איזה מכונת כביסה כדאי לקנות?

קישורים ממומנים

אחד ממוצרי החשמל הביתיים הנפוצים ביותר הם מכונות הכביסה. במדריך הבא נתן לכם את כל המידע שתצטרכו כדי לדעת איזה מכונת כביסה כדאי לקנות?

בישראל של היום השיטה הנפוצה ביותר לכיבוס בגדים היא מכונת כביסה למרות שבאירופה ובארה"ה אנשים רבים (בעיקר צעירים)? מעדיפים להשתמש במכבסות שכונתיות. אז איזה מכונת כביסה לקנות? הנה כמה מאפיינים שכדאי לדעת לפני שניגשים לקנות מכונת כביסה.

מכונת כביסה איכותית

הרבה אנשים מעדיפים לקנות מכונות כביסה של חברות מוכרות ושנחשבות לאיכותיות כמו: שרפ, LG, Miele, אריסטון ועוד אבל קנייה נכונה של מכונת כביסה לא מסתכמת בשם של חברה כזאת או אחרת אלא פרמטרים נוספים כמו סוג המנוע, קיבולת, אחריות יצרן, צריכת מים, תפעול נח וכד'.

להלן כמה מהדברים הראשונים שכדאי לבדוק בקניית מכונת כביסה לבית:
  • כיוון הפתח - לפני הכל יש לבדוק איזה מקום יש לכם בבית בשביל מכונת הכביסה ולפי זה לדעת איזה כיוון פתח המכונה יהיה, פתח עליון או פתח קדמי מחזית המכונה.
  • גודל ומידות - כדאי גם לבדוק את המידות לפני שמגיעים לחנות. בצורה כללית ניתן לומר כי רוב מכונות הכביסה מגיעות בעומק של 60 ס"מ וגובה של 85 ס"מ כאשר הרוחב משתנה לפי סוג הפתח של המכונה (מכונת כביסה עם פתח עליון תהיה צרה יותר ממכונת כביסה בעלת פתח קדמי).
  • נפח מכונת כביסה - נהוג למדוד את נפח המכונה בקיבולת המכונה. לבית עם הרבה ילדים שעושה מספר רב של כביסות בשבוע, מומלץ לקנות מכונת כביסה עם קיבולת גבוהה כך שיוכל להכניס הרבה מאוד בגדים למכונה אחת ובכך לחסוך הרבה צריכת חשמל.
  • תוכניות כיבוס מיוחדות - מלבד תוכניות בסיסיות כמו תוכנית לכביסה עדינה, מניעת קמטים בבגדים וכד' ישנם גם מכונות עם תוספות מיוחדות כמו: קדם שטיפה, בקרת קצף (מניעת הקצפת יתר), עצירת שטיפה, שטיפה מוגברת ועוד.
  • פונקציונליות - הטכנולוגיה כל הזמן משתפרת וכל יום מגיעים שכלולים חדשים ותוכניות מיוחדות לכביסה. כדאי לבדוק מהמוכר בחנות על כל התוכניות של כל אחת ממכונות הכביסה שבתקציב שלכם ולקבל את ההמלצה הנכונה למכונת הכביסה שתתאים לכם בצורה הטובה ביותר.
מחיר מכונת כביסה

למחיר מכנת הכביסה יש פקטור משמעותי ביותר והוא אצל רוב האנשים קובע איזה מכונת כביסה לקנות. חשבו היטב עם מצבכם הפיננסי ובדקו כמה תוכלו לשלם על מכונת כביסה. מכונת כביסה עולה החל מ-1500 ש"ח ויכולה להגיע למחיר של 7000 ש"ח ויותר. אל תתפתו תמיד לקנות את המכונה הטובה ביותר עם כל הפונקציות שעולה הכי הרבה, אך מצד שני זכרו שבמקרים רבים הקנניה הזולה מסתברת כיקרה ויחד עם תיקונים ובזבוז זמן הופכת הקנייה ללא כדאית.

מאמרים קשורים:
איזה טלוויזיה כדאי לקנות?
מצלמות של קנון

0 תגובות: