בגדי ים לנשים

קישורים ממומנים

איזה בגדי ים אנו עומדים לראות הקיץ הקרוב? מה הסוגים השונים? מה המחירים הממוצעים בשוק? ומה הדגמים שהחברות הגדולות מציעות? כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

הבה נתחיל קודם כל בהקדמה. ישנם כמה סוגים של בגדי ים לנשים:

בגד ים שלם

בגד הים הקלאסי והעתיק אשר מסתיר את כל הגוף העליון.

ביקיני


ביקיני הוא ללא ספק בגד הים הפופולרי ביותר בחופי הים. הביקיני הגיע לעולם לאחר מלחמת העולם השנייה בגרסה מאוד צנועה כאשר החלק התחתון היה מסתיר את הפופיק. מאז, בהדרגה הפך הביקיני להיות קטן יותר וקטן יותר וקיבל גרסאות חדשות יותר כמו החוטיני (בהמשך) והטנגה. ישנם כאלה שהפכו את העניין לרציני יותר וקראו לעניין "ביקינילוגיה".

מונוקיני

המונוקיני הוא סוג של הכלאה בין ביקיני לבין בגד ים שלם כאשר החלק התחתון והחלק העליון מחוברים בצורה זו או אחרת. בגד ים זה אשר עוצב ע"י רודי גרנרייך אינו נפוץ במיוחד בשנים האחרונות וסביר להניח שלא תראו אותו הרבה הקיץ.

טנקיני

טנקיני הוא האח החורג של הביקיני כאשר החלק העליון הוא למעשה גופיה (מעל הפופיק בדרך כלל) והחלק התחתון זהה לביקיני הרגיל. דגם זה הוא די נפוץ וזאת בעיקר משום שהרבה נשים שלא מרגישות בנוח עם ביקיני מלא יכולות להרגיש טוב יותר בטאנקיני.

חוטיני

החוטיני הוא הבגד ים אשר הרחיק לכת הכי הרבה מהביקיני. כשמו כך הוא מורכב בחלקו התחתון מחוט בלבד אשר מכסה את החלק האחורי בצורה המינימלית ביותר וכך גם בחלקו העליון.

סטרפלס

הסטרפלס יכול להיות גם בגד ים שלם וגם ביקיני. למעשה, כל בגד ים שאין לו כתפיות אפשר להגדיר אותו כסטרפלס.

איזה דגמים מציעות חברות בגדי הים לקיץ 2009 ומה המחירים הממוצעים של הדגמים?

כדי לדעת כמה עולה בגד ים לקיץ, בחרנו כמדגם מייצג את החנות "אפרודיטה" אשר מוכרת בגדי ים מחברות שונות והמחירים שתמצאו כאן לקוחים מהאתר שלהם.

בדגמים של חברת בגדי הים פלפל תוכלו למצוא למשל דגמים של ביקיני סטרפלס, ביקיני משלושים, ודגמים נוספים במחיר ממוצע של כ-250 ש"ח.

חברת בננה יצאו השנה במוטיב ה"מלחים" ותוכלו למצוא דגמים שונים מעוצבים בפסים בצבעים שונים. והמחיר הממוצע עומד על כ-150 ש"ח.

בחברת Go Under (גו אנדר) פונים בעיקר לצעירות ובדגמי הקיץ תוכלו למצוא גזרות סקסיות של ביקיני וסרפלס בעיצובים טרופיים ובצבעים חזקים. המחירים של בגדי הים נעים בין 220 ל-350 ש"ח.

לאלה שיש תקציב גבוה יותר, בבגדי הים של גדעון אוברזון תוכלו למצוא דגמים חדשים ל-2009 מסוגים שונים במחיר ממוצע של 450 ש"ח.

חברות נוספות שתוכלו לחפש:
  • קדס
  • גלית לוי
  • גוטקס גולבר
  • לי קופר
  • לאה גוטליב
מה שבטוח, בקיץ כזה חם כמו השנה לא תהיה אחת שלא תרכוש בגד ים, כזה או אחר....

* חשוב לציין: לאתר אין כל קשר עם אף אחת מהחברות המצוינות בכתבה.

0 תגובות: