ואומנות בפסח - הקייטנה הבאה ממוקמת באיזור פרדס חנה ומציעה בחופשת פסח קייטנה הכוללת נגינה בכלי נגינה שונים, פיסול, אנימציה וציור. הקייטנה מיועדת לילדים מגן חובה ומעלה. פרטים נוספים תוכלו למצוא כאן.

קייטנת ספורט בפסח - נסיים קייטנה לילדים בעלי אנרגיה ואוהבי ספורט הממוקמת בתל אביב. מיועד לילדים מגיל 5 עד 12. מחיר הקייטנה - 650-690 ש"ח. כנסו לדף הבא כדי למצוא עוד פרטים.

קייטנה בפסח בפתח תקווה - המרכז למדעים אשכול פיס בפ"ת מציע קייטנה בין התאריכים 10 עד ה-17 באפריל הכוללת הפעלות תיאטרון, מדע, ספורט, יצירה ועוד. מחיר הקייטנה: 420 לחצי יום ו-800 ליום מלא. פרטים נוספים תוכלו למצוא בדף הבא.

מסך DVD לרכב

איך מתקינים מסך DVD לרכב? כמה זה עולה? למי זה כדאי? ועוד שאלות נפוצות במדריך הבא. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

יותר ויותר אנשים מחליטים להתקין מסך DVD לרכב כאשר ברוב המקרים מדובר במשפחות עם ילדים כאשר המסכים נמצאים על גב המושבים ומיועדים לצפייה ע"י הילדים. אך ישנם מקרים בהם גם נהגים מתקינים ברכב מסך DVD המשולב בחלק הקדמי של הרכב. החלטנו לבדוק מהו מחיר התקנת מסך DVD לרכב? מהם הסוגים השונים ומידע נוסף שיעזור לכם לדעת יותר בתחום.

איפה אפשר להתקין מסך DVD לרכב?

גדלי מסכי ה- DVD לאוטו נעים בין 2.5 אינץ' ומגיעים עד ל-20 אינץ' למי שרוצה חווית צפייה מועשרת. ישנם כמה מקומות שונים בהם ניתן להתקין את המסך למשל:
  • מסך DVD הממוקם מאחורי ראש המושבים של הנהג והיושב לידו.
  • מסך DVD במרכז הרכב היכן שנמצא הרדיו.
  • מסך בלוח השעונים.
  • מסך הממוקם מראת הרכב הפנימית (כאשר עדיין נשאר מקום למראה).
  • מסך הממוקם במגן שמש.
  • מסך DVD על תקרת הרכב - לאחרונה אפשר למצוא גם מסכים הממוקמים על תקרת הרכב כאשר המסך מתקפל מהגג וכך אינו תופס מקום כאשר לא צופים בו.
עלות מסך DVD לרכב

מחירי מסכי DVD לרכב מושפעים בעיקר לפי גודל המסך כאשר מחיר מסך DVD לרכב בזול מתחיל בסביבות 400 ש"ח למסך קטן (בדרך כלל מסכים בגודל 7 אינץ' המתאימים בעיקר למראה על למגן שמש) ויכולים להגיע ל-4000 ש"ח למסכים גדולים במיוחד (מעל 20 אינץ') הממוקמים על הגג ומקופלים.

למרות הטווח הרחב של מחירי המסכים לרכב, בבדיקה שערכנו מצאנו כי עיקר המסכים לרכב הנמכרים כיום נעים בין 500 ל-1500 ש"ח בממוצע.

עלות התקנת מסך DVD לרכב

למחיר המסך יש להוסיף כמובן את עלות ההתקנה. לפי הבדיקה שאנו ערכנו, עלות ההתקנה עולה בין מאה ש"ח לבין כמה מאות שקלים תלוי ברמת מורכבות ההתקנה.

מאמרים קשורים:
התקנת מגבר לרכב
חלונות כהים לרכב
עלות בדיקת רכב
ביטוח רכב

יונדאי גטס

כמה עולה יונדאי גטס חדשה? מי הן המתחרות העיקריות? האם כדאי לקנות יונדאי גטס? ובקיצור, כל מה שרציתם לדעת על יונדאי גטס בכתבה הבאה שלפניכם.

אחת המכוניות הנמכרות ביותר בשנים האחרונות בישראל היא יונדאי גטס. רכב זה שייך לקטיגוריה של הרכבים הקומפקטיים והקטנים ואהוב במיוחד גם על חברות ההשכרה בישראל. בכתבה הבאה נציג לכם מידע שאספנו מרחבי האינטרנט אודות יונדאי גטס באתרים מקצועיים ובפורומים המתמחים ברכבים.

יונדאי גטס - מידע כללי

החל ממודל 2007 ערכה חברת יונדאי כמה שינויים בעיצוב ובמנוע של הדגם גטס. המפרט של יונדאי גטס החדשה כולל בין היתר מנוע 1.4 ליטר, תיבת 4 הילוכים אוטומטית ומהירות מירבית של 167 קמ"ש. עיצוב הפנים של הגטס החדשה בסיסי ביותר אך עדיין נעים לעין. אגב, בשנת 2011 כבר לא ניתן לקנות את הדגם גטס אלא רק את המחליפה שלה - הדגם I20.

מתחרות של יונדאי גטס

בקטיגורייה של יונדאי גטס נמצאות כמה מתחרות עיקריות שמציעות מפרט דומה באותה רמת מחיר, ביניהם דייהטסו סיריון, אופל קורסה, טיויטה יאריס, סוזוקי סוויפט ועוד.

יונדאי גטס - יתרונות וחסרונות

הרבה מאוד חומר נכתב באינטרנט אודות יונדאי גטס וניתן לומר שהמגזינים חלוקים ביניהם האם יונדאי גטס נחשב לרכב מומלץ או לא. כדי לעזור לכם הנה כמה כתבות ומאמרים שנכתבו על הגטס עם יתרונות וחסרונטות של הרכב.

במגזין הותיק "אוטו" קיבלה הגטס ביקורות בינוניות ומטה כאשר רוב הביקורת השלילית היא על צריכת הדלק הגבוהה, לא בטיחותית וביצועים. לעומת זאת ביחס למחיר ולאמינות הרכב עדיין נחשב למומלץ לקנייה.

אם אתם מתלבטים בין קניית דייהטסו סיריון או יונדאי גטס, הכתבה הבאה ערכה השוואה "ראש בראש" בין שני הרכבים ברמה העיצובית, בטיחותית, התנהגות נסיעה וצריכת הדלק.

במגזין הרכב של וואלה ערכו ביקורת על יונדאי גטס מקיפה ורצינית ואנו ממליצים בחום לקרוא אותה. הכתבה סוקרת את יונדאי גטס על כל היבטיה הכולל את סוגי הדגמים, רמות האיבזור השונות ועוד. לפי הכתבה יונדאי גטס נחשבת למכונית מומלצת אך לא לכל אחד ולא לכל מטרה. אם אתם מתלבטים בקניית יונדאי גטס, מומלץ לקרוא!

מאמרים קשורים:
ביטוח רכב זול
עלות בדיקת רכב
קניית רכב מהשכרה

מחיר השכרת אופניים

מחפשים מידע על השכרת אופניים? בדקנו עבורכם ברשת מחיר השכרת אופניים באתרים שונים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

תרבות הרכיבה על אופניים הולכת ותופסת תאוצה בישראל בשנים האחרונות ויותר ויותר ישראלים בוחרים לרכב בשעות הפנאי (ברוב המקרים ביום שבת) במסלולים שונים ברחבי הארץ. כמו כן, מחירי הדלק שממשיכים להאמיר מדי יום גורמים להרבה מאוד ישראלים לבחור להתנייד באופניים גם ביום יום (בעיקר באיזור המרכז).

מכיוון שאופניים מקצועיות הם לא דבר זול, הרבה מאוד רוכבים מעדיפים לשכור אופניים על פני קנייתם ובמקרים רבים זה אכן משתלם. ישנן חנויות אופניים רבות ברחבי הארץ אשר מציעות השכרת אופניים על בסיס יומי, שבועי או חודשי. יצאנו לבדוק בשבילכם כמה עולה לשכור אופניים? מה זה כולל? ועוד כמה טיפים והמלצות בתחום.

השכרת אופניים

כדי להציג לכם מחירון השכרת אופניים ממוצע, בדקנו בכמה אתרים של חנויות המתמחות בהשכרת אופניים ברחבי הארץ להלן התוצאות (הערה: המחירים המופיעים כאן הן בגדר המלצה בלבד ואין הם מהווים מחיר רשמי).

מחירי השכרת אופניים נחלקים ומתומחרים בעיקר לפי סוג האופניים (אופני הרים, אופני כביש, אופני מירוץ וכו') ולפי רמת היצור שלהם (מרכב ברזל, מרכב אלומיניום וכו'). כמו כן, עלות השכרה אופניים משתנה בהתאם למשך הזמן השכירות (יומי, שבועי וכד'). רוב החנויות כוללות במחיר ההשכרה גם קסדה ומנעול.

מחיר השכרת אופני הרים - המחיר הממוצע הוא כ-50 ש"ח להשכרה יומית וכ-250 ש"ח עבור השכרה שבועית.

מחיר השכרת אופני מירוץ - 70 ש"ח להשכרה יומית וכ-450 ש"ח להשכרה שבועית.

מחיר השכרת מתקן נשיאה לאופניים לרכב - רוב החנויות מציעות גם תוספות ואביזרים נלווים להשכרה. למשל מתקן נשיאה לרכב יעלה לכם כ-30 ש"ח בממוצע ליום.

טיפים והמלצות
  • ישנן חנויות המציעות גם ביטוח על האופניים. כדאי לבדוק בחנות שבחרתם האם אופניים כוללות ביטוח.
  • וודאו שאתם מקבלים קסדה ומנעול ללא תוספת תשלום.
  • לחנויות אלו ישנו ניסיון וידע רב לכן, אם אתם מחפשים המלצות למסלולים טובים לרכיבה, כדאי להתייעץ עם החנות בה אתם שוכרים.
חנויות להשכרת אופניים

לסיום, הנה רשימה של כמה חנויות בארץ המציעות השכרת אופניים לכל מטרה:

מדוושי ישראל - חברה המתמחה בכל מה שקשור לרכיבה על אופניים ומציעה גם שירות השכרת אופניים. החנות ממוקמת ברעננה. טל' - 052-3969276.

ציודים - חנות להשכרת ציוד לטיול המציעה בין היתר גם השכרת אופניים לכל סוג ומטרה. החנות ממוקמת באיזור הדרום במושב סגולה. טל'- 08-8600144.

מצוק - חברה המתמחה בטיולי אופניים ושטח ומציעה גם שירות של השכרת אופניים בירושלים. טל' - 02-6431342.

סייקל - חנות אופניים בתל אביב המציעה השכרת אופניים לכל מטרה ובנוסף מציעה גם רעיון יצירתי של השכרת אופניים לילית. טל' - 03-5293037.

רנט סנטר - רשת ארצית עם סניפים בירושלים, תל אביב ונהריה להשכרת ציוד מכל הסוגים ובין היתר מציעה השכרת אופני הרים, אופני מירוץ ואבזרי נלווים שונים. טל' - 03-7608793.

איך לבחור קרן נאמנות?

רוצים לדעת איזה קרן נאמנות כדאי לבחור? אספנו בשבילכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שיסבירו לכם על קרנות נאמנות ויעזרו לכם לבחור את הקרן המתאימה ביותר עבורכם.

השקעה בבורסה יכולה לבוא לידי ביטוי בצורות רבות כמו למשל מסחר דרך בית השקעות, תעודות סל, מסחר במט"ח, מסחר עצמאי ועוד. אחת מהדרכים הנפוצות בישראל להשקעה בבורסה היא באמצעות קרן נאמנות. בכתבה הבאה נסביר לכם על קרנות הנאמנות ומטרתן ונציג לכם מדריכים טובים שיעזרו לכם לשלוט היטב בתחום כדי שתוכלו למצוא את קרן הנאמנות הטובה ביותר בשבילכם.

מהי קרן נאמנות?

קרן נאמנות היא גוף המורכב מקבוצת אנשים אשר בראשם עומד מנהל הקרן והיא משקיעה בשביל המשקיעים בערוצי הבורסה השונים. ישנם סוגים רבים של קרנות נאמנות כאשר לכל קרן יש מודל ואסטרטגיה מוגדרת מראש היכן היא משקיעה את הכסף, כמה עמלה תשלמו וכו'. לכל קרן ישנו נאמן אשר אחראי מטעם החוק לפקח ולוודא שהקרן עומדת בהסכמים ובתשקיף הכללי שלה.

למי זה מתאים?

קרנות נאמנות מתאימות בדרך כלל לאנשים שמעוניינים להשקיע בשוק ההון ובבורסה אך חסרי ידע או זמן ללמוד ולהכיר את עולם ההשקעות. הקרן מבצעת עבורכם את כל ההשקעות (בהתאם לסוג הקרן) ולוקחת עמלה עבור שירותיה.

איך לבחור קרן נאמנות?

ישנם המון פרמטרים בבחירת קרן נאמנות כאשר בראש ובראשונה מה שחשוב הוא סוג הקרן או יותר נכון - במה הקרן משקיעה. למשל, ישנן קרנות שמשקיעות רק במדדים הגדולים (מדד ת"א 100 או מדד ת"א 25), ישנם קרנות נאמנות שמשקיעות רק באגרות חוב ועוד סוגים רבים. לכן, כדי שתדעו מה נכון בשבילכם, הנה כמה המלצות למדריכים טובים שמצאנו עבורכם ברשת.

מדריך ראשון - בתור התחלה, אנו מציעים לכם לקרוא את הכתבה הבאה באתר Ynet שנועדה עבור מתחילים של ממש בקרנות נאמנות כדי להכיר את מושגי היסוד ואת החוקים הבסיסיים בהשקעה בקרנות נאמנות. כתבה זו תלמד אתכם את הדברים החשובים בקרנות הנאמנות למשל:
  • מהם סוגי קרנות הנאמנות?
  • כמה עמלה נהוג לשלם לקרן נאמנות?
  • איך לבחור קרן נאמנות?
  • איך עושים זאת מעשית?
  • מהן היתרונות והחסרונות בהשקעה באמצעות קרן נאמנות?
מדריך שני - עוד מדריך נחמד המיועד גם הוא עבור מתחילים הוא המדריך הבא שמוצג באמצעות שאלות ותשובות ושם דגש בין היתר גם על נושאים כמו:
  • מהו המיסוי עבור קרן נאמנות?
  • מה ההבדל בין קרן נאמנות לקופת גמל?
  • מה ההבדל בין קרן נאמנות לבית השקעות?
מדריך שלישי - אם אתם בשלבים יותר מעשיים של בחירת קרן נאמנות ומחפשים ייעוץ ממישהו שמבין בתחום, כדאי להיכנס לפורום קרנות נאמנות באתר של "אקסלנס נשואה" שמכיל כמות גדולה מאוד של משתתפים ושל מומחים ותמיד תוכלו לשאול שם את שאלתכם הספיציפית שנוגעת אליכם ולקבל תשובה מאחד המשתתפים בפורום.

מדריך רביעי ואחרון - לסיום היינו רוצים להמליץ על האתר הגדול והמקיף ביותר בישראל בתחום של קרנות הנאמנות אשר נקרא פאנדר (Funder). פורטל זה מציג חדשות ומאמרים בעדכון יומי על כל המתרחש בקרנות הנאמנות השונות וכן מציג טבלאות של קרנות נאמנות לפי סוגים ופילוחים שונים. אם אתם מתעניינים בהשקעה באמצעות קרן נאמנות, אסור לכם לדלג על האתר הזה.

מאמרים קשורים:
קורס ייעוץ השקעות
תעודות סל - איזה להשקיע?
מסחר עצמאי

ספא זול

מחפשים ספא בזול? חיפשנו לכם ברשת מקומות המציעים חבילות ספא זולות בפחות מ-500 ש"ח. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

בשנים האחרנות, שוק הספא בישראל התעורר לחיים ובדומה מאוד לתחום הצימרים ממשיך להתפתח ולהמציא את עצמו מחדש. רק בעיר תל אביב ישנם עשרות ספא שונים ומגוונים המציעים את כל הפינוקים שספא יכול להציע.

כדי שלא תלכו לאיבוד וכדי לעשות לכם סדר, חיפשנו עבורכם כמה חבילות ספא זולות במרכז שמחירם הוא פחות מ-500 ש"ח. להלן התוצאות:

חבילות ספא זולות במרכז

ספא בכפר - ספא במשמר השבעה המציע מגוון טיפולי ספא ליחיד או לזוג. באתר האינטרנט של המקום מצאנו לכם מבצע המציע שתי חבילות ספא מפנקות בפחות מ-500 ש"ח הכוללים עיסוי של 45 דקות או במשך שעה בשילוב גקוזי ועוד פינוקים נוספים. טל': 054-4909016

טומוקו - ספא בהרצליה המציע ספא יפני עם שילוב של אלמנטים מהמזרח הרחוק. בין מגוון הטיפולים שמציע המקום, מצאנו לכם טיפול זוגי קלאסי הכולל שעה של טיפול זוגי עם עיסויים ושמנים מיוחדים ועוד ב-540 ש"ח. טל': 09-9552365

ספא רמת אביב - מבצע הכולל 50 דקות של עיסוי גוף וג'קוזי לחצי שעה נוספת עם כוסות יין, חלוק, מגבת, נעליים וכיבוד קל ב-399 ש"ח. לפירוט המלא ולהזמנות לחצו כאן.

ספא במלון קראון פלאזה תל אביב - חבילת ספא זוגית הכוללת 45 דקות ושימוש במתקני הספא של המלון הכוללים ג'קוזי, סאונה, או בריכה ב-420 ש"ח. לקישור למבצע לחצו כאן.

עולם הספא - מקום זה הממוקם בשכונת נווה צדק בתל אביב מציע חבילת ספא זולה ב-480 ש"ח בלבד הכוללת עיסוי גוף זוגי של 50 דקות, שמפניה וכיבוד קל. לחצו כאן לפרטים נוספים.