תוכנת סריקה

כל חברה או עסק רציני עובדים עם המון מסמכים. בשביל ארגון נכון וסדר בעבודה רצוי ומומלץ להשתמש בתוכנת סריקה או בשירותי סריקה מקצועיים. הנה כמה המלצות וקישורים לתוכנות סריקה ותוכנות ניהול מסמכים מקצועיות לעסק.

כדי לא ללכת לאיבוד בתוך אינסוף מסמכים, קיימות תוכנות מקצועיות ושירותים של חברות לעסקים שמציעות טיפול נכון בכל מה שקשור לסדר במסמכים, גיבוי וסריקה. שימוש נכון בתוכנת סריקה יוסיף לעסק שלכם דינמיות ואפשרויות רבות כגון: אפשרויות חיפוש, אחזור מסמכים, מעקב אחר מסמכים ועוד פתרונות רבים שימריצו את העסק ובסוף גם יחסכו לכם כסף.

שירותי סריקה חיצוניים

ישנם גם חברות אשר מציעות שירותי סריקה. במקרה כזה החברה תסרוק את כל המסמכים שלכם ותחזירם על גבי דיסק או CD ROM אך בצורה מסודרת כאשר בעזרת תוכנת צפייה מיוחדת תוכלו לראות את המסמכים לפי פילוח שתבחרו עד לרמת התיקייה.

כמה עולה תוכנת סריקה מקצועית?

מחיר תוכנת סריקה מקצועית עולה כמה אלפי שקלים בממוצע.

תוכנת סריקה

הנה כמה תוכנות סריקה וחברות אשר מספקות פתרונות של ניהול מסמכים ושירותי סריקה:
  • ארכיביון - חברה אשר מספקת שירות כולל של ניהול מסמכים החל מניהול כל המסמכים בתוך החברה ושירותי סריקה של כל המסמכים וסידורם בצורה מאורגנת ונכונה. קישור לאתר החברה
  • סקאן דוק - שירות סריקת מסמכים על גבי דיסק. קישור לאתר
  • Remote-Scan- תוכנת סריקה מקצועית הפועלת בכל סביבת עבודה.
  • מאגרי ארכיב - חברה המספקת שירותי אריכיון וגניזה בעזרת מערכת ממוחשבת חכמה. קישור לאתר החברה
  • חניבעל - מערכת לניהול מסמכים חינמית המאפשרת ניהול מסמכים וארכיון אלקטרוני עד 1000 דפים. מעבר לכמות זו תוכלו לרכוש בתשלום גרסה המאפשרת אפשרויות רבות ונוספות. קישור לאתר
  • האלסופט - חברה המציעה את תוכנת "חיפושית" - תוכנת סריקה מתקדמת. קישור לאתר

מאמרים דומים:
תוכנות CRM לניהול לקוחות
תוכנה לניהול מלאי

איזה מסגרת דיגיטלית לקנות?

מסגרת דיגיטלית היא רעיון מצוין למתנת יום הולדת, יום נישואין או סתם כעוד אביזר יפה לבית. הנה כמה המלצות שכדאי לקבל לפני שאתם ניגשים לקנות מסגרת דיגיטלית.
  • גודל מסך- בידקו מה גודל המסך של המסגרת הדיגיטלית. רוב המסגרות הסטנדרטיות מגיעות בין 7 אינץ' לשמונה אינץ'
  • רזולוציה - בידקו את גודל הרזולוציה וודאו כי ניתן לראות את התמונות באיכות טובה.
  • זיכרון - ישנם מסגרות דיגיטליות המגיעות עם אפשרות להוספת כרטיס זכרון וכך כמות התמונות שתוכלו להכניס למכשיר תלויה רק בגודל הכרטיס אך חשוב לבדוק מהו נפח הזכרון הפנימי של המסגרת. ישנם מסגרות עם זיכרון פנימי של 10 MB וישנם כאלו עם 1GB המחיר עולב בהתאם כמובן.
  • תוספות - בידקו אילו תוספות מוצעים לכם יחד עם המסגרת הדגיטלית למשל: חיבור USB, חיבור Blutooth, חיבור לאוזניות, ישנם גם מכשירים עם אפצייה לצפייה בסרטים וכו'
כמה עולה מסגרת דיגיטלית?

טווח המחירים די גדול בתחום הזה. מחיר מסגרת דיגטלית הפשוטה ביותר מתחיל ב-200 ש"ח ואילו מחיר מסגרת דיגיטלית איכותית עם תוספות, מסך גדול וכמות זיכרון גדולה יכול להגיע גם ל-1000 ש"ח.


שליחת פקס חינם

איך אפשר לשלוח פקס חינם?

יש כמה שירותים שמציעים שליחת פקס בחינם. האתר Freefax.co.il למשל מציע שירות שליחת פקס חינם דרך האינטרנט. באמצעות האתר תוכלו לשלוח פקס בצורה חינמית לחלוטין בסוגים שונים של קבצים כמו: PDF, DOC, JPG, ועוד...

קבלת פקס חינם

אם אתם רוצים לקבל פקס חינם, האתר Myfax.co.il מציע שירות בו תוכלו לקבל בחינם מספר פקס זמני לחמישה ימים ואיתו תוכלו לקבל פקס מכל יעד. תמורת 5 ש"ח בחודש תוכלו להפוך את המספר לקבוע.

מאמרים דומים:
שליחת סמס מהמחשב

מחיר תוכנת ניהול מלאי

כמה עולה תוכנת ניהול מלאי?

תוכנת ניהול מלאי מקצועית היא לא דבר זול בכלל, אך עסק המכבד את עצמו חייב תוכנה כזאת כדי לשמור על סדר וארגון שבסופו של דבר יעזור להצלחתו והתפתחותו של העסק.

תוכנה לניהול מלאי טובה אמורה להכיל ניהול פריטים, הפקת דוחו"ת לפי פילוחים שונים, כרטיסי לקוחות, שיתוף עם דוחו"ת אקסל, מעקב אחר פריטים במלאי וכו'...

טווח המחירים לתוכנת ניהול מלאי טובה מתחיל ב-1500 ש"ח ויכול להגיע עד ל-5000 ש"ח.

למידע נוסף על תוכנות ניהול מלאי בתשלום ובחינם תוכלו לקרוא במאמר הבא: תוכנה לניהול מלאי

תוכנה לניהול מלאי

תוכנה לניהול מלאי היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק. הנה כמה קישורים לתוכנות לניהול מלאי מקצועיות וגם קישור לתוכנת ניהול מלאי חינמית להורדה.

תוכנות ניהול מלאי
  • פריוריטי - בית תוכנה גדול בישראל המציע בין שאר התוכנות, גם תוכנה לניהול מלאי. קישור לאתר החברה
  • ניהול מערכות תוכנה - תוכנת ניהול מלאי המציעה אפשרויות רבות כמו: ניהול פריטים, ניהול מחסנים, מעקב, הפקת דוחו"ת עם אקסל ועוד. קישור לתוכנה כאן
  • Minet - תוכנת ניהול מלאי וניהול משאבים. בקישור הזה
תוכנה לניהול מלאי בחינם

לאחר חיפוש מקיף, לא הצלחנו למצוא בעברית תוכנת ניהול מלאי חינמית להורדה אבל אם אתם מוכנים לעבוד אם תוכנה לניהול מלאי באנגלית תוכלו להוריד את התוכנה החינמית הזו ולקבל תוכנת ניהול מלאי בחינם. לינק ישיר להורדה

חברות להשכרת מקרנים

יש המון חברות להשכרת מקרנים בכל רחבי הארץ. רובם מציעים שירות דומה וקשה מאוד להחליט איזה חברה לבחור.

בשביל שתוכלו לדעת שקיבלתם הצעה הוגנת וטוה כדאי שתשתמשו באתרי השוואת מחירים כדי לקבל לפחות מחמישה חברות שונות הצעת מחיר עבור השכרת מקרן.

להלן שני אתרים באינטרנט בהם תוכלו להשוות מחירים מול ספקי שירות:
  • באתר הזה תוכלו לקבל מידע מחמישה חברות שונות אשר יפנו אליכם ויתנו לכם הצעת מחיר מסודרת עבור השכרת מקרן. קישור לאתר
  • ועוד אתר בו תוכלו לעשות תהליך דומה בלינק הזה
מאמרים נוספים באותו נושא:
מחיר השכרת מקרן
השכרת מקרן (ברקו)


מחיר השכרת מקרן

כמה עולה בממוצע השכרת מקרן (ברקו) לאירוע או כנס?

יש סוגים רבים ואיכויות שונות למקרנים. מחיר השכרת מקרן פשוט מתחיל מ-100 ש"ח ויכול להגיע עד ל-500 ש"ח למקרן איכותי ומקצועי.

המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. למשל: איזה דגם המקרן? מהי הרזולוציה שלו? אילו תוספות הוא כולל? האם הוא כולל חצובה? מסך וכד'

יש מספר גדול מאוד של חברות להשכרת מקרנים בישראל וכדאי מאוד להתקשר לפחות לחמישה חברות שונות ולבקש הצעת מחיר עבור השכרת המקרן. יש הבדלים גדולים בין חברה לחברה וסקר שוק טוב יכול לחסוך לכם כסף.

מאמרים קשורים:
השכרת מקרן (ברקו)
חברות להשכרת מקרנים

השכרת מכונת פופקורן

אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת או כל אירוע אחר, כדאי לכם גם לחשוב על מכונת פופקורן מקצועית שתשמח את כל האורחים - ילדים ומבוגרים.

תתפלאו אבל ישנן חברות שמציעות השכרת מכונת פופקורן ליום אחד בלבד! אופציה כזאת יכולה להיות מצויינת עבורכם מבלי להשקיע כספים גדולים. מכונה ממוצעת אמורה לספק למעלה ממאה מנות פופקורן כך שבאירועים קטנים אתם צריכים להיות מסודרים.

בד"כ מחיר השכרת מכונה ליום (24 שעות) נע בין 150 ש"ח ל-500 ש"ח. חפשו באינדקסים של בעלי מקצוע או באינטרנט חברות להשכרת מכונות פופקורן ועשו סקר מחירים כדי למצוא את הדיל הזול ביותר בשבילכם.

איזה מצלמת אבטחה כדאי לקנות?

יש כמה דברים מאוד חשובים ובסיסיים שכדאי לדעת לפני שקונים מצלמת אבטחה לבית או לעסק. הנה כמה המלצות:

עדשות

חשוב לבחור את העדשה הנכונה במצלמת האבטחה שתותאם למקום שאותו אתם רוצים לצלם. אם אתם צריכים לקבל זווית ראיה של שטח גדול תצטרכו עדשה רחבה. לעומת זאת, עדשה רחבה עדשה צרה לא תוכל לספק קנה מידה רחב אלא תספק לכם זום של שטח קטן אך בצורה מוגדלת.

הסתרת המצלמה

במקרה של מצלמות נסתרות, חשוב לבדוק לפני שקונים היכן תרצו להתקין את המצלמה ובהתאם, איזה סוג של הסלקה תרצו. יש מגוון סוגים של הסלקת מצלמות אבטחה. בקשו מהמתקין שייתן לכם את ההמלצה שלו לסוג המצלמה והמקום הטוב ביותר להתקין.

תאורה למצלמת האבטחה

זהו אחד מהגורמים החשובים ביותר שיש לבדוק בקניית מצלמת אבטחה. אם המקום שלכם חשוך כדאי לקנות מצלמה העובדת בשיטת לדים או אינפרא אדום או לחילופין "מצלמת כיפה" למקום מואר.

מאמרים קשורים
:
אזעקה אלחוטית
אזעקה קווית או אזעקה אלחוטית?
מחיר אזעקה אלחוטית

אזעקה קווית או אזעקה אלחוטית?

איזו אזעקה לבית כדאי לקנות? קווית או אלחוטית?

בעיקרון, אם רק התקציב חשוב לכם, כדאי לכם לקנות אזעקה קווית כיוון שהיא זולה בהרבה ביחס לאזעקה אלחוטית. מעבר לתקציב ישנם יתרונות וחסרונות לכל מערכת אזעקה:

יתרונות: התקנת מערכת אזעקה האלחוטית היא התקנה קלה ביותר. מכיוון שכל הגלאים ולוח הבקרה הם אלחוטיים, אין צורך בהתקנת אזעקה מיוחדת ולכן גם עלות ההתקנה יהיה זול על פני מערכת קווית. התקנת אזעקה קווית לעומת זאת, היא מורכבת יותר ודורשת תשתית רצינית של חוטים סביב הקירות דבר שיכול לעלות הרבה מאוד בהתאם לבית שלכם.

חסרונות: מעבר לכך שאזעקה אלחוטית יקרה יותר, תצטרכו להחליף סוללות בגלאים מדי כמה שנים ולכן המחיר הכולל של המערכת מתייקר אף יותר.

מאמרים קשורים:
אזעקה אלחוטית
אזעקה קווית או אזעקה אלחוטית?

אזעקה אלחוטית

אם אתם בשלב החיפושים סביב אזעקה לבית, כדאי לכם לשקול אולי לקנות אזעקה אלחוטית. כמה אזעקה אלחוטית עולה ומה חשוב לדעת? מיד.

מערכות אזעקה אלחוטית לבית הן הצעקה האחרונה בכל מה שקשור בטכנולוגיית האזעקות. אם תקנו אזעקה אלחוטית מקצועית של חברת "ויסוניק" (Visonic) בדגם Power Vax למשל, תוכלו לקבל יתרונות עצומים על פני מערכות אזעקה לבית רגילות. למשל:
  • לשלוט ולפקח מרחוק על הנעשה בבית שלכם גם אם אתם מחוץ לבית.
  • תוכלו לכוון את המערכת כך שתתקשר לטלפון הסלולרי שלכם ותמסור לכם דיווחי מערכת, הקלטה קולית של מה שנעשה בבית ועוד...
  • תוכלו לשלוט באיזורים בהם תרצו שהאזעקה תפעל ועוד הרבה..
כמה עולה אזעקה אלחוטית?

מחיר אזעקה אלחוטית של חברה איכותית ומקצועית הוא בסביבות 3000 ש"ח ומעלה.

חברות איכותיות של מערכות אזעקה אלחוטית:
  • "ויסוניק" (Visonic)- חברה בעלת שם עולמי למערכות אזעקה מתוחכמות.
  • ריסקו
  • פימה

תוכנות CRM לניהול לקוחות

תוכנה לניהול לקוחות (CRM) היא מוצר מאוד חשוב בניהול עסק. הנה כמה תוכנות ניהול לקוחות חלקן בתשלום וחלקן בחינם:

תוכנות CRM לניהול לקוחות מקצועיות:
  • My Buisness - תוכנת ניהול מלאה של קשרי הלקוחות, מכירות, שירות הלקוחות ופרוייקטיםהכוללת גם מערכת BackOffice. קישור לאתר התוכנה
  • ברק CRM - חברה המציעה מגוון של תוכנות לניהול לקוחות למספר של סוגי עסקים כמו עסקים קטנים, חברות, תוכנות לשוק ההון ועוד.. בקישור הבא
  • SAP - חברה המציעה שלל תוכנות ופתרונות תוכנה לניהול עסקים קטנים וגדולים. קישור לאתר
תוכנות CRM לניהול לקוחות חינם
  • FreeCrm - תוכנת ניהול לקוחות חינמית המבוססת על דפדפן. קישור כאן
  • CRMatrix - תוכנה לניהול לקוחות בחינם בגרסה מצומצמת של הגירסה בתשלום. בקישור הזה