דייהטסו סיריון

האם כדאי לקנות דייהטסו סיריון? מה היתרונות של הסיריון לעומת המתחרות? ועוד כמה מידע והמלצות לגבי הרכב דייהטסו סיריון 2010 בכתבה הבאה.

במסגרת סדרת הכתבות שעוסקות ברכבים ובדגמים שונים, הפעם נסקור את הדגם סיריון של חברת המכוניות דייהטסו. הסיריון הוא רכב קומפקטי ואחד הפייבורטים של החברה היפנית. בשנה האחרונה - 2010, דייהטסו סיריון קבל גרסה חדשה ומתיחת פנים בעיקר בביצועי הרכב אך גם במראה החיצוני.

המלצות על דייהטסו סיריון

אם אתם חושבים על לקנות דייהטסו סיריון, הנה כמה קישורים טובים שכדאי לכם לבקר בהם כדי ללמוד גם על הדגם החדש 2010 שכנראה יושק במהלך השנה הקרובה וגם על דגמים ישנים יותר של הרכב.

באתר "MotoCar" תוכלו לקרוא סקירה מקיפה על הסיריון החדשה שמתחבטת בשאלה האם הגרסה החדשה של דייהטסו סיריון היא רק שדרוג רציני או שמדובר כאן על דור חדש של סיריון וכן נתונים על השינויים שעשתה החברה בדגם זה. גם אתר "אוטו" פרסם כתבה דומה על הסיריון שנדמה כי מתחיל לתפוס תאוצה בשנה האחרונה ויבואני הרכב מנבאים לו הצלחה.

אם אתם רוצים לקנות סיריון חדשה כבר עכשיו ולא מעוניינים לחכות להשקת הדגם החדש כדאי לכם לעיין במבחן הדרכים שנערך באתר "כבישים" על הדגם האחרון של דייהטסו סיריון שנמכר בשוק. בקריאה בכתבה הנ"ל תוכלו למצוא פרטים חשובים על הסיריון כגון: מידות הרכב, ביצועי מנוע, בטיחות, צריכת דלק ומחירים. בנוסף סוקר האתר את הסיריון מול המתחרות שלו יונדאי גטס או סוזוקי איגניס.

מאמרים דומים:
דייהטסו yrv
קאיה ריו

דייהטסו yrv

מבררים בקשר לקניית דייהטסו yrv ? אספנו בשבילכם מבחר כתבות ומידע בקשר לסופר מיני דייהטסו yrv כגון מבחני רכב, סקירות ועוד. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

הכתבה הבאה מאתר Ynet על דייהטסו yrv היא מקום מצוין להתחיל בו את המחקר. בעיון בבדיקה שעשה הכתב, תוכלו להתרשם מביצועי הסופר מיני של דייהטסו. הכתב לא פסח גם על הפרטים הכי קטנים כמו תא הנוסעים, תנוחת הישיבה או המרווח לרגליים אך כמובן כותב גם על ביצועי המנוע והמהירות של ה-YRV.

בנוסף, תוכלו למצוא בכתבה גם את ההשוואה המתבקשת בין ה-דייהטסו yrv לבין ה"יאריס" המתחרה של קורולה.

האתר הבא שנקרא "חוות דעת רכב" הוא עוד מקום מצוין שכדאי לבדוק אם אתם רוצים לקנות רכב. האתר מציע חוות דעת של רכבים עם ציונים לכל פרמטר כגון: מנוע וביצועים, בטיחות, ירידת ערך ועוד. הנה למשל הדף באתר עם חוות דעת על ה-דייהטסו yrv.

לסיום רצינו גם לתת לכם המלצה על השרשור הבא בפורום הרכב Cars Forum. קריאה בשרשור ובשרשורים דומים שנמצאים בתחתית הדף תוכל לתת לכם מספיק אינדקציה האם כדאי או מתאים לכם לקנות דייהטסו YRV.

עוד מאמרים באתר שאולי תמצאו מעניינים:
קאיה ריו
כמה עולה אזעקה לרכב?
קניית אופנוע

איך להכין זר כלה לבד?

ישנן כלות שמעדיפות להכין זר כלה לבד כדי לחוות את חווית ההכנות לחתונה עד הסוף או אפילו כדי לחסות קצת מהעליות העצומות של החתונה. אם אתן רוצות ללמוד כיצד להכין זר כלה לבד, הנה מדריך מצוין שידגים לכם בצורה קלה ופשוטה כיצד לעשות זאת.

במדריך שתוכלו לצפות בו מיד תוכלו ללמוד כיצד להכין זר כלה משושנים אדומות לבד לגמרי. לאחר צפייה במדריך תוכלו לגלות ששזירת זר כלה בראה הרבה יותר מסובך ממה שזה באמת. צפייה מהנה.




בדף הבא תוכלו למצוא עוד המון מדריכים שיעזרו לכם ללמוד על זרים מפרחים אחרים, כיצד להכין את הבסיס של הזר ועוד טיפים המלצות שונות.

זר כלה

איזה זר לכלה כדאי לבחור? מהם הסוגים הכי פופלריים בישראל? איפה כדאי לקנות זר כלה? כמה זה עולה ועוד מידע רב בכתבה הבאה שלפניכם.

קשה מאוד למצוא כיום בישראל חתונה ללא זר כלה מרהיב שילווה את החתן והכלה בצילומים המקדימים של החתונה. שוק הפרחים בישראל הולך וגדל ואיתו גם השוק של זרי כלה. הדבר החשוב ביותר בזר כלה הוא השזירה ועיצוב הזר אז איזה סוגים יש ואיזה זר נחשב למקובל ביותר?

סוגים של זרי כלה

ישנם כל כך הרבה סוגים של פרחים ומכיוון שאחד הדברים החשובים ביותר בזרי כלה הוא השזירה ועיצוב הזר, המגוון העצום של זרים לכלה הוא למעשה אינסופי. אם אתם שואלים מאיזה פרחים מכינים זר כלה? התשובה ברוב המקרים תהיה ורדים ושושנים.

כן, רוב עם ישראל מעדיף את הפרחים הקלאסי ובדרך כלל רוב הזרים לחתונה יכילו בעיקר את הפרחים האלו. בד"כ זרי כלה גם לא יהיו גדולים מדי וברוב המקרים הם גם יעוצבו בצורה עגולה. למרות זאת, תמיד ניתן לראות דוגמאות של עיצובים מיוחדים שיוצאים מהשגרה ומציעים אופי קצת שונה של עיצוב זר.

למשל אפשר למצוא אצל החנויות ומעצבות פרחים זרי כלה מסחלבים, פיטנה ועוד. כדאי גם לדעת שלכל פרח יש זנים שונים בעלי גוון שונה כך למשל אפשר למצוא ורדים בצבעים כמו: ורוד, אדום, לבן, חום ועוד..

הרבה מאוד חנויות מעצבים את זר הכלה על בסיס המכונה פורמה שנותן תמיכה חזקה לזר ועוזר לו לעצב את צורתו. יש המון סוגים של פורמות למשל פורמה מברזל.

זר כלה - מחירים

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה זר כלה? התשובה יכולה לההשתנות במאות אחוזים. ישנן חנויות בהן תוכלו למצוא זר כלה זול במחיר של 70 ש"ח ואילו חנות אחרת תמכור לכם זרי כלה ב-1200 ש"ח. המחיר תלוי בסוג הפרחים, העיצוב וכמובן המותג או החנות שבחרתם לקנות בו את הזר. ניתן לומר שהמחיר המקובל לקניית זר כלה הוא כ-300 ש"ח בממוצע.

איפה קונים זר כלה?

זרים לכלה אפשר למצוא כמעט בכל חנות פרחים החל מרשתת גדולות כמו זר פור יו (Zer4U) וגם בחנויות הקטנות שנמצאות ליד הבית או במרכז העיר. בנוסף ישנן מעצבות (או מעצבים) שמציעות עיצוב שלם לחתונות הכולל מכלול שלם של עיצוב וביניהם גם עיצוב זר כלה.

המלצות לזר כלה

אם אתם קצת אבודים ומחפשים המלצות לעיצוב זר כלה טוב כדאי להשתמש בפורומים השונים באינטרנט. פורום חתונה בתפוז הוא מקום מצוין לשאול את אחת מאלפי חברות הפורום באיזה זר היא השתמשה? כמה הוא עלה ואיפה היא עשתה זאת. לאחר מכן צאו לחנויות עשו סקר שוק רציני ומקיף ותוכלו למצוא את זר הכלה המתאים לכן.

מאמרים מאותו נושא:
איפה אפשר להזמין פרחים בזול?
כמה עולה זר פרחים?

יחסי ציבור באינטרנט

פרסום באינטרנט כיום הוא יעיל מאד, ולכן הרבה משרדי יחסי ציבור נעזרים באינטרנט. קראו כאן על טיפים לשיווק באינטרנט.

אם ברצונכם לפרסם מוצר או שירות דרך משרד יחסי ציבור, כיום משתלם מאד לבצע גם שיווק באינטרנט. אחוזים נכבדים ביותר של אנשים בישראל נחשפים מדי יום לאינטרנט. הגולשים הם ממגוון הגילאים וממגוון השכבות השונות בחברה, לכן פירסום באינטרנט חושף את המוצר שלכם להמון אנשים שיתכן שהפרסום הזה לא יגיע אליהם מכיוונים אחרים של המדיה – עיתונות, טלוויזיה וכדומה.

פרסום באינטרנט יכול לבוא בכמה אפשרויות שונות. קודם כל, כדאי להקים אתר אינטרנט של המוצר או של העסק שלכם. אתר הבית מספק מידע על העסק שהלקוח יכול להיחשף אליו ולשמוע עליכם פרטים. בניגוד לפרסומת אליה הלקוח נחשף פעמים רבות שלא מרצונו, אל האתר שלכם הוא נכנס מרצונו כדי לברר על העסק שלכם. לכן כדאי להשקיע באתר, בייחוד בדף הבית שבדומה לחלון ראווה הוא הדבר הראשון אליו נחשף הלקוח והוא עשוי לקבוע האם הלקוח ימשיך לגלוש באתר או יברח משם.

לאחר שיש לכם אתר, המטרה שלכם היא קידום האתר בגוגל. הפרסום בגוגל כאשר אתם מופיעים בתוצאות הראשונות של החיפוש יגרום ליותר אנשים להיחשף אליכם.

מעבר לאתר הבית של העסק, תפקידו של משרד יחסי ציבור באינטרנט הוא בין היתר לפרסם כתבות שיווק לאתרים שונים. המשרד יכול לדאוג לפירסום כתבות באתרי חדשות גדולים ומוכרים (ynet וכדומה). כמו כן, יש אפשרות לפרסום המוצר המסוים שלכם באתרים העוסקים בתחום המסוים של המוצר הספציפי. כדאי למצוא אתרים מובילים בתחום ולהכניס אליהם כתבות. אופציה נוספת לפרסום באינטרנט היא באמצעות רשתות חברתיות (פייסבוק כדומה). אפשר לעודד צרכנים שהתנסו במוצר לתת פידבק.

אחד היתרונות הגדולים של שיווק באינטרנט הוא שניתן למדוד ממש כמה אנשים נחשפו לכתבות שלכם, וכך אפשר לדעת על הצלחת הפרסום, בניגוד לפרסומת בעיתון או בטלוויזיה למשל שם לא ניתן לדעת כמה אנשים הסתכלו על הפרסומת. תוכלו לעקוב כך אחר עבודתו של משרד יחסי הציבור שלכם.

מאמרים דומים:
משרדי יחסי ציבור
כמה עולה משרד יחסי ציבור?

כמה עולה משרד יחסי ציבור?

אתה מעוניין לפרסם מוצר, אך כמו כן אתה מעוניין במחיר נמוך. מהו באמת מחיר פרסום במשרד יחסי ציבור?

אם אתם מחפשים משרד יחסי ציבור, קשה להגדיר מחיר משרדי יחסי ציבור, כי כמובן שהמחיר של כל משרד הוא שונה ותלוי בהמון גורמים. כמובן שהמטרה של כולנו היא למצוא משרד זול, אך ברוב הגדול של המקרים משרד זול יותר יניב פרסום טוב פחות.

דבר ראשון שצריך לקחת בחשבון כאשר מדברים על עלות פירסום הוא העובדה שמדובר בקשר ארוך טווח עם המשרד, לכן גם אם מדובר בתשלום חודשי קחו בחשבון שתצטרכו לשלם את המחיר הזה במשך 3-6 חודשים, פחות או יותר.

דבר נוסף שכדאי לזכור הוא שלמרות שאתם מחפשים משרד יחסי ציבור זול, מדובר בהשקעה כספית שאם היא תצליח היא אמורה רק לסייע לכם להרוויח יותר ולכסות על ההוצאות וגם להרוויח יותר. לכן צריך לחשוב רחוק כאשר באים לבחון את מחיר הפרסום, ולא להבהל גם אם אתם נתקלים במחיר מעט יקר.

באופן כללי חשוב להבין שהתשלום על משרד יחסי ציבור הוא על המאמץ וההשקעה הנדרשים מהמשרד ולכן המחירים נשמעים לא כל כך זולים. המחיר של משרד יח"צ שהוא אולי המינימאלי הדרוש בכדי שהמשרד יוכל להתקיים הוא כ-1000$ לחודש, אך פעמים רבות מדובר במחירים יותר גבוהים.

יש מוצרים מסוימים שבהם מספיק פרסומת קטנה וקולעת בשביל שהפרסום יהיה מצליח ובמידה ומדובר במצב כזה אצלכם אולי תוכלו לחסוך ככה כסף. אך ברוב המקרים דרושה השקעה ארוכה יותר בכדי לשווק מוצר ואז יהיה לכם כדי לשלם מעט יותר אך גם לקבל יותר.

מאמרים דומים:
משרדי יחסי ציבור

משרדי יחסי ציבור

אם אתם רוצים לפרסם מוצר או עסק וכדומה תוכלו להיעזר במשרד יחסי ציבור. משרדים אלו מסייעים לפירסום ושיווק המוצר. להלן כמה המלצות לפני שתפנו למשרד ליחסי ציבור.

קיים כיום מגוון גדול של משרדים ליחסי ציבור. אדם המעוניין לפרסם עסק, מוצר, שירות וכד' יוכל לפנות לאחד המשרדים בכדי לקבל סיוע לפרסום העסק. כדי לבחור משרד יח"צ כמובן שכדאי לשקול גם כמה עולה משרד יחסי ציבור, ואפילו יותר חשוב – האם המשרד מתאים לכם.

כיצד בוחרים משרד יחסי ציבור?

מתוך המגוון הגדול צריך לבחור משרד יחסי ציבור. לשם כך, קודם כל כדאי שתדעו מה בדיוק אתם רוצים לפרסם. כדי לשווק מוצר באופן הטוב ביותר צריך לדעת בבירור את כל התכונות שלו, מוצרים מתחרים וכד'.

לאחר שבחנתם את המוצר עליכם לבחור במשרד יח"צ. כיון שקיימים המון משרדי יחצ"נות בארץ צריך לבחור את האחד המתאים ביותר לכם, גם מבחינת המוצר אותו אתם רוצים למכור וגם מבחינת המחיר. כדי שתדעו שאתם בוחרים במשרד טוב מומלץ לברר על מוצרים ושירותים אחרים שהמשרד עשה להם פירסום אפילו מלפני כמה שנים.

אפשר גם לבקש המלצות ממכרים וחברים על משרדי יחסי ציבור, אבל זיכרו שיתכן שהמשרד הוא טוב בשיווק מוצרים ושירותים מסוימים ולכן עשה קמפיין פירסום מעולה לחבר שלכם אך לא יהיה מתאים למוצר שלכם. כמו כן, ישנם משרדים שמתמחים בתחומים מסוימים, אז כדאי שתבררו אם יש משרד יחצ"נים שמתאים יותר לצרכים שלכם.

לאחר שבחרתם במשרד יחסי ציבור מסוים, עליכם להכין את כל המידע שיש ברשותכם על המוצר לקראת הפגישה עם המשרד. בפגישה כדאי לבקש לדבר עם לקוחות עבר של המשרד ולראות תיקי פרסום של המוצרים השונים. מומלץ גם לברר אם יש מוצרים דומים למוצר שלכם שעובדים עם המשרד כיון שזה עלול ליצור אינטרסים מנוגדים של המשרד.

אחד הדברים שכדאי לבחון בפגישה הוא גם אם יש חיבור טוב ביניכם לבין הנציג של החברה שאיתו אתם בקשר. כמו הרבה דברים אחרים בחיים, העבודה מתבצעת הרבה יותר טוב כשיש תקשורת טובה.

תבררו עם המשרד כיצד הוא מתכנן את פרסום המוצר, כדאי אפילו לבקש את התכנון בכתב. חשוב לזכור שפירסום הוא לא דבר שמתרחש תוך יום, אלא לוקח זמן ולעיתים גם הרבה מאד זמן, לכן כדאי לוודא שהמשרד מעוניין בקשר ארוך טווח איתכם, לפחות לתקופה שנראית לכם מספיק ארוכה. כיון שהפרסום הוא ממושך כדאי לכם לבקש מהמשרד לא רק את התוצאות של הפרסומים שהוא עשה בעבר אלא גם לראות דוחות של אופן העבודה שבו התנהל המשרד, כך תוכלו להעריך את המאמץ שהמשרד משקיע בלקוחות ולבדוק האם ההצלחות עד כה היו קשורות למזל או למאמץ הרב שהמשרד השקיע.

איך מסייעים למשרד יחסי ציבור להצליח?

כשיש אי הצלחה של המשרד בפרסום השירות או המוצר שלכם, יתכן שהסיבה לחוסר הצלחה היא בשליטתכם.

קודם כל חשוב לדעת כי על מנת שהמשרד יצליח יש צורך בקשר שוטף מול המשרד, כמו מפגשים על בסיס שבועי. חשוב שתעדכנו את המשרד כל הזמן על כל התרחשות ועל כל דבר חדש שקורה. התקשורת הזו גם מסייעת לאמון של המשרד בלקוח וגם מראה על מעורבות נמוכה של הלקוח. לשם כך בפגישה עם האדם מולו תעבדו תבדקו האם אתם מרגישים שהוא מספיק אמין בכדי שתוכלו להעביר לו את המידע השוטף על העסק שלכם.

דבר נוסף שעשוי להפריע להצלחה של משרד יחסי ציבור הוא חוסר פירוט מלא של המוצר אותו תרצו לפרסם. על מנת שיהיה אפשרי לפרסם את המוצר על המשרד לדעת כמה שיותר פרטים על המוצר. אם חסר מעט מידע, זה עלול לפגום בפרסום המוצר. לכן שימו לב שאתם מפרטים כמה שיותר על המוצר, ושוב – כדאי שיהיה לכם מספיק אמון באדם כדי שתוכלו לשתף אותו.

הנה רשימה של כמה משרדי יחסי ציבור בישראל:
  • ברק רום - משרד יחסי ציבור המציע ייעוץ תקשורתי, חדירה לתודעת הקהל, ניהול משברים ועוד...
  • אורי מאירוביץ - משרד יח"צ ושיווק מתעסק בתחומים רבים כמו יח"צ לחברות היי טק, סטארט אפים, בתי השקעות וכן מתן יחסי ציבור לעורכי דין, רואי חשבון ועוד.
  • רונן הלל - משרד יחסי ציבור בתחומים רבים ומגוונים של פרסום ושיווק.
  • דיאל תקשורת - משרד ליחסי ציבור, דוברות והפקות.
  • מוני מרדכי - משרד יחסי ציבור ותיק מציע שירות מלא של ניהול קמפיינים, דוברות, קשרי עיתונות, לובי, פרסום ושיווק.

תוכנה לבניית אתרים

בעל עסק או אדם פשוט – אם אתה מעוניין בבנית אתר אינטרנט תוכל לעשות זאת בקלות באמצעות תוכנה לבניית אתרים. קרא כאן על המלצות לתוכנות כאלו.

היום כבר כדאי לכל בעל עסק שרוצה לפרסם את עצמו או אפילו אדם פשוט המחפש הכנסה צדדית – פשוט להקים אתר אינטרנט. אך הבעיות העיקריות שאנו עשויים להיתקל בהם לפני בניית אתר הן: דרישה למחיר נמוך, וחוסר ידע בשפת תכנות ובמחשבים.

אך יש גם פתרון: קיימות היום בשוק מגוון רחב של תוכנות לבנית אתרים. החברות השונות מציעות תוכנה שלא דורשת ידע מוקדם בHTML או בכל תחום אחר הקשור לתכנות. גם לגבי עיצוב האתר – בתוכנה יש אפשרות של עיצוב אתרים בסגנון שאתם תבחרו. התוכנה מאפשרת לך שליטה באתר, ואין צורך להיות תלוי בבונה אתרים כדי לבצע שינויים מהירים.

מה צריך לחפש בתוכנה לבניית אתרים?

כדאי לשים לב לכמות האחסון שמציעות התוכנות ולשימוש נוח ופשוט שלהן. שימוש נוח בתוכנה כולל גם הוספת תוכן או שינוי תוכן וגם התעדכנויות על סטטיסטיקות תנועה באתר שיהיו ברורות ונוחות. כדאי לבדוק גם האם כלול גיבוי אתר בתוכנה.

כמובן שכדאי לשים לב למחיר של תוכנה לבניית אתרים. כמו כן כדאי לשים לב לאפשרויות שהתוכנה מציעה לעיצוב אתרים, ולבדוק אם העיצוב מתאים לאתר שאתם רוצים לבנות.

איך בונים אתר?

תוכנות לבנית אתרים בדרך כלל מורכבות משלבים, בהם אתה פועל לפי ההוראות. יש תוכנות פשוטות לתפעול, אך פעמים רבות הפשטות נובעת מתבנית מאד מוגדרת של התוכנה המסוימת בה בחרתם, ולכן הבחירה שלכם בעיצוב האתר תלויה בתבנית הקיימת ופחות ביצירתיות.

כמה עולה תוכנה לבניית אתרים?

חלק מהתוכנות הן חינמיות, וחלק הן במחירים שונים. תוכלו למצוא תוכנות לבניית אתרים במחיר זול יותר או פחות.

המלצות לתוכנות חינמיות לבניית אתרים

אחת התוכנות הפופולריות בעולם היא התוכנה wix שפותחה ע"י ישראלים. התוכנה מציעה ממשק פשוט למדי בו לא נדרש מכם אף ידע בתכנות. התוכנה בונה עבורכם אתר פלאש מתוך תבניות המעוצבות בצורה מרשימה ביותר. אם אתם צריכים אתר תדמיתי קטן ורוצים לעשות רושם, זאת התוכנה המומלצת ביותר עבורכם. הערה: ייתכנו בעיות קלות בעברית אבל בעזרת חשיבה יצירתית אפשר להתגבר גם על זה. כתובת האתר: www.wix.com

אתר נוסף המאפשר בניית אתרים בחינם הוא אתר 2all אשר כמו רבים ממתחריו מציע לכם פלטפורמה לבניית אתר ללא תכנות וללא צורך בקניית כתובת דומיין. זהו אמנם לא אותה רמת עיצוב ותכנות כמו של wix אבל אם אתם צריכים אתר פשוט וקל ובשפה העברית, אפשר להשתמש בכיף באתר זה. כתובת האתר: www.2all.co.i

מאמרים דומים:
מחיר תוכנת ניהול מלאי
איך כדאי לבחור חברת קידום אתרים?

איך מנקים תכשיט כסף?

רבים מאיתנו מחזיקים בהרבה תכשיטי כסף למינהם - שרשראות, טבעות, עגלים וכו'. כיצד מנקים תכשיטים מכסף? במדריך הבא.

המדריך הבא מיועד לכל אותם אנשים (ברוב המקרים מדובר על נשים) שברשותם תכשיטי כסף ורוצים לדעת כיצד לנקות את התכשיטים כדי שיבריקו.

בצפייה במדריך תלמדו ממומחה לניקוי תכשיטים כיצד להבריק את התכשיטים שלכם ותקבלו המלצות לחומרי ניקוי המתאימים ביותר לניקוי תכשיטי כסף. למשל, החומר שנקרא Tarnex שפשוט טובלים את תכשיט הכסף בתוכו ומיד שוטפים היטב במים. כמו כן, תלמדו טכניקות נכונות של ניקוי התכשיט ובאיזה עזרים מומלץ להשתמש.

בקיצור, צפו במדריך (בשפה האנגלית +תרגום באנגלית) ותלמדו את כל הטיפים לניקוי תכשיטי כסף:



עוד מאמרים בנושאים דומים:
איך לקנות יהלום?
איפה כדאי לקנות טבעת אירוסין?

ספרים על ניהול

מחפשים המלצות לספרי ניהול? הנה רשימה נבחרת של כמה ספרים על ניהול וכן אתרים ופורומים שתוכלו להיעזר בהם כדי למוצא המלצה לספר ניהול טוב.

כל אחד שרוצה להצליח בעסקים חייב לרכוש כמה יסודות גם בניהול. בין אם אתם מתכוונים להיות שכירים או עצמאים, רכישת ידע בניהול הוא חשוב ביותר לכל אחד ואין כמו ספרי ניהול כדי לקבל את הידע הדרוש וגם מוטיבציה להצליח בעסקים.

ספרי ניהול - המלצות

המקום הראשון שכדאי לכם לבקר בו לפני שאתם קונים ספר ניהול הוא הפורום הזה באתר דה מרקר בו ישנה קהילה גדולה ובה תמצאו המלצות על ספרי ניהול טובים שכדאי לקנות.

כדאי גם לבקר בדף הזה של החנות צומת ספרים בו תוכלו למצוא רשימה ארוכה ביותר של ספרי ניהול וארגון אותם תוכלו לקנות ישירות באתר.

מחירים

מחיר ספרי ניהול הוא בדרך כלל יקר יותר מספר פרוזה רגיל אך בניגוד לספר סיפורת בו אתם קוראים פעם אחת ומסיימים, ספר ניהול נשאר איתכם לאורך זמן רב ויכול ללוות אתכם לאורך כל החיים. בממוצע, ספר ניהול עולה בין 70 ש"ח ל- 150 ש"ח.

להלן רשימה נבחרת של כמה ספרי ניהול ועסקים:
  • אבא עשיר ואבא עני - אחד מהספרים המצליחים והמומלצים ביותר (אם לא המצליח מכולם) בהיסטוריה של ספרי העסקים ונחשב לתנ"ך של ספרי העסקים בקרב אנשי עסקים רבים.
  • לחשוב כמו זברה - ספר הדרכה המקנה חשיבה יצירתית ו"מחוץ לקופסא".
  • המנהל הממוקד - אריה סקופ.
  • לדבר לפני לקוח - ספר מאת יניב זייד שמציג את כל הכלים להצלחה מול משא ומתן, תורת השיווק ואומנות השכנוע.
  • First break all the rulls - ספרם של מרכוס בקינגהאם וקורט קאופמן נחשב לאחד מספרי הניהול הטובים ביותר בתחומו.
מאמרים בנושאים קרובים:
תוכנות CRM לניהול לקוחות
סדנאות לחברות
תוכנה לניהול מלאי

גלאי וילון

האם אפשר ליצור וילון בלתי נראה שיגן על הפתחים שלנו בבית מפני פריצות? מסתבר שהתשובה היא כן! מדובר בגלאי וילון, מכשיר אזעקה הנצמד לפתחים של הבית. הנה כמה המלצות טובות לפני קניית גלאי.

