איך כדאי לבחור חברת קידום אתרים?

קישורים ממומנים

אחד הענפים הגועשים ביותר כיום הוא שוק קידום אתרים. מה שפעם היה נחלתם של כמה בודדים, היום הפך לנחלתם של מאות ואולי יותר של חברות קידום אתרים ומדי יום מצטרפים שחקנים חדשים לשוק. אז איך כדאי לבחור חברה לקידום אתרים? בכתבה הקצרה הבאה.

ראשית, צריך למצוא חברת קידום אתרים. אז מומלץ לעשות בכמה דרכים:

רשמו "קידום אתרים" או "מקדם אתרים" וכו' בגוגל. רוב התוצאות שתמצאו יהיו של חברות קידום שמציעות את שירותן . אם החברה תופיע בתוצאות החיפוש במיקום גבוה, כך תדעו שזאת חברה שמקדמת טוב - זה הרי סוג של כרטיס ביקור עבור חברות לקידום אתרים.

דרך נוספת למצוא מקדם אתרים היא דרך אינדקסים של בעלי מקצוע באינטרנט להיכנס לאתרים שלהם ולהתרשם מעבודתם.

אחרי שמצאנו כמה מקדמים שמוצאים חן בעינינו חשוב לבדוק כמה גורמים כדי שנדע אם החברה שפנינו אליה, טובה:

איך יודעים אם חברת קידום אתרים היא טובה?

  • בקשו לדעת איזה חברות הם מקדמים ובידקו האם הם מקדמים אתרים של מתחרים שלכם - למרות שקיימים מקרים בהם חברות קידום מקדמות שני מתחרים, עדיף להימנע מזה כדי שנהיה בטוחים שאנו נקבל את מלוא הדגש ותשומת הלב בקידום האתר שלנו.
  • בידקו לאיזה תוצאות חיפוש הגיעו האתרים שאותם חברת הקידום מקדמת - אם אין אף מילה תחרותית שמופיעה בעמוד הראשון ובמיקום גבוה של אותה חברה זהו סימן מובהק שחברת הקידום הזאת לא הכי טובה בעולם.
  • וודאו שהאתרים שחברת קידום האתרים אומרת לכם שהיא מקדמת אכן שלהם ואין הם לוקחים קרדיט על עבודה של מישהו אחר - אפשר לבדוק זאת ע"י חיפוש באתר של הלקוח (בד"כ באתר שמקודם ע"י חברה מקצועית מצויין בתחתית האתר לוגו או קישור לחברת קידום האתרים שלו).

איך משלמים לחברת קידום אתרים?

מכיוון שהשוק רווי במאות חברות לקידום והשוק נמצא בתחרות גדולה ומורכב משחקנים קטנים וגדולים שמתחרים על אותה משבצת אין סוג של סטנדרט אצל מקדמי אתרים בכל מה שקשור לתשלום עבור קידום אתר. מקדם אחד יגבה מכם סכום כסף גבוה עבור תוצאות טובות בלבד ואילו מקדם אחר יבקש מכם תשלום עבור העבודה מבלי להתחייב לתוצאות. אי אפשר לקבוע מה יותר טוב זיכרו דבר מאוד חשוב:

אף אחד אינו יכול לקבוע תוצאות חיפוש מלבד גוגל!! וכל מי שיגיד לכם אחרת טועה ומטעה. קידום אתרים מתבסס על ספקולציות ושמועות שמשתנות כל הזמן וגוגל אינה משתפת את המידע שלה עם אף אחד ולכן, אל תקבלו התחייבויות של מקדמי אתרים כמבן מאליו ואם מקדם מוכן להתחייב עבור כל מילה שבעולם להגיע למקום הראשון בחיפוש של גוגל רצוי שתחשבו פעמיים לפני שתעשו זאת.


0 תגובות: