כמה מרוויח מתווך?

קישורים ממומנים

חושבים על לעסוק בתיווך דירות? בדקנו ברשת כמה אפשר להרוויח מתיווך. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

הרבה מאוד אנשים בישראל חושבים להפוך להיות מתווך נדל"ן וזאת מכמה סיבות עיקריות - אין צורך בידע מתקדם או מורכב, המידע נגיש לכולם, אפשר אם רוצים לעבוד מהבית ללא משרד, קורס תיווך הוא יחסית קצר ופשוט.

סוג האנשים שמחפשים להתעסק בתיווך דירות מורכב מכמה סוגים שונים: צעירים ללא מקצוע שמחפשים להצטרף למעגל העבודה ורוצים להיות עצמאים, אנשים שמעוניינים להכיר את שוק הנדלן מקרוב ומחילטים לעשות זאת בצורת תיווך דירות וללמוד זאת בעסודת שטח כמו מתווך או מבוגרים, פנסיונרים ואנשים המחפשים לעשות הסבת מקצוע או מחפשים מקצוע נוסף בערב.

מצד שני, להיות מתווך זה לא דבר קל בכלל ודורש הרבה מאוד השקעה של זמן ואנרגיה. הדימוי של מתווכים בארץ נחשב לא טוב ומתווכים אמינים וטובים צרייכים ממש להילחם על כבודם ועל פרנסתם.

לסיכום, כל אחד יכול מהר מאוד לעבוד בתיווך אך רק אם אתם באמת חושבים שיש לכם כשרון במכירות, בניהול משא ומתן ואין לכם בעיה של השקעת זמן ואנרגיה נפשית מול קונים ומוכרים, תוכלו להצליח בתיווך. ועכשיו לשאלה שהטרידה אתכם.

כמה מרוויח מתווך?

לאחר חיפוש מעמיק ברשת הצלחנו למצוא תשובה כללית לשאלה זו. ניתן לחלק את התשובה לשני חלקים - מתווך מתחיל ומתווך עם נסיון.

כמה מרוויח מתווך מתחיל?

מתווך מתחיל ללא נסיון וללא מאגר לקוחות קבוע לא יסגור עסקאות רבות בשנה הראשונה ונהוג לומר כי הממוצע של מספר העסקאות שמתווך מתחיל סוגר בשנה הראשונה הוא 5 עסקאות. כמובן שעסקה יכולה להיות קטנה בקנייה או מכירה של דירה זולה או מצד שני עסקה של וילה יוקרתית. אם לוקחים בחשבון שבכל עסקה אחוז התיווך הוא כ-2 אחוז עמלת תיווך לכל צד (קונה ומוכר), אפשר לומר בממוצע שמתווך מתחיל ירוויח בשנה נטו (לאחר ההוצאות הנלוות כמו טלפון, רכב, דלק ומיסים) כ-70,000 ש"ח שזה כ-5800 ש"ח בחודש.

כמה מרוויח מתווך טוב עם נסיון?

אם תצליחו לעבור את השנים הראשונות בהצלחה ואתם מצליחים להשיג מאגר לקוחות קבוע וללמוד את הטריקים הקטנים שיעזרו לכם למצוא את העסקאות השוות ביותר במקומות הטובים ביותר, אפשר לעשות כסף והרבה מתיוך. לדוגמא, הנה כתבה ממעריב שפורסמה לפני שנתיים על שני מתווכים של סוכנות רי-מקס שהרוויחו מעמלות התיוך מליון שקל בשנה.

מאמרים קשורים:
כמה לוקח מתווך?
איך משקיעים בנדל"ן?

0 תגובות: