תוכנה לבניית אתרים

קישורים ממומנים

בעל עסק או אדם פשוט – אם אתה מעוניין בבנית אתר אינטרנט תוכל לעשות זאת בקלות באמצעות תוכנה לבניית אתרים. קרא כאן על המלצות לתוכנות כאלו.

היום כבר כדאי לכל בעל עסק שרוצה לפרסם את עצמו או אפילו אדם פשוט המחפש הכנסה צדדית – פשוט להקים אתר אינטרנט. אך הבעיות העיקריות שאנו עשויים להיתקל בהם לפני בניית אתר הן: דרישה למחיר נמוך, וחוסר ידע בשפת תכנות ובמחשבים.

אך יש גם פתרון: קיימות היום בשוק מגוון רחב של תוכנות לבנית אתרים. החברות השונות מציעות תוכנה שלא דורשת ידע מוקדם בHTML או בכל תחום אחר הקשור לתכנות. גם לגבי עיצוב האתר – בתוכנה יש אפשרות של עיצוב אתרים בסגנון שאתם תבחרו. התוכנה מאפשרת לך שליטה באתר, ואין צורך להיות תלוי בבונה אתרים כדי לבצע שינויים מהירים.

מה צריך לחפש בתוכנה לבניית אתרים?

כדאי לשים לב לכמות האחסון שמציעות התוכנות ולשימוש נוח ופשוט שלהן. שימוש נוח בתוכנה כולל גם הוספת תוכן או שינוי תוכן וגם התעדכנויות על סטטיסטיקות תנועה באתר שיהיו ברורות ונוחות. כדאי לבדוק גם האם כלול גיבוי אתר בתוכנה.

כמובן שכדאי לשים לב למחיר של תוכנה לבניית אתרים. כמו כן כדאי לשים לב לאפשרויות שהתוכנה מציעה לעיצוב אתרים, ולבדוק אם העיצוב מתאים לאתר שאתם רוצים לבנות.

איך בונים אתר?

תוכנות לבנית אתרים בדרך כלל מורכבות משלבים, בהם אתה פועל לפי ההוראות. יש תוכנות פשוטות לתפעול, אך פעמים רבות הפשטות נובעת מתבנית מאד מוגדרת של התוכנה המסוימת בה בחרתם, ולכן הבחירה שלכם בעיצוב האתר תלויה בתבנית הקיימת ופחות ביצירתיות.

כמה עולה תוכנה לבניית אתרים?

חלק מהתוכנות הן חינמיות, וחלק הן במחירים שונים. תוכלו למצוא תוכנות לבניית אתרים במחיר זול יותר או פחות.

המלצות לתוכנות חינמיות לבניית אתרים

אחת התוכנות הפופולריות בעולם היא התוכנה wix שפותחה ע"י ישראלים. התוכנה מציעה ממשק פשוט למדי בו לא נדרש מכם אף ידע בתכנות. התוכנה בונה עבורכם אתר פלאש מתוך תבניות המעוצבות בצורה מרשימה ביותר. אם אתם צריכים אתר תדמיתי קטן ורוצים לעשות רושם, זאת התוכנה המומלצת ביותר עבורכם. הערה: ייתכנו בעיות קלות בעברית אבל בעזרת חשיבה יצירתית אפשר להתגבר גם על זה. כתובת האתר: www.wix.com

אתר נוסף המאפשר בניית אתרים בחינם הוא אתר 2all אשר כמו רבים ממתחריו מציע לכם פלטפורמה לבניית אתר ללא תכנות וללא צורך בקניית כתובת דומיין. זהו אמנם לא אותה רמת עיצוב ותכנות כמו של wix אבל אם אתם צריכים אתר פשוט וקל ובשפה העברית, אפשר להשתמש בכיף באתר זה. כתובת האתר: www.2all.co.i

מאמרים דומים:
מחיר תוכנת ניהול מלאי
איך כדאי לבחור חברת קידום אתרים?

0 תגובות: