מכונת קפה של לוואצה

קישורים ממומנים

חברת Lavazza ורשת החנויות Yellow יצאו במבצע חדש למכירת מכונת קפה של לוואצה. בדקנו כמה היא עולה? ומה היא כוללת ואיזו ביקורות מקבלת המכונה. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

קשה שלא להבחין בפרסום הרחב של חברת הקפה לאווצה ורשת חנויות הנוחות yellow על המבצע החדש שבו הם מציעים לקהל הרחב מכונת אספרסו הנקראת A modo Mio (א מודו מיו) במחיר מבצע. בכתבה הבאה נציג לכם מידע נוסף על המכונה החדשה כולל מחירים, מפרט וביקורות ממומחים של מכונות קפה.

מה כוללת מכונת הקפה של לוואצה A Modo Mio?

לפי אתר החברה הרשמי, מכונת האספרסו A Modo Mio של לוואצה היא מכונה העובדת עם קפסולות בלבד וכוללת בין היתר צינורית להקצפה, אפשרות להרתחת מים חמים וריקון של הקפסולות בצורה אוטומטית. כמו כן, המכונה מגיעה במספר צבעים שונים.

מחיר מכונת קפה של לוואצה ב-Yellow?

המכונה נמכרת בלעדית בחנויות Yellow הפזורות בכל רחבי הארץ ומחיר המכונה הוא 700 ש"ח בלבד (עד גמר המלאי). אין ספק שמחיר זה נחשב לזול ביותר. כחלק מהמבצע מוצע לכם גם 40 קפסולות במתנה בשווי של כ-80 ש"ח.

האם כדאי לקנות את מכונת הקפה שנמכרת ב-Yellow?

כדי לדעת האם כדאי לקנות את מכונת הקפה A Modo Mio שבמבצע, בדקנו מהם הביקורות שקיבלה המכונה בפורומים שונים בישראל ובעולם של מומחים לקפה ולמכונות קפה. ובכן, לפי ביקורות של גולשים שונים, המכונה של לוואצה עושה את עבודתה היטב ונותנת תמורה מלאה למחיר המאוד זול שלה (אפילו ביחס למחיר המכונה בחו"ל). כמובן שגם למכונה זו יש חסרונות אך אם התקציב שלכם למכונת קפה הוא לא גבוה במיוחד, אין ספק שכדאי לקחת בחשבון קניה של מכונת הקפה של לוואצה במבצע של Yellow.

אם אתם רוצים להעמיק יותר ביתרונות והחסרונות, המלצה שלנו היא לקרוא את השרשור הזה בפורום קפה בתפוז וגם את הדף הבא באתר ביקורות גולשים מחו"ל (כתוב בשפה האנגלית).

0 תגובות: