ביטוח רכב מסחרי

קישורים ממומנים

מה צריך לדעת לפני שעושים ביטוח רכב מסחרי, מהם המחירים הממוצעים ועוד המלצות נוספות בכתבה הבאה שלפניכם.

אם אתם מבררים על ביטוח רכב מסחרי (משאית, מלגזה, טרקטור וכו') עד 4 טון או מעל 4 טון, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה אספנו עבורכם כמה מדריכים טובים מהרשת שיסבירו וידריכו אתכם בפרטים החשובים ובטיפים הקטנים של בחירת פוליסת ביטוח למשאיות ורכבים מסחריים שונים.

עד 4 טון ומעל 4 טון

לפני שנתחיל, כדאי להבין מהו ההבדל מבחינת ביטוח לרכב מסחרי עד 4 טון וביטוח לרכב מסחרי מעל 4 טון. ובכן, החוק קבע מספר כיסויים בסיסיים בהם ביטוח רכב מסחרי חייב לעמוד בהם אך הבעיה היא שאלו תקפים אך ורק לרכב מסחרי עד 4 טון ואילו ברכב מעל 4 טון הכיסויים מוצעים ע"י חברות הביטוח כתוספות אופציונליות (כמו למשל ביטוח על המזגן, הוצאות גרירה וכו') לכן אם אתם צריכים ביטוח לרכב מסחרי מעל 4 טון, עליכם לסקור ולבדוק שבעתיים את ההבדל בין הפוליסות שמציעות לכם חברות הביטוח.

ביטוח לרכב מסחרי

טיפ ראשון - אם אתם מבררים על ביטוח חובה לרכב מסחרי, באתר של משרד האוצר אפשר לדעת כמה עולה ביטוח רכב מסחרי לפי הפרמטרים האישיים שלכם כמו גיל הנהג, סוג הרכב, ותק הנהג, היסטוריה ועוד וכך תוכלו לדעת ולקבל אינדיקציה מצויינת לפני שאתם ניגשים לסוכן הביטוח שלכם או לחברות הביטוח הגדולות.

טיפ שני - ביטוח רכב למשאית שונה לחלוטין מביטוח רכב רגיל ויש לשים לב לכמה פרטים אשר חיוניים מאוד לפני שמשפיעים רבות על סוג הפוליסה גם בביטוח החובה וגם בביטוח מקיף. לכן, שבוחרים את הפוליסה למשאית למשל, כדאי לבדוק האם היא כוללת בלאי (חלפים), הוצאות גרירה, ביטוח צד ג' ועוד. במאמר הבא תוכלו לקרוא את כל הפרמטרים בפירוט וללמוד על כל הפרטים שכדאי לבדוק לפני שסוגרים עם חברת ביטוח. מומלץ מאוד לקרוא את הכתבה בעיון.

טיפ שלישי - אם כבר נקלעתם לתאונה ועכשיו אתם במהלך תביעה מן הביטוח כדאי לקרוא את הכתבה הבאה ב-ynet שבה תוכלו להבין כי במקרים מסויימים תוכלו לקבל גם את תשלום המע"מ במקרה של החזר כספי מן הביטוח. כדאי לבדוק ולהשכיל.

טיפ רביעי - לסיום, אם אתם רוצים לדעת כמה עולה ביטוח צד ג' לרכב מסחרי, באתר המעולה הבא מצאנו לכם השוואת מחירים בין כמה מהחברות הביטוח המובילות בישראל כגון אליהו, כלל ביטוח, מגדל, מנורה, הפניקס, כלל ועוד. באתר הנ"ל תוכלו לראות את ההבדלים בין המחירים (מתחיל ב-1671 ש"ח) עם או בלי ביטול השתתפות עצמית ולראות את כל הפרטים שמציעות החברות השונות כדי שתוכלו למצוא את הביטוח הזול ביותר לרכב מסחרי. מומלץ ביותר לקרוא!

מאמרים קשורים:
כמה עולה ביטוח לקטנוע?

0 תגובות: