ניתוחים פלסטיים דרך קופת חולים

קישורים ממומנים

הידעתם שאפשר לבצע ניתוחים פלסטיים דרך קופות חולים? בכתבה הבאה נציג לכם מה כל קופה מציעה ואיזו קופה מציעה את התנאים הטובים ביותר. כנסו עכשיו לכתבה.

עם השנים, קופות החולים הולכות ומתרחבות ומנסות להציע את כל שירותי הרפואה ללקוחותיהן. בשנים האחרונות קופות החולים מציעות למבוטחים שלהן גם סבסוד והנחות על ניתוחים פלסטיים ואסתטיקה רפואית. בכתבה הבאה נציג לכם מידע שאספנו מהרשת ובו נפרט מה כל קופת חולים מציעה, אילו הנחות אפשר לקבל ומי בדיוק זכאי להן.

לפני שנתחיל בפירוט נציין רק שהמידע שמוצג כאן נאסף ע"י האינטרנט ולכן יכולים להיות שינויים במחירים ובהנחות. לכן אנו ממליצים לכם בסופו של דבר להתקשר אל קופת החולים שלכם ולברר את הזכאות שלכם להנחה על ניתוח פלסטי כזה או אחר.

ניתוחים פלסטיים קופת חולים כללית

קופת חולים כללית מציעה את כל שירותי הרפואה האסתטית וניתוחים פלסטיים שונים באמצעות רשת המרפאות "כלילת אסתטיקה". השירותים כוללים כירורגיה פלסטית כגון: ניתוח אף, ניתוח הגדלת חזה, הקטנת חזה או הרמת חזה, מתיחת פנים, ניתוחי עפעפיים, שאיבת שומן וכד' ומציעה הנחות מאוד משמעותיות לחברי הביטחים של הקופה.

לפי מה שמצאנו ברשת, כל לקוחות כללית זכאים להנחה של עד 20 אחוז, לקוחות כללית מושלם לעומת זאת זכאים להנחות וסבסוד של עד 30 אחוז ואילו לקוחות כללית פלטיניום יכולים לקבל הנחה של עד כ-70 אחוזים!

כדאי לציין גם שישנם מקרים בהם ניתן לקבל החזר מלא ניתוח פלסטי בחינם על חשבון קופת החולים וזה במקרה בו ישנה בעיה רפואית הדורשת ניתוח פלסטי. במקרים כאלו ישנם ועדות שבוחנות את המקרים ומחליטות האם לאשר או לא את השתתפות הקופה בניתוח.

למידע נוסף על ניתוחים פלסטיים בכללית: לחצו כאן.

ניתוחים פלסטיים קופת חולים מכבי

גם קופת חולים מכבי אינה יושבת בצד ומציעה אף היא מספר גדול של הנחות והשתתפות בעלות של ניתוחים פלסטיים שונים המבוצעים בבית חולים הפרטי "אסותא". באתר של מכבי מצאנו טבלה ובה רשימה מפורטת של הניתוחים המבוצעים כולל המחירים וההנחות שחברי מכבי מקבלים למשל, ניתוח עפעפיים, ניתוח אף, מתיחת פנים, מתיחת צוואר, ניתוח הגדלת שדיים או הרמת חזה, שאיבת שומן ועוד. ההנחות מוצעות לחברי ביטוח "מגן זהב" בלבד.

למידע נוסף על ניתוחים פלסטיים במכבי: לחצו כאן

ניתוחים פלסטיים בקופת חולים מאוחדת

קופת חולים מאוחדת מציעה אף היא לחברי הביטוח "מאוחדת שיא" הנחות ומחירים מיוחדים על ניתוחים פלסטיים שונים ועובדת בשיתוף פעולה עם מרפאות שונות כגון מכון אסתיטל, בי"ח רמב"ם בחיפה, רשת המכונים פרופורציה, ועוד.

למידע נוסף על ניתוחים פלסטיים במאוחדת: לחצו כאן

ניתוחים פלסטיים בקופת חולים לאומית

לא מצאנו ברשת מידע על השתתפות קופת חולים לאומית בניתוחים פלסטיים או ברפואה אסתטית. אך אם אתם נמנים על לקוחות לאומית ובמיוחד אם אתם בעלי ביטוח "לאומית זהב", כדאי לכם לברר ולהתקשר האם ישנם הנחות או השתתפות הקופה בניתוחים פלסטיים.

למידע נוסף על ביטוח לאומית זהב לחצו כאן.

מאמרים קשורים:
קורס הכנה ללידה דרך קופות חולים
טיפולי שיניים דרך קופות החולים
טיפול פסיכולוגי דרך קופת חולים

0 תגובות: