עלות הסרת קעקועים

קישורים ממומנים

איך מסירים קעקוע? מהן השיטות השונות? או כמה עולה הסרת קעקועים? כנסו למדריך הבא שלפניכם ותמצאו את כל התשובות.

אם אתם מבררים על הסרת קעקוע מסתבר שאתם לא לבד. אנשים רבים שעשו בצעירותם קעקוע מגיעים למצב או לגיל שבו הקעקוע הופך למטרד ומעוניינים בכל דרך להסיר אותו מהגוף לצמיתות. החדשות הטובות הן שהדבר אפשרי (ברוב המקרים) וניתן לעשות זאת, החדשות הרעות הן שהסרת קעקוע הוא לא דבר זול וברוב המקרים יהיה יקר בהרבה מלעשות קעקוע.

בכתבה הבאה נציג בפניכם את השיטות השונות העומדות כיום להסרת קעקוע ונברר עבורכם מהם המחירים הממוצעים בשוק כיום. בנוסף נציג עבורכם גם רשימה של מקומות המציעים הסרת קעקוע.

הסרת קעקועים - שיטות

ישנם שלוש שיטות נפוצות להסרת קעקועים:

הסרת קעקוע בלייזר

השיטה הנפוצה ביותר בשנים האחרונות משתי סיבות עיקריות - אין צורך בהליך כירורגי ומחיר הטיפול זול בהרבה מניתוח. שמסירים קעקוע בלייזר יש להבין כי לא כל קעקוע מתאים ובמקרים מסויימים כמו למשל צבע הקעקוע סוג קעקוע לא יהיהניתן לבצע את הטיפול או שהקעקוע לא יוסר במלואו. בנוסף, ברוב המקרים נדרשת סדרה של טיפולים ולא ניתן לבצע זאת בטיפול אחד.

הסרת קעקוע באמצעות ניתוח

במידה ותבחרו או תידרשו לבצע הסרת קעקוע ע"י ניתוח תוכלו לסיים את הסיפור בטיפול אחד אך מצד שני מדובר בניתוח כירורגי (כריתה של העור ותפירת חדש) על כל השלכותיו הכולל הרדמה, השארת צלקת ותשלום גבוה יותר מטיפולי לייזר.

הסרת קעקוע בשיוף

ישנם מקרים ספיציפיים של קעקועים מסויימים שבהם ניתן להסיר את הקעקוע ע"י שיוף העור בעזרת חומרים מיוחדים. גם טיפול זה מתפרס על מספר טיפולים ולא מתאים לכל סוגי הקעקועים.

מחיר הסרת קעקוע

בדקנו ברשת מהי עלות הסרת קעקוע בשיטות השונות ומצאנו כי הסרת קעקוע בלייזר הוא הטיפול הזול ביותר ומחירו נע בין 2500 ל-4500 ש"ח כאשר ישנם מקומות שמתמחרים לפי טיפול כמו למשל באתר של ד"ר כהן שמציע 690 ש"ח לטיפול בודד של הסרת קעקוע בלייזר בגודל של 10 סמ"ר.

ברוב המקרים טיפול כירורגי יעלה יותר ויכול להגיע עד ל-12,000 ש"ח לפי מורכבות הטיפול וסוג הקעקוע. לא הצלחנו למצוא מהו מחיר הסרת קעקוע בשיוף.

איפה מסירים קעקוע?

ישנם מכונים רבים המציעים שירות של הסרת קעקועים וברוב המקרים מדובר במכוני רפואה אסתטית. הנה רשימה של כמה מכונים כאלו:

פרופורציה - הרשת לרפואה אסתטית עם פריסה של סניפים בכל הארץ מציעה גם שירות של הסרת קעקועים בלייזר המבוצעים ע"י רופאים.

עתידים - מרכז לרפואה אסתטית הממוקם ברמת החייל בתל אביב ומציע הסרת קעקועים עם מכשיר לייזר הנקרא "מדילייט". טלפון - *3166

קשת מרפאות אסתטיקה - מציעים שירות של הסרת קעקוע בלייזר. טלפון: 072-2222272

0 תגובות: