נדל"ן בארה"ב

קישורים ממומנים

חושבים על השקעת נדל"ן בארה"ב? אספנו עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת וכן רשימת חברות שמתמחים בתחום. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

אחד הטרנדים החמים בשנים האחרונות בציבור המשקיעים הישראלי היא השקעת נדל"ן בארה"ב ואם זה לא מספיק, רק לפני כשבוע עלתה בכותרות ידיעה כי בעקבות משבר הנדל"ן במדינה, כמה סנטורים הציעו הצעת חוק שמציעה כי מי שישקיע בנדל"ן למגורים ב-500,000 דולר ומעלה, יקבל גרין קארד באופן אוטומטי.

בעקבות כך, החלטנו בכתבה הבאה לסקור עבורכם את שוק השקעות הנדל"ן בארצות הברית מהכיוון של המשקיע הישראלי ולהציג לכם מדריכים והמלצות על מוקומות שבהם כדאי להשקיע, התנהלות נכונה, כיצד לוודא שאתם לא נופלים על נוכלים (כי לא חסרים כאלו...) וגם רשימה של חברות המתמחות בהשקעות מסוג זה.

נדל"ן בארה"ב - איפה כדאי להשקיע בארה"ב?

בכתבה הבאה שפורסמה באתר גלובס תוכלו לקרוא כמה טיפים טובים ויותר חשוב - פרקטיים, כגון איפה כדאי להשקיע בארה"ב ואיפה לא, כמה עמלה גובים משרדי התיווך בארה"ב? איזו שיטות שונות של גבייה הם מציעים? ועוד. הכתבה עמוסה בראינות עם חברות המתמחות בנדל"ן בארה"ב ועם המון מספרים, סכומים ושמות של איזורים כמו אינדיאפוליס, דטריוט, ניו יורק, פלורידה, נבאדה, אריזונה וכו' בהם המלצות אם כדאי להשקיע או לא. מומלץ!

נדל"ן בארה"ב - מיסים

לא הרבה לוקחים זאת בחשבון אך למיסוי על השקעות נדל"ן בארה"ב יש השלכה חשובה ומכרעת בהחלטה ובהתנהלות בקניית דירה להשקעה. המדריך הבא יספק לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על מיסוי מקרקעין לישראלי הקונה דירה בארצות הברית הכולל הטבות מס, חלוקת המס לפי איזורים ומדינות בארה"ב, מיסוי על השכירות, יתרונות וחסרונות ועוד.

נדל"ן בארה"ב - ממה להיזהר?

מאחורי חברות רבות להשקעות נדל"ן בארה"ב מסתתרים לא מעט "חאפרים" או אפילו נוכלים שיגרמו לכם לאבד את כל כספיכם היקר ברגע אחד. בכתבה הבאה תוכלו לקרוא כמה המלצות ועצות של עורך דין מניו יורק המתמחה בנדל"ן בארה"ב על התנהלות נוכנה, איך בודקים מול מי אנו עומדים וכד'.

נדל"ן בארה"ב - כלים שימושיים

לפני שאתם מחליטים לקנות דירה להשקעה בארצות הברית, הנה כמה אתרים שמציגים כלים שימושיים שכדאי לבדוק:
  • www.trula.com - אתר המציע סדירה של ירידות מחירים בבתים למגורים באיזורים שונים בארה"ב.
  • www.realtytrac.com - אם אתם רוצים לחפש בתים מעוקלים בארצות הברית והערכות מחיר, האתר הזה מיועד בדיוק בשבילכם.
  • אתר עם המון נתונים וגרפים על בתים למגורים באיזורים שונים בארה"ב - למקצוענים בלבד. לחצו כאן לקישור לאתר.
חברות המתמחות בהשקעות נדל"ן בארה"ב

לסיום, הנה כמה חברות המתמחות בלקוחות ישראלים המעוניינים להשקיע בנדל"ן למגורים בארה"ב:

ברק מאיר השקעות - חברה להשקעות נדל"ן המתמחה בעיקר שבשני איזורים עיקריים בארה"ב - אטלנטה ולוס אנג'לס. החברה מציעה שירות של רכשית בתים מעוקלים, ניהול נכסים ועוד. כתובת אתר: www.bm-invest.co.il

סטאר קפיטל - חברת השקעות נדל"ן המציעה מכירת נכסים למגורים וניהולם במגוון איזורים בארה"ב כגון מישיגן, פילדלפיה, אורלנדו ומיאמי. כתובת אתר: www.starcapital.co.il

GHG - חברה זו מתמחה אך ורק לדירות להשקעה במיאמי ומציעה ליווי צמוד וניהול הנכס לכל אורך התקופה. כתובת אתר: www.ghg-inv.com

CIG קבוצת השקעות נדל"ן - קבוצה במתמחה בנדל"ן באטלנטה ופלורידה. כתובת אתר: www.cig-re.com

מאמרים קשורים:
נדל"ן במיאמי

0 תגובות: