עלות טיסה פרטית

קישורים ממומנים

כמה עולה טיסה פרטית? האם זה משתלם? ולמי זה מתאים בכלל? בכתבה הבאה שלפניכם.

ישנם אנשים רבים אשר בוחרים לטוס בעזרת טיסה פרטית ולא על ידי חברת תעופה גדולה. בכתבה הבאה בדקנו מי הם האנשים אשר זקוקים לכזאת טיסה ומה מחיר טיסה כזו אצל החברות השונות אשר מציעות שירותשל טיסות פרטיות.

מי צריך טיסה עסקית?

היתרונות בטיסה פרטית הם מאוד ברורים - ראשית, חיסכון בזמן. בטיסה פרטית אין צורך במעבר בין טרמינלים ובתורות של אנשים. כל המעבר מתבצע במהירות. סיבה נוספת ולה יתרון מרכזי ביותר היא חוסר התלות בחברת התעופה ובלוח הזמנים שלה. בטיסה פרטית תוכלו להזמין את הטיסה ליום ולשעה שאתם רוצים וכך אם מדובר בפגישת עסקים תוכלו להיות גמישים לחלוטין ולקבוע מתי שתרצו את הפגישה. לבסוף ישנו את היתרון האחרון והוא הפינוק, וסמל הסטטוס.

האם זה באמת כדאי?

לא בטוח, בהמשך הכתבה תוכלו לגלות מחירון ממוצע של טיסות פרטיות שאספנו מהרשת ותוכלו לגלות מחירים גבוהים במיוחד עבור שירות זה. לדעתנו הצנועה, כל עוד לא מדובר במקרה מציל חיים ואתם לא שייכים לאלפיון העליון אין לכם שום צורך להשתמש בשירות שכזה.

אז למי זה כן מתאים?

רוב הלקוחות של חברות המציעות שירותי טיסה פרטית הם בדרך כלל אנשי עסקים רציניים ישראלים וזרים, דיפלומטים או עיתונאים אך במקרים רבים ניתן גם למצוא זוגות לפני חתונה שבוחרים להזמין טיסה פרטית בשמי הארץ כחוויה חד פעמית ולא למטרת נסיעה.

מחיר טיסה פרטית

כדי לדעת כמה עולה טיסה פרטית, בדקנו בכמה אתרים ברשת ומצאנו כי מחיר ממוצע של טיסה פרטית לקפריסין למשל עומד על בין 600 ל-800 דולר לאדם וזה בתנאי שיש כמות מינימלית של אנשים אחרת תיאלצו לשלם לפחות 3000 דולר עבור כל הטיסה. ואם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה טיסה פרטית לאירופה אז התשובה היא בין 12,000 ל-30,000 דולר תלוי במטוס. 

0 תגובות: