משאבת חלב

קישורים ממומנים

איזה משאבת חלב כדאי לקנות כמה עולה משאבת חלב ועוד הרבה מידע בנושא בכתבה הבאה. אז אם אתן לאחר לידה ומחפשות מידע בקשר למשאבות חלב כנסו עכשיו.

במקרים רבים אם מיניקה צריכה בלית ברירה להיפרד מתינוקה. לפעמים רק לכמה שעות ולפעמים (ברוב המקרים) צריכה לחזור לעבודה ולשים את התינוק אצל מטפלת. נשים רבות אינן מוכנות (ובצדק) להפסיק עם ההנקה ועל כן הן שואבות חלב בעזרת משאבה ומעבירות לבקבוק וכך התינוק ממשיך לקבל חלב אם גם כאשר האמא איננה בסביבה. לשאוב חלב בעזרת משאבה הוא לא דבר כל כך קל אבל אמהות רבות מוכנות להקריב ולסבול לטובת ילדיהן.

סוגי משאבות חלב

יש שני סוגים של משאבות חלב: משאבה חלב ידנית ומשאבת חלב חשמלית. אם אתן שואלות את עצמכן מה עדיף? משאבה ידנית או משאבה חשמלית? אתן תמצאו את עצמכן שואלות את השאלה הזאת עם עוד הרבה מאוד אמהות. התשובה לשאלה הזאת היא שאין תשובה. לכל אחת העדפה משלה. נשים רבות מעדיפות את הנוחות של המשאבה חשמלית על פני המשאבה הידנית ולנשים אחרות קשה עם הרעש וההרגשה המכנית של המשאבה החשמלית ומעדיפות לעבוד קשה יותר אבל בשלווה במשאבת חלב ידנית.

כמה עולה משאבת חלב?

המחירים של משאבות חלב ידניות מתחילים בסביבות 250 ש"ח ויכולים להגיע עד ל-400 ש"ח. משאבות חלב חשמליות הן יקרות יותר ונעות סביב המחירים 400 עד 900 ש"ח. יש משאבות אשר נמכרות ביחד עם קופסאות אחסון או שקיות לחלב ויש כאלה שלא ותצטרכו לקנות שקיות אחסון לחלב בנפרד לכן מומלץ שתקחו זאת בחשבון לפני שאתן קונות את המשאבה.

איזה משאבת חלב כדאי לקנות?

יש כמה חברות מובילות שמוכרות משאבות חלב ידניות וחשמליות. הבחירה בחברה הטובה ביותר למשאבת חלב היא שלכן ולכל אחת מתאים משהו אחר.

הנה רשימה של כמה מן החברות המובילות למשאבות חלב:

  • אוונט - Avant מייצרים גם משאבות ידניות וגם חשמליות. משאבות החלב של אוונט הן בין הפופולריות ביותר בישראל.
  • בייבי ליין - חברה המוכרת בעיקר במשאבות חלב חשמליות.
  • הרמוני
  • ויטלסטון
  • אמדה - Ameda
  • מדלה - משאבת חלב שתוכלו למצוא בסניפי שילב השונים.
  • סווינג



0 תגובות: