דייהטסו טריוס

קישורים ממומנים

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו על דגמי הרכב דייהטסו, הפעם נציג לכם סקירה מקיפה על המיני ג'יפ דייהטסו טריוס. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

אחד מהדגמים היותר מגניבים של חברת דייהטסט הוא הדגם טריוס שהוא מעין מיני ג'יפ עם ביצועי שטח מצד אחד וקומפקטי ונוח מצד שני. בכתבה הבאה נציג לכם ביקורות והמלצות מאתרי רכב מקצויים ברחבי הרשת שיעזרו לכם אם אתם מלבטים בקניית דייהטסו טריוס.

דייהטסו טריוס - סקירה כללית

הדגם הראשון של טריוס יוצר לראשונה בשנת 1997 וקיבל עיצוב חדש לגמרי בשנת 2006 כאשר בעיקר מידותיו הוקטנו והותאמו יותר לתנאי כביש. טריוס מגיע עם מנוע בנזין ועם תיבת הילוכים אוטמטית כאשר מחיר הרכב עומד על כ-140,000 ש"ח. טריוס מורכב מחמש דלתות ונפח המנוע שלו הוא 1495 סמ"ק. הדגם העיקרי המתחרה של טריוס אשר ממוקם באותה משבצת הוא סוזוקי ג'מיני.

טריוס - ביקורות, תגובות והמלצות

כדי למצוא את התגובות וההמלצות הכי אובייקטיביות ומקצועיות על דייהטסו טריוס, חיפשנו בשבילכם באתרי הרכב המקצועיים ביותר בישראל כמו אתר אוטו, ICar, 4*4, מוטוקאר ומדור הרכב של וואלה ועשינו מיקס של כל הביקורות. להלן התוצאות:

יתרונות

היתרון המשמעותי ביותר של הטריוס שהוצג בכל האתרים הוא המחיר הזול ביחס לשאר המיני ג'יפים שבאותה קטיגוריה (כמו סוזוקי ג'מיני ועוד). יתרונות והמלצות נוספות שמצאנו הם מרחב פנים מצוין, יכולת שטח טובה יחסית לגודלו הקטן, נסיעה קלה ונוחה, עיצוב יפה ואחיזה טובה.

חסרונות

דייהטסו טריוס הוא לא חיית שטח ולכן הוא לא ייגמע שטחים קשים כמו שהג'יפים הגדולים יצליחו בקלות. בנוסף, מהיותו מיני ג'יפ, הטריוס מוגבל יחסית לכמות האנשים ברכב וארבעה מבוגרים שייכנסו יחדיו לג'יפ לא ירגישו הכי מרווחים בפנים. כמו כן, טריוס גם לא מתאים כל כך לנסיעות כביש ארוכות. באתר וואלה ציינו גם כחסרון בטריוס מנוע חלש ורועש.

המלצה על דייהטסו טריוס

לסיכום, בכל האתרים שבדקנו, טריוס מקבל ביקורות מצויינות וכל אנשי המקצוע שלקחו אותו למבחן, פשוט נהנו מהרכב ושיבחו אותו בעיקר מהתמורה שהוא מציע מהיותו ג'יפ זול שאינו מתחרה עם התותחים. בקיצור אם אתם מחפשים ג'יפ טוב שישרת אתכם בעיקר בנסיעות עירוניות או בין עירונית קצרות ולצאת מדי פעם לחופשה עם המשפחה בשטח, שווה ומומלץ לו לבדוק קניית דייהטסו טריוס ברצינות.

עוד כתבות בסדרה:
דייהטסו סיריון
דייהטסו yrv

1 תגובות:

דורי גיל אמר/ה...

בקשר לדייהטסו טריוס החדשה:

אני קניתי לפני שבועיים טריוס חדשה ואני ממליץ לכל מי שמחפש ג'יפ קטן ואמין לקנות את הטריוס החדשה.

זה אחלה אוטו! ואני נותן לכם את כל ההמלצות לקנות אותו.