תערוכות בסוכות

קישורים ממומנים

רוצים ללכת לתערוכה בחול המועד סוכות 2011? אספנו עבורכם מבחר תערוכות בסוכות במגוון נושאים. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

חול המועד סוכות הוא החג של התערוכות. אלפי מבקרים פוקדים את כל הארץ בתערוכות וירידים שונים במגוון תחומים ונושאים. בכתבה הבאה החלטנו להציג עבורכם כמה תערוכות לסוכות 2012 (או 2011 תלוי איך מסתכלים על זה) מומלצות.

תערוכת ריהוטים - סוכות 2012

בפעם ה-33 מתקיימת תערוכת ריהוטים בסוכות 2012 במרכז הירידים שבגני התערוכה. בתערוכה תוכלו למצוא את כל סוגי הריהוט לבית ולגינה וגם מוצרים משלימים לעיצוב הבית. התערוכה תציג רהיטים של מיטב מעצבי הרהיטים וחנויות הרהיטים בארץ. התערוכה תתפרס על פני ביתן מס' 1 וביתנים 10-15. חשוב לציין: הכניסה היא חינם!

לחצו כאן לאתר הרשמי של התערוכה.

תערוכת עיצוב של בוגרי ויצ"ו חיפה במתחם התחנה

אם אתם אוהבים עיצוב ואומנות, כדאי לקפוץ למתחם התחנה בחול המועד סוכות (בין התאריכים 12-22 לאוקטובר) ולצפות בעבודות הגמר של בוגרי המכללה הכוללות עבודות אנימציה, עיצוב, צילום, תלת מימד ועוד. הכניסה חופשית.

לחצו כאן לידיעה הרשמית של התערוכה.

שופוני - תערוכת נעליים בסוכות 2011

האירוע ה-6 במספר של יריד הנעליים השנתי - "שופוני" המתקיים בהאנגר 2 בנמל יפו. ביריד שייתקים בין התאריכים 14 ועד ה-16 לאוקטובר תוכלו למצוא מגוון קולקציות מיוחדות של למעלה מ-35 מעצבים. הכניסה היא בתשלום ועולה 10 שקלים.

פרטים נוספים תמצאו באתר הרשמי של היריד כאן.

יריד יוצרים מהלב בקניון ממילא סוכות 2011

אירוע עם מטרה יפה המתאגד בפעם השנייה ובו תוכלו למצוא 30 עמותות חברתיות המעסיקות עוןבדים עם צרכים מיוחדים ומוכרות את מוצריהן כאשר כל ההכנסות הן קודש למען לעמותות. האירוע ייתקים בחול המועד סוכות בקניון ממילא ירושלים. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר עיריית ירושליים כאן.

תערוכת לגו בנל תל אביב סוכות 2011

לסיום, רצינו להמליץ כאן על תערוכה מהנה לכל המשפחה וממיוחד לילדים המציגה פסלים, סדנאות ועוד והכל מלגו. התערוכה תתקיים בתאריכים 17 ו-18 לאוקטובר בנמל תל אביב והכניסה היא חופשית.

פרטים נוספים על תערוכת לגו בסוכות תוכלו למצוא כאן.

אם גם אתם רוצים להמליץ על תערוכה לסוכות 2011 אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות פרסום תגובה לכתבה זו.

0 תגובות: