גלאי וילון

קישורים ממומנים

האם אפשר ליצור וילון בלתי נראה שיגן על הפתחים שלנו בבית מפני פריצות? מסתבר שהתשובה היא כן! מדובר בגלאי וילון, מכשיר אזעקה הנצמד לפתחים של הבית. הנה כמה המלצות טובות לפני קניית גלאי.

מה זה גלאי וילון?

גלאי וילון הוא מכשיר אזעקה המוצמד לחלון, ומהווה מסך שמגן על החלון כמו וילון, ומכאן שמו. הגלאי שולח אלומת אור המקבילה לחלון ומזהה שינויי טמפרטורה הסמוכים לחלון ותדרים באורך מסוים הסמוכים לחלון, ואז מפעיל את האזעקה. חלק מהגלאים מזהים תנועה רק מהצד החיצוני של החלון וכך מפעילים את האזעקה רק ברגעי הצורך ופחות אזעקות שווא.

קיים גלאי וילון קווי, וגלאי וילון אלחוטי, ובשני המקרים הגלאי משתלב עם שאר מערכת האזעקה בבית. ניתן להשתמש בגלאי גם כגלאי חלונות וגם כגלאי דלתות, וכן על כל הפתחים בבית.

מה לחפש כשקונים גלאי וילון?

כדאי לשים לב לפני הקנייה לטווח הגנה האופטימאלי והמקסימאלי של הגלאי. כמו כן, אם מדובר בגלאי קווי פעמים רבות דרושה התקנה מעט יותר מורכבת, ואילו גלאי אלחוטי ניתן להתקין באמצעות מגנט. כמובן שכדאי לברר הכל מבעוד מועד באמצעות המוכר.

אם ברשותכם קיימת כבר מערכת אזעקה וברצונכם להוסיף עוד גלאי וילון נוסף, שימו לב האם הגלאי מתאים לסוג המערכת שקיים אצלכם בבית. לעתים דרושה התקנה נוספת לשם כך.

בחלק מהגלאים מותקן גם אנטי-מסק, המאפשר למערכת לפעול גם במצב בו האזעקה אינה מופעלת אך ריססו את העדשה של הגלאי.

בנוסף, גלאי וילון יכול להגיע בגדלים שונים. ניתן למצוא גלאי גדול וכן גלאי זעיר ברוחב של כ-3 ס"מ ואפילו פחות. שימו לב לגודל הפתח בבית עליו תרצו להתקין את הגלאי, ובמידה ומדובר בפתח קטן כדאי שתיקחו בחשבון גם את השיקול של גודל הגלאי לפני הקנייה.

כמה עולה גלאי וילון?

טווח המחירים הוא מאד רחב. ניתן למצוא גלאי וילון זול במחיר של כ-100 ₪, ואילו ניתן להגיע למחיר יקר הרבה יותר, מעל ל-3,000 ₪ הכולל כמה גלאים וגם עוד אביזרים של אזעקה. כמובן שהמחיר תלוי בשכלולים שונים בגלאי. לעתים ניתן בתוספת תשלום לקבל שדרוגים לגלאי, וכדאי לברר גם את זה לפני הקניה.

איפה אפשר לקנות גלאי וילון?

ניתן להזמין גלאי דרך האינטרנט, או בחנויות המוכרות ציוד מיגון ואבטחה.

מאמרים דומים:
מחיר אזעקה אלחוטית
איזה מצלמת אבטחה כדאי לקנות?


0 תגובות: