שטיחים של חברת צמר

אחת מהחברות המובילות בישראל לשטיחים היא חברת "צמר - שטיחים יפים" אז אם אתם מחפשים המלצה לחנות שטיחים, הנה קצת מידע על שטיחים של צמר.

בסדרת הכתבות הבאה נסקור מדי עת חנויות שטיחים מובחרות ברחבי הארץ, והפעם- "צמר - שטיחים יפים". רשת שטיחי צמר מכילה 4 סניפים כולן באיזור המרכז - ראשון לציון, הרצליה פיתוח, תל אביב ורמת השרון. בחנוית הרשת תוכלו למצוא את כל סוגי השטיחים הנמכרים כיום לבית כגון: שטיח שאגי, שטיח פרסי, שטיח אפגני ועוד מבחר של שטיחים בסגנון עתיק ובסגנון מודרני.

באתר הרשמי של החנות בקישור הזה תוכלו למצוא גם מידע כללי בנודע לשטיחים כמו איך מנקים שטיח? כיצד לקנות שטיח איכותי? וכו'...

אם אתם מחפשים עוד מידע כללי שלא קשור לחברה אלא מדבר באופן כללי על שטיחים אנו ממליצים גם על הכתבה הבאה שנותנת הרבה טיפים והמלצות בנוגע לשטיחים עם דגש על עיצוב נכון של שטיח לבית והתאמת העיצוב שלו לבית שלכם.

איך קונים מניות?

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו למשקיע המתחיל הפעם נתרכז בשאלה איך קונים מניות? הנה כמה מאמרים מצויינים ומקיפים שיתנו לכם את כל הכלים לדעת כיצד קונים מניות ואיפה הכי כדאי לעשות זאת.

בתקופה האחרונה בה מחירי הנדל"ן ממריאים מדי יום, השקעה בנדל"ן הופכת להיות פחות אטקטיבית ונראה כי הרבה מן המשקיעים בישראל מחליטים לחזור ולהשקיע את כספם בבורסה. שנת 2009 וגם תחילת 2010 הייתה שנה מצויינת לבורסה בת"א שצברה תשואה גבוהה למי שהיה חכם להשקיע בו את כספו. אז אם אתם רוצים להתחיל עכשיו, אף פעם לא מאוחר.

המדריך למשקיע המתחיל:
איזה מניה כדאי לקנות?
אופציית Call - מה זה?
בורסה - בית השקעות או בנק?
מסחר במט"ח

למתחילים שבינינו שרוצים להשקיע בבורסה ולא יודעים איך, הנה כמה כתבות מומלצות שמצאנו ברשת דרכם תוכלו לקבל תשובות לשאלות נפוצות כמו: כיצד עובדת הבורסה? איפה הכי כדאי לקנות מניות - בית השקעות או בנק? אופציות, אג"ח ועוד...

אתר Ynet פרסם כתבה לא מזמן ובה הסבר קצר וקולע על השקעה במניות שיחסוך לכם ספרים על בורסה והשקעות נוספות כדי ללמוד על שוק ההון. בכתבה תוכלו ללמוד את הפרקטיקה שבעניין, על שעות המסחר (שלב פתיחה, שלב הרצף ושלב הנעילה), קצת מידע על סוגי המדדים בבורסה בישראל כמו: מדד ת"א 25, מדד ת"א 100, מדד התל-טק ועוד.

גם אתר נענע פרסם כתבה המיועדת למשקיע המתחיל ובו ניתן למצוא מידע רב בנוגע למניות ולחלק הפרקטי של ההשקעה בהם. תוכלו להכיר את סוגי המניות הקיימות כגון: מניות הטבה, מניות הנהלה ועוד מידע רב.

אם אתם בתחילת דרככם, כדאי ומומלץ לקרוא את הכתבות הנ"ל לפני שניגשים לבנק וקונים מניות.

טלוויזיות של LG

מחפשים מידע על קניית טלוויזיה LCD ופלסמה של LG? הגעתם לכתבה הנכונה. במאמר הבא נביא קצת הסברים והמלצות על כל מה שקשור בטלוויזיות LG.

אחת מהטלוויזיות הנמכרות ביותר בישראל היא הטלוויזיה של חברת האלקטרוניקה הקוריאנית LG. חברת LG (ר"ת Life's Good) נוסדה בשנת 1958 וכיום מוכרת כמעט את כל סוגי המכשרים החשמליים כמו טלוויזיות, מסכי מחשב, טלפונים סלולריים ומוצרי חשמל ביתיים. ניתן לומר כי LG נוחלת הצלחה רבה בשוק הישראלי בכל תחומי מצורי האלקרוניקה ובמיוחד בטלוויזיות.

ישנם כמה חברות שמייבאות את מוצרי LG אך היבואן הרשמי של חברת LG בישראל היא חברת ח.י אלקטרוניקה. (כך על פי מה שמפורסם באתר החברה).

הדגמים של טלוויזיות LG

לטלווזיות של LG דגמים רבים גם במכשירי פלסמה וגם ב-LCD. הסדרות הנפוצות והמעודכנות ביותר של החברה הן: סדרת ה-LH בדגמי ה-LCD וסדרת ה-p, PG ו-PS בדגמי הפלסמה. בתקופה האחרונה שבה טכנולוגיית הלד נכנסה למסכי הטלוויזיות מוצעים למכירה גם מסכי לד של LG.

מחירי הטלויזיות של LG

מחירי הטלוויזיות של LG מתחילים ב-1300 ש"ח לדגמים ישנים יחסית ובעלי מסך קטן (22 אינץ') ומגיעים ל-15,000 ש"ח לדגמי יוקרה של מסכי ענק עם איכויות גבוהות במיוחד (באתר זאפ נמכרים למעלה מ-10 מוצרים במחירים האלו).


הדגם הנפוץ ביותר של טלוויזית LG

בבדיקה שעשינו על פי המידע המופיע באתר זאפ נכון לתאריך זה, הטלוויזיה הפופולרית ביותר של LG בישראל היא טלוויזית ה-LCD בדגם LG 32LH35FR. דגם זה שייך לסדרה הנפוצה של LG - סדרת ה-LH. ה-LG 32LH35FR היא טלוויזית LCD 32 אינץ' בעלת מסך שטוח לחלוטין, Full HD, עם כל החיבורים המקובלים כמו Component, HDMI, RG, USB ועוד...

מחיר ה-LG 32LH35FR עומד על טווח מחירים של בין 2400 ש"ח ל-3400 ש"ח ועולה בממוצע כ-2700 ש"ח. המחיר הכי זול לפי אתר זאפ שייך לחנות Hi-Fi בתל אביב ונמכר במחיר של 2492 ש"ח.

בביקורות הגולשים באתר, מקבל דגם זה ציונים טובים וכמעט ולא ניתן למצוא ביקורות שליליות על הדגם. רוב הביקורות מציינות לשבח את איכות התמונה בטלוויזיה, תפריטים קלים ונוחים ובעברית, רזולוציה מצויינת ושירות אמין. לקריאת כל הביקורות לחצו כאן.

מאמרים נוספים:
איזה טלוויזיה כדאי לקנות?
התקנת צלחת לווין פרטית
הממיר החדש שמחליף את יס והוט

מצלמות של קנון

אחת החברות הפופולריות ביותר למצלמות בישראל ובעולם הם המצלמות של קנון. הנה סקירה וגם מבצעים ומחירים על מצלמות קנון.

חברת קנון (Canon) היא חברה יפנית שמתמחה במוצרי אופטיקה שונים כגון מצלמות, כונות צילום וכו'. קנון היא אחת מהחברות הוותיקות ביותר בתחום וקיימת למעלה מ-80 שנה. בתחום המצלמות הדיגטליות קנון היא אחת מהחברות המובילות ביותר בישראל ובעולם ומוכרת דגמים רבים ומגוונים של מצלמות דיגטליות שונות.

החברה המייצגת את מוצרי קנון בישראל בבלעדיות היא חברת קרט שמספקת גם עדכונים, דרייברים ושדרוגים שונים למוצרי החברה וכן אחריות יבואן רשמית. ניתן למצוא מווקים נוספים למצלמות הדיגטליות של קנון בחברות נוספות כמו MDK ו-4H.

סדרות ודגמים של המצלמות של קנון

המצלמות של קנון מחולקות בעיקרן לשתי קבוצות עיקריות: מצלמות קומפקטיות ומצלמות מקצועיות (רפלקסיות). בכל תחום מציעה החברה סוגים של סדרות אשר מתעדכנות באופן תדיר במוצרים חדשים שמצטרפים לסדרות הקיימות.

במצלמות הדיגטליות הקומפקטיות מציעה קנון שתי סדרות מובילות שהן:
  • PowerShot (פאוור שוט) - בעיקרון, הסדרה היותר זולה ופשוטה מבין השניים ומיועדת בעיקר לצלמים החובבנים.
  • Ixux (איקסוס) - סדרה שבדרך כלל יקרה יותר ומציעה תכונות מתקדמות יותר.
במצלמות המקצועיות של קנון ניתן למצוא שתי סדרות מובילות גם כן:
  • K
  • Eos
מחירים של מצלמות קנון

כפי שצוין, דגמי ה-PowerShot הם הדגמים הזולים יותר בדרך וניתן לומר כי הם גם הנמכרים ביותר. בעיון באתר השוואת המחירים - אתר זאפ, ניתן לראות כי רוב המחירים של ה-PowerShot נעים בסביבות ה-700 ש"ח עד 1200 ש"ח.

כך ניתן למשל לראות באתר כי המצלמה של קנון הפופולרית ביותר מסדרת ה-PowerShot היא ה-Canon PowerShot A1100 IS והמחיר של המצלמה נע בין 519 ש"ח הזולה ביותר ועד 1290 ש"ח (נכון לתאריך כתיבת הכתבה הזאת המחיר הזול ביותר שייך לחנות אוטומט בירושלים).

בסדרה השנייה של המצלמות של קנון Ixux אפשר למצוא את הדגם IXUS100 IS שמחירה הממצוע עומד על כ-1300 ש"ח ונכון לתאריך זה מוצע למכירה במחיר הזול ביותר -890 ש"ח בחנויות: יוד גודס, רואים עולם, קם קם ו-דיגיטל שופס.

מאמרים, המלצות ומדריכים נוספים שאולי יעניינו אתכם:
איזה מסגרת דיגיטלית לקנות?
איזה טלוויזיה כדאי לקנות?

איזה מניה כדאי לקנות?

שרוצים להשקיע בבורסה, אחת השאלות החשובות ביותר אם לא החשובה מכולן היא איזה מניה כדאי לקנות? ובכן, אספנו לכם ברשת מבחר מאמרים, טיפים והמלצות מאתרים ומבלוגים נחשבים בתחום השקעות בבורסה כדי לנסות ולעזור לכם לענות על השאלה הזאת.

כדי להתחיל להשקיע בבורסה צריך קודם להכיר את החוקים והכללים, אז להתחלה מומלץ לקרוא את הכתבה הבאה באתר Ynet שנועדה למתחילים שלא ממש יודעים איך הבורסה עובדת. לכן, לפני שמתחילים לחשוב איזה מניות כדאי לקנות, קודם צריך לדעת מה זה מניה בכלל ואיך קונים מניות. הכתבה הזאת תסביר לכם באופן קצר וקולע כיצד הבורסה מתנהלת ואת כל הפרקטיקה שבעניין.

אחרי שהבנו איך קונים מניה, הגיע הזמן לקרוא עיתונים ואתרים כלכליים. אתרים כמו גלוסב, דה מרקר, ביז פורטל ועוד צריכים להיות הארוחת בוקר שלכם עוד לפני שהתחלתם לדבר בכלל. שוק ההון מושפע המון מהעיתונות הכלכלית ואם אתם רוצים להיות חלק ממנו אתם חייבים להיות כמה שיותר בעניינים. ביקור תדיר באתרים האלו יכניסו אתכם בבטחה לעניינים.

לעומת האתרים הגדולים, ישנם גם הרבה מאוד בלוגים קטנים של מומחים פרטיים שנותנים מהידע שלהם ללא אינטרסים ונותנים המון המלצות על מגמות שונות בשוק ההון שיעזרו לכן לבחור באיזה מניות כדאי להשקיע לכל תקופה. הנה כמה בלוגים שכדאי לבקר בהם:
  • הבלוג הבא הוא בלוג מצויין שמציג מידע רב על השוק הכלכלי בכלל ועל שוק ההון בפרט. בבלוג הנ"ל תמצאו סקירות על חברות גדולות הנסחרות במדדים המובילים כמו תל אביב 100 וכן, מדריכים רבים על דרכים שונות להשקיע בבורסה. הנה קישור לבלוג.
  • הבלוג השני שכדאי לבקר בו יושב בישרא בלוג ומיועד למתקדמים יותר בשוק ההון. בבלוג הזה תוכלו לקרוא ניתוח טכני של מדדים, מניות ומט"ח עם המון נתונים. קישור לבלוג כאן.
לסיום, מומלץ לבקר באופן קבוע בפורומים של השקעות בבורסה כמו הפורום הזה בתפוז למשל. פשוט לעבור הודעה אחר הודעה וללמוד מאחרים מה דעתם על מניה כזאת או אחרת. אחרי שתעשו את כל זה, לבטח יהיה לכם כבר אינדיקציה של ממש בכל הנוגע לאיזו מניה כדאי לקנות.

איך לקנות יהלום?

במסגרת סדרת הכתץבות האחרונה שפרסמנו בנוגע לטבעות אירוסין, החלטנו לצרף לכם גם קישור למרכז מידע שלם באינטרנט שייתן לכם מידע רב ומהימן על קניית יהלומים.

בקישור הבא תוכלו ללמוד את כל מה שרציתם לדעת על יהלומים בצורה ברורה ומקיפה. במאמרים אלו תוכלו ללמוד כיצד כדאי לבחור יהלום בצורה נכונה? מהם תעודות גמולוגיות? כיצד מחליטים מהו יהלום יקר ואיכותי? מה זה קראט? קניית יהלומים באינטרנט ועוד..

כל מי שמנסה לקבל מידע על יהלומים, מומלץ לו לקראו את הכתבה הנ"ל.

מאמרים קשורים באתר זה:
כמה נהוג לשלם על טבעת אירוסין?

כמה נהוג לשלם על טבעת אירוסין?

יש דברים שאין להם מחיר ברור ולכל אחד יש מחיר משלו. אחד מהדברים האלו הוא תכשיטים בכלל וטבעות אירוסין בפרט. ולכן, השאלה הנכונה יותר לשאול במקרים כאלו היא - כמה נהוג לשלם על טבעת אירוסין?

עלות טבעות אירוסין מתחיל בסביבות 500 ש"ח ויכול להגיע למחירים של עשרות אלפי שקלים (לעשירון העליון בד"כ). אז מהו הממוצע של קניית טבעת אירוסין בישראל?

ובכן, כדי לענות על השאלה הזאת מצאנו באתר מעריב, כתבה עם נתונים מתוך סקר שערכה חנות התכשיטים "מילר" ובו מצאנו בשבילכם נתונים שיעזרו לכם לדעת באיזה סקאלה אתם נמצאים בקניית טבעת אירוסין.

מהסקר (שנערך האמת לפני כשנתיים) ניתן לראות כי רוב הישראלים שילמו על טבעת אירוסין לא יותר מ-2500 ש"ח. 30 אחוזים משקיעים עד 5000 ש"ח ו10 אחוז בלבד משקיע בקניית טבעת אירוסין יותר מ-10,000 ש"ח!

עכשיו אתם יכולים לדעת היכן אתם נמצאים ואולי להכין את עצמכם טוב יותר לקניית טבעת אירוסין.

איפה כדאי לקנות טבעת אירוסין?

אחד הרגעים המהנים ביותר בתהליך הצעת הנישואין הוא קניית טבעת אירוסין אך לצד זאת קשה מאוד לבחור איזה טבעת אירוסין כדאי לקנות ואיפה הכי מומלץ לעשות זאת. אז הנה כמה טיפים והמלצות איפה כדאי לקנות טבעת אירוסין.

במרוצת השנים יצא כך שהטבעת היקרה והנחשבת היא טבעת אירוסין ולא טבעת קידושין אז אל תבלבלו.... בכל אופן כדאי לדעת שטבעות אירוסין אין גבול ואין סוף לאפשרויות שלכם. הכל תלוי בתקציב ובטעם שלכם.

איפה כדאי לקנות טבעת אירוסין?

בדרך כלל שמדברים על טבעות אירוסין אנחנו מדברים על טבעות עם יהלום שכמות הקראט שהוא מכיל משפיע בהתאם על מחיר הטבעות. אז איך מוצאים טבעות יהלום בזול? נכון, היכן שמייצרים את היהלומים - בורסת היהלומים.

קניית טבעת אירוסין עם יהלום דרך יצרני תכשיטים

הרבה לא יודעים זאת, אבל ישנם פערים עצומים בין קניית טבעת אירוסין בחנות תכשיטים לבין לקנות טבעת יהלום מיצרן תכשיטים כאשר הזול מביניהם הוא כמובן היצרן. ישנם חנויות רבות ויצרני תכשיטים רבים שמוכרים טבעות אירוסין משובצות ביהלומים ישירות מהיצרן ללא תיווך של חנויות תכשיטים. הנה כמה מהם:
  • Diamond Sphinks - חנות תכשיטים שמוכרת טבעות ויהלומים במחירי יצרן ומאפשרת לקנות טבעות אירוסים עם יהלום באינטרנט בקנייה מאובטחת עם תעודות גמולוגיות מהמעבדות המובילות בעולם.
  • Diamond4U - חנות המציעה מבחר טבעות אירוסין מעוצבות במחירי יצרן החל מ-700 ש"ח.
  • Rogel Diamond - חנות ותיקה עם נסיון של 25 שנה במכירת טבעות אירוסין מעוצבות עם יהלומים.
  • EDiamond - חנות המוכרת מגוון של טבעות אירוסין מעוצבות בתקציבים שונים. ממוקמת בשתי סניפים- נתניה ורמת גן בבורסת היהלומים.
  • שפר - חנות ותיקה המציעה מבחר טבעות אירוסין ומאפשרת קנייה ישירה של הטבעות. אפשר גם למצוא באתר האינטרנט של החנות מבצעים על טבעות אירוסין המתעדכנים מדי פעם. ממוקמת ברמת גן בבורסת היהלומים.
  • שחיבר - חנות מוכרת וותיקה בתחום התכשיטים והיהלומים. באתר האינטרנט של החנות ניתן למצוא קטלוג של כל טבעות האירוסין ומוצרים נוספים וגם המלצות מקונים שכבר קנו בחנות.
חנויות תכשיטים מומלצות

אם אתם בכל זאת מעדיפים לקנות טבעת אירוסין בצורה הקלאסית בחנויות התכשיטים, הנה כמה שכדאי לבדוק:
  • סטודיו G - חנות המוכרת תכשיטי זהב מעוצבים ע"י צורפים אומנים. החנות נמצאת בדיזנגוף סנטר תל אביב.
  • H Stern - אחת החנויות הגדולות והמוכרות ביותר בעולם לתכשיטים ובוודאי גם לטבעות אירוסין מעוצבות ויוקרתיות.
  • No Limit - חברת לתכשיטים שמוכרת תכשיטים מעוצבים בסדרות קטנות של חמישה תכשיטים וגם סדרות גדולות של 20 תכשיטים.
  • אלכס יהלומים - חברה לסחר ביהלומים עם ותק של 20 שנה.
  • גראס - רשת גדולה מאוד לתכשיטים. כמעט בכל עיר ניתן למצוא סניף של הרשת ובו למצוא טבעות אירוסין מעוצבות עם יהלומים במבחר סגנונות.

איך אפשר להמיר קבצי PDF של אקרובט לוורד?

הרבה פעמים אנו נתקלים באינטרנט או במייל במסמך מעניין שהיינו רוצים לערוך אותו אבל המסמך שמור כקובץ PDF שלמעשה ניתן לקריאה בלבד ולא מאפשר עריכה. אז איך בכל זאת אפשר לשנות קובץ PDF לקובץ DOC? הנה טיפ קצר שיעזור לכם:

ישנן בשוק המון תוכנות שמציעות המרת קבצים של אקרובט (PDF) לקבצים של וורד (DOC) והפוך. חלקן מוצעות בחינם, חלקן שיתופיות וחלקן בתשלום מלא. הנה כמה תוכנות וכמה מדריכים שתוכלו להיעזר בהם כדי לעשות זאת:
  • ABBYY - חברת תוכנות שמציעה מגוון גדול של תוכנות המרת קבצים למגוון יעדים ובעלות אפשרויות רבות. התוכנה היא בתשלום אך ניתן להתנסות בחינם. קישור לתוכנה כאן.
  • מדריך להמרת קבצים של Pdf ל- Doc - מדריך מצויין של שוקי גלילי מאתר YNET עם כל ההסברים ועם המון המלצות על תוכנות חינמיות ובתשלום. לקריאת המדריך.
  • מדריך וידאו להמרת קבצי אקרובט לוורד ביו טיוב - אם אתם מעדיפים מדריך מסודר בוידאו ואתם מבינים טוב אנגלית, הנה מדריך טוב שמסביר לכם בעזרת צילומי מסך כיצד ניתן להמיר קבצים אלו.
מאמרים קשורים:
תוכנת סריקה
תוכנות CRM לניהול לקוחות
תוכנה לניהול מלאי

איך אפשר להוריד סרטים מיוטיוב למחשב?

יוטיוב (You Tube) הוא אחד האתרים הפופולריים ביותר בעולם ואפילו בישראל הוא ממוקם באחד מחמשת האתרים הנצפים ביותר.

הרבה פעמים אנו רואים וידאו מעניין או מצחיק והיינו שמחים לשמור אותו אצלנו למחשב, לאייפוד, אייפון או כל מכשיר מולטימדיה אחר.

אז אם אתם רוצים להוריד סרט מיוטיוב למחשב או לאייפוד, הנה מדריך שמסביר לכם כיצד לעשות זאת בקלות: