כמה עולה זר פרחים?

כמה עולה משלוח פרחים?

ישנן המון סוגים של זרי פרחים. למשל: זרים מתוקים, זרים מעוצבים, זרים לכלה או זרים לאבל וכו'. כמו כן, בכל חנות באפשרותכם לבחור ולהזמין רק את הפרחים שאתם רוצים. לכן, מאוד קשה לדעת מהו מחיר ממוצע של זר פרחים. הרבה יותר סביר לשאול הוא כמה אתם מוכנים להשקיע עבור משלוח זר פרחים.

בעיקרון, מחיר ממוצע של זר פרחים למשלוח עולה בסביבות 100-250 ש"ח. למרות זאת תוכלו למצוא לפעמים גם זרי פרחים מתחת ל-100 ש"ח ואפילו אם תחפשו טוב תמצאו גם פרחים בפחות מ-50 ש"ח.

מאמרים קשורים:
משלוח פרחים באינטרנט
איפה אפשר להזמין פרחים בזול?

משלוח פרחים באינטרנט

כיום בעידן האינטרנט, משלוח פרחים הופך להיות משימה מאוד פשוטה. אז איפה אפשר להזמין משלוח פרחים באינטרנט?

יש המון חנויות שאפשר להזמין באמצעות אתר האינטרנט שלהן זר פרחים לכל יעד שתרצו ובדרך כלל אפילו תזכו להנחה קטנה.

טיפ
: כדאי לחפש באתרים הגדולים של משלוחי פרחים אחר מבצעים שמוצעים מדי פעם.

הנה כמה חנויות שמציעות משלוח פרחים און ליין:
  • זר פור יו - רשת ארצית גדולה המציעה מבחר עצום ומגוון של משלוח פרחים לכל יעד ומציעה גם 5 אחוז הנחה למזמינים דרך האתר.
  • זרי דפנה - חנות המציעה מבחר גדול של זרים וגם משלוחי פרחים לתל השומר.
  • זרלי
  • שושי הזמנת פרחים
  • אינטרפלורה
  • ליאת פרחי - חנות הפרחים שלי
  • פרחי אביב - מציעים זרי פרחים החל מ-79 ש"ח.

איפה אפשר להזמין פרחים בזול?

הזמנת פרחים היא תמיד רעיון למתנת יום הולדת, מתנת נישואין או סתם להראות שאתם אוהבים מישהו. אז אם אתם רוצים להזמין זר פרחים למישהו הנה כמה טיפים איך אפשר להזמין פרחים בזול.

פרחים היו ותמיד יהיו מתנה אולטימטבית לכל אירוע. זר פרחים הוא דבר אסתטי ויפה בעל ריח נהדר וגם משמש לעיצוב הבית. היום בעידן האינטרנט ישנן דרכיםפ רבות להזמין פרחים לאהוביכם. הנה כמה טיפים איפה תמצאו זר פרחים זול:

הזמנת פרחים דרך האינטרנט

האינטנרט מספק פלטפורמה מצויינת להזמין פרחים ללא צורך לצאת מהבית. קיימים המון חנויות באינטנרט שמספקות משלוח פרחים באינטנרט למשל זר פור יו (Zer4u), גלרי פרחים, פרחי אביב ועוד חנויות רבות. השאלה היא איך מוצאים את המחיר הזול ביותר לזר פרחים דרך האינטרנט?

לשם כך אנו רוצים לתת לכם המלצה על האתר הבא אשר מציג השוואת מחירים מלמעלה משונים חנויות בארץ שמציעות פרחים ומתנות דרך האינטרנט. באתר זה תוכלו לרשום בדיוק את מה אתם מחפשים ולאחר שמצאתם את הזר הזול ביותר או את ההצעה המשתלמת ביותר תוכלו ליצור קשר ישירות מול החנות ולבצע את הקנייה.

כמו כן מפעם לפעם מציעים האתרים של רשתות הפרחים הגדולות מבצעים שונים ואטרקטיביים לתקופה קצרה ואם תחפשו טוב תוכלו למצוא מבצע משתלם.

קניית פרחים ממגדלי צמחים

אם אתם רוצים טיפ נוסף לקניית פרחים בזול כדאי לכם לקנות פרחים ישירות ממגדלי פרחים שם בדרך כלל מוצאים מחירים נמוכים יותר מהחנויות. למשל בגן מאיר בתל אביב מתקיים לפעמים שוק פרחים בו נמכרים פרחים רבים וטריים ללא מחירי תיווך ובמחירים זולים ביותר.





רעיונות לתחפושות לפורים

איזה תחפושות הולכות השנה? איפה כדאי לקנות תחפושת? איפה אפשר למצוא מבצעים? ועוד מידע רב בנוגע לתחפושות לפורים 2010 בכתבה הבאה.

כרגיל פורים מגיע ואיתו כל קרנבל התחפושות. המבצעים רצים בכל חנות ומגוון התחפושות ממשיך להתרחב מדי שנה. הנה כמה דוגמאות לתחפושות לפורים שהילדים השנה (2010) יתחפשו:
  • דייגו
  • סינדרלה
  • פאוור רינג'רס
  • סימבה
  • דן בקוגן
  • טיגרה (פסטיגל)
  • ספורטקס (נווה עצלנות)
  • סטאפני (נווה עצלנות)
  • ספיידרמן
  • יובל המבולבל
  • טובי דובי
  • דורה
ועוד מגוון דמויות שונות ומשונות...

כמה עולה תחפושת לפורים?

תחפושת לפורים מתחילה בכמה עשרות שקלים ויכולה להגיע גם ל-300 ש"ח ויותר, הכל תלוי כמה אתם מוכנים להשקיע. בעיקרון, ככל שתתעצלו להכין לבד תחפושת לפורים כך תצטרכו לשלם יותר על תחפושת מוכנה.

איפה כדאי לקנות תחפושת לפורים?

יש כמה אופציות למצוא תחפושות לפורים. הראשונה היא ללכת לחנויות צעצועים כמו טויס אר אס, טויס אווטלט (Toys Outlet), כפר השעשועים, הפיראט האדום וכו'. האופציה השנייה היא לחפש במרכז העיר בה אתם גרים בזארים קטנים שבד"כ מציעים בהם תחפושות לפורים זולות. האופציה השלישית והאחרונה היא להכין לבד בבית תחפושת לפורים ייחודית שמלבד החסכון בכסף גם תגיע לילד מכל הלב.

איפה אפשר למצוא מבצעים על תחפושות?

לקראת פורים, הרשתות הגדולות תמיד מציעות מבצעים. למשל ברשת הצעצועים "כפר השעשועים" החל מה-15 לפברואר תוכלו לקנות תחפושת לפורים ב-10 ש"ח פלוס כוכבים של ישראכארט. גם בטויס אר אס יוצאים במבצעים ומוכנים להתחייב למחירים הנמוכים ביותר.

מסעדות גורמה מומלצות

איפה אפשר למצוא המלצות על מסעדות גורמה בארץ?

אם אתם מחפשים המלצה על מסעדת גורמה טובה, כדאי לכם לבדוק את הכתבה הבאה שמציעה לכם שבעה מסעדות גורמה שקיבלו שבחים רבים והמלצות טובות ע"י המומחים של המגזין.

בין המסעדות המופיעות בכתבה תוכלו למצוא את מסעדת כתית, מסעדת כרמלה בנחלה, מסעדת נחלים ועוד...


תספורת ועיצוב שיער בזול

איפה אפשר למצוא תספורות ועיצובי שיער בזול?

אם אתם רוצים למצוא תספורת ראויה אבל במחיר לא יקר כדאי לכם לנסות ולחפש בבתי ספר לעיצוב שיער.

בבתי ספר לעיצוב שיער רבים מציעים לכם עיצוב שיער במחירים של פחות מ-50 ש"ח במקום תספורת שתעלה לכם 100 או 200 ש"ח.

החיסרון היחיד בכך הוא שתצטרכו לתת לסטודנטים לחוות את דעתם על כל צעד ובעצם לשמש כמודל לנסיונות הלמידה שלהם. אם זה לא מפריע לכם, תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף.

דירות למכירה ביפו

בשנה האחרונה הפכה העיר יפו למוקד גדול מאוד של משקיעי ויזמי נדל"ן. דירות למכירה ביפו נמכרות במחירים של למעלה ממיליון ש"ח ועולות מדי חודש למעלה.

הנתון המדהים ביותר הוא שדווקא אצל שכנתה המפורסמת תל אביב נרשמת עצירה והאטה שעליית ערך הדירות ואילו ביפו המצב הפוך לגמרי. עוד סיבה שקשה מאוד לנבא את שוק הנדלן ההפכפך.

הנה כתבה שתפרט לכם בדיוק מה קורה ביפו בשנה האחרונה וגם תציג לכם עסקאות אחרונות שנעשו בדירות למכירה ביפו.

מאמרים קשורים:
איפה כדאי לקנות דירה להשקעה?

איפה כדאי לקנות דירה להשקעה?

אחת השאלות החשובות ביותר בנדל"ן להשקעה היא איפה כדאי לקנות דירה להשקעה? במאמר הבא ננסה לנתח את השאלה ואף לתת מקומות שבהם כדאי להשקיע.

כל אחד שמתעניין בקניית דירה לצורך השקעה (מה שמכונה "נדל"ן מניב") מגיע די מהר לשאלה החשובה ביותר- איפה כדאי להשקיע? איזו עיר היא המומלצת ביותר? איפה יש דירות עם תשואה גבוהה? וכו'... ובכן, התשובה היא לא קלה בכלל וגם לא אובייקטיבית. כדי להבין את משמעות השאלה כדאי להבין קודם מה אנחנו רוצים להשיג בקניית דירה להשקעה.

מה חשוב לבדוק בקניית דירה להשקעה?

יש שני דרכים לבחון האם דירה ספיציפית היא טובה להשקעה: תשואה גבוהה או פוטנציאל לעליית מחירים. כאשר אנחנו מתחילים לחפש אחר קניית דירה הדבר הראשון שאנו צריכים לעשות הוא להחליט לאיזה כיוון אנו מעוניינים להשקיע. אם למשל נבחר באפשרות השנייה, אזי המקומות שאנחנו צריכים לחפש הם איזורים שאנו מאמינים שיתפתחו בעתיד הרחוק או הקרוב למשל מכללה גדולה שעתידה להיפתח, רכבת שאמורה לעבור ליד, קניון גדול וכו'.

לעומת זאת אם אנחנו מחפשים תשואה גבוהה, אנחנו צריכים לחפש דירה שאנו מאמינים כי מחירי השכירות בה לא יירדו ותמיד יהיה קל למצוא לדירה שוכרים וכמובן שמחיר הדירה יהיה מספיק זול כדי להגיע לתשואה גבוהה של 8 אחוז או 10 אחוז.

איפה כדאי לקנות דירה להשקעה?

לאחר שהבנו מה אנחנו מחפשים אפשר לענות על השאלה. אבל מכיוון שאף אחד באמת לא יודע את עתיד מחירי השכירות או את תוכניות הבנייה העתידיות כל תחום הדירות להשקעה סובב סביב ספקולציות וסביב סיכון מסויים שההימור שלנו לא יצליח. לכן חשבו בעצמכם והפעילו את האינטואיציה שלכם. נסו לשאול את עצמכם באמת עד כמה אתם מוכנים ללכת רחוק עם קניית דירה להשקעה הווה אומר התעסקות עם דיירים, שיפוצים, בירוקטריה, בנקים, משכנתאות וכו' ומצאו כיוון.

ועכישו לחלק המעשי יותר של התשובה. הנה כמה מקומות ששוים בדיקה לקניית דירה להשקעה שתוכל להניב לכם תשואה גבוהה של 8, 9 ואפילו 10 אחוז תשואה שנתית:

דירות להשקעה בלוד - קיימות שכונות רבות בלוד ישנות וזולות מאוד שמשרד השיכון מתכנן לשפץ ואפשר במצב הנוכחי להשכירן ולהינות מתשואה טובה. כמו כן, יש גרעין דתי שגדל בלוד ויכול לגרום לבסוף לעליית ערך הדירה.

דירות להשקעה בחיפה - גם בחיפה ניתן למצוא דירות זולות שבעסקה טובה תוכלו להגיע לדמי שכירות יפים עם תשואה טובה. שכונת בת גלים, נווה שאנן, רמות רמז הם שכונות שכדאי לברר עליהם.

דירות להשקעה בבאר שבע - בשנים האחרונות הפכה באר שבע ליעד המועדף לקניית דירה להשקעה בעיקר לדירות שליד האוניברסיטה. וזאת משון שהדירות ישנות מאוד ולכן זולות אך מניבות שכירות נאה מהסטודנטים שלומדים באוניברסיטת בן גוריון.

דירות להשקעה בירוחם, אופקים, ערד, דימונה ומצפה רמון - בכל ערי הדרום אשר נמצאות רחוק מהמרכז אפשר למצוא עסקאות נדל"ן טובות שמניבות תשואות גבוהות. החסרון הוא המרחק ומקרים רבים גם אוכלוסיה ממעמד סוציו אקדמי נמוך שגורם לרבים להירתע מעסקאות באיזורים האלו. אם אתם בעלי מעוף ומוכנים להשקיע בשביל קניית דירה להשקעה תוכלו למצוא בערים האלו דירה טובה להשקעה עם תשואה גבוהה בהרבה מן המרכז.

מאמרים נוספים:
דירות להשקעה בחיפה
הפשרת קרקע חקלאית
דירות עם תשואה גבוהה
דירות מכונס נכסים

קניית אופנוע

אם אתם חושבים לקנות אופנוע אבל לא בטוחים איזה סוג אופנוע טוב בשבילכם. או לא בטוחים כמה אתם מוכנים להשקיע כדאי לכם ללמוד מהמדריך הבא כמה המלצות טובות לפני שקונים אופנוע.

במדריך הבא המחולק לשני חלקים (בשפה האנגלית) תקבלו את כל מה שצריך לדעת בקניית אופנוע. להלן שני החלקים:

מדריך לקניית אופנוע חלק ראשון



מדריך לקניית אופנוע חלק שני