מחירי מדפסות לייזר 2009

מחירי מדפסות לייזר זולים יותר מאי פעם והיום כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש מדפסת כזאת.

אם אתם מחפשים מדפסת זולה, תוכלו למצוא דגמים רבים של חברות מוכרות החל מ-250 ש"ח.

מדפסות לייזר ב-200 ש"ח עד 500 ש"ח

אם התקציב שלכם הוא עד 500 ש"ח תוכלו למצוא מדפסות לייזר קטנות ובסיסיות של החברות HP, OKI, Canon, Samsung, ו Brother.

מדפסות לייזר ב-500 ש"ח ומעלה

אם אתם יכולים להרשות לעצמכם עלות גבוהה יותר למדפסת לייזר תוכלו למצוא מדפסות חזקות יותר שלך החברות Xerox, Panasonic, Lexmark וגם Kyocera (במידה והתקציב שלכםהוא באמת גדול..)


קראו עוד מאמרים בנושא מדפסות לייזר:

קניית מדפסת לייזר
מחסנית למדפסת לייזר


מחסנית למדפסת לייזר

מדפסת לייזר הפכה ממזמן למוצר שנמצא כמעט בכל בית בישראל. כמו כל מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, גם מחירי המדפסות בישראל ירדו פלאים והיום כמעט ואין הבדל בין מדפסת לייזר למדפסת הפועלת על הזרקת דיו.

כמו המדפסות, גם מחיר המחסנית למדפסת לייזר ירד והיום אפשר למצוא מחסנית טונר ללייזר החל מ-30 ש"ח. כמובן שהדבר תלוי בסוג ואיכות המדפסת שיש לכם ובסוג הטונר שתקנו.

מה כדאי לבדוק לפני שקונים טונר ללייזר

הדבר העיקרי שחשוב לבדוק בטונר לייזר הוא כמה דפים הטונר מסוגל להוציא ולחשב מה תהיה העלות לדף. למשל אם אתם קונים טונר המסוגל להוציא 2000 דפים ומחירו הוא 100 ש"ח אז העלות לדף תהיה 5 אגורות לדף. בדיקה כזאת תביא אתכם לקנייה הכי חכמה וחסכונית שאפשר.

מאמרים נוספים:
מחירי מדפסות לייזר 2009

קניית מדפסת לייזר

איזה מדפסת כדאי לקנות? מה ההבדל בין מדפסת לייזר למדפסת רגילה? כמה עולה מדפסת לייזר? כל מה שצריך לדעת ומה באמת כדאי לשים לב, בכתבה הבאה.

מדפסת לייזר היא מדפסת שפעולתה מתבססת על הדפסה בקרן לייזר (בצורה מאוד דומה למכונת צילום). הפופולריות של מדפסות הלייזר בישראל עלתה בשנים האחרונות בישראל בעיקר בגלל הוזלת המחירים של המדפסות ושל מחסנית הטונר ללייזר.

היתרונות המרכזיים של מדפסת לייזר מול מדפסת הרגילה (מדפסת הזרקת דיו) הם מהירות ההדפסה ורזולוציה באיכות גבוהה בהרבה יותר ממדפסת הזרקת דיו. כמו כן, מדפסת הלייזר נחשבת לאמינה יותר. לעומת זאת, עלותה הראשונית של מדפסת הלייזר יקרה יותר ממדפסת דיו וכאן חסרונה העיקרי.

מה כדאי לבדוק לפני שקונים מדפסת לייזר?

  • מהי הרזולוציה המקסימלית dpi - פרמטר זה מציג את חדות התמונה כך ככל שמספרי הנקודות גדולים, כך החדות תהיה גבוהה יותר.
  • מה מהירות ההדפסה המקסימלית לדפים בדקה.
  • מהי כמות הזיכרון הפנימי של המדפסת.

כמה עולה מדפסת לייזר שחור לבן?

כפי שאמרנו קודם, מחירי מדפסות הלייזר ירדו מאוד בשנים האחרונות והיום ניתן לקנות מדפסת לייזר פשוטה המדפיסה בשחור לבן החל מ- 250 ש"ח בלבד. כמובן שככל שתרצו מדפסות איכותיות יותר ובעלות אפשרויות מתקדמות יותר תצטרכו לשלם יותר באיזור ה- 800 - 1000 ש"ח.

מדפסת לייזר בשחור לבן זולה

אם אתם מחפשים מדפסת לייזר זולה, תוכלו למצוא במחירים של 250 ש"ח עד 500 ש"ח דגמים של מדפסות מחברות כמו HP, Sansung, Brother, Canon, או Oky. בטווח מחירים של 700 ש"ח עד 1500 ש"ח, תוכלו למצוא מדפסות של החברות Lexmark, Xerox, Panasonic, או IBM.

טונר לייזר זול

מחסנית הטונר היא פקטור חשוב בכדאיות של קניית מדפסת. מחירי הטונר נעים בד"כ בין 90 שקלים ל- 500 ש"ח תלוי בסוג המדפסת ובכמות קיבולת הדפים. אפשר לקנות גם טונר חליפי בפחות מ-50 ש"ח בהרבה מאוד חנויות ורשתת המתמחות במדפסות וציוד למדפסות.


התקנת צלחת לווין פרטית

אם קראתם את המאמר על הממיר החדש שיוצא בחודש אוגוסט ועדיין לא השתכנעתם לעזוב את הוט או את יס, אולי התקנת צלחת לווין פרטית אצלכם בבית תגרום לכם לחשוב אחרת.

אז איזה ערוצים אפשר לראות דרך צלחת הלווין הפרטית?

יש כמה סוגים של צלחות לווין והצפייה בערוצים תלויה בסוג הצלחת ובאיזו חבילה בחרתם. בדומה לחברות הוט ויס, גם כאן תצטרכו לבחור בחבילות שונות במחירים שונים. ההבדל הגדול הוא שכאן התשלום הוא חד פעמי ומסתיים ברגע שהתקנתם את הצלחת.

כמה עולה התקנת צלחת לווין פרטית?

אפשר לחלק את התשלום לצלחת הלווין לשלושה חלקים:

חבילה בסיסית: עולה כ - 1500 ש"ח בממוצע ומאפשרת צפיה בכל ערוצי הטלוויזיה הישראלית והרדיו הישראלי.

חבילה מתקדמת: עולה כ-2000 ש"ח בממוצע ומלבד הטלוויזיה הישראלית קולטת גם כ- 400 ערוצים מרחבי אירופה והמזרח התיכון.

חבילת פרימיום: חבילה זאת עולה בממוצע כ-5000 ש"ח. בחבילה זו צלחת הלווין שלכם מסתמכת גם על האינטרנט ומאפשרת שדרוגים רבים בהרבה יותר כגון לשתף תכנים, צפייה ביותר ערוצים ועוד.

איפה אפשר לקנות צלחת לווין פרטית?

יש כמה חברות בישראל שמתקינות צלחות לווין בבית. להלן רשימה של כמה מתקינים. (אתם מוזמנים לחפש במדריכים כמו דפי זהב או באתרי אינטרנט שונים ספקים נוספים):



הממיר החדש שמחליף את יס והוט

האם אפשר לומר להתראות לשירותים של חברות הכבלים והלווין הוט ויס? בתחילת חודש אוגוסט תחל רפורמת ה-DTT שתוכל לענות לנו על השאלה הזו.

מה מציע הממיר החדש?

בעבור 400 ש"ח בלבד תוכלו לרכוש ממיר דיגיטלי העובד בטכנולוגית ה- DTT ואינו קשור לא להוט ולא ליס ולצפות חינם בערוצים 1, 2, 10, 33 ו- 99. אין צורך בהתחייבות, תשלום חודשי או כל דבר אחר -הצפייה בערוצים הנ"ל באמצעות המכשיר היא חינם.

הנחה לקניית הממיר החדש

משפחות מעוטי יכולת שיוכחו כך ע"י הביטוח הלאומי יזכו להנחה על הממיר החדש וישלמו רק 200 ש"ח במקום 400 ש"ח. ההנחה תתבצע גם אם אותם זכאים רכשו את המכשיר בתשלום מלא.

איפה קונים את הממיר החדש?

את הממיר החדש תוכלו לקנות בכל חנות של מוצרי אלקטרוניקה (ליאור, סנסור, שקם אלקטריק וכו'). בעתיד תוכלו אפילו לקנות מכשירי טלוויזיה המשולבים עם הממיר החדש.


שליחת סמס מהמחשב

אם אתם מחפשים תוכנה שתעזור לכם בשליחת סמס מהמחשב בחינם הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם כמה תוכנות המאפשרות לכם לשלוח sms דרך המחשב וללא צורך בשימוש הסלולרי שלכם.

לא משנה אם אתם מנויים של אורנג', סלקון, פלאפון או מירס בעזרת תוכנה פשוטה כולכם תוכלו לשלוח סמס דרך המחשב שלכם באמצעות האאולוק במחשב.

אז קודם כל, יש שתי דרכים המאפשרות שליחת סמס חינם ללא אף עלות. הדרך הראשונה היא היא דרך תוכנת המסרים (IM) איי סי קיו (ICQ). הבעיה היא שהתוכנה מגבילה אתכם בכמות הודעות ביום. להורדת איי סי קיו לחצו כאן

הדרך שנייה היא באמצעות התוכנה Fastsms המאפשרת אף היא שליחת sms בחינם אך גם כאן כמות ההודעות היא מוגבלת. לפרטים והורדה לחצו כאן

יש כמה תוכנות נוספות המאפשרות שליחת הודעות sms באמצעות הoutlook או ה- Outlook Exspress. השימוש בתוכנות האלו הם חינם, אך בעבור שליחת הסמס (שלא כמו ב-icq) תצטרכו לשלם לפי התעריף שיצויין לכם בכל תוכנה.

תוכנה ראשונה נקראת טלמסג - Telemessage לפרטים על התוכנה והורדה לחצו כאן

תוכנה שניה נקראת sms4all וניתנת להורדה כאן

מאמרים נוספים השייכים לתחום:
הורדת רינגטון לסלולרי
איפה אפשר לקנות אייפון?
איך נראה האייפון החדש iphone 3g



איפה אפשר למצוא אתרים המציעים בניית אתר לחתונה?

מבקשים למצוא אתר המאפשר לכם לפתוח אתר לחתונה שלכם? איפה אפשר לעשות זאת? וכמה זה עולה? כל המידע ומה שחשוב לשים לב, בכתבה שלפניכם.

אתר לחתונה הוא רעיון מצוין לשתף את החברים והמשפחה בהכנות והסידורים לחתונה שלכם. תוכלו לשתף את כולם בסיפור ההיכרות שלכם, להעלות תמונות וסרטונים לאתר שלכם ואפילו לאשר הזמנות מהמשפחה והחברים.

אם אתם מבינים בבניית אתרים ובעיצוב אתרים, תמיד תוכלו לבנות בעצמכם אתר ייחודי משלכם. אך אם אתם נמים על רוב האנשים ואתם לא יודעים לבנות ולתכנת אתר באינטרנט יש אתרים רבים שמציעים לכם מבחר תבניות מיוחדות שהותאמו במיוחד לאתרים לחתונה ותוכלו פשוט לפתוח אצלם את האתר ואז כל מה שנותר הוא להעלות תוכן ותמונות לאתר מבלי לדעת אפילו מלה אחת ב-HTML.

כמה עולה בניית אתר לחתונה?

מחיר בנייה והקמה של אתר לחתונה מורכב משני אלמנטים" הבנייה והאחסון. ברוב המקרים האתרים שמציעים הקמות אתר לחתונה יספקו לכם את שני הדברים באותו מחיר. מחיר ממוצע לשנה עבור בניית אתר לחתונה יעלה לכם בסביבות 300-500 ש"ח כולל הכל. לכם רק נשאר למלא את האתר בתוכן, תמונות וסרטונים.

איך אפשר לפתוח אתר אישי לחתונה בחינם?

תמיד תוכלו לפתוח בלוג חינמי באחד מאתרי הבלוגים הגדולים כמו: ישראבלוג של נענע, הבלוגיה של תפוז ואפילו בלוגר של גוגל. זה אמנם לא יהיה אותו הדבר כמו אתר חתונה אישי המיועד לכך אך זה עדיין אלטרנטיבה טובה ובחינם.

איפה אפשר למצוא אתרים שמציעים בתשלום הקמת אתר לחתונה?

הנה רשימה חלקית של אתרים המציעים בניית אתר אישי לחתונה:

ממיר לרכב - מה זה? וכמה זה עולה?

אם יש ברשותכם מכשירים חשמלים הפועלים במתח 220 V ואתם רוצים לקחת אותם איתכם לנסיעה ברכב או לטיול במקום שאין בו חיבורים לחשמל אתם צריכים ממיר לרכב כדי שהמצבר יוכל להפעילו ע"י חיבור המכשיר למצת של הרכב.

כמה עולה ממיר לרכב?

עלות ממוצעת של ממיר לרכב היא בין 150 ש" ל-350 ש"ח. תלוי בסוג הממיר ובכח החשמל שאתם מחפשים להמיר.

כמה עולה הלבנת שיניים?

טיפול הלבנת שיניים כולל יעלה לכם כ-3000 ש"ח בממוצע. כמובן שאפשר למצוא טיפולי שיניים זולים יותר אם תחפשו טוב.

בדרך כלל ככל שמתרחקים מאיזור המרכז כך מחירי הטיפול בשיניים יהיו זולים יותר.

ישנם כמה סוגים של הלבנות שיניים בכמה רמות של ביצוע ולכן המחיר שצוין כאן משקף הערכה גסה בלבד. ישנם גם אתרים באינטרנט המציעים השוואות מחירים להלבנת שיניים וטיפולים נוספים.

לקבלת מחיר מדויק פנו למרפאה מוסמכת ובקשו הצעת מחיר.

מאמרים נוספים בתחום:
מרפאות להלבנת שיניים
איך מלבינים שיניים?
ציפוי חרסינה לשיניים




מרפאות להלבנת שיניים

ישנם הרבה מאוד מכונים ומרפאות שמטפלים בהלבנת שיניים בישראל.

ישנם היום שיטות שונות ומהירות להלבנת שיניים וכדאי לשאול בכל מרפאה איזה טיפול הם מציעים ולהשוות ביניהם.

בכדי לעזור לכם בבחירה של מרפאות, להלן רשימה חלקית של מרפאות ברחבי הארץ:


  • ד"ר מור - מרפאת שיניים ברמת גן.
  • מדי שן - מרפאת שיניים באיזור המרכז.
  • ד"ר אלינה סגל רונת - עוד מרפאה באיזור המרכז (ר"ג).
  • ד"ר לוי מיכאל - מרפאה באיזור ת"א.
  • ד"ר אריה רייכל - לומירס - מרפאה בגבעתיים.
  • אינביזה-ליין.
  • לרון.
  • .makeusmile
  • יתיר
  • Amazing-Smile


בגדי ים בזול

בשביל לקנות בגדי ים בזול, מומלץ לפעול באחת מהדרכים הבאות:

  • התרחקו כמה שיותר מקניונים או מרכזים מסחריים נחשבים, שם המחירים של בגדי הים (במיוחד של נשים) יהיו יקרים.

  • חפשו חנויות עודפים של בגדים ובגדי ים. בדרך כלל תוכלו למצוא חנויות כאלה באזורי תעשייה של הערים הגדולות ובמרכז - בעיקר בחיפה, תל אביב, ירושלים ובאר שבע. המחירים בחנויות אלו יהיו זולים יותר בד"כ.

  • בזארים ושווקים כמו שוק הכרמל, שוק בצלאל וכו' הם תמיד מקומות טובים ומומלצים למצוא בהם "מציאות".


בהצלחה

מאמרים באותו נושא:
מחירים של ביקיני
בגדי ים לנשים - איזה כדאי לקנות?




בגדי ים לנשים - איזה כדאי לקנות?

אז החלטתן לקנות בגד ים הקיץ ואתן רוצות לדעת אילו דגמים יש ואילו חברות אשר שוות או נחשבות?

להלן רשימה מקיפה של חברות וחנויות שתוכלו למצוא בהן מגוון של דגמים לקיץ 2009.

  • גוטקס
  • לי קופר
  • פילפל
  • גדעון אוברזון
  • גלית לוי
  • בננה
  • גו אנדר
  • לאה גוטליב
  • קדס
  • ספידו
  • גליק
  • fox
  • בילבונג
  • H&O
  • ליז
  • נאקו
  • see you

בגדי ים זול
ים

כמובן שיש בגדי ים של חברות לא מוכרות שניתן למצוא במרכולים ובאזרים. בגדי ים כאלו יהיה בד"כ זולים יותר מהחברות שצויינו כאן.

מאמרים דומים שמומלץ לקרוא:
מחירים של ביקיני
בגדי ים בזול



מחירים של ביקיני

הביקיני הוא שם כולל לכמה סוגים שונים של בגדי ים לנשים. למעשה, חוץ מבגד ים שלם, כמעט כך סוגי בגדי הים הם ביקיני בצורה כזו או אחרת, טאנקיני, מונוקיני, סטרפלס, חוטיני ועוד....

בכתבה הזאת ננסה לתת לכם מחירים לכל סוגי הביקיני לקיץ 2009.

ביקיני קלאסי

בגד ים בשני חלקים ללא חיבור ביניהם. זוהי הצורה הקלאסית והפשוטה של הביקיני.

מחיר ממוצע לביקיני: 100-350 ש"ח.

טנקיני

בגד ים שחלקו העליון הוא בעצם גופיה קצרה שבדרך כלל מגיעה לאיזור הטבור (פופיק).

מחיר ממוצע לטנקיני: 150 ש"ח - 300 ש"ח.

מונוקיני

כאשר החלק העליון מחובר בדרך כלשהיא לחלק התחתון אך לא באופן מלא (בגד ים שלם) זהו המונוקיני. בגד ים זה פחות נפוץ בישראל.

מחיר ממוצע: 150 ש"ח - 300 ש"ח.

סטרפלס

בגד ים רגיל אך ללא כתפיות. בגד ים מאוד פופולרי ומומלץ!

מחיר של סטרפלס: 120 ש"ח - 400 ש"ח.

חוטיני


בגד הים הכי מזערי שיש. החלק התחתון עשוי מחוט בלבד ולא משאיר הרבה מקום לדמיון. גם בגד ים זה נפוץ מאוד.

מחיר ממוצע של חוטיני: 150 ש"ח - 350 ש"ח.

ביקיני לילדות ונערות

ניתן למצוא דגמים מיוחדים לילדות ונערות החל מ-50 ש"ח

בגד ים זול

אם תחפשו בשוק או בבאזרים. תוכלו למצוא מחירים יותר זולים ממה שצוין בכתבה אך בדרך כלל אילו יהיו חברות לא מוכרות וכדאי לבדוק היטב את הבד ואת טיבו ואיכותו לפני שקונים.

מאמרים קשורים:
בגדי ים לנשים - איזה כדאי לקנות?
בגדי ים בזול