קורס ייעוץ השקעות

קישורים ממומנים

בכתבה הבאה נרכז לכם קצת מידע על קורס ייעוץ השקעות ונציג לכם מכללות בישראל המציעות קורסים כאלו. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים נמשכים אל שוק ההון והבורסה. חלקם עושים זאת כדי לרכוש ידע אישי ועצמאי כדי שיוכלו להשקיע בכוחות עצמם בבורסה וחלקם עושים זאת כדי להפוך זאת לקריירה ולהתברג במקומות עבודה כמו בנקים, בתי השקעות, חברות ביטוח וכו'.

בכתבה הבאה נתרכז בעיקר באלו שרוצים לעבוד ולהיכנס לעולם ההשקעות כקריירה ונציג לכם מידע המכיל פרטים כלליים על קורס ייעוץ השקעות ורשימה של מכללות ומוסדות לימוד המציעים קורס יועצי השקעות במסגרות ובמסלולים שונים.

מי צריך ללמוד קורס ייעוץ השקעות?

כל מי שרוצה לעבוד בשוק ההון כברוקרים, יועצי השקעות בבנקים, מנהלי תיקים וכד' צריך לעבור את מבחן ההסמכה של הבורסה לניירות ערך ולעבור התמחות. למרות שניתן ללמוד לבד למבחן, כדאי ומומלץ לפנות למכללה מקצועית ואכן רוב המכללות העוסקות בייעוץ השקעות מקדישות חלק נכבד מתוכנית הלימודים במבחן ההסמכה של הרשות לניירות ערך הכולל ידע בחשבונאות, כלכלה, דיני ניירות ערך ועוד.

לצד מבחן ההסמכה מציעות המכללות לימודים מעשיים מבחינה פרקטית בתחום ההשקעות כגון - ניתוח טכני של מניות, ניהול תיקים, פיזור השקעות וכו' כך שלאחר הקורס אתם יוצאים עם כל הכלים להתמודד בהצלחה בתחום שוק ההון והבורסה.

קורס ייעוץ השקעות - משך זמן הלימוד

בשונה מתחומים כגון רפואה או משפטים, קורס ייעוץ השקעות אינו מעניק תואר ראשון (למעט מכללות שונות המציעות קורס ייעוץ השקעות משולב עם תואר ראשון בתחום כלכלי אחר) ולכן כל מכללה מציעה הקורס שונה הן בתוכנית הלימוד והן במשך זמן הלימוד. מבדיקה שאנו ערכנו עולה כי בממוצע, ניתן לומר שמשך זמן הלימודים ברוב המוסדות נע בין חצי שנה לשנה תלוי במכללה שבחרתם ובסטטוס האקדמי שלכם.

מחיר קורס ייעוץ השקעות

אם אתם רוצים לדעת בערך כמה עולה קורס ייעוץ השקעות, בדקנו ומצאנו כי בממוצע, מחיר קורס ייעוץ השקעות נע בין 5000 ש"ח ל-10,000 ש"ח כאשר המחיר משתנה במשך זמן הלימודים ובמוניטין של המכללה.

איפה אפשר ללמוד קורס ייעוץ השקעות?

לאחר שהבנו בכלליות מה לומדים בקורס ייעוץ השקעות, כמה זמן זה נמשך ומהו המחיר הממוצע, נציג לכם עתה כמה מכלות המציעות קורסים בתחום זה.

מכללת מיטב - אחת מהמכללות המוכרות בישראל ללימודי שוק ההון היא מכללת מיטב המציעה בין היתר קורס ייעוץ השקעות הכול הכנה למבחן ההסמכה של הרשות לניירות ערך ומסייעת לבוגריה למצוא מקום להמתחות ולעבודה עתידית.

קורס ייעוץ השקעות במכללת עתיד - בחטיבה הכלכלית של רשת עתיד (עתיד פיננסים) תוכלו ללמוד קורס יעוץ השקעות מקיף ורציני הכולל בתוכו גם את מבחני ההסמכה וגם כלים נוספים ומעשיים מעולם שוק ההון ומתאים למי שמחפש ידע בשוק ההון ולמי שמחפש קיירה בתחום.

תפנית - במסגרת לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה מציעה תפנית קורס הכנה למבחני הרשות לניירות ערך בצורה מודולארית כך שתוכל להתאים לכל סוג של תלמיד.

קורס יועצי השקעות במכללת רמת גן - עוד מוסד מכובד המציע קורס יעוץ השקעות מתקדם הוא מכללת רמת גן בו מציעים לכם כמה מסלולים שונים כמו למשל קורס ייעוץ השקעות וניהול תיקים למשך 2 עד 3 סמסטרים או קורס ייעוץ השקעות עם לימודי תואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה כך תוכלו לצאת גם עם ידע בעולם ההשקעות וגם עם תואר ראשון אקדמי.

0 תגובות: