גמלת סיעוד

מי זכאי לגמלת סיעוד? איך מקבלים זאת? וגם רשימת חברות סיעוד המעניקות שירותי רפואה וסיעוד בכתבה הבאה שלפניכם.

מי זכאי לקבל גמלת סיעוד?

חוק הסיעוד קובע כי כל גבר המגיע לגיל 65 וכל אשה המגיעה לגיל 60 זכאים לגמלת סיעוד מהביטוח הלאומי זאת במידה והצליחו להוכיח כי הם עומדים בקריטריונים של הביטוח הלאומי וזקוקים לסיוע היות והם אינם יכולים או מתקשים לנהל את חייהם בצורה תקינה וזקוקים לסיוע.

מהם הקריטריונים לקבלת גמלת סיעוד?

הביטוח הלאומי קבע כמה קריטריונים אשר רק מי שעומד בהם זכאי לקבל גמלת סיעוד. הנה כמה מהקריטריונים:

גיל פרישה - כפי שצויין בראשית הכתבה, גיל הגברים חייב להיות מעל גיל 65 וגיל הנשים 60.

מגורים - רק קשיש אשר גר בבית או בבית אבות אשר לא מוגדר כמוסד סיעודי זכאי לקבל גמלת סיעוד.

כפל קצבאות - אדם אשר מקבל מביטוח לאומי קצבה אחרת כגון: קצבת נכות וכד' לא יוכל לקבל שתי קצבאות במקביל.

הוכחת אי יכולת - על המקבל גמלת סיעוד להוכיח לביטוח לאומי כי מצבו הרפואי אינו מאפשר לו להסתדר לבד ויש צורך בעזרה סיעודית חיצונית. זאת ייקבע על ידי בדיקה מטעם הביטוח הלאומי אשר נקראת מבחן תלות DMA.

תקרת הכנסות - הביטוח הלאומי קבע רף מסויים של הכנסות (הכולל גם את הכנסות בן הזוג במידה ויש) ורק אם הקשיש אינו עבר את התקרה יוכל לקבל גמלת סיעוד מלאה. במידה והקשיש עבר את התקרה, יקבל גמלת סיעוד מופחתת של 50 %.

כמה מקבלים בגמלת סיעוד?


הביטוח הלאומי קבע גם הנחיות ברורות לסכום גמלת סיעוד והוא מתחלק לשלושה סוגים שונים אשר מותאמים לפי נזקקות הקשיש:

רמת סיעוד דרגה א' - 9.75 שעות בשבוע: גמלת סיעוד המינימלית ביותר שהקשיש מקבל וזאת במידה והקשיש זקוק לטיפול רק בחלק משעות היום.

רמת סיעוד דרגה ב' - 16 שעות בשבוע: גמלת סיעוד זו ניתנת לקשיש שצריך עזרה חיצונית ברוב שעות היום.

רמת סיעוד דרגה ג' - 18 שעות בשבוע: גמלת סיעוד ניתנת לקשיש אשר תלוי לחלוטין בעזרה של גורם חיצוני בכל שעות היממה.

במידה ומקבלים את גמלת הסיעוד בכסף (יוסבר בפיסקה הבאה) הסכום יחולק לפי רמת הנזקקות והוא נע בין 1400 ש"ח בחודש ל-2500 ש"ח בחודש הסכומים המדייקים נמצאים באתר הביטוח הלאומי).

איך מקבלים גמלת סיעוד?

בעיקרון הכסף לגמלת סיעוד מועבר ישירות לחברות הסיעוד אשר נבחרו ע"י המטופל אך לאחרונה החל המוסד לביטוח לאומי לערוך ניסוי ולהעניק את גמלת הסיעוד במזומן במקרים בהם הקשיש מטופל ע"י מטפל בבית באופן עצמאי. באתר הביטוח הלאומי מוצגת רשימת הערים בהם נערך הניסוי הנ"ל. כמו כן, מומלץ לבדוק את כל הנושאים בצורה רשמית באתר הרשמי של המוסד לביטוח הלאומי.

רשימת חברות סיעוד

הנה רשימה של כמה חברות סיעוד גדולות אשר מציעות שירותי סיעוד על כל סוגיו:

מטב - ארגון סיעוד ותיק ולו כ-40 סניפים המעניקים שירותי סיעוד המוענקים בין השאר גם לזכאים לגמלת סיעוד.

מנטל - חברה לשירותי סיעוד אשר מתמחים בהשמת מטפלים זרים לאלו הזכאים לגמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי.

ORS - חברת סיעוד גדולה המציעה שירותי סיעוד ורפואה לכל סוגי הנזקקים ע"י ביטוח לאומי וביניהם גם זכאים לגמלת סיעוד.

ציוד משרדי זול

מתכננים לפתוח משרד חדש או לשפץ משרד קיים? הנה כמה טיפים למצוא ציוד משרדי זול. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

קניית ציוד משרדי היא עסק די יקר וכאשר מתכננים לפתוח משרד כדאי מאוד לקחת את הציוד המשרדי כחלק אינטגרלי התכנון התקציב שלכם. היום קיימים חנויות שמוכרות את כל הציוד המשרדי מא' עד ת' במקום אחד וכך חוסכות לכם לטייל בין חנויות קטנות המתמחות בתחומים ספיצפיים יותר.

מה נכלל בציוד משרדי?

אפשר לחלק ציוד משרדי לשלושה סוגים:
  • ריהוט משרדי - שולחן מנהלים, כסאות, מדפים, ארונות, ברים וכד'.
  • ציוד טכנולוגי - מחשבים, פקס, מכונת צילום, סורק, טלפונים וכו'.
  • ציוד משרדי קטן ואביזרים נלווים - מכשירי כתיבה, קלסרים, יומנים וכו'.
איפה אפשר למצוא ציוד משרדי זול?

מכיוון שציוד משרדי יש המון פריטים החולשים על המון תחומים השוואה בין חנויות לציוד משרדי היא בגדר משימה בלתי אפשרית ולכן חיפשנו באתרים מקצועיים ובפורומים שונים ברשת כדי לנסות ולמצוא תשובה כללית שתעזור לכם למצוא ציוד משרדי זול.

ובכן לפי רבים, ישנה מחשבה כי ברשתות הגדולות כדוגמת אופיס דיפו ואפילו אייס קנה ובנה, הום סנטר וגם איקאה תוכלו למצוא ציוד משרדי זול יותר משאר השוק אך לא מצאנו מקור מספיק מוסמך שמאושש את העובדות. היתרון המשמעותי שקיים ברשתות אלו הם המבחר הגדול שהן מציעות.

טיפ נוסף ומומלץ ביותר הוא להשתמש באתרי השוואת מחירים כמו זאפ או Kama. באתר זאפ למשל מציעים כמעט כל פריט ששייך לציוד המשרדי ועל כל פריט תוכלו לעשות השוואה בין חנויות רבות. החסרון - מדובר ברוב המקרים בחנויות באינטרנט ולא תוכלו להרגיש את המוצר ביידים שלכם. אך עדיין מומלץ להשתמש באתרים הנ"ל אפילו כדי לקבל אינדיקציה על מחירים כדי שתדעו לזהות ציוד משרדי זול כשתיתקלו בו.

חנויות ציוד משרדי קטנות שונות נוהגות לקיים בתקופות מסויימות מבצעים שונים וכדאי גם לקנות מקומון של העיר שלכם ולחפש בו פרסומים כאלו.

ניתוח עפעפיים קופות חולים

לאחר שכתבנו כאן מאמר מעמיק המסביר בצורה רצינית על ניתוח עפעפיים על סוגיו השונים, רצינו להוסיף טיפ קטן שיכול אולי לעזור לחלק מכם/ן.

ניתוח עפעפיים דרך קופת חולים

מסתבר שקופות החולים מציעות לבעלי ביטוחים משלימים סבסוד והנחות על ניתוח עפעפיים. הנה קצת מידע מכמה כתבות שמצאנו ברשת על ההנחות והסבסוד שמציעות קופות החולים (הערה: מכיוון שתחום זה הוא דינמי ומשתנה בתדירות גבוהה וגם מכיוון שחלק מן המקורות שמצאנו יחסית ישנים, ייתכנו שינויים בהנחה או במחיר):

ניתוח עפעפיים קופת חולים כללית

קופת חולים מציעה הנחה בניתוחי עפעפיים לשני סוגי המבוטחים שלה: כללית מושלם וכללית פלטיניום כאשר לקוחות פלטיניום יכולים לבצע ניתוח עפעפיים בסביבות ה-7000 ש"ח ואילו לקוחות מושלם יכולים לקבל אף הנחה נמוכה יותר.

ניתוח עפעפיים קופת חולים מאוחדת

גם לקוחות מאוחדת מושלם יכולים להינות מהנחה משמעותית על ניתוח עפעפיים ולשלם באיזור ה- 7000 ש"ח על ניתוח כזה.

ניתוח עפעפיים קופת חולים מכבי

רק מבוטחי מגן זהב של מכבי יכולים לקבל הנחה על ניתוחי עפעפיים כאשדר ניתן לשלם בסביבות 8000 ש"ח על הניתוח.

ניתוח עפעפיים קופת חולים לאומית

לפי המקורות שמצאנו ברשת, אין הנחה או סבסוד למבוטחי לאומית על ניתוח עפעפיים.

הערה חשובה: ברוב קופות החולים ישנם קריטריונים מסויימים לקבלת זכאות להנחה ויש לברר מול קופת החולים שלכם האם אתם עומדים בהם.

ניתוח עפעפיים - איפה כדאי?

למי כדאי לעבור ניתוח עפעפיים? מהם הסוגים השונים? כמה עולה ניתוח כזה ואיפה כדאי לעבור ניתוח עפעפיים במאמר הבא.

ניתוח עפעפיים היא מונח די כללי כאשר בפרקטיקה, יכול להיות שאתם מעוניינים דווקא בהרמת גבות או מתיחת עפעפיים. ניתוחי עפעפיים הם אחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בישראל.

שיטות וסוגים של ניתוח עפעפיים

ניתוח עפעפיים נחלק לשני סוגים:
  • ניתוח הרמת עפעפיים עליונים
  • ניתוח הרמת עפעפיים תחתונים
בשני הסוגים הניתוח נועד לתקן את המראה האסתטי של העיניים והעפעפיים כאשר בגלל גיל (או סיבה תורשתית) נראות נפולות מדי ומקנות מראה עייף או זקן לפנים.

ניתוח עפעפיים עליונים

ניתוח עפעפיים עליונים נחשב לפשוט מבין השניים כאשר המנתח מבצע חתך קטן ומוציא רקמות עור ושומן במידה הרצויה כדי לעצב מחדש את מראה הגבות והעפעפיים. ניתוח זה בדרך כלל קצר ונמשך כשלושת רבעי שעה ובנוסף, כמעט ולא נשארת צלקת לאחר הניתוח.

ניתוח עפעפיים תחתונים

ניתוח זה לעומת זאת מורכב יותר ונמשך זמן רב יותר (קצת פחות משעתיים). בניתוח עפעפיים תחתונים קיימות שתי שיטות מקובלות - השיטה האחת (מכונת גם השיטה הישנה) היא בעזרת חתך קטן מתחת לריס, הוצאת השומן ותפירת החתך לאחר מכן, והשיטה החדשה לניתוח עפעפיים תחתונים ובה מבוצע מעין חתך פנימי ובעזרת טיפול לייזר, מסירים את השומן הלא רצוי כאשר אין צורך בתפרים לאחר מכן.

ניתוח משולב

במקרים מסויימים מתבצע ניתוח עפעפפים משולב אשר כולל גם ניתוח הרמת גבות וגם ניתוח עפעפיים עליונים כאשר היתרון הגדול בו הוא אי הצורך בתפירת החתך וכתוצאה מכך כמעט ואין צלקת לאחר הניתוח.

ניתוח עפעפיים - מחיר

מחיר ממוצע בשוק לניתוח עפעפיים עומד על כ-10,000 ש"ח כאשר המחיר יכול להשתנות בהתאם לסוג הניתוח או מספר העפעפיים (למשל, יש הבדל במחיר אם מדובר רק בניתוח שני עפעפיים תחתונים או בשני עפעפיים תחתונים ושני עליונים).

כפי שציינו בראשית המאמר, קיימים היום המון מבצעים שונים על ניתוחי עפעפיים ולכן כדאי לברר היטב בין כל המרפאות השונות כדי למצוא את המחיר הזול ביותר. (הנה למשל פרסום באינטרנט על ניתוח עפעפיים ב-6000 ש"ח בלבד).

איפה כדאי לעבור ניתוח עפעפיים?

בישראל קיימים כיום מכוני אסתטיקה ומנתחים פרטיים רבים המציעים ניתוחי עפעפיים. התחרות ביניהם היא גדולה מאוד ולכן רבים מהם מציעים הנחות או מבצעים ניתוח עפעפיים. הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לעשות כדי לבחור מנתח לעפעפיים הוא לפנות רק למנתח פרטי שקיבלתם עליו המלצות ולוודא שהמנתח בעל נסיון וותק בתחום. כמו כן, כדאי מאוד גם לקבל יחס טוב וסבלני מצד המנתח ולא אחד שרוצה לקחת את הכסף ולהמשיך הלאה.

הנה רשימה של כמה מנתחים ומכוני אסתטיקה המתמחים בניתוחי עפעפיים שכדאי ומומלץ לברר ולבדוק עליהם:
  • ד"ר זיילר - מומחה לכירורגיה פלסטית אשר מתמחה בין היתר בכל סוגי ניתוחי העפעפיים.
  • ד"ר מאיר כהן - מנתח פלסטי ותיק ומוכר בתחום הניתוחים הפלסטיים. המרפאה ממוקמת ברחוב ז'בוטינסקי רמת גן.
  • ד"ר אייל גור - מנתח פרטי לכירוגיה אסתטית אשר מוכר מאוד בישראל ובעולם בתחום המיקרו כירורגיה.
  • ד"ר רון עזריה
  • רשת פרפורציה - הרשת הגדולה לטיפולים וניתוחים אסתטיים מציע אף היא ניתוחי עפעפיים וגבות.
  • ד"ר מרקוס הראל
  • ד"ר רוני מוסקונה - אחד המנתחים המובילים בישראל בתחום הניתוחים הפלסטיים המציע את כל הסוגים של ניתוח עפעפיים.
  • ד"ר יגאל ליבוביץ' - מומחה ברפואת עיניים ובניתוחי עפעפיים.
  • ד"ר בנימין שלו
  • ד"ר יורם וולף - מומחה לניתוחים קוסמטיים אשר כוללים גם ניתוחי עפעפיים. לוולף שתי מרפאות בתל אביב ובאילת.
  • ד"ר דוד לשם
  • ד"ר אלכס לבנברג - דוקטור לכירורגיה פלסטית למעלה מ-15 שנה המציע את כל סוגי הניתוחים המבוקשים.
  • ד"ר יפתח יסעור - מומחה כירוגי לניתוחי עין ועפעפיים אשר מתמחה בכל השיטות והניתוחים הנחוצים כגון תיקון צניחת עפעפיים, מתחית עפעפיים, ניתוח עפעפיים ללא צלקת ועוד.

דירה להשקעה בברלין

לאחר הכתבה שפרסמנו על השקעות נדל"ן בחו"ל רצינו להתעמק יותר ולהציג לכם קצת מידע על דירות להשקעה בברלין. כל הפרטים בכתבה הבאה.

כפי שכבר הסברנו בכתבה הקודמת, השקעות נדל"ן בחו"ל הופכים להיות יעד אטרקטיבי למשקיעים רבים שמחפשים תשואות גבוהות יותר ממה שניתן למצוא בארץ. אחד מהיעדים הפופולריים במיוחד בתקופה האחרונה היא ברלין. הנה קצת פרטים שכדאי לדעת על נדל"ן בברלין.

איפה בברלין?

ברוב המקרים, הדירות שמוצעות להשקעה ממוקמות במרכז ברלין בשכונות כמו "פרידיכסהיין", "קרוצברג", "פרנצלאואר ברג", "מיטה" ועוד...רובם ממוקמות ליד נהר השפרה.

מחירים

הדירות להשקעה בברלין מוצעות במחירים מאוד זולים וניתן לקנות דירה או נכס החל מ-250,000 ש"ח.

מה כדאי לדעת לפני שקונים דירה בברלין?

חשוב מאוד לברר היטב לפני שרוכשים דירה להשקעה בברלין. לצורך כך מצאנו מדריך וידאו מצוין באתר נענע 10 שייתן לכן כמה טיפים והמלצות לפני הקנייה וילמד אתכם מה חשוב לבדוק ועל מה לשים דגש. לקישור לוידאו לחצו כאן.

איך קונים דירה להשקעה בברלין?

הנה כמה חברות השקעות נדל"ן שמציעות נכסים, דירות ומשרדים להשקעה בברלין כאשר חלקם מציעים דירות במחירים של החל מ-250,000 ש"ח:
  • ויוה ברלין
  • סוויט הום
  • Inspiration group

כמה עולה עורך דין לגירושין?

מעבר לחוויה הלא נעימה בלהתגרש, ישנה גם את העלות הגבוהה מאוד בתיק גירושין. אז כמה עולה עורך דין לגירושין בכתבה הבאה.

שכר טרחה של עורך דין לגירושין הוא בין הגבוהים ביותר מבין שאר התחומים וכאשר עשרות אלפי אנשים מתגרשים מדי שנה בישראל. אפשר להבין ששוק זה מגלגל מליוני שקלים בשנה.

בכתבה הבאה ננסה לתת לכם קצת אינדיקציה על הליך הגירושין מצד העו"ד המתמחה וננסה להציג מעין מחירון מוצע של עלות עורכי דין לגירושין.

מהו שכר הטירחה של עורך דין גירושין?

למעט מקרים שבהן בני הזוג סוגרים את העניינים ביניהם בצורה ידידותית וטובה, הליך הגירושים יהיה קל וגם זול אך במקרים רבים הליך הגירושין הוא ארוך ומורכב ויכול להימשך זמן רב בהתאם להסכמת הזוג.

ניתן לומר בממוצע כי שכר טרחה של עורך דין לגירושין עומד על בין 10,000 ל- 25,000 ש"ח כאשר בד"כ המחיר כולל שתי ישיבות בבית משפט בלבד. על כל פגישה נוספת, גובה העורך דין בד"כ כ-500 דולר נוספים לכל פגישה.

חשוב לדעת שהמחיר עבור גירושין אינו מסתכם רק בעורך דין אלא יש לקחת בחשבון אגרות לבתי המשפט (כ-400 ש"ח על כל בקשה לבית דין רבני ואגרה לבית דין למשפחה - כ-700 ש"ח).

איך אפשר להוזיל את עלות שכר הטרחה של העורך דין?

ישנם כמה דרכים בהן תוכלו להשתמש בעורך דין גירושין בזול. אחד הדרכים הנפוצות היא להשתמש בעו"ד משותף לשני בני הזוג וכך לחסוך עד כמחצית התשלום שכר הטרחה. לא תמיד הדבר מתאפשר וזאת מפני שמקרים רבים הסכסוך בין בני הזוג הוא כל כך עמוק עד שאפילו בבחירת עורך דין לתיק גירושין הם לא מצליחים להגיע להסכמה.

דרך נוספת היא לנסות ולסיים את הסיפור בעזרת עו"ד מגשר או מגשר פרטי שעלותו היא זולה בהרבה מטיפול עו"ד בבתי משפט ובתיק מזונות.

המלצות לעורך דין לגירושין

ישנם כמה כללים חשובים שכדאי לברר ולבדוק היטב לפני שסוגרים עם עורך דין לגירושין:
  • התמחות - ודאו כי עורך הדין שאתם מעוניינים בו אכן מתמחה בגירושין. לשכת עורכי הדין אינה מגבילה את עורכי הדין לעסוק בתחום התמחות שונה משלהם וכדי למנוע מצב בו עורך דין לנפגעי תאונות דרכים יטפל בתיק הגירושין שלכם, חשוב לברר זאת.
  • נסיון - לאחר שוידאתם כי עורך הדין שבחרתם מתמחה בגירושין, בידקו מהו הנסיון שלו בתחום זה. כמה שנים הוא עוסק בגירושין וכמה הוא באמת מבין בזה. נסו לקבל המלצות מחברים או מכרים שכבר התגרשו ויכולים לתת לכם המלצה על עורך דין טוב שסיים את התיק שלהם במהירות ויעילות.
  • מחיר - כמו כל מוצר או שירות אחר שאתם קונים, אל תתביישו לעשות השוואת מחירים בין עורכי דין שונים. כפי שראיתם בכתבה הנ"ל, שכר טרחת עורך דין הוא גבוה ביותר וכל אחוז שתצליחו לחסוך יכול להיות שווה הרבה מאוד כסף.
מאמרים קשורים:
עורך דין להוצאה לפועל
עורך דין לקניית דירה
חוזים מוכנים

השקעות נדל"ן בחו"ל

מחפשים מידע על השקעות נדל"ן בחו"ל? בכתבה הבאה נביא לכם קצת המלצות על מדינות אטרקטיביות להשקעה וכן חברות אשר מציעות השקעה בנדל"ן בחו"ל. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

מאחר ושוק הנדל"ן בישראל רווי ופחות אטרקטיבי למשקיעים כמו בשנים הקודמות, הרבה מאוד ישראלים בוחרים להשקיע את כספם בחוץ לארץ במדינות שונות אשר מציעות תשואה גבוהה במיוחד שקשה מאוד להשיג בישראל. כמעט כל אייל הון מחזיק בקרקעות, בנייני מגורים או בנייני משרדים בחו"ל ובשנים האחרונות הפכו גם המשקיעים הקטנים ליזמי נדל"ן בעיקר בעקבות חוסר האטרקטיביות בנדל"ן בישראל ומפני עלייתן של חברות נדל"ן שמציעות לכל אחד שמחזיק סכום כסף של כ-30,000 דולר ומעלה להשקיע בדירה או קרקע בחו"ל.

בכתבה הבאה ננסה לתת לכם כמה טיפים והמלצות על מדינות בחו"ל שכדאי להשקיע בהן וגם כמה המלצות שכדאי לדעת אם אתם בוחרים בחברה שמציעה לכם השקעת נדל"ן בחו"ל.

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן בחו"ל?

נסקור תחילה את המדינות העיקריות שבהן נוטים המשקיעים להשקיע בנדל"ן בחו"ל. ובכן, אם בשנים הקודמות המדינות העיקריות שהיוו מוקד ליזמי נדל"ן היו מדינות מזרח אירופה כמו בולגריה, רומניה או הונגריה, בתקופה האחרונה, גם מדינות מערב אירופה כמו לונדון באנגליה או ברלין בגרמניה נכנסו לתמונה ומושכות משקיעים רבים. יש לציין כי גם היום יזמים רבים ממשיכים להשקיע במדינות מזרח אירופה אך לא באותו היקף כמו בעבר.

מוקד נוסף להשקעות נדל"ן בחו"ל שהחל לצמוח בשנתיים האחרונות הוא נדל"ן בארה"ב. לאחר משבר הסאב פריים הגדול שעבר על המדינה, מחירי הנדל"ן באיזורים מסויימים צנחו והפכו ליעדי השקעה אטרקטיביים במיוחד לאלו שמאמינים שהמחירים יחזרו לשווי הריאלי שלהם ולגרוף את הקופה לאחר מכן.

יעד נוסףשיכול לעניין את מי שמעוניין להשקיע כסף קטן (עד כ-50,000-60,000 דולר) הם קרקעות למכירה באיים אקזוטיים בדרום אמריקה במחירים נמוכים ביותר ואפשר להשיג עליהן תשואה מצויינת.

מהי התשואה בהשקעות נדל"ן בחו"ל?

כמובן שאי אפשר להציג תשואה אחת לכל ההשקעות השונות. אך כדאי לוודא שהתשואה על השקעה כזאת תהיה לפחות 10%. אחרת ניתן למצוא תשואות נמוכות יותר בישראל וחבל על כל הפרוצדורות ועל הסיכונים המיותרים שנוטלים בהשקעה של נדל"ן בחו"ל.

איך קונים דירה להשקעה בחו"ל?

זוהי אחת מהשאלות החשובות ביותר שרוצים לקנות דירה להשקעה בחו"ל. לכל מדינה יש חוקים ובירוקרטיה משלה ואפילו לכל עיר יש מגבלות או קריטריונים נוספים לכן אם אתם מחליטים לרכוש דירה להשקעה בחו"ל לבדכם, מצפה לכם עבודה מפרכת של בירורים וטלפונים עם כל הגורמים הקשורים לדירה כדי להשיג את האישורים הנלווים.

כדי לנסות ולהקל על המשקיעים הקטנים קיימים חברות רבות בישראל שמציעות לכם קניית דירה או קרקע להשקעה בחו"ל על כפית של כסף כאשר החברה מציעה לכם דירה מוכנה (ולעיתים אפילו מושכרת) עם כל האישורים הנדרשים וכל הפרטים שמעבר. בד"כ תקח החברה עמלה מסויימת ולעיתים העמלה תהיה למעשה גלומה בתוך מחיר הדירה או הקרקע.

מה חשוב לברר לפני שמשקיעים בנדל"ן בחו"ל?

יש כל כך הרבה נושאים שחובה לבדוק אותם ולוודא לפני שמשקיעים בנדל"ן בחו"ל וישנם המון סיפורים ומקרים בהן אנשים איבדו את כספם ע"י החלטות שגויות או ע"י נוכלים שהתחזו למקצוענים ופיתו את האנשים להשקיע הון עתק בדירות ריקות או לא ריאליות להשקעה. לכן יש להיזהר מאוד לפני שמשקיעים ולנקוט זהירות רבה וחשדנות לפני כל מהלך. אנו ממליצים לקרוא את מדריך הזה שיתן לכם כמה כלים חשובים כדי לדעת כיצד לנקוט זהירות ומה חשוב לברר לפני שקונים נדל"ן בחו"ל.

חברות להשקעות נדל"ן בחו"ל

בישראל, קיימות חברות רבות שמציעות בניינים קרקעות ודירות להשקעה כמעט בכל מקום בעולם. הנה רשימה של כמה מהן:
  • פאונדרס - חברת השקעות נדל"ן פרטית המציעה קרקעות ובנייני מגורים להשקעה באיזורים רבים. למשל בלאס וגאס (ארה"ב), אלברטה (קנדה) וויטנאם, או מונטנגרו. באתר החברה מציעים רווחים ותשואות גבוהות במיוחד על ההשקעה.
  • BDP - חברה גדולה להשקעות נדל"ן בחו"ל שמציעה נכסים וקרקעות רבות באיזורים שונים בעולם. בין היתר, נכסים באיים הקארביים, הונדורס, נדל"ן מניב בקנדה, קוסטה ריקה ועוד.
  • ויוה ברלין - חברת נדל"ן שמציעה נכסים ודירות במרכז ברלין החל מ-350,000 ש"ח.
  • Oraz (אורז) - חברה לנדל"ן מניב בחו"ל שמציעה נכסים מניבים בצפון קליפורניה, ארה"ב במחירים של עד 60,000 דולר. החברה מציעה ייעוץ, ניהול וליווי כולל מציאת שוכרים ואחזקה שוטפת של הנכס.
  • סוויט הום - חברה לתיווך והשבחת נדל"ן בחו"ל אשר מציעה נכסים בברלין, מנהטן, איטליה ועוד.
  • נדל"ן מניב - חברה המתמחה בהשקעות נדל"ן בארה"ב. בין היתר מציעה החברה נכסים בלאס וגאס, מיאמי וניו יורק.
  • אינספריישן - חברה להשקעות בנדל"ן חו"ל המתמחה בדירות להשקעה בברלין. החברה נותנת ניהול וליווי של הנכס ומציעה דירות בברלין במחירים של 250,000 עד 350,000 ש"ח.
מאמרים קשורים:
איפה כדאי לקנות דירה להשקעה?
איך כדאי להשקיע בנדל"ן?
דירות מכונס נכסים

דייהטסו טריוס

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו על דגמי הרכב דייהטסו, הפעם נציג לכם סקירה מקיפה על המיני ג'יפ דייהטסו טריוס. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

אחד מהדגמים היותר מגניבים של חברת דייהטסט הוא הדגם טריוס שהוא מעין מיני ג'יפ עם ביצועי שטח מצד אחד וקומפקטי ונוח מצד שני. בכתבה הבאה נציג לכם ביקורות והמלצות מאתרי רכב מקצויים ברחבי הרשת שיעזרו לכם אם אתם מלבטים בקניית דייהטסו טריוס.

דייהטסו טריוס - סקירה כללית

הדגם הראשון של טריוס יוצר לראשונה בשנת 1997 וקיבל עיצוב חדש לגמרי בשנת 2006 כאשר בעיקר מידותיו הוקטנו והותאמו יותר לתנאי כביש. טריוס מגיע עם מנוע בנזין ועם תיבת הילוכים אוטמטית כאשר מחיר הרכב עומד על כ-140,000 ש"ח. טריוס מורכב מחמש דלתות ונפח המנוע שלו הוא 1495 סמ"ק. הדגם העיקרי המתחרה של טריוס אשר ממוקם באותה משבצת הוא סוזוקי ג'מיני.

טריוס - ביקורות, תגובות והמלצות

כדי למצוא את התגובות וההמלצות הכי אובייקטיביות ומקצועיות על דייהטסו טריוס, חיפשנו בשבילכם באתרי הרכב המקצועיים ביותר בישראל כמו אתר אוטו, ICar, 4*4, מוטוקאר ומדור הרכב של וואלה ועשינו מיקס של כל הביקורות. להלן התוצאות:

יתרונות

היתרון המשמעותי ביותר של הטריוס שהוצג בכל האתרים הוא המחיר הזול ביחס לשאר המיני ג'יפים שבאותה קטיגוריה (כמו סוזוקי ג'מיני ועוד). יתרונות והמלצות נוספות שמצאנו הם מרחב פנים מצוין, יכולת שטח טובה יחסית לגודלו הקטן, נסיעה קלה ונוחה, עיצוב יפה ואחיזה טובה.

חסרונות

דייהטסו טריוס הוא לא חיית שטח ולכן הוא לא ייגמע שטחים קשים כמו שהג'יפים הגדולים יצליחו בקלות. בנוסף, מהיותו מיני ג'יפ, הטריוס מוגבל יחסית לכמות האנשים ברכב וארבעה מבוגרים שייכנסו יחדיו לג'יפ לא ירגישו הכי מרווחים בפנים. כמו כן, טריוס גם לא מתאים כל כך לנסיעות כביש ארוכות. באתר וואלה ציינו גם כחסרון בטריוס מנוע חלש ורועש.

המלצה על דייהטסו טריוס

לסיכום, בכל האתרים שבדקנו, טריוס מקבל ביקורות מצויינות וכל אנשי המקצוע שלקחו אותו למבחן, פשוט נהנו מהרכב ושיבחו אותו בעיקר מהתמורה שהוא מציע מהיותו ג'יפ זול שאינו מתחרה עם התותחים. בקיצור אם אתם מחפשים ג'יפ טוב שישרת אתכם בעיקר בנסיעות עירוניות או בין עירונית קצרות ולצאת מדי פעם לחופשה עם המשפחה בשטח, שווה ומומלץ לו לבדוק קניית דייהטסו טריוס ברצינות.

עוד כתבות בסדרה:
דייהטסו סיריון
דייהטסו yrv