נדל"ן במיאמי

קישורים ממומנים

אחד הלהיטים בשוק השקעות הנדל"ן בשנים האחרונות הוא נדל"ן במיאמי להשקעה. בדקנו מהי ההשקעה הנדרשת, אילו איזורים מבוקשים ועוד. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

בשנים האחרונות ארה"ב נמצאת באחד ממשברי נדל"ן הגדולים בהיסטוריה שלה ומשקיעים רבים מנצלים את המחירים הנמוכים על בתים ודירות כדי ליהנות מתשואה טובה בעתיד. גם המשקיעים בישראל נמנים על אלו המאמנים בהשקעות נדל"ן בארה"ב בתקופה זו וניתן למצוא כיום עשרות חברות נדל"ן המציעים השקעות נדל"ן אטרקטיביות.

אחד האיזורים המבוקשים ביותר להשקעות נדל"ן בארה"ב היא מיאמי פלורידה. בדקנו באתרים של החברות השונות מהי ההשקעה הממוצעת על נדל"ן במיאמי? מהי התשואה הממוצעת? איפה כדאי להשקיע במיאמי ועוד המלצות נוספות. להלן התוצאות.

נדל"ן במיאמי

לפני שנציג לכם את הנתונים שמצאנו, כדאי לדעת שהמידע שנקח כאן הוא מאתרי חברות להשקעות נדל"ן שלהם אינטרס ברור לשווק לכם יחידה ולכן כדאי תמיד לקחת בעירבון מוגבל את המידע ולקבל המלצות ממישהו שמתמצא בנדל"ן בחו"ל.

ובכן, לאחר בדיקתנו מצאנו כי מחיר הבתים המוצעים לקנייה לצורך השקעה נעים בטווח של בין 75,000 דולר ל-130,000 דולר למרות שבחיפוש מעמיק יותר תוכלו למצוא גם בתים במיאמי להשקעה בפחות מ-50,000 דולרו. רוב הבתים מיועדים להשכרה בסכום של החל מ-1000 דולר בחודש ועד כ-3000 דולר בחודש.

על זה תצטרכו להוסיף עלויות נוספות כגון מיסים ועמלות שונות ובחישוב זריז, התשואה השנתית המתקבלת היא בין 10 אחוזים ל-20 אחוזים. בנוסף, תמיד ישנה אפשרות שמחירי הבתים במיאמי בפרט ובפלורידה בכלל יעלו ואז תוכלו להרוויח תשואה נוספת ממכירת הנכס.

רוב הנכסים למכירה במיאמי וסביבותיה המוצעים ע"י חברות הנדל"ן הישראליות הם בתים גדולים ורחבים המיעודים לאנשים אמידים ומבוססים כלכלית. בהרבה נכסים תוכלו למצוא בריכות צמודות, ריהוט וןעיצוב פנים יורקתי, מגרשי ספורט פרטיים ועוד.

באיזה איזורים כדאי להשקיע במיאמי?

לפי הבדיקה שלנו, ישנם כמה איזורים ושכונות שבהן מתרכזים רוב הנכסים שמציעות החברות. ברוב המקרים תוכלו להיתקל בשכונות כמו: סאנרייז (Sunrise) אוקלנד פארק, לודרדייל, תאמארק, פופמנו ביץ' או קורל ספרינג.

חברות להשקעות נדל"ן במיאמי

ישנם לא מעט חברות המציעות נכסים להשקעה במיאמי ובפלורידה. הנה רשימה של כמה מהן:

אבידן גרופ - חברת השקעות המתמחה בהשקעות נדל"ן בחו"ל ובין היתר גם בפלורידה ובמיאמי. כתובת האתר: http://avidan-group.co.il

Us-il - חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב המתמחה באיזורים כמו טקסס, ניו יורק ודרום פלורידה. החברה מציעה בתים ודירות למכירה ועוזרת בשדרוג והשבחת הנכס ומציאת שוכרים. כתובת האתר: www.us-il.net

פיגטרי (Figtree)- חברה להשקעות נדל"ן המתמחה ומתרכזת בהשקעות נדל"ן בפלורידה ומציעה נכסים למכירה וכן תחזוקה וניהול שוטף של הנכס. כתובת האתר: www.figtreerealestate.com

GHG - חברת בוטיק להשקעות נדל"ן במיאמי המציעה מכירת בתים ישירות מהבנקים. החברה מציעה למכירה בתים ונכסים עם תשואה גבוה ומניבה. כתובת האתר: www.ghg-inv.com

מאמרים דומים:
דירה להשקעה בברלין
איך קונים דירה מכונס נכסים?
נדל"ן בבולגריה
איפה כדאי לקנות דירה להשקעה?

0 תגובות: