כמה עולה רואה חשבון?

רוצים לדעת כמה לוקח רואה חשבון? איך אפשר למצוא הנהלת חשבונות בזול? בדקנו ברשת מהם המחירים הממוצעים שגובים רואי החשבון עבור השירותים השונים. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

רוב העצמאים ובעלי עסקים משתמשים בשירות של רואה חשבון ומשלמים ברוב המקרים תשלום חודשי קבוע על ניהול התיק ועוד תשלומים נוספים על טיפול במקרים חד פעמיים כמו דו"ח שנתי, הצהרת הון וכד'. ענף ראיית החשבון וייעוץ המס הוא עצום ותחרותי ביותר וניתן למצוא פערים אדירים בין רואה חשבון כזה או אחר.

כדי לעשות קצת סדר, בדקנו ברשת מהו שכר טירחה ממוצע של רואה חשבון ומה הוא כולל כדי לנסות ולהציג לכם מעין מחירון כללי שיהווה עבורכם אינדקיציה טובה ובסיסית.

כמה נהוג לשלם לרואה חשבון?

כדי למצוא מהו מחיר ממוצע של רואה חשבון יש להבין קודם כל שלא כל תיק או עסק דומה לשני וישנם למשל עסקים פשוטים יחסית שלא צריכים טיפול השקעה גדולה ועלות הטיפול מבחינת רואה החשבון תהיה זולה. לעומת זאת, עסק מורכב ומסובך הדורש עבודה מאומצת וארוכה יהיה יקר משמעותית ולכן יש לקחת בחשבון את סוג העסק שלכם.

בכל אופן לאחר שערכנו בדיקה מקיפה ברשת הצלחנו להציג לכם מעין מחירון שיציג לכם מחירים ממוצעים על מגוון שירותים שרואי חשבון מציעים:

מחירון של רואה חשבון

תשלום חודשי לרואה חשבון (ניהול תיק) - רואה חשבון קטן גובה בממוצע על ניהול תיק סטנדרטי ופשוט בין 300 ש"ח ל-500 ש"ח לחודש. ניהול התיק כולל ברוב המקרים תשלומי מקדמות מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי, מעקב ובקרה על ההכנסות וההוצאות ותמיכה כללית בבעיות ובקשות. משרד גדול של רואה חשבון גובה שכר טרחה גבוה בהרבה ועלותו הממצועת תהיה כ-1500 ש"ח בחודש.

עלות פתיחת תיק אצל רואה חשבון - אם אתם בתחילת דרכם ועדיין לא פתחתם תיק במס הכנסה ובמע"מ המחיר הממצוע עבור פתיחת תיק באמצעות רואה חשבון הוא כמה מאות שקלים אך בהרבה מאוד מקרים רואה החשבון שסגרתם איתו על ניהול תיק לא ייגבה תשלום נוסף עבור פתיחת תיק.

עלות הכנת דו"ח שנתי - המחיר הממוצע להכנת דו"ח שנתי באמצעות רואה חשבון עומד על כ-1200 ש"ח בממוצע.

עלות הצהרת הון - העלות הממוצעת עבור הצהרת הון נעה בין 500 ש"ח ל-1500 ש"ח לעסק קטן וסטנדרטי.

הנהלת חשבונות בזול

ישנם כמה דרכים בהן ניתן להשיג את כל השירותים האלו בזול ובצורה משמעותית:

הנהלת חשבונות באינטרנט - ישנם כיום כמה חברות המציעות שירות הנהלת חשבונות און ליין ללא צורך בשירות פיזי של מנהל חשבונות או רואה חשבון. האתר הזה למשל מציע שירות הנהלת חשבונות באינטרנט לעצמאי ב-99 ש"ח לחודש בלבד הכולל קבלת תשלומי עובדים, הפקה של דוחו"ת מע"מ, מס הכנסה וניכויים שונים, תמיכה טלפונית או אינטרנטית (צ'ט, פורום, מייל) ושירות הנהלת חשבונות באינטרנט לחברה ב-199 ש"ח לחודש בלבד הכולל שימוש בתוכנה מיוחדת להנהלת חשבונות כפולה עם תמיכה וייעוץ ע"י מנהל חשבונות מקצועי. בנוסף מציעה החברה גם שירותים נוספים כמו פתיחת תיק או הכנת דו"ח שנתי בזול.

מנהל חשבונות במקום רואה חשבון - אם העסק שלכם קטן ולא דורש עבודה מורכבת ומאומצת, תוכלו לחפש מנהל חשבונות במקום רואה חשבון. המחיר של מנהל חשבונות הוא זול בצורה משמעותית ממחיר רואה חשבון ותוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף.

ניהול תיק באופן עצמאי - אם יש לכם זמן פנוי וסבלנות, תוכלו לעשות את כל הפעולות האלו לבד (אלא אם אתם חברה בע"מ המחייבת חתימת רואה חשבון). ישנם כיום מקורות מידע עצומים באינטרנט החל ממידע ועזרה באתרי מס הכנסה ומע"מ ועד לפורומים מקצועיים שבהם יוכלו להסביר לכם את כל מה שתצטרכו לעשות.

הערה: שימו לב שמדובר כאן על טיפול בכספים ובמיסים וטיפול לא נכון בחשבונות יכול לגרום לקנסות ואזהרות מיותרות. לכן, אם אתם לא אנשים מסודרים ומאורגנים, עדיף שתשקיעו קצת כסף ותשלמו לאיש מקצוע כמו רואה חשבון או מנהל חשבונות ותהיו רגועים.

מאמרים קשורים:
עוסק פטור או מורשה?
עוסק מורשה או חברה בע"מ?
החזרי מס
איך פותחים תיק במס הכנסה?

כמה עולה צילום הריון?

אחד הטרנדים העכשווים ביותר לנשים בהריון הוא צילום הריון. בדקנו כמה עולה צילום הריון ומהו הוא כולל. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

בשנים האחרונות חדרה לה תופעה חדשה לעולמן של הנשים בהריון. מכיוון שלא בכל יום נכנסים להריון, נשים רבות בוחרות לתעד את הריונן בצילום הריון מקצועי אצל צלמים או בסטודיו צילום המתמחה לכך. לצורך כך, בדקנו ברשת מהם המחירים הממוצעים עבור צילום הריון מקצועי ומה כולל המחיר.

צילום הריון - מחיר

כדי לדעת מהו המחיר עבור צילום הריון נכנסו לכמה אתרים של צלמים המתמחים בצילום הריון ובדקנו מה מציעים וכמה הם דורשים עבור כך. ובכן, לפי התוצאות שמצאנו, טווח המחירים עבור צילום הריון נע בין 500 ש"ח ל-1500 ש"ח כאשר יש כמה פרמטרים כמו שעות צילום, תוספת לאלבום וכו' שמשפיעים רבות על המחיר.

להלן מחירון של צילום הריון משוער כפי שמצאנו בבדיקה שלנו:

צילום הריון בסיסי

צילום הריון הנמשך כשעה עד שעתיים בממוצע וכולל דיסק עם כ-100 תמונות לא מלוטשות. מחיר: 500-600 ש"ח.

צילום הריון עם אלבום מעוצב

צילום הריון הכולל כ-25 תמונות מלוטשות בתוספת אלבום מעוצב. מחיר: 700-900 ש"ח.

תוספות שונות

ישנם כמה תוספות שאולי תרצו לקחת וברוב המקרים נהוג לגבות עליהן תשלום נוסף. למשל:
  • גודל התמונות - הגדלת מספר תמונות לגודל של 15*21.
  • מספר תמונות - תוספת של תמונות לא מלוטשות לדיסק.
  • צילום עם התינוק - ישנן צלמות שמציעות בתוספת תשלום גם צילום עם התינוק לאחר הלידה.
  • תוספת תמונות לאלבום - כמות גדולה יותר של תמונות מלוטשות לאלבום המעוצב.
צלמים וצלמות המתמחים בצילום נשים בהריון

לסיום, הנה רשימה של כמה בתי סטודיו לצילום וצלמים מקצועיים שמתמחים בצילום הריון:

התחלות - סטודיו מקצועי לצילום המציע גם צילום הריון עם באלבום מעוצב וצילום תינוקות וילדים. טל': 054-2024252

אסתר בן שוהם - צלמת וסטייליסטית מקצועית המתמחה בצילום נשים בהריון. טל': 052-242-3300

נורית נווה - צלמת המתמחה בצילומי נשים בהריון. טל': 054-2262933

נועה גוטמן - צלמת הריון המציעה צילום מקצועי בסטודיו בת"א. טל': 054-2382712

מאמרים קשורים:
צילום אירועים

אזעקה לאופנוע - איזה לקנות?

מבררים על קניית אזעקה לאופנוע שלכם? בכתבה הבאה נסביר לכם על הסוגים השונים ונציג לכם מחירים ממוצעים של אזעקות לאופנועים.

רק השבוע התבשרנו כי גניבת האופנועים עקפה את גניבת הרכבים וזהו אחד מהסימנים שצריכים לגרום לבעלי האופנועים להשקיע באזעקה טובה לאופנוע או לקטנוע שלהם. בכתבה הבאה נציג לכם את סוגי האזעקות לאופנועים הנמכרות היום בשוק לצד מחירים ממוצעים.

אזעקה לאופנוע - סוגים

בחנויות לאביזרי אופנועים ניתן למצוא סוגים רבים של אזעקות החל מאזעקות זולות ופשוטות הכוללות רק חיישן בודד וניתוק המנוע במקרה של נסיון גניבה ועד לאזעקות לאופנועים מתוחכמות הנקראות "אזעקת ביפר" הכוללות ביפר, אימובילייזר, שלט עם מצג LCD ועוד תוספות שונות. (בהמשך נסקור לכם סוגים השונים לצד מחירים ממוצעים).

אזעקה ניידת לאופנוע

בנוסף, קיימת שיטה זולה ונפוצה למי שאינו מעוניין בהתקנת אזעקה יקרה לאופנוע לקנות אזעקה ניידת. קניית אזעקה ניידת לאופנוע מאפשרת לכם להתקין אותה על האופנוע (או בכל דבר אחר) בכמה שניות ולהפעילה באמצעות שלט רחוק. לאחר שהפעלתם האזעקה תפעיל סירנה בכל פעם שמישהו ינסה לגנוב את האפנוע.

אזעקות לאופנוע - מחירים

בדקנו ברשת בכמה חנויות באינטרנט ובפורומים שונים כדי להציג לכם מעין מחירון ובו תוכלו להתרשם ממחירי אזעקות לאופנועים הנמכרות כיום בשוק.

אזעקה זולה לאופנוע או קטנוע - האזעקות הזולות ביותר לאופנועים הם האזעקות הניידות הכוללות מערכת אזעקה בסיסית, שלט רחוק וסוללה ונמכרות החל מ-150 ש"ח בחנויות לאביזרי אופנוע.

אזעקה לאופנוע עד 600 ש"ח - במחירים של עד כ-500 ש"ח ניתן למצוא אזעקות לאופנוע סבירות הכוללות ברוב המקרים לפחות שני שלטים עם צג LCD, ניתוק מנוע, סירנה חזקה וגלאי זעזועים פנימי.

אזעקות יוקרתיות (אזעקת ביפר)- אם אתם משקיעים למעלה מ-600 ש"ח באזעקה לאופנוע, תוכלו למצוא כבר אזעקות מתקדמות ביותר הכוללות שלט מתקדם עם לחצנים מיוחדים, דריכה אוטומטית, גלאי זעזועים ותנודות ע"י השלט, חיבור אימובילייזר ואפשרות להתחבר למוקד 24 שעות שיכול לאתר את האופנוע בכל מקום ועוד שלל טכנולוגיות מיגון מתוחכמות.

חברות של אזעקות לאופנוע

בין החברות המוכרות אזעקות לאופנועים ניתן למצוא את סטינג, רב בריח, קולבוטקס, אביר ועוד.

מאמרים קשורים:
ביטוח אופנוע
קסדה לקטנוע
אזעקה לרכב
איזה קטנוע כדאי לקנות?
אזעקה אלחוטית

איזה סכו"ם לקנות?

כמה עולה סכו"ם איכותי? איך יודעים אם סכו"ם הוא איכותי? כל התשובות שיעזרו לכם לדעת איזה סכו"ם כדאי לקנות בכתבה הבאה שלפניכם.

אם אתם מתכוננים לאירוח של אורחים מכובדים או שנמאס לכם לאכול במזלג שמתעקם לכם כל הזמן כדאי לחשוב על קניית סכו"ם איכותי שיחזיק לכם מעמד שנים ארוכות.

איזה סכו"ם כדאי לקנות?

יש כמה דרכים לבדוק מהו סכו"ם איכותי:
  • ככל שהסכו"ם עבה יותר, כך הוא יהיה איכותי יותר.
  • סכו"ם ניורסטה איכותי יגיע עם הסימון 18/10 שמציין כי ישנו ריכוז של 18% כרום, 72% פלדה ו-10 אחוז ניקל. סימון זה יצביע על העובדה שמדובר בסכו"ם טוב ואיכותי.
כמה עולה מערכת סכו"ם איכותית?

שוק כלי הבית והמטבח הוא גדול ביותר ומכיל מספר גדול של יצרנים המוכרים מערכות סכו"ם. הסטנדרט למערכת סכו"ם הוא 24 חלקים (6 מזלגות, 6 סכינים, 6 כפות ו-6 כפיות) ישנם מערכות סכו"ם זולות שעולות פחות מ-100 ש"ח אך אלו נחשבות ללא איכותיות. מחיר מערכת סכו"ם טובה מתחיל בממוצע מ- 150 ש"ח ויכול להגיע גם לאלפי שקלים במקרה של סכו"ם מכסף טהור.

למרות זאת, ישנם רשתות גדולות כמו איקאה, הום סנטר, אייס, ביתילי ואחרות שיוצאות במבצעים (בעיקר לפני חגים גדולים כמו פסח או ראש השנה ומציעות מבצעים והנחות משמעותיות על סכו"ם וכך אפשר למצוא מערכת סכו"ם יוקרתית בסביבות ה-100 ש"ח.

כמה עולה שיננית?

רוצים לדעת מהו המחיר לטיפול שיננית ומה זה כולל? כנסו לכתבה הבאה ותדעו.

טיפול שיננית הוא טיפול חשוב מאוד לכל אחד שבריאות השיניים חשובה לו. רוב המומחים לרפואת השיניים ממליצים ללכת לטיפול שיננית באופן מסודר וקבוע ומומלץ מאוד לבקר אצל שיננית לפחות אחת לחצי שנה.

מה כולל טיפול שיננית?

טיפול שיננית הוא למעשה ניקוי חלל הפה וניקוי אבנית שהצטברה במשך הזמן. הסרת האבנית מתבצעת בכמה כלים פשוטים ולא נחשבת למסובכת או מורכבת מדי. בנוסף, השיננית יכולה לתת לכם המלצות כיצד לנקות נכון את השיניים ולשמור על בריאותן.

האם טיפול שיננית כואב?

ניקוי האבנית מתבצע בעזרת חומר אלחוש שגורם לטשטש את הכאב ולרוב המטופלים טיפול שיינית אינו כואב במיוחד ומוגדר כ"לא נעים"למרות זאת, במקרים מסויימים ניתן לבקש גם הרדמה מקומית.

כמה עולה טיפול שיננית?

מחיר טיפול שיננית נחשב לטיפול זול ונמשך בין חצי שעה עד שעה (תלוי במרפאה שבחרתם). המחיר הממוצע לטיפול שיננית הוא כ-150 ש"ח אך ניתן למצוא מרפאות שמציעות מבצעים שונים ושם תוכלו לקבל טיפול שיננית בפחות מ-100 ש"ח.

טיפול שיננית דרך קופת חולים

גם קופות החולים בישראל (כללית, מכבי, מאוחדת או לאומית) מציעות הנחות וסבסוד ואפילו טיפול שיננית בחינם למבוטחי ביטוח משלים ולכן כדאי לברר עם הקופה שלכם מה היא מציעה ועם אילו מרפאות היא עובדת.

ניתוח לייזר עיניים דרך קופת חולים

ארבע קופות החולים בישראל (כללית, מכבי, מאוחדת, לאומית) מציעות סבסוד והנחה על ניתוחי לייזר עיניים להסרת משקפיים. בכתבה הבאה תוכלו לדעת מה מציעה כל אחת מקופות החולים.

כחלק מן השירותים שמציעות קופות החולים בישראל למבוטחי הביטוח המשלים, מציעות הקופות גם החלזרים והשתתפות עצמית על ניתוח לייזר לעיניים להסרת משקפיים. בכתבה הבאה נציג איזה הנחה או סבסוד מציעה כל קופה ואיזה סוג ביטוח משלים תצטרכו.

ניתוח לייזר עיניים כללית

קופת חולים כללית מציעה הנחות לניתוחי לייזר לעיניים עם עשרות רופאים אשר עובדים איתה. המחיר לניתוח הסרת משקפיים נעים בין 8150 ש"ח ל-16,200 ש"ח. בנוסף, מציעה קופ"ח כללית בדיקת התאמה לניתוח עיניים ללא תשלום. למידע נוסף על ניתוחי לייזר לעיניים לחצו כאן

ניתוח לייזר עיניים מאוחדת

אם אתם מבוטחי "מאוחדת עדיף" אתם זכאים לסבסוד בניתוח לייזר עיניים בשיטת "לאסיק" שהיא השיטה הקלאסית והוותיקה להסרת משקפיים. אם אתם רוצים לעבור ניתוח לייזר "אינטראלאסיק" לעיניים שהוא ניתוח מתקדם יותר ויכול להתאים גם לאלו שפחות מתאימים לניתוחי הסרת משקפיים תצטרכו להוסיף 1500 ש"ח לכל עין. הניתוחים מתקיימים ברשת מרפאות הלייזר "עיניים". למידע נוסף על ניתוח הסרת משקפיים בקופת חולים מאוחדת לחצו כאן

ניתוח לייזר עיניים לאומית

קופת חולים לאומית מציעה גם היא הנחות ומציעה ניתוחי לייזר בעיניים במחיר השתתפות עצמית בלבד. מבוטחי "לאומית כסף" ישלמו 4167 ש"ח לעין אחת ו-8333 ש"ח לניתוח בשתי העיניים. מבוטחי "לאומית זהב" לעומת זאת ישלמו 3508 ש"ח לעין אחת ו-7055 ש"ח לניתוח בשתי העיניים. לפרטים נוספים על ניתוח להסרת משקפיים בלאומית לחצו כאן

ניתוח לייזר עיניים מכבי

בקופת חולים מכבי מצאנו מחירון מפורט על הזכאות שמגיעה למבוטחי מכבי. קופ"ח מכבי עובדת עם כמה מקומות שונים ולכן הזכאות תשתנה בהתאם למקום בו תבצעו את הביטוח. כך למשל בהדסה אופטימל תשלמו 8100 ש"ח עבור ניתוח לייזר לשתי העיניים, תוספת של 3300 ש"ח לניתוח זיאופטיק ותוספת של 3000 ש"ח לניתוח Wave Front. ניתוח הסרת משקפיים באסותא אופטיק עולה 7400 ש"ח לשתי העיניים ו-8900 ש"ח לניתוח הסרת משקפיים באמצעות לייזר מודרך. בשני המקומות שציינו כאן, בדיקת ההתאמה היא בחינם וללא תשלום.

מחיר ניתוח הסרת משקפיים בבית החולים הפרטי "עין טל" העובד בשיתוף עם קופ"ח מכבי הוא 8300 ש"ח לניתוח מסוג לאזיק, לאסק ו-PRK לשתי העיניים, ותוספת 3000 ש"ח לניתוח אינטראלאזיק. גם רשת המרפאות "עיניים" עובדת עךם מכבי ומציעה ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ב-8200 ש"ח לניתוחים מסוג לאסיק או לאסק וניתוח אינטראלאסיק ב-11,200 ואפילו ניתוח אינטקס ואינטראלאסיק ב-22,000 ש"ח. למידע נוסף על ניתוח לייזר לעיניים במכבי לחצו כאן

מאמרים דומים:
ניתוחים פלסטיים דרך קופת חולים
קורס הכנה ללידה דרך קופות חולים
טיפולי שיניים דרך קופות החולים

רכב מהשכרה - איפה כדאי?

האם כדאי לקנות רכב מהשכרה? בכתבה הבאה נציג לכם כמה טיפים והמלצות על קניית רכב מהשכרה. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

ענף הרכבים המשומשים הוא אחד מהתחומים הפעילים ביותר בישראל כאשר עשרות אלפי מכוניות מעבירות ידיים ומתגלגלות בין הקונים והמוכרים מדי שנה. אחד מהשחקנים המובילים בשוק רכבי יד שנייה הם חברות השכרת רכבים אשר צריכות להיפטר מהמלאי של הרכבים הישנים ולכן מציעות באופן קבוע רכבים משומשים אשר נמצאים 2-4 שנים על הכביש במחיר מוזל.

האם כדאי לקנות רכב מהשכרה?

בכתבה הבאה נציג לכם כמה דברים אשר חשוב לדעת לפני קניית רכב מהשכרה ועוד כמה המלצות וטיפים. אך לפני הכל נמנה לכם יתרונות וחסרונות בקניית רכב מחברת השכרה.

יתרונות בקניית רכב מהשכרה

יש כמה יתרונות בולטים בקניית רכב מחברת השכרה:
  • מחיר זול - רכב מהשכרה הוא זול משמעותית מרכב יד 2 פרטי.
  • זמינות - ניתן לקנות את הרכב מיידית אין צורך לחפש ולבדוק בלוחות הרכב השונים.
  • שנת הרכב - בדרך כלל מדובר ברכבים יחסית חדשים (2-4 שנים על הכביש).
  • שקיפות - בקנייה מחברת השכרה טוב ומוכרת אפשר להיות בטוחים שלא מדובר בסוחרי רכב מושחתים או בעקיצות למיניהם.
  • אחריות - חברות השכרת רכבים רבות מציעה אחריות מסויימת על הרכבים שהן מוכרות.
  • תשלומים - רוב חברות ההשכרה מציעות הסדרי תשלום לקניית הרכב ומציות לקונים פריסת תשלומים נוחה (לעיתים טוב אף יותר מן הבנק).
חסרונות בקניית רכב מהשכרה

לצד היתרונות, ישנם גם כמה חסרונות משמעותיים בקניית רכב מהשכרה:
  • בעיה במכירה - כמו שקניתם את הרכב בזול (מתחת למחירון), כך גם תיאלצו למכור את הרכב בזול.
  • מגוון הרכבים - רוב חברות ההשכרה מתרכזות בכמה רכבים ודגמים ספיציפיים (בהמשך נפרט אילו) ותיאלצו להסתפק במבחר מצומצם של רכבים בלבד.
  • קילומטרז' גבוה - מכיוון שמדובר ברכבים אשר עבדו מסביב לשעון, בהרבה מאוד מקרים מדובר ברכבים בעלי קילומטרז' גבוה מהרגיל.
מה ירידת הערך של רכב מהשכרה?

לפי מחירון הרכב של יצחק לוי ירידת הערך על רכב מהשכרה נעה בין 6 ל- 12 אחוז כאשר ירידת הערך תשתנה בהתאם למצב הרכב, מס' הקילומטראז' ודגם הרכב אך בפועל ירידת ערך של רכב מהשכרה יכולה להיות גבוהה הרבה יותר מ-12 אחוז.

מה כדאי לוודא לפני שקונים רכב מהשכרה?

יש כמה דברים בסייסיים שתמיד כדאי לוודא לפני שניגשים לרכוש רכב מהשכרה:
  • ראשית, תמיד מומלץ לקנות רכב מחברה השכרה גדולה ואמינה בעלת שם טוב.
  • למרות שחברות השכרה רבות לא מאפשרות זאת, יש להתעקש ולקחת את הרכב לבדיקה במכון פרטי שלא קשור לחברה ההשכרה.
  • לפני הקנייה, בדקו שכל אביזרי הרכב (גם הקטנים ביותר כמו מצת, תאורה וכו') נמצאים ופועלים ללא תקלה.
  • המחיר שחברות ההשכרה נראה סופי אך תמיד תוכלו להתעקש ולנסות להוריד במשא ומתן את המחיר או לפחות לדרוש תיקונים ספציפיים של הרכב על חשבון חברת ההשכרה.
מהם הרכבים הנפוצים ביותר שנמכרים ע"י חברות ההשכרה?

ניתן למצוא דגמים רבים של רכבים אך הרכבים הנפוצים ביותר שנמכרים ע"י חברות ההשכרה הם: מאזדה 3, פורד פוקוס, יונדאי גטס או אקסנט וסיטרואן C4.

חברות השכרה שמוכרות רבים יד 2

לסיום, הנה רשימה של כמה חברות המציעות מכירת רכבים משומשים מהשכרה:
  • באדג'ט
  • שלמה סיקסט
  • אלדן
  • אויס
  • קל אוטו
מאמרים קשורים:
בדיקת רכב
כמה עולה השכרת רכב בארץ?
השכרת רכב בחו"ל

ניתוחים פלסטיים דרך קופת חולים

הידעתם שאפשר לבצע ניתוחים פלסטיים דרך קופות חולים? בכתבה הבאה נציג לכם מה כל קופה מציעה ואיזו קופה מציעה את התנאים הטובים ביותר. כנסו עכשיו לכתבה.

עם השנים, קופות החולים הולכות ומתרחבות ומנסות להציע את כל שירותי הרפואה ללקוחותיהן. בשנים האחרונות קופות החולים מציעות למבוטחים שלהן גם סבסוד והנחות על ניתוחים פלסטיים ואסתטיקה רפואית. בכתבה הבאה נציג לכם מידע שאספנו מהרשת ובו נפרט מה כל קופת חולים מציעה, אילו הנחות אפשר לקבל ומי בדיוק זכאי להן.

לפני שנתחיל בפירוט נציין רק שהמידע שמוצג כאן נאסף ע"י האינטרנט ולכן יכולים להיות שינויים במחירים ובהנחות. לכן אנו ממליצים לכם בסופו של דבר להתקשר אל קופת החולים שלכם ולברר את הזכאות שלכם להנחה על ניתוח פלסטי כזה או אחר.

ניתוחים פלסטיים קופת חולים כללית

קופת חולים כללית מציעה את כל שירותי הרפואה האסתטית וניתוחים פלסטיים שונים באמצעות רשת המרפאות "כלילת אסתטיקה". השירותים כוללים כירורגיה פלסטית כגון: ניתוח אף, ניתוח הגדלת חזה, הקטנת חזה או הרמת חזה, מתיחת פנים, ניתוחי עפעפיים, שאיבת שומן וכד' ומציעה הנחות מאוד משמעותיות לחברי הביטחים של הקופה.

לפי מה שמצאנו ברשת, כל לקוחות כללית זכאים להנחה של עד 20 אחוז, לקוחות כללית מושלם לעומת זאת זכאים להנחות וסבסוד של עד 30 אחוז ואילו לקוחות כללית פלטיניום יכולים לקבל הנחה של עד כ-70 אחוזים!

כדאי לציין גם שישנם מקרים בהם ניתן לקבל החזר מלא ניתוח פלסטי בחינם על חשבון קופת החולים וזה במקרה בו ישנה בעיה רפואית הדורשת ניתוח פלסטי. במקרים כאלו ישנם ועדות שבוחנות את המקרים ומחליטות האם לאשר או לא את השתתפות הקופה בניתוח.

למידע נוסף על ניתוחים פלסטיים בכללית: לחצו כאן.

ניתוחים פלסטיים קופת חולים מכבי

גם קופת חולים מכבי אינה יושבת בצד ומציעה אף היא מספר גדול של הנחות והשתתפות בעלות של ניתוחים פלסטיים שונים המבוצעים בבית חולים הפרטי "אסותא". באתר של מכבי מצאנו טבלה ובה רשימה מפורטת של הניתוחים המבוצעים כולל המחירים וההנחות שחברי מכבי מקבלים למשל, ניתוח עפעפיים, ניתוח אף, מתיחת פנים, מתיחת צוואר, ניתוח הגדלת שדיים או הרמת חזה, שאיבת שומן ועוד. ההנחות מוצעות לחברי ביטוח "מגן זהב" בלבד.

למידע נוסף על ניתוחים פלסטיים במכבי: לחצו כאן

ניתוחים פלסטיים בקופת חולים מאוחדת

קופת חולים מאוחדת מציעה אף היא לחברי הביטוח "מאוחדת שיא" הנחות ומחירים מיוחדים על ניתוחים פלסטיים שונים ועובדת בשיתוף פעולה עם מרפאות שונות כגון מכון אסתיטל, בי"ח רמב"ם בחיפה, רשת המכונים פרופורציה, ועוד.

למידע נוסף על ניתוחים פלסטיים במאוחדת: לחצו כאן

ניתוחים פלסטיים בקופת חולים לאומית

לא מצאנו ברשת מידע על השתתפות קופת חולים לאומית בניתוחים פלסטיים או ברפואה אסתטית. אך אם אתם נמנים על לקוחות לאומית ובמיוחד אם אתם בעלי ביטוח "לאומית זהב", כדאי לכם לברר ולהתקשר האם ישנם הנחות או השתתפות הקופה בניתוחים פלסטיים.

למידע נוסף על ביטוח לאומית זהב לחצו כאן.

מאמרים קשורים:
קורס הכנה ללידה דרך קופות חולים
טיפולי שיניים דרך קופות החולים
טיפול פסיכולוגי דרך קופת חולים

תקליטן מומלץ

מחפשים רשימה של תקליטנים מומלצים ומובילים? בכתבה הבאה נציג לכם את הדרך הטובה ביותר להכיר את התקליטנים הטובים ומובילים ביותר בשוק.

תקליטן לחתונה הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל הערב הגדול והמורכב הזה שנקרא טקס החתונה. תקליטן טוב יכול להפוך חתונה אומללה למוצלחת ואילו תקליטן רע יכול להרוס אפילו את החתונה המוקפדת ביותר.

מי נחשב לתקליטן טוב?

תקליטן טוב זהו אחד שיודע לקרוא את הקהל כמו שצריך. אחד שמרגיש את האווירה של החתונה וזורם איתה באופן דינמי לפי הקצב שהקהל והרוקדים זורמים איתו. תקליטן טוב יודע להעניק שירות לפני האירוע, במהלכו וגם בסופו. אחד שמקשיב לזוג ולבקשותיו (מוזרים ככל שיהיו) בסבלנות ובאורך רוח. והכי חשוב, תקליטן טוב הוא תקליטן עם נסיון רב באירועים מכל הסוגים שכבר התמודד עם לא מעט סוגי קהלים, אולמות וחתונות.

איך אפשר למצוא תקליטן עם המלצות טובות?

למזלנו, היום בעידן האינטרנט והמידע העצום העובר ברשת, ניתן לקבל המון מידע בצורה קלה ופשוטה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא תקליטן מומלץ וטוב:

הטיפ הראשון הוא בסיסי ואין תחליף לו והוא המלצות ממשפחה או חברים. זהו המקום ממנו הכל צריך להתחיל. בקשו מחברים המלצות על תקליטן שהיה בחתונה שלהם ושאלו אותם כיצד היה השירות שלו לפני האירוע בבחירת השירים וכיצד הוא התנהל מולם במהלך האירוע. שאלו אותם אילו פידבקים הם קיבלו מהמוזמנים לאחר החתונה וכו'.

תקליטנים - המלצות

אך כפי שציינו, גם האינטרנט הוא מקום מצוין לקבל ולשמוע המלצות על תקליטנים. הנה כמה דרכים לעשות זאת:

שלב מס' 1 - אחד האתרים באינטרנט המובילים בשוק החתונות הוא אתר "מתחתנים" אם תחפשו באתר מתחתנים בקטיגוריית מוזיקה, תוכלו למצוא רשימה ענקית של תקליטנים בכל הסוגים ובכל האיזורים בארץ. שימו לב שליד כל תקליטן ישנו מקום לחוות דעת. מכיוון שאתר מתחתנים פופולרי מאוד, אפשר למצוא אצל רוב התקליטנים המופעים שם חוות דעת שהתפרסמו ע"י גולשים אמיתיים ומציינים שם את הביקורות הטובות והרעות שהיו להם מהחתונה שלהם.

עם קצת זמן סבלנות, תוכלו כבר לקבל רושם ראשוני על תקליטן מומלץ בשבילכם ולעשות את הסלקציה הראשונה שלכם. לכן, חפשו קודם כל תקליטן לפי האיזור שלכם ולאלר מכן בצעו סלקציה בעזרת ההמלצות והביקורות של הגולשים כדי להוציא רק את התקלינטים המומלצים ביותר.

שלב מס' 2 - לאחר שאספתם לכם רשימה של כמה תקליטנים מומלצים, לכו לאתר תפוז בו מתנהל אחד מהפורומים הפעילים ביותר בעולם המתחתנים - פורום חתונות. ראשית בצעו חיפוש בפורום בצירוף שם התקליטן שאותו אתם מעוניינים לקחת ובדקו איזה תגובות הוא קיבל בפורום.

אם לא מצאתם פתחו שרשור חדש ושאלו מישהו בפורום אם הוא מכיר/שמע על התקליטן שבחרתם ומה הם חושבים עליו. מכיוון שהפורום פעיל מאוד ומכיל משתתפים מכל הארץ, ברוב המקרים תקבלו תשובה די מהירה עם פרטים נוספים. אם אף אחד לא שמע עליו בפורום הזה (או בפורומים נוספים) כנראה שהתקליטן שבחרתם אינו כזה מפורסם (שזה כבר אומר משהו) ויש להמשיך ולבדוק במקביל תקליטנים נוספים.

שלב מס' 3 - לאחר שהגעתם לתקליטן המומלץ שלכם שעבר את כל סוגי הסלקציה שעשיתם, קבעו איתו פגישה ושטחו בפניו את הרצונות שלכם וספרו לו כיצד הייתם רוצים לראות את החתונה שלכם. זיכרו, תקליטן שאין לו סבלנות בשבילכם עוד לפני האירוע, סביר להניח שלא יהיה לו גם במהלכו. לכן, אם יש לכם לבטים, עדיף להתחרט עכשיו מאשר לסבול במהלך האירוע.

בכל אופן שיהיה במזל טוב.

מאמרים קשורים:
רב לחתונה
כמה עולה תקליטן לחתונה?
חתונות בטבע
זר כלה
צלם לחתונות