מה זה גלאי וילון?

גלאי וילון הוא מכשיר אזעקה המוצמד לחלון, ומהווה מסך שמגן על החלון כמו וילון, ומכאן שמו. הגלאי שולח אלומת אור המקבילה לחלון ומזהה שינויי טמפרטורה הסמוכים לחלון ותדרים באורך מסוים הסמוכים לחלון, ואז מפעיל את האזעקה. חלק מהגלאים מזהים תנועה רק מהצד החיצוני של החלון וכך מפעילים את האזעקה רק ברגעי הצורך ופחות אזעקות שווא.

קיים גלאי וילון קווי, וגלאי וילון אלחוטי, ובשני המקרים הגלאי משתלב עם שאר מערכת האזעקה בבית. ניתן להשתמש בגלאי גם כגלאי חלונות וגם כגלאי דלתות, וכן על כל הפתחים בבית.

מה לחפש כשקונים גלאי וילון?

כדאי לשים לב לפני הקנייה לטווח הגנה האופטימאלי והמקסימאלי של הגלאי. כמו כן, אם מדובר בגלאי קווי פעמים רבות דרושה התקנה מעט יותר מורכבת, ואילו גלאי אלחוטי ניתן להתקין באמצעות מגנט. כמובן שכדאי לברר הכל מבעוד מועד באמצעות המוכר.

אם ברשותכם קיימת כבר מערכת אזעקה וברצונכם להוסיף עוד גלאי וילון נוסף, שימו לב האם הגלאי מתאים לסוג המערכת שקיים אצלכם בבית. לעתים דרושה התקנה נוספת לשם כך.

בחלק מהגלאים מותקן גם אנטי-מסק, המאפשר למערכת לפעול גם במצב בו האזעקה אינה מופעלת אך ריססו את העדשה של הגלאי.

בנוסף, גלאי וילון יכול להגיע בגדלים שונים. ניתן למצוא גלאי גדול וכן גלאי זעיר ברוחב של כ-3 ס"מ ואפילו פחות. שימו לב לגודל הפתח בבית עליו תרצו להתקין את הגלאי, ובמידה ומדובר בפתח קטן כדאי שתיקחו בחשבון גם את השיקול של גודל הגלאי לפני הקנייה.

כמה עולה גלאי וילון?

טווח המחירים הוא מאד רחב. ניתן למצוא גלאי וילון זול במחיר של כ-100 ₪, ואילו ניתן להגיע למחיר יקר הרבה יותר, מעל ל-3,000 ₪ הכולל כמה גלאים וגם עוד אביזרים של אזעקה. כמובן שהמחיר תלוי בשכלולים שונים בגלאי. לעתים ניתן בתוספת תשלום לקבל שדרוגים לגלאי, וכדאי לברר גם את זה לפני הקניה.

איפה אפשר לקנות גלאי וילון?

ניתן להזמין גלאי דרך האינטרנט, או בחנויות המוכרות ציוד מיגון ואבטחה.

מאמרים דומים:
מחיר אזעקה אלחוטית
איזה מצלמת אבטחה כדאי לקנות?


כרטיסים למטאליקה

להקה מטאליקה חוזרת להופעה בישראל לאחר כעשור וזאת ההזדמנות שלכם לבוא ולראות אותם. אז הנה כל מה שרציתם לדעת על הופעת מטאליקה בישראל.

להקת מטאליקה היא אחת הלהקות המצליחות בעולם ולאחר שמועות רבות והמתנה לתשובה רשמית, הודיעה הלהקה בצורה רשמית על הגעתה לישראל להופעה אחת. איפה ההופעה? כמה עולה כרטיס למטאליקה? איפה אפשר למצוא כרטיסים מוזלים? ועוד שאלות נפוצות, מיד.

מתי תתקיים ההופעה?


ההופעה של מטאליקה בישראל תתקיים ב-22 למאי באיצטדיון רמת גן.

כמה עולה כרטיס למטאליקה?

במקור, הכרטיסים למטאליקה אמורים לעלות בין 600 ש"ח ל-1200 ש"ח אך בעקבות ביקורות רבות בכל אמצעי המדיה הורידה ההפקה למשך שבועיים שלמים את המחירים.

כרטיסים מוזלים למטאליקה

כאמור בעקבות לחץ צרכנים הורידה ההפקה למשך שבועיים (החל מה-7 ל-מרץ) את מחיר הכרטיס להופעת מטאליקה והוא יעלה בממוצע בין 490 ש"ח ל-1000 ש"ח כאשר הכרטיס היקר (טבעת הזהב) מביא אתכם צמוד לבמה ואילו כרטיס זול (טבעת הכסף) מיועד למרכז הדשא באיצטדיון רמת גן.

אז אם אתם מחפשים כרטיס זול להופעה של מטאליקה כדאי למהר...

מאמרים קשורים:
כרטיסים לאלטון ג'ון


איזה מכונת כביסה כדאי לקנות?

אחד ממוצרי החשמל הביתיים הנפוצים ביותר הם מכונות הכביסה. במדריך הבא נתן לכם את כל המידע שתצטרכו כדי לדעת איזה מכונת כביסה כדאי לקנות?

בישראל של היום השיטה הנפוצה ביותר לכיבוס בגדים היא מכונת כביסה למרות שבאירופה ובארה"ה אנשים רבים (בעיקר צעירים)? מעדיפים להשתמש במכבסות שכונתיות. אז איזה מכונת כביסה לקנות? הנה כמה מאפיינים שכדאי לדעת לפני שניגשים לקנות מכונת כביסה.

מכונת כביסה איכותית

הרבה אנשים מעדיפים לקנות מכונות כביסה של חברות מוכרות ושנחשבות לאיכותיות כמו: שרפ, LG, Miele, אריסטון ועוד אבל קנייה נכונה של מכונת כביסה לא מסתכמת בשם של חברה כזאת או אחרת אלא פרמטרים נוספים כמו סוג המנוע, קיבולת, אחריות יצרן, צריכת מים, תפעול נח וכד'.

להלן כמה מהדברים הראשונים שכדאי לבדוק בקניית מכונת כביסה לבית:
  • כיוון הפתח - לפני הכל יש לבדוק איזה מקום יש לכם בבית בשביל מכונת הכביסה ולפי זה לדעת איזה כיוון פתח המכונה יהיה, פתח עליון או פתח קדמי מחזית המכונה.
  • גודל ומידות - כדאי גם לבדוק את המידות לפני שמגיעים לחנות. בצורה כללית ניתן לומר כי רוב מכונות הכביסה מגיעות בעומק של 60 ס"מ וגובה של 85 ס"מ כאשר הרוחב משתנה לפי סוג הפתח של המכונה (מכונת כביסה עם פתח עליון תהיה צרה יותר ממכונת כביסה בעלת פתח קדמי).
  • נפח מכונת כביסה - נהוג למדוד את נפח המכונה בקיבולת המכונה. לבית עם הרבה ילדים שעושה מספר רב של כביסות בשבוע, מומלץ לקנות מכונת כביסה עם קיבולת גבוהה כך שיוכל להכניס הרבה מאוד בגדים למכונה אחת ובכך לחסוך הרבה צריכת חשמל.
  • תוכניות כיבוס מיוחדות - מלבד תוכניות בסיסיות כמו תוכנית לכביסה עדינה, מניעת קמטים בבגדים וכד' ישנם גם מכונות עם תוספות מיוחדות כמו: קדם שטיפה, בקרת קצף (מניעת הקצפת יתר), עצירת שטיפה, שטיפה מוגברת ועוד.
  • פונקציונליות - הטכנולוגיה כל הזמן משתפרת וכל יום מגיעים שכלולים חדשים ותוכניות מיוחדות לכביסה. כדאי לבדוק מהמוכר בחנות על כל התוכניות של כל אחת ממכונות הכביסה שבתקציב שלכם ולקבל את ההמלצה הנכונה למכונת הכביסה שתתאים לכם בצורה הטובה ביותר.
מחיר מכונת כביסה

למחיר מכנת הכביסה יש פקטור משמעותי ביותר והוא אצל רוב האנשים קובע איזה מכונת כביסה לקנות. חשבו היטב עם מצבכם הפיננסי ובדקו כמה תוכלו לשלם על מכונת כביסה. מכונת כביסה עולה החל מ-1500 ש"ח ויכולה להגיע למחיר של 7000 ש"ח ויותר. אל תתפתו תמיד לקנות את המכונה הטובה ביותר עם כל הפונקציות שעולה הכי הרבה, אך מצד שני זכרו שבמקרים רבים הקנניה הזולה מסתברת כיקרה ויחד עם תיקונים ובזבוז זמן הופכת הקנייה ללא כדאית.

מאמרים קשורים:
איזה טלוויזיה כדאי לקנות?
מצלמות של קנון

כרטיסים לאלטון ג'ון

בעוד כארבעה חודשים יגיע הזמר הבריטי להופעה בישראל ועשרות אלפי צופים נלהבים אמורים למלא את האולם בסערה. אז איפה אפשר לקנות כרטיסים לאלטון ג'ון ומי מציע כרטיסים מוזלים?

הזמר האגדי יופיע ב-17 ליוני באיצטדיון רמת גן כאשר האירוע מתוכנן להיות לישיבה בלבד. לפני כחודש, בנק דיסקונט החל במכירה מוקדמת רק ללקוחות הבנק אבל כעת כולם מוזמנים ויכולים לרכוש כרטיסים.

כמה עולה כרטיסים לאלטון ג'ון?

מחיר כרטיס לאלטון ג'ון נע בין 300 ש"ח למקומות ביציע (VIP) למעלה ל-1000 ש"ח מקומות קרובים לבמה.

כרטיסים מוזלים לאלטון ג'ון

מצטערים אבל ככל הידוע לנו ומכל הבדיקות שעשינו, לא הצלחנו למצוא חברה או שירות המציע כרטיסים מוזלים לאלטון ג'ון. אם אתם רוצים בכל זאת לנסות את מזלכם, תוכלו לנסות להשתתף בהגרלה באתר הזה ולנסות לקבל בחינם כרטיסים למופע של אלטון ג'ון בישראל.

קאיה ריו

מחפש לקנות קאיה ריו חדשה? הנה כמה פרטים על המכונית המשפחתית הקטנה והיעילה מבית קאיה, שיעזרו לכם לבצע קנייה טובה של רכב.

אם גם אתה מחפש רכב משפחתי שיכול לשרת אותך ואת משפחתך, אך במקביל גם שיהיה פשוט, קטן ויעיל – כדאי שתברר על קאיה ריו (Kia Rio).

חברת יונדאי הוציאו את היונדאי אקסנט (Hyundai accent) בתור מכונית משפחתית קומפקטית. קאיה, חברת בת של יונדאי, השיקה את קאיה ריו, העונה על אותם צרכים: רכב משפחתי, אך גם מצומצם וקטן, אפילו מעט יותר קטנה מהאקסנט. הנה כמה המלצות לבירור לפני קנייה של קיה ריו.

המבנה של קאיה ריו

מדובר במכונית קומפקטית, מצד אחד פשוטה אך מצד שני משרתת כמכונית משפחתית בעלת לא מעט יתרונות.

בסיס הגלגלים הוא כ – 250 ס"מ, ורוחב המפשק הוא 1.5 מטר. בסך הכל, המכונית מפגינה יציבות יחסית על הכביש. מידת הצמיגים: 155/80/13 – מידה קטנה, אך למרות זאת יש יציבות טובה על הכביש.

עיצוב

העיצוב החיצוני של המכונית עוצב באופן שיראה כמו המכוניות האירופאיות. עיצוב מודרני, המשרה כוח ועוצמה, וגם ספורטיביות. בקידמת המכונית ובאחורי המכונית ישנם פנסים מלוכסנים, כאשר מאחורה יש נורית איתות עגולה בתוך הפנס.

כאשר אנו בוחנים את עיצוב הפנים של הקאיה ריו, יתכן שדווקא הדגש המרכזי על העיצוב מעיר את תשומת ליבנו לכך שהחומרים מהם עשויה המכונית הם זולים ופשוטים. עיצוב תא הנהג הוא מודרני ונאה, אך לא ממש נותן מראה איכותי וחזק.

לוח המחוונים בריו מעוצב באופן מחושב ויפה, אך אין מד סל"ד, וישנה רק כרית אוויר אחת.

מושב הנהג הוא לא ממש נוח, וגם נמוך ביחס להגה. כדאי לבדוק לפני הקנייה האם אפשר לשנות את גובה המושב, כיון שלא בכל הדגמים הדבר אפשרי וזה פוגם בראייה של הכביש.

הספסל האחורי של הריו הוא פשוט למדי, ומזכיר לנו שמדובר במכונית זולה. כמו כן מעט צפוף לשבת בספסל, וזאת משום הגודל הקטן יחסית של הריו. אמנם קאיה ריו היא קטנת מימדים ולכן היא נחשבת למשפחתית קומפקטית, אך מצד שני הקומפקטיות באה על חשבון הספסל האחורי.

אך למרות הגודל הקטן של המכונית, גודל תא המטען הוא די גדול: 262 ליטר. לכן עדיין מדובר במכונית משפחתית, שממלאת את הפונקציות המרכזיות של רכבים משפחתיים אחרים, ולכן קאיה ריו היא אוטו מומלץ למשפחות שמחפשות רכב משפחתי זול ויעיל.

עד כמה חשובה לך איכות הנסיעה?

חוויית הנסיעה בקאיה ריו היא נעימה בסך הכול. יש שליטה טובה ברכב: ההגה והדוושה מגיבים טוב, אחיזת כביש טובה ויציבות על הכביש. מדובר באוטו זריז, טוב בשיוט. אך למרות זאת, יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני הקניה.

הצמיגים של המכונית מתחילים להרעיש כבר במהירויות סבירות של נסיעה, כך שאפילו בנסיעה עירונית מתחיל קצת רעש במכונית. רעש נוסף שלעתים מתלווה לכך הוא הרעש של המנוע, שמופיע במהירויות יותר גבוהות.

בנוסף, היות וקיה ריו היא מכונית קטנת מימדים, היא מושפעת מרוחות צד, וכן גם מכבישים משובשים. עוד דבר שעשוי להטריד בנסיעות בתוך העיר בעיקר.

כמה עולה קאיה ריו חדשה?

מחירו של רכב חדש, שנת 2010, תלוי בדגם המכונית:

קאיה ריו EX 4 או 5 דלתות, אוטומטית, מנוע 1.4: 107,500 ₪.
קאיה ריו EX CRDi, ידנית, דיזל, מנוע 1.5: 113,400 ₪.

כל הדגמים הללו כוללים ABS, רדיו-דיסק מובנה, קיבולת מיכל דלק של 45 ליטר, ועוד. כמו כן, דרגת זיהום אוויר של הדגמים החדשים היא נמוכה יחסית, 6 לפי הסולם שמודד זיהום אוויר (למרות שלא כך בכל הדגמים).

כמובן שתמיד אפשר גם לקנות רכב יד שנייה, והמחיר ירד בהתאם.

האם כדאי לקנות קאיה ריו?

התשובה לשאלה היא כמובן: תלוי. אם למשל אם אתם לא טובים בחנייה ולכן מעדיפים אוטו קטן, אך מצד שני יש לכם משפחה ואתם זקוקים לרכב משפחתי – כנראה שקאיה ריו מהווה פתרון טוב בשבילכם. אם חשובה לכם איכות הנסיעה, תשקלו היטב לפני הקנייה האם זהו הרכב שאתם מחפשים.

ראה גם מאמרים דומים:
כמה עולה אזעקה לרכב?
כמה עולה ביטוח מקיף לרכב?
כמה עולה השכרת רכב בארץ